Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Arveluttavaa toimintaako ?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
kikka
Ostaisitko koiran täältä: www.finnestdogs.com
Wupsu
nääh..enpä tiedä..
otan mieluummin joltain tutulta kasvattajalta.....
tai joltain muulta... rolleyes.gif
en tiedä miksi ottaisin joltain muulta mutta jotenkin tuo ei vain vakuuttanut mua..
huh.gif baa.gif
pätkächowi
Kyllä ottaisin, suosittelen ottamaan itse yhteyttä häneen kuten itse tein kun
kyselin tarkemmin tätä liiketoimintaa.

Hyvin asiallinen ihminen joten uskaltaa ottaa yhteyttä. smile.gif
kikka
Mielestäni tässä on hyvä vastaus tähän:http://www.kennelliitto.fi/uutiset20050401_1.htm
juttu löytyy Kennelliiton sivulta.
MyTara
Ei tuo naishenkilö nyt niin epäilyttävältä vaikuttanut, ainakaan verrattuna siihen yhteen "suomen seurakoirien" kasvattajaan dry.gif ...

Itse kyllä aion hankkia omat koirani ihan viralliselta kasvattajalta smile.gif .
datsin
blink.gif En ottaisi missään nimessä hullu on tuo akka.

pätkächowi: Onnea ja menestystä. dry.gif Kyllä ihmiset voi puhuu puhelimessa mitä vaan. Kannattais ehkä vähän miettiä. blink.gif

-Datsin
Ps. Mun kaikki koirat on luotetavilta kasvattajilta ja niiltä noi tulee aina olemaan.
Pitsi
En nyt tiedä pitäisikö epäillä... Tarkoitushan tuntuu olevan vain tuoda halvempia koiria laillisesti Suomeen kun niillä kerran on kysyntää. Ja toiveena että silloin salakuljetuskin vähenisi.
Suvi
En nyt varsinaisesti epäile, mutta en kyllä ostaisi häneltä koiraa. :>
Jessie
Vaikuttaa tietyllä tavalla ihan kunnolliselta, mutta en voi silti väittää etteikö pieni epäilys heräisi. Varsinkin kun tuotavina rotuina on mm. kaukaasianpaimenkoira, joka varmasti tarvitsee erittäin osaavan kasvattajan ja omistajan. Kasvattajan, joka tarvittaessa vaikka kädestä pitäen neuvoo, kuinka toimitaan. En tunne kyseistä henkilöä, joten en sen tarkemmin rupea analysoimaan hänen toimiaan, toivon vain, että hän tietää mitä tekee.
Piiku
Jos ei satu olemaan kielitaitoa ja ei ole tuttuja jotka voivat auttaa koiran hakemisessa vaikkapa Virosta, niin miksi ei voisi pyyttää kyseistä ihmistä tuomaan koiran suomeen. confused.gif

Minusta ainakin tuo on ihan positiivista, että löytyy henkilö joka voi auttaa koiran tuonnissa vaikkakin sitten korvausta vastaan, mutta kukapa sitä ilmaiseksi soittelee ulkomaille ja hakee sielä koiria ilman korvausta.

Itse ainakin pidän toimintaa ihan positiivisena, kun harrastamani rotu kaipaa uuttaverta Suomeen ja rajan takaahan sitä verta saa jos vaan osaa sieltä koiran ostaa. thumbup.gif
oriental
LAINAUS(Piiku @ 10.6. 2005, 15:03)
Itse ainakin pidän toimintaa ihan positiivisena, kun harrastamani rotu kaipaa uuttaverta Suomeen ja rajan takaahan sitä verta saa jos vaan osaa sieltä koiran ostaa. thumbup.gif

Tälläkin hetkellä siellä oli myynnissä paperittomia "kaukkarin" pentuja. Mitäs hyötyä niistä on Suomen kannalle?
-anna-
LAINAUS(oriental @ 10.6. 2005, 15:12)
Tälläkin hetkellä siellä oli myynnissä paperittomia "kaukkarin" pentuja. Mitäs hyötyä niistä on Suomen kannalle?

Kaikki eivät aina halua paperillista puhdasta rotukoiraa, jonka pääharrastuksena tulisi olla näyttelyt, yms.. on myös ihmisiä jotka haluavat koiransa kotikoiraksi, perheenjäseneksi.. Mihin silloin papereita tarvitaan?

Itsekkin kyllä suosin paperillisia koiria enemmän kuin paperittomia.. Mutta eihän paperittomissakaan mitään pahaa. Samalla tavalla nekin voivat olla terveitä, kauniita ja kivoja koirakavereita! Eihän se paperi takaa, että koira on ihana, jne..

Piiku ja Jessie ne sanoivatkin hyvin..

Ei tuo niin järkyttävää ole, ihminen ainakin vaikuttaa ihan tavalliselta järkevältä, joka toivon mukaan tietää mitä on tekemissä ja tekee.

"Annan tuomilleni koirille terveystakuun synnynnäisten sairauksien varalle ja lisäksi olen aina valmiina auttamaan jos ongelmia ilmenee. Ja vaikka ongelmia ei ilmenisikään (toivottavasti ei ilmene), niin yhteyksissä haluan olla myös koiran myynnin jälkeen. "

vielä kun nainen antaa koirilleen terveystakuun, ja haluaa pitää yhteyttä "kasvattiin" vielä jälkeenpäin, kertoo että ihmisen luulisi olevan ihan järkevä ..
Piiku
"Tälläkin hetkellä siellä oli myynnissä paperittomia "kaukkarin" pentuja. Mitäs hyötyä niistä on Suomen kannalle? "

Niin en tarkoittanutkaan näitä paperittomia Kaukkareita.
Satun tietämään, että tämän ihmisen kautta voi hankkia myös paperillisia koiria ja se minusta onkin hienoa, kun ei itsellä ole tuota kielitaitoa ja aina on johonkin vieraaseen turvauduttava noissa asioissa.

Paperittomia koiriahan saa kyllä Suomestakin jos niitä haluaa ja saa niitä rajan takaakin jos niin haluaa. Itse en halua, en puhdasta paperitonta enkä sekarotuistakaan. rolleyes.gif
LonelyWolf
öö.. miksi ei?
saanen kysyä, onko mielestäsi hänen toiminnassaan jotain laitonta,epäilyttävää, mielestäsi paheksuttavaa tai minkä takia olet negatiivisella tavalla hänestä kiinnostunut?

suomesta löytyy eräs naishenkilö joka tehtailee seropeja halvalla n.800 kpl per vuosi. Se ON minusta epäilyttävää ja paheksuttavaa.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.