Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mitä tarkoittaa RATING?
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
jööttifani
Heips. Mitä alla oleva tarkoittaa? Se oli mun "...käyttöluokkaan" tunnuksen alla jossain. En ole ennen nähnyt. Selityksiä pliis!!
Rating: < 0 ( ) 5 >
Lakka
Tiesitkös, tuolla on tuommoinen hauska "Puskaradion tiedotuksia" -palsta, jota joskus lukemalla ei olisi ihan niin pihalla.

http://www.koirauutiset.com/forums/index.p...=0&#entry328115

*hitsi. olin liian hidas.*
Guest
Mulla myös, mutta HUOM!<0 ()5>

eli siis oonko mä nyt jokin pahis?
mistä tietää onko saanut varoituksen?

en ainakaan saanut vastausta tuosta linkistä.
Lovskars
Ja minä kirjoitin tuon ylläolevan...
Vahtis
LAINAUS
Suluissa oleva luku kertoo kertyneiden huomautusten määrän.

Kyllä olisi sisälukutaidossa ja suomenkielen luetun ymmärtämisessä parantamisen varaa sleepy.gif
Lovskars
Kyllä on välillä suomen luetun ymmärtämisessä vikaa, tällainen kielipuoli (suomi-ruotsi) kun on... ei kaikki mene kaaliin...
ihmettelin vain, että kun toisilla ei näy mitään HUOM. ja tuollaista, minulla näkyy vaikka suluissa ei ole mitään...
Lakka
LAINAUS(Lovskars @ 18.4. 2005, 08:30)
ihmettelin vain, että kun toisilla ei näy mitään HUOM. ja tuollaista, minulla näkyy vaikka suluissa ei ole mitään...

Kyllä kaikilla oletettavasti lukee tuo HUOM tuossa, vaikkei olisi yhtäkään varoitusta kasassa, mutta jokainen näkee tietenkin vain omat "pisteensä".
Lovskars
No niin, tulihan sieltä ihan asiallinen neuvo. KIITOS LAKKA!

Katsokaas kun jotkut ihmiset ihan oikeasti asuu ruotsinkielisellä rannikkoseudulla, ja silloin voi olla ihmisiä, jotka eivät oikein kunnolla aina ymmärrä Suomea vaikka suomenkielinen on äidinkieleltään, mutta kun on melkein kaksikielinen. Sitten on näitä lukihäiriöisiä ihmisiä... ja nämä ovat vähän arkoja asioita ph34r.gif
---
LAINAUS(Vahtikoira @ 17.4. 2005, 23:07)
Kyllä olisi sisälukutaidossa ja suomenkielen luetun ymmärtämisessä parantamisen varaa sleepy.gif

Juu. Näin on happy.gif
Wupsu
mistä tuon pisteluku jutun näkee?
kun en näe että missä se olisi
Capri
LAINAUS(siperianhusky @ 12.5. 2005, 12:05)
mistä tuon pisteluku jutun näkee?
kun en näe että missä se olisi

Aikaisemminhan se tuolla jo sanottiin: avataren alla, missa muut tiedot on. Ja tietysti vaan oman nakee..
---
Onko muuten mulla jottai varoituksia kun alla lukee "HUOM! <0()5>"? confused.gif
Chone
Ei mun mielestä.. Koska varotusten määrä tulee sulkuihin. Eli sitten sulla ois esim. 1 varotus jos siinä ois: "HUOM! <0(1)5>"..

Eli nyt sulla ei oo varotuksia
Wupsu
ai tuolta!
nyt mäkin näin sen!! biggrin.gif
mulla ei ole yhtään varoitusta...phiuh... lookaround.gif
---
LAINAUS(Chone @ 14.5. 2005, 09:19)
Ei mun mielestä.. Koska varotusten määrä tulee sulkuihin. Eli sitten sulla ois esim. 1 varotus jos siinä ois: "HUOM! <0(1)5>"..

Eli nyt sulla ei oo varotuksia

Jesh baa.gif
Koira_kouluttaja
Siis vain itse näkee sen saldonsa? Ymmärsinköhä oikein..

Oonkin aina miettiny, kun mulla vain lukee nuo varoitukset tuol mut muilla ei näy:)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.