Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Dogsitter-keskustelu
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
-Mia-
Voisiko dogsittereille/niiksi haluaville tehdä oman keskustelun? Keskustelussa mahdolliset asiakkaat voisivat myös kysellä dogsittertoiminnasta ("hoitajatilaukset" tehdään tietenkin 4H-yhdistyksen kautta!).

Dogsittereitä on varmasti muutamia Puskassa, ja niiksi haluaviakin ainakin vähän.
Wupsu
se olisi mukava!
minäkin valmistuin juuri digsitteriksi ja olisi mukavaa jutella joidenkin "kokeneempien"/vanhempien dogsittereiden kanssa asioista biggrin.gif ?
Koira_kouluttaja
Hyvä idea! Mä kanssa haluaisin.. Itselläni ei vain ideaa ole tullut ulos:)

KANNATETAAN
concrest
Mielestäni tuo on hyvä idea. Nyt en tosin sitä välttämättä hirveästi käyttäisi, mutta silloin joskus, kun ajattelin, että voisin mennä dogsitter-koulutukseen, olisin kyllä mielelläni keskustellut muiden dogsittereiden kanssa. Joten ehkä siitä olisi apua muille uusille/aikoville sittereille.
Kurotora
joo ihan kiva ois biggrin.gif oisin ittekki halunnu mennä mutta ei täällä tänä vuonna järjestetty ku ei ollu vetäjää kurssille baa.gif
tuunanen
Itsekin olen kurssin käynyt, papereita en ole saanut (ei ole oma vikani!!!).. Pian pitäisi kumminkin papereitten tulla, käytiin flatpowerin kanssa Lpr:n 4h:ssa, sieltä luvattiin lähettää ne meille.. biggrin.gif Idea ei olisi kyllä yhtään hullumpi wink.gif
Summer.
Tuo on hyvä idea! Itsekin valmistun 4H- dogsitteriksi ja olisi kiva vaihtaa hoitokokemuksia muiden dogsittereiden kanssa smile.gif
Veera
Täällä on jo yks dogsitter-keskustelu, jonka oon perustanut.. Nostanpas sen Turpakäräjien pohjalta smile.gif

Mutta siis kokonainen osio dogsittereillekö? Seki olis kiva ! biggrin.gif
Vanilla_
Veera mainitsikin jo tehneen dogsitter-keskustelun. Pyrin auttamaan "pulassa" tällä palstalla olevia, joten laitoinpa keskustelun linkin tänne. Eli klikkaa tätä, jos haluat mennä dogsitterkeskusteluun.

Tässä vähän infoa dogsittereistä niille, jotka eivät tiedä mitä dogsitterit tekevät ja muuta infoa. smile.gif

Kokonaista osiota ei mielestäni tarvita.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.