...on se että oma käppänäni on ensimmäinen joka istuu lauteilla ja viimeinen joka sieltä tulee, Pipsaleni röhkii kokoajan...?
Nämä eivät todellakaan ole mikään ongelma,, vaan naurunaihe. Tälläisiä "epätavallisia" tapoja muilla snautsereilla?
-Mia-
11.5. 2005, 16:09
Meillä on röhkiviä cavaliereja . Saunomisesta ne eivät niin piittaa, mutta pulskempi versio varsinkin röhkii päivät pitkät. Tällä samaisella on myös tapana jahdata valoja ja varjoja .
~PeiKko~
13.5. 2005, 15:25
Meidän edellinen koira(Kultsu) antoi kanssa kyytiä varjoille ja lehdille.Meillä ei ole kyllä koirat ikinä saunonu tai röhkiny.
---
13.5. 2005, 21:23
LAINAUS(diff @ 11.5. 2005, 16:09)
Meillä on röhkiviä cavaliereja . Saunomisesta ne eivät niin piittaa, mutta pulskempi versio varsinkin röhkii päivät pitkät. Tällä samaisella on myös tapana jahdata valoja ja varjoja .
iiiihanaa!
Veera
13.5. 2005, 22:16
Juu, vähän käppänä-aiheen vierestä, mut röhkiihän useatkin cavalierit Esimerkiks mun hoitokoirat röhkii ja joskus myös junnukoirani. Sit on noita lättäkuonosia jotka röhkii pakostikin kun saa heikommin henkeä kun pitkäkuonoiset.. Cavalierin kuono ei oo niin pitkä kun esim. jonkun belgin.. Röhkiminen on kyl hauska juttu jollain käppänällä ku ei oo niin tyypillistä !
anna :D
16.5. 2005, 15:52
Serkullani on cavalier joka viiihtyy myös savusaunassa! (nimestä voisi päätellä että tälläisessä saunassa on sakeat pilvet myrkyllistä savua mutta näin ei ole...) Oma koirani (käppänä) ei ole ikinä röhkinyt, marsuni on kuitenkin saattanut joskus röhkiä!!
-ronja-
6.6. 2005, 17:26
JEpjep.. täältä löytyy yksi röhkivä ja saunova käppänä. Pinjalla on tapana röhkiä monessakin eri tilanteessa, mutta yhden mainitakseni: rapsutukset on tämän koiran mieleen ja oikean paikan löydyttyä alkaa possuilu
Saunaan pitää päästä joka kerta kun sinne itsekin olen menossa. Oman pyyhkeen päälle menee pötkötteleen ja nauttii.
Hassuja nämä käppänät.. =)
Tosin toinen kaveri onkin sitten ei-röhkivä ja ei-saunova versio
castamir
19.6. 2005, 14:31
Meillä koirat tulevan myös saunaan!! Ne ovatkin ekana ja vikana saunassa nauttien lämmöstä koko olemuksellaan!!
ZaiYa
21.6. 2005, 23:53
enkkubulleille tuo saunominen ja lämpöä rakastaminen on aika yleistä... tossa linkki siitä aiheesta Bulldoggifoorumissa
Meillä itellä ei bulldogit saunassa istu, mutta nukkuvat takan edessä ja makaavat auringossa...
---
25.7. 2005, 14:06
Haa! Perustetaanpas "Erikoisten tapojen omaavien koirien liitto : ETOKL"
Ei nyt kai. Vitsi
Jettis
27.7. 2005, 17:17
Meitin Ceci-käpsy ei röhi, mutta kehrää kuin kissa. Se oppi taidon sillon, kun Jetti ei ollut vielä tullut ja huomasi, että meiän kissa saa silityksiä kun kehrää... Joten Ceci kehrää aina kun haluaa jotakin, joskus ihan muuten vaan!:D
Verdana
14.8. 2005, 18:37
Varmaan tosi suloinen näky! Itse en ole uskaltanu koiraani koskaan saunomaan viedäkkään.
Sundae
14.8. 2005, 19:38
LAINAUS(Verdana @ 14.8. 2005, 19:37)
Varmaan tosi suloinen näky! Itse en ole uskaltanu koiraani koskaan saunomaan viedäkkään.
Senkus viet Eiköhän se koira ilmoita, jos ei viihdy etc.
_^FloWeR^_
21.8. 2005, 10:32
Minun käppänä rakastaa mahasta rapsutusta ja se on niin lempeä että jos murtovaraskin tulisi menisis se heti moikkaamaan sitä häntä heiluen..
Eve
25.8. 2005, 15:07
Mun hoitokoira-käppänä Jenna saunoo kovin mielellään. Ei meinaa lähteä pois ollenkaan. Leirilläkin kävi rantasaunassa, se rantavahti katto vähä ihmeissään kun kysyin et saakos saunaan ottaa koiran mukaan .
Jennakin tykkää maharapsutuksista ja jos sen ottaa syliin sohvalle, se menee ihan lötköksi
Irkkutsi
5.9. 2005, 11:20
Meillä tuo röhkiminen tuotti vasta pienen ongelmankin. Tirre kun on leikkinyt Puttepossua koko pienen ikänsä ja erityisesti selällään maatessa on gröghrörgröhginy! No arvatkaapa vain kuin vaikea on erottaa sitten että koska tämä röhkiminen on jo epänormaalia!
Toinen koiramme (riiseni) röhkimätön versio, sitten jostain sai kurkkutulehduksen. Johon kuuluu juuri tämä kurkun korina yms. oireet. Siinä oli sitten pikkaisen vaikea seurata että joskos pikku kaveri on saanut saman taudin, kun kröhinä kuului muutenkin arkipäivään. No onneksi muut oireet sitten paljastivat että Tirrekin on sairastunut ja saatiin lääkkeet vaivoihin.
Nyt on taas vaikea seurata että koska neiti on parantunut, että koska siirrytään normaaliiin päivärytmiin kuuluvaan röhisemiseen.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.