Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
MyTara
Noore: Pidin etenkin tuosta isovillasta, todella upea thumbup.gif !
¤janette¤
Noore: tuo isovilla oli upea w00t.gif
josefiina
http://i7.photobucket.com/albums/y296/amor...isovayorkki.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y296/amor93/KAksikoiraa.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y296/amor...kiilmapallo.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y296/amor93/Yorkkipentu.jpg

älkää järkyttykö.. blink.gif kamalia.. ne YRITTÄÄ esittää yorkkeja, yhessä kuvassa on tosin trimmaamaton käppänä(?) ja joku seropi baa.gif
Quéta
Teidän vika, nyt miekin innostuin kokeilemaan piirtämään koneella...
Itsellä on siis Adobe Photoshop 7.0, joten sillä piirsin pari! rolleyes.gif biggrin.gif

Ekat piirrokset koneella, ja tässä siis useamman tunnin tulos! blush.gif laugh.gif

Täällä siis molemmat piirrustukset.. wink.gif
>tinja<
MyTara: siis ihan uskomattoman ihana wub.gif tuo vene nimittäin biggrin.gif ihana biggrin.gif juups mä voin piirrellä tässä taas jossain vaiheessa iltaa varmaan biggrin.gif tai huomenna viimeistään smile.gif
josefiina
LAINAUS(Quéta @ 21.6. 2005, 18:34)
Teidän vika, nyt miekin innostuin kokeilemaan piirtämään koneella...
Itsellä on siis Adobe Photoshop 7.0, joten sillä piirsin pari! rolleyes.gif biggrin.gif

Ekat piirrokset koneella, ja tässä siis useamman tunnin tulos! blush.gