Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
zwiebel
emmi: mä tiedän kuka se on kun mulle tulee toi Demi smile.gif silmissä varsinkin on samaa näköä! ja vastaus on muuten Kate Holmes
Amélie
Juu, mun piti itseasiasssa vielä laittaa tohon...Eli siis...Vaikka sei musta ihan saman näkönen ookkaan tongue.gif, oon silti tod. tyytyväinen tuohon. Kuitenkin vasta mun 3:nnet kasvot wink.gif
MyTara
-emmi-: Tuohan on varsin onnistunut piirros wink.gif . Itse en ainakaan osaa piirtää tuollaista "aitoa" ihmistä ollenkaan. Anime on enemmän mun juttu smile.gif .
jenna_c
-emmi-: Todella hieno työ!! Jotkut osaa.. wub.gif

Nojoo, ehkä mä voisin laittaa jotain esille... biggrin.gif
Pötkylä_
LAINAUS(jenna_c @ 3.6. 2005, 08:15)

Pistä!!

Upeita piirroksia wub.gif laugh.gif
veau
Afgaani

heha smile.gif Taisin piirtää aika hienon afgaanin laugh.gif
MyTara
LAINAUS(San_San @ 3.6. 2005, 15:11)
Afgaani

heha smile.gif Taisin piirtää aika hienon afgaanin laugh.gif

No sehän onkin hieno biggrin.gif ! Aika pieni, mutta hieno kuitenkin wink.gif .
veau
Mä ihmettelen miten joku osaa piirtää koneella biggrin.gif Toi mun "afgaani" on kyllä aika kamala blush.gif Toi windowsin paint on vähän huono dry.gif
Amélie
LAINAUS(jenna_c @ 3.6. 2005, 06:15)

Kiitos! smile.gif

Laita ihmeessä jotain piirrustuksia tänne! Kaikilla on ollu ihania töitä wub.gif , ja olis kiva kattella niitä enemmänki smile.gif.

Ässä: Mä yritän parhaillaan piirtää sitä petittiä... On ihan älyttömän vaikeeta piirtää tuollasta karkeeta ja "sotkusta" turkkia ohmy.gif. Mutta mä en luovuta! biggrin.gif
---
whistling.gif Mävoin piirtää tilauksesta mangaa...
Tässä muutamia piirustuksia:

http://www.freewebs.com/pipsankuvia/Joonaschibi.jpg
Ehh. Tein tämän isoveljelleni, älkää ihmetelkö "Joonas" Tekstiä siinä blush.gif

http://www.freewebs.com/pipsankuvia/Tyttochibi.jpg Piti olla iloinen mutta siitä tuli tämmönen... dry.gif

http://www.freewebs.com/pipsankuvia/mangapoika.jpg Nih. Toi on poika... Sillä on joku kikkare kädessä. biggrin.gif

http://www.freewebs.com/pipsankuvia/mangatytto.jpg
Aika hieno. Vaatteet oli hankala piirtää phkon takaa w00t.gif

http://www.freewebs.com/pipsankuvia/mangatytto2.jpgMä en tykkää tästä hirveesti muttaah, eka tälläinen kunnon manga tyyppi. tongue.gif

No siis nämä mä piirsin eilen illalla. blink.gif Nämä on mun ensimmäiset manga piirrokset ettäh... Tajuatte kyllä kun avaatte linkkejä. baa.gif
Japsi
Jos joku haluaa ja ylimääräistä aikaa löytyy, niin voisi piirustella japanese chiniä.. smile.gif
Heipi
Bokseri
En jaksanut skannata, enkä ole varma osaankohan. w00t.gif Eli otin digillä kuvan, joten laatu ei ole kovinkaan hyvä.. Pakko sanoa että näyttää hienommalta ihan luonnossa. tongue.gif
---
LAINAUS(Japsi @ 8.6. 2005, 12:25)
Jos joku haluaa ja ylimääräistä aikaa löytyy, niin voisi piirustella japanese chiniä.. smile.gif

