Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tollereita, tollereita...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
Sivuja: 1, 2
Cerasi
^Ton nykyisen otuksen kanssa ei ole mitään kunnon noutojuttuja oikein koskaan otettu. Vähän omatoimista damin heittelyä vain. Muuten ollaan kyllä harrasteltu agia ja tokoa enemmän ja sitten vähän vähemmän myös mejää ja hakua. Eipä tuo mitenkään ole kärsinyt asiasta.
Seuraavan koiran kanssa lähdetään kuitenkin ehdottomasti noita noutujuttuja kokeilemaan, ainakin taipparien läpäisy olisi tavoitteena. Tolleri on kuitenkin alkuperältään metsästyskoira, mikä mun mielestä tulisi aina pitää mielessä.
Charlie
LAINAUS(Dutchess~ @ 21.7. 2006, 12:38)
Seuraava koirani tulee olemaan tolleri, kun sellaista en nyt saanut. Rakastan rotua.

Charlie

Pakko sanoa, että olen Mette-Maritia ihaillut sivuillanne jo pitkään, ja nyt kun on pentujakin tulossa wub.gif
Harmittaa kun en voi vielä ottaa kun tuo yksi vasta juuri meille tuli..
Nätti koira smile.gif

Onhan Mette-Marit ihana biggrin.gif

-tosa-
Kyllä tollerista on muuhunkin ja jotkut koirat jopa ovat sellasia jotka ei itsekkään ole niin paljon kiinnostunut metsästyksestä ja sitten on sellasia ku mun oma uros (huoh) se kantaa ihan kaikkea... ja jos löytyy joku raato metsästä ni ekaks sitä ollaan mul tuomas aivan innoissaan (tyyliin jippiii äiti kato minkä mä löysin)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.