Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Soulmates
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Lydia
Hmm... kaipa kaikki tietää mitä termi "soulmate" tarkoittaa... kun en sopivaa suomenkielistä vastinetta tunnu löytävän; oisko lähinnä joku sielun kumppani tms.

No asiaan... uskotteko, että on mahdollista tällainen "sielun kumppani" löytää
ja millainen se sitten on?
Jos on mielestänne mahdollista, oletteko tällaisen ihmisen jo tavanneet?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Täytyy nyt sitten myöntää, että kaipa tällaisia ihmisiä on olemassa. Siis sellaisia, jotka tuntuvat täysin ymmärtävän mitä toinen tarkoittaa, ja ajattelevat asioista samalla lailla, löytyy yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja ennen kaikkea kemiat pelaavat loistavasti.

Oikeasti on pelottavaa(kin) huomata, että joku voi olla niin toisen ihmisen kaltainen....
varsinkin jos on ennen tuntunut, ettei kukaan koskaan tunnu ymmärtävän....
shifty.gif
shadow
Jos minä löytäsin tollasen ihmisen, olisin varmaan ihan äimän käkkyränä ja sitten säälisin sen ihmisen ystäviä ja sukulaisia biggrin.gif Niinkuin säälin omianikin...
Mutta jos Jumala on olemassa, ei ole toista samanlaista minua. rolleyes.gif Ja varmaan jos kohdattaisi, jouduttaisiin tappeluun alta aikayksikön, koska molemmilla olisi oma raudanluja mielipide.
sipa
Aivan taatusti on olemassa.. Mä olen sellaisen löytänytkin.. thumbup.gif Ja todellakin saumattomasti vois sanoa että meidän ystävyys toimii, eikä tarvii edes kuin ajatella niin toinen jo tietää.. Ja nyt ei ole kysynys miehestä vaan sielun sisaresta.. thumbup.gif
dana
on olemassa! olen löytänyt kaksi blink.gif ,sekä nais että miespuolisen. thumbup.gif
sahku
voi kunpa minäkin löytäisin sellaisen....
~Terhi~
Tällaisen olen yhden ainutlaatuisen löytänyt wub.gif Osataan tulkita toisiamme enemmän kuin hyvin, tiedän tyyliin mitä toinen aikoo sanoa seuraavaksi. Muutenkin ollaan niin samankaltaisia että välillä ihan pelottaa lookaround.gif
Noradrenaline
"soulmates never die"

Niinpä niin, Uskon puoliksi tuon ja puoliski en. Tietyt ihmiset ( esim. paras ystävä ) eivät varmasti katoa koskaan elämästä. Mutta omassa elämässä oon huomannut, että niitä joita luulin parhaiksi ystäviksi katosi. Mutta minulla on ainakin yksi sielun kumppani, ystävä sofia. ollaan tunnettu yksitoista vuotta. Me vaan tunnetaan toisemme, hyvät ja pahat puolet. Ilman häntä en voisi elää! : )

Mutta sanoisin että suurinosa ihmisistä löytää sen soulmaten jostain ja joskus.
Vinke
Todella uskon. Ja uskon että niitä voi olla moniakin.

Naispuolisen sielunsiskon olen jo löytänytkin. Miten lyhyen tuntemisen aikana voikaan tietää kaiken toisesta ja ymmärtää toista...
Koiraa odotan vielä. Cami oli, mutta ei alusta asti. Ja miespuolistakin odotan...
deeh
no enpä tiedä. ennen jaksoin uskoo tollaseen, mutta nykysin tuntuu, ettei kukaan enää ajattele aivoillaan, vaan jollain ihan muulla. kaikilla on jotain taka-ajatuksia oman edun vuoksi. sitä on vaan niin väsyny tollaseen, etenkin kun tuntuu että kaikki järkevät ihmiset karttelee minuu lookaround.gif.
tuhkakuono
En oo hirveesti ikinä miettiny, mutta en taida uskoa vaikka tietyssä mielessä romanttinen mieli mulla onkin. Lähinnä kai siitä sysytä että mun usko kohtaloonkin on aika pieni... baa.gif
MyTara
Uskon ainakin löytäneeni naispuolisen sielunkumppanin; olemme bestikseni kanssa tunteneet toisemme jo kymmenen vuotta ja elämme nykyään lähestulkoon symbioosissa. Minun on erittäin vaikea kuvitella, että saatamme joutua jopa eri lukioihin... Olemme nimittäin tähän asti olleet aina samalla luokalla ja tapaamme muutenkin lähes poikkeuksetta päivittäin, tarvitsemme toisiamme smile.gif . Huumorintajumme ja lähes kaikki muukin meissä täsmää, mutta onneksi eroamme hieman luonteiltamme... Olisimme muuten pelottavan samanlaisia biggrin.gif .

Sielunkumppania koirien joukosta en ole vielä löytänyt, ikävä kyllä. Tara on kyllä minulle hyvin rakas, mutta kärsimme välillä todella pahoista kommunikaatio-ongelmista unsure.gif . Toivottavasti suhteemme kuitenkin iän ja yhdessä vietetyn ajan myötä syvenee niin, että voin kutsua Taraa koirasieluksi, jonka kanssa olin yhtä smile.gif .
besk
Kyllä mäkin uskon, etä tällaisia on olemassa. Ja uskon tällaiseen/siin törmänneenikin. Mutta eipä siitä sitten enempää... cool.gif
milkyjoe
Onhan niitä varmaan kaksi..
Minä ja minen serkku ollaan ihan samanlaisia.
Tykätään samoista asioista jne..

Sitten on myös paras ystävä.
Hänenkin kanssaan olemme samanlaisia.

Olisi tietysti joskus kiva tavata jokin tuiki tuntematon, ja huomata että hei, tuohan on aivan samanlainen kuin minä.
Summer.
Kyllä uskon, todellakin! Ja täytynee tässä samalla sanoa, että uskon kohtaloon lookaround.gif Uskon kyllä, että maailmasta löytyy sielunkumppani jokaiselle. Itse luulen jo löytäneeni sen, toivottavasti hänkin on tunnistanut minut rolleyes.gif
Sen vinkkaan, että kukaan naisimmeinen hän ei ole. Tosin olen löytänyt naispuoleisenkin ystävän, joka on tuntuu hyvin vahvasti sielunsiskoltani. En vain ole varma, sillä hänellä on jo bestis unsure.gif
wiputar
En nyt tiedä että onko mulla soulmatea, mutta yksi sellainen hyvä ystävä on.
Ollaan tunnettu n. 20 vuotta. Nykyään asutaan eri paikkakunnilla ja nähdään harvoin. Mutta muuten pidetään yhteyttä välillä harvemmin ja välillä useammin.
Jutut jatkuu pidemmänkin tauon jälkeen siitä mihin viimeksi jäätiin. Keskustelu on luontevaa ja ei tarvitse miettiä, että mitä ja miten hänelle voi sanoa. Voimme vaihtaa eriäviäkin mielipiteitä kuitenkaan satuttamatta/loukkaamatta toisiamme smile.gif.
Uskon vakaasti, että vielä joku päivä istumme samassa vanhaikodissa kiikkustuolissa vitsaillen ja muistellen yhteisiä hetkiämme biggrin.gif happy.gif
Paimenkoirat
Kyllähän se voi olla mahdollista smile.gif. Sellaisen ystävän löytäminen vaatii myös tietty vähän hyvää tuuria, ei niitä joka kulman takana olekkaan biggrin.gif.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.