Yritän... laugh.gif
---
Tässä tämä chini sitten on... Vaikuttaa epäilyttävästi papillonilta... dry.gif
http://www.freewebs.com/pipsankuvia/chini.jpg
Skanneri oli huonolla tuulella ja skannasi vähän eh.. sekavasti. confused.gif
-Tintti-
Tinja tee afgaanista ja jenkistä whistling.gif Nuo sun työt on ihan oikeesti kuin oikeita valokuvia teehee.gif
>tinja<
tinja voi piirtää mut ei ne kyllä mitään valokuvalaatua oo biggrin.gif voisin koittaa sitä chiniäkin smile.gif katotaan mitä tässä saa aikaan tongue.gif
¤janette¤
Zenda:Kun mä yritän avata noita sun kuvia se menee koirauutiseten tämän topicin etusivulle dry.gif (ymmärsiköhän joku) laugh.gif
~goldens~
Vähä te ootte hyviä piirtämään ! w00t.gif smile.gif

Joku voi halutessaan piirtää kultaista.. smile.gif

Mulla käy samaten kuin janetella... ^^
---
Jep. tiedän. olenkin kysynyt tuota palautetta ja toivomuksia sivulla. Vaikka laitan oikean osoitteen ei vain aukea uuteen ikkunaan. dry.gif Tyhmää.
Noh, kopiokaa ja laittakaa tonne juttuun se... toimii niinkin. innocent.gif
>tinja<
koitin nyt saada jotain chinimäistä, en sitten tiedä hännän ja muun kanssa, varmaan näyttää chini-ihmisen silmissä ihan jonkun muun rodun edustajalta biggrin.gif
mutta juu, chini, musta ihan hyvä ensimmäiseksi chiniksi mitä koskaan olen piirtänyt biggrin.gif
>tinja<
hieno chini Zenda! smile.gif
---
En ole ennen chiniä piirtänyt. rolleyes.gif
Kerta se on ensimmäinenkin. shifty.gif
Chini. Nyt se varmaan aukeaa.

Ja. tässä ne muut:

Poika-Chibi
Manga Poika
Manga Tyttö
Manga Tyttö 2
Tyttö-Chibi

No. Arvostelkaa, mineen jaksa. Edellisisisessä viestissä oli näiden tarinat innocent.gif

Tykkään piirtää tussilla/lyikkärillä. Maalaan myös tauluja. whistling.gif
Meillä on kehylistatehdas jotan maalaan kehyksiä ja äitikin sanoo niitä desing tuotteiksi dry.gif
Japsi
kiitoksia chineistä Tinja & Zenda, olivat hienoja! smile.gif
-Mia-
Sitten kynällä piirretty afgaani whistling.gif . Sanokaapas rehellinen mielipiteenne, ensimmäinen käsin piirretty afgaani ja kuvanlaatu on ties mistä koska otin kuvan webillä. Afgaani.
>tinja<
tykkään tosta afaanista, se on jotenkin selkeä ja silleen, en osaa selittää biggrin.gif näyttää siltä kun oisit saanu sen aika helposti mieleiseksesi eli että osaat piirtää nopeasti&hyvin samalla kertaa smile.gif
---
rolleyes.gif Minuutti väsäys.
Bichon frisé
Muuten vain tuli tehtyä omaksi huviksi kun ei netti tahtonut aueta heti niin odotellessa tein. sleepy.gif
---
LAINAUS(-emmi- @ 2.6. 2005, 21:57)
Noonniin biggrin.gif
Elieli. Tosiaan harjoittelen vasta kasvojen/ihmisten piirtämistä, ja siksi tämä ei ihan kauheesti nyt näytä siltä, ketä esittää...tongue.gif Laitan tähän myös sen kuvan,josta otin mallia, koska musta kyseinen henkilö ei näytä itseltään EDES tuossa valokuvassa biggrin.gif Teillä on edes jonkulaisia mahdollisuuksia arvata kuka tää on smile.gif

Eli ihan ensimmäinen piirros (piirretty eilen yöllä klo.01.00-02.30):

Sitten vähän myöhemmin paranneltu kuva (tosin tässä varjostukset meni ihan päin...enkä jaksanu niitä sitten enää laittaa uudestaan sellasiks,kun ne oli):

