Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Britneyn hitti onkin 1932 luvulta... xD
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Anturajalka
Louis Amstrong onkin äänittänyt Chigacossa 1932 yhden Britneyn suurimmista hiteistä...

Kuuntele alkuperäinen, aika erilainen: linkki
MyTara
Ahhahhaa biggrin.gif ! En edes tiedä, miten tuohon tulisi suhtautua... Onko Britney sitten jotenkin "pilannut" alkuperäisen kappaleen vai vaan tehnyt modernimmaksi? Hmm happy.gif .

((En päässyt kuuntelemaan alkuperäistä.))
Pikkarainen
Tahti kyllä ehkä hiukan erilainen, mutta tutut sanat erottaa heti kertosäkeessä. biggrin.gif
Jokainen tallaa sillä omalla tyylillään. tongue.gif Mitä mulla nyt tohon enempää sanottavaa.
^Flip^
Oho blink.gif En olis tunnistanu millään, kyllähän tosta hyvin sai melkein selvää kertosäkeen jälkeen w00t.gif tongue.gif
sahku
ei britney osaa muuta kun matkii biggrin.gif No joo... En oo ikinä pitäny siitä..
jasmina
Voi kamalaa! biggrin.gif biggrin.gif
-serafina-
Hah hah! w00t.gif Ei neiti osaa edes itse kirjoittaa laulujaan!
ellien
LAINAUS(-serafina- @ 24.4. 2005, 08:58)
Ei neiti osaa edes itse kirjoittaa laulujaan!

Eikös tuo ole ollut jo yleisesti tiedossa kauan aikaa wink.gif ...
phard
hohhoo. ei hidasta mun elämää mitenkään joku Britney, mutta kävin kuuntelemassa pari päivää sitte ton jostaki. oli kyllä ihan eri kuulonen biggrin.gif
veau
Oliko tossa biisissä kerto säe? ohmy.gif
-serafina-
LAINAUS(ellien @ 24.4. 2005, 10:29)
Eikös tuo ole ollut jo yleisesti tiedossa kauan aikaa wink.gif ...

No onhan se ollut, täytyy myöntää. biggrin.gif Se totuus vaan oikein korostui taas kerran...
Buuhacas
haha...ei ois uskonu et britney on ottanu tollasesta biisistä oppia... laugh.gif
Sanne
En ole ikinä pitänyt Britneyn versiosta, enkä kyllä pidä tästäkään laugh.gif
---
Olen aina inhonnut Britneytä... dry.gif
Mikähän se Do Somethink (vai mikä se nyt...) oikea versio on sly.gif

Mutta aikasta hauskaa, babba musiikkia nykyaikaisena teehee.gif
Lakka
Aika monet artistit ovat jossain vaiheessa uraansa tehneet covereita, että ei tuo nyt mikään osoitus Britneyn täydellisestä surkeudesta ollut wink.gif Hupsua kyllä, että on tuon coveroitavan noin monen vuoden takaa kaivanut.

Pidän jopa Britneyn versiosta enemmän, enkä tod. ole mikään fani, mutta tuo alkuperäinen kun oli niin hi-ii-iiiii-das.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.