Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentukuvia
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2
blueh^^
Ihania kuvia, koitan itse laittaa myös Aidasta kuvia, tuoreita ja vähä vanhempia.

Aida 8vko,Kameran narua on kiva vetää!

Aida 8vko,Välillä täytyy levätä, että jaksaa taas leikkiä.

Aida 8vko,Lelu samankokoinen, kuin itse koira.

Aida 6kk, luu suussa.

Aida 10vko, vesikupin vieressä hyvä olla.

Siinä muutama kuva.

cool.gif
Dommie
Suloisia. bleh.gif Ilmeellä toi eka kuva laugh.gif
Wilde
blueh^^ ja KiRahvi, aivan uskomattoman suloisia, tuo Oliivin eka kuva on aivan uskomattoman ihana!! wub.gif
concrest
Heti, kun näin otsikon, ajattelin, että toivottavasti kukaan ei ole laittanut villis pentujen kuvia...no tottakai. Pentukuume vain nousee... wub.gif
diva
ihania!! wub.gif wub.gif
Fitzgo
Voi miten suloisia pentuja wub.gif Aidan silmät näyttääjotenkin hirmu isoilta tuossa ekassa kuvassa<3 Tosi söpöä.<3 Harmittaa kun meillä ei ollut digikameraa silloin kun Vallu oli pentu. Aivan ihania pentukuvia kyllä löytyy paperikuvina.
Lanttu

kevin ihan pienenä biggrin.gif wub.gif wub.gif
valentine
täällä esittäytyy meijän poika <3 toivottavasti mikää kuva ei tuu liian isolla. tää on eka kerta ku laitan tänne kuvii biggrin.gif

meni varmaa vähä sekavaks. sori
*Sanni
Mulla ei näy sun kuvat (valentine). blink.gif
diva
ei miullakaa =(
Lauraaa,, uih ku ihana wub.gif
Cola1
Näkyy kuvat, kun painaa hiiren oikenpuoleista nappia, siitä ominaisuudet ja kopio sen osoitteen (URL)
blueh^^
LAINAUS(Fitzgo @ 7.7. 2005, 10:55)
Aidan silmät näyttääjotenkin hirmu isoilta tuossa ekassa kuvassa<3

Ei sillä kyl noi isoi silmii oo. biggrin.gif Ehkä menny jotenki, kun on kuvan ottanu?
Sundae
Kevin on niin ihanan näköinen wub.gif Laura-mazialla on kyllä upea koira wub.gif
-inessa-
Aivan ihania kaikki wub.gif Noi Lennin riehumiskuvat ja Oliivin eka kuva on aivan mahtavia! wub.gif Mullakaan ei ole neidin pentuajalta mitään kuvia kun se tuli meille 2 vuotiaana.. dry.gif
lovechin
Kaikki on AIVAN, AIVAN, AIVAN ihania varsinkin Taavi ja Minja! wub.gif
Stella-
Tässä ois täämönen pieni Harjis vaava!

lovechin
Mää en käsittäny vielä miten niitä kuvia laitetaan tekstiin. sad.gif
Japsi
^^ Kuvien täytyy olla netissä. Kun vastaat viestiin, painat siinä ylhäällä olevaa nappulaa: IMG. Sitten kopioit kuvan URL-osoitteen (eli sen, mikä on kuvan osoite, kun netistä katsottaessa painat hiiren oikealla ja otat sieltä ominaisuudet). Siinä pitäisi sitten olla näkyvissä.. smile.gif

Toinen mahdollisuus on laittaa linkki tänne. (Jos esim. kuva on iso.) Painat taas "http://"-nappulaa, kopioit ko. URL-osoitteen siihen - ja valmista on! wink.gif
Jonxu
tässä meän sulo-poika nukkumassa sleeping.gif tässä Sulo kasvattajan luona biggrin.gif
lhasa apso
tässä mun pikku vanessa vauvana
wub.gif
Japsi
LAINAUS(Jonxu @ 10.12. 2005, 22:10)
tässä meän sulo-poika nukkumassa sleeping.gif tässä Sulo kasvattajan luona biggrin.gif

Harmi, kun mulla ei näy nämä chinikuvat.. sad.gif (Tai ainakin oletan olevan chinikuvia.) happy.gif
Miki*
Tässä Pari kuvaa; Kaks ekaa skannattuja paperilta wink.gif

Viime vuoden joulukorttikuva smile.gif Mulle jäi yksi ylimääräinen versio, ja tämä kuva on huoneen ovessani koristamassa wub.gif Ikää siis 3½ kuukautta.

Täsmätteleen sama teksti kun edellisessä wub.gif

Miki 8viikkoa vanhana wub.gif
Miki*
Lisää biggrin.gif

Miki 7viikkoa kasvattajan luona wub.gif

8viikkoa wub.gif

8viikkoa myös. wub.gif

Anteeksi, jotku kuvat voivat olla lakanan kokoisia. rolleyes.gif
villistyttö
LAINAUS(Sundae @ 15.5. 2005, 13:10)
Meidän kakara muuten on joku näistä makkaroista
wub.gif wub.gif

Ihania makkaroita.. wub.gif laugh.gif
*Sanni
Ihania kuvia Mikistä wub.gif ,Anita. happy.gif
Jonxu
LAINAUS(Japsi @ 11.12. 2005, 09:05)
Harmi, kun mulla ei näy nämä chinikuvat.. sad.gif (Tai ainakin oletan olevan chinikuvia.) happy.gif

onpa hassua että ne ei näy, ku esikatselussa ainaki näky. no höh..pitää tässä laittaa uuestaan kunhan kerkeää. Mukavaa joulua kaikille! biggrin.gif
Japsi
LAINAUS(Jonxu @ 15.12. 2005, 16:02)
onpa hassua että ne ei näy, ku esikatselussa ainaki näky. no höh..pitää tässä laittaa uuestaan kunhan kerkeää. Mukavaa joulua kaikille! biggrin.gif

Voipi olla ihan, että meidän koneellakin on vika.. Ei siitä koskaan tiedä. biggrin.gif
Aliina

Tyyne pienenä ensimmäistä kertaa boksissa wub.gif
ElinaP
speedy
tiibetinterrieri speedy jotain 3kk
Miki*
LAINAUS(*Sanni @ 15.12. 2005, 15:25)
Ihania kuvia Mikistä wub.gif ,Anita. happy.gif

Joo, se oli niin sipuli silloin. wub.gif wub.gif
Neeli
Nyt 2 vuoden ikäinen Iira aikoinaan 9 viikon ikäisenä. :> Laitoin linkkinä, kun kuva on niin iso.

Bella and Iira
onnicoton
Neeli: Ihana kuva! wub.gif Cotonko Iira on? wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.