Ja tässä vielä se alkuperäinen, mistä otin mallia:

Tosiaan, arvata saa jos huvittaa...biggrin.gif Jonkun mielestä voi olla helppo,kun laitoin myös ton Demin kannen tohon,muttamutta...Ainakin nyt sotkin sen nimen biggrin.gif

Ai,ja anteeks nyt vielä tää tilan käyttö... blush.gif

Kate Holmes, niin vain on.
>tinja<
jenkki

tuollainen liver&tan jenkki. päästä en tykkää, muuten mun mielestä ihan hyvin onnistu biggrin.gif miksen mä oikeesti koskaan saa noita päitä aidonnäkösiksi?
-Tintti-
Tooosi hieno Tinja! Muuten millä ohjelmal teet noita smile.gif

Jos jaksta ja viittit ni tee afgaani ja samojedi w00t.gif Mut ei oo iha oikeesti pakko jos et jaksa!
-Tintti-
Älkää naurako, tai siis saa nauraa. Se on eka piirustus mitä mä oon koneella piirrellyt!

Joo, oisko sittenki parempi etten ois laittanut linkkiä ollenkaan blush.gif

jenkki

Mulla oli eka alla vaaleensininen tausta ja vaihdoin lopussa sen tummemmaks, ni saattaa alta näkyä vielä vaaleempaa sinistä
Jessie
-Tintti-: Wau! w00t.gif Eka piirustus jonka koneella olet väsännyt?! Siis wau, oikeesti tosi upee! Laita äkkiä lisää!
>tinja<
LAINAUS(-Tintti- @ 9.6. 2005, 16:19)
Tooosi hieno Tinja! Muuten millä ohjelmal teet noita smile.gif

Jos jaksta ja viittit ni tee afgaani ja samojedi w00t.gif Mut ei oo iha oikeesti pakko jos et jaksa!

sullapas on upea w00t.gif wub.gif

ihan alkeellisesti PSP 7:llä yritän. en osaa hyödyntää noita erikoisominaisuuksia ainakaan vielä mutta yritys on kova biggrin.gif

juu kyllähän mä voin piirtää jos joku haluaa smile.gif öisin yleensä piirtelen tongue.gif
-Tintti-
Mä aloin värkkään corel photo paintilla tongue.gif

Sanotaan et toi on eka kunnon piirustus koneella, eka on tehty 5v. tikku ukkoja, mut sen jälkeen en oo piirtänyt mitään!
maawara
-Tintti-; Jenkkisi oli älyttömän upea w00t.gif . Mä en saa konella aikaiseksi kuin tikku-ukkoja, jos niitäkään XD.

Tyhmää kun tuo oma kone on rikki. Ei voi skannata eikä mitään. Nyt kun olisi muutama uusi piirrustus dry.gif
Rewel
Julma mölli pistää taas turhuuksia ihmeteltäväksi o.O

Parsa. Haruto. Nenäliina.

-> Tämä on aika hauska. Laitoin sen vieraskirjaani, jotta se pakottaisi kaikki kirjoittamaan.
Julmaa. Sen alla nimittäin on teksti "Tämä pikku parsa teki hyvin ja kirjoitti. Tämä toinen
tuhma parsa jätti kirjoittamatta. Siitä tuli hyvä nenäliina.
" Ja kun katsoo kuvaa, niin niin ^^
Joo olen kauhea ihminen.

Rebin kukkavalinta.
http://img.photobucket.com/albums/v700/rew...ukkavalinta.png
-> Toinen rewel-mölli, Reb nääs. Pomii kukkasta. Suloa. Tuo tausta ihan kiva.

Ym. Piirtääkö kukaan muu kuvia Gimpillä, myöskin? o__O
Amélie
LAINAUS(Zenda @ 9.6. 2005, 13:03)
Kate Holmes, niin vain on.

Kate Winsletpäs... wink.gif biggrin.gif
>tinja<
afroafgaanit

tässä afroafgaanikuva. Afgaanin piirtämiseen varmaan pitäis käyttää enemmän aikaa (varsinkin kahden) että saisi tuosta turkista vähän paremman. ja tossa on vielä noita valkoisia alueita kun en jaksanut häivyttää blush.gif
-Tintti-
Sano Tinja miten sä saat tosta ruohosta noin mahtavan!! Se on aivan mielettömän huippu!
>tinja<
LAINAUS(-Tintti- @ 10.6. 2005, 15:15)
Sano Tinja miten sä saat tosta ruohosta noin mahtavan!! Se on aivan mielettömän huippu!

no päävaiheittain.. tongue.gif PSP 7:llä, muista en osaa selittää ja tästäkin huonosti

1. otat vaan jonkun vihreän ja värjäät koko alueen sillä
2. joidenkin alueiden päälle maalaa eri sävyisillä vihreillä niin että ei kuitenkaan peitä täysin alkuperäistä (niin siis eli opacityä aika alhaiseksi smile.gif)
3. darken/lighten rgb:llä voi kanssa muutella noita värejä
4. Smudge-työkalulla saa hyvin tehtyä noita ruohonkorsia, ja kun ne tekee noihin erisävyisiin kohtiin niin ne jopa ehkä näkyvätkin.. smile.gif
>tinja<
kokeilin vähän eri tyylillä, ilman noita sumujuttuja smile.gif en myöskään sävyttänyt värejä vaan ihan päätin kokeilla näin tongue.gif

~goldens~
Vähä hieno >Tinja< !! w00t.gif smile.gif thumbup.gif
Jasmin
Tinja, upeita! wub.gif Ja sitten kun sinulla on tylsää, voisit piirtää meidän ihasteltavaksemme myös porokoiran... wink.gif
MyTara
Upeita kuvia jälleen >tinja< ja Rewel biggrin.gif ! Itse en ole taas vähään aikaan jaksanut piirtää... Lomalla laiskistuu tongue.gif .
>tinja<
piirsin sen porokoiran mutta siitä tuli liian järkky tongue.gif
Jasmin
LAINAUS(>tinja< @ 12.6. 2005, 21:09)
piirsin sen porokoiran mutta siitä tuli liian järkky tongue.gif

Oij! wub.gif Noin pian? wink.gif Enkä usko alkuunkaan, että se on järkky. Näytä, niin katsotaan sitten. biggrin.gif
>tinja<
varoitin, muistakaa se biggrin.gif

köhköh kärsikää nyt sitten taas biggrin.gif en tajua porokoirista mitään myöskään. ja nuo silmät *nauraa*

muuten, muut kanssa herätys, tää menee yksipuoliseksi, teidän työt on ollu tosi hienoja wink.gif
Oona E
Teillä on noi työt aivan upeita!

Zenda sulla on Manga, piirtäjän opaskirja? biggrin.gif
Mä oon piirtäny noi melkein kaikki samat.

Mä kaivoin pari...nää on vuuosilta 03-04
eli saattepahan nauraa ja kunnolla.
Niin olin sillon mmm 9-11 w00t.gif (oonmä vieläkin 11...)

Mun elämäni eka hiilityö... whistling.gif
tässä ensimmäinen "manga" ukkeli.
vuonna nakki ja makkara piirretty hopsu.
kerryn luonnos. Kulmaukset ovat painuneet jonnekkin...

Siis noi on ikivanhoja koska meiän kamera joi kokista
ja saa 300e buranat...
Ässä
MyTara, laitatko sen Petiitin vaikka tänne vai meseen?
hanna.
Tämä ei ole kyllä varsinainen piirrustus vaan raapetyö mutta laitan sen nyt kuitenkin. biggrin.gif

Tiikeri (digikameralla otin kuvan, joten meni vähän vinoon. lookaround.gif )
*Sanni
LAINAUS(Zenda @ 9.6. 2005, 15:00)
rolleyes.gif Minuutti väsäys.
Bichon frisé
Muuten vain tuli tehtyä omaksi huviksi kun ei netti tahtonut aueta heti niin odotellessa tein. sleepy.gif

Ei ny millään pahalla ,mutta toi ei näytä
hirveesti bichonilta. Mut noi sun muut työt on
kyllä aiak hienoja. smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.