eli olen sata kertaa yrittäny vaihtaa avatar kuvaa ja koko on oikea jne, niin se aina tyrkkää sitä vanhaa kuvaa vaikka olen sen poistanu sekä koneelta että siitä avatarista. missä hemmetissä on vika? menee hermo kun aina tulee se sama kuva mutta eri se on eri muotoinen.
Kyllä sinä ainakin aliaskuvakkeen poistamisessa olet onnistunut, sitä ei ole. Joskus selaimen välimuisti tekee tepposia ja näyttää vanhaa kuvaa...
Mutta nyt pitäisi siis ladata Puskan serverille se uusi kuva ja muistaa painaa sitä maagista nappulaa Päivitä aliaskuvake sieltä sivun alareunasta. Sillä vaikka aliaskuvakkeen lataisi, mutta ei rullaa sivua niin paljon alaspäin, että huomaa tuota nappia painaa, niin aliaskuvake ei tule näkyviin.
Mulla ainakin selaimen välimuisti tekee jumia puskan vaihtajasta huolimatta. Välimuisti kannattaa muutenkin tyhjennellä aina silloin tällöin.
Sehän löytyy selaimen ylälaidasta Työkalut --> Internet-asetukset --> Väliaikaiset Internet-tiedostot
Minullakin on ongelmia saada uusi avani näkymään. Kuvan koko on 2kt, ja se on jpg, mutta kuva ei kuitenkaan näy. Ennen tämä on onnannut, mutta nyt avan vaihtaminen ei onnistu..!! Missä vika??

<-- tuossa ks. kuva
Tää ei anna munkaan laittaa uutta avataria. Hermo menee!
Jep, nytpä vaihtuikin
milkyjoe
28.4. 2005, 19:01
Nyt on minulla onkelma.
Itse avatar ei vaihdu.
Eli kun yritän vaihtaa avatarta, se vaihtaa vain kuvan kokoa.
Ja se käy hermoille.
Vahtikoira, help?
Nämä teidän avun pyyntönne ovat varsin usein aika epämääräisiä. Mistä minä voin tietää, millaista aliaskuvaketta koitatte ladata, jos sanotte vain, että se ei vaihdu. Sinullakin Faith on eri aliaskuvake nyt kuin eilen... kuinka monta kertaa sitä vuorokauden aikana vaihdetaan?
milkyjoe
28.4. 2005, 19:14
Ermh, pahoitteluni Vahtikoira.
Vika taitaa olla koneessamme.
Käytän Mozilla Firefoxia, ja avasin puskan nyt Internet Explorerin kautta, ja avatareni oli eri.
Joten syvimmät pahoitteluni.
Sain avani vaihdettua nyt kun olen eri koneella. Ks.asia johtuikin siis koneestani.. Harmillista..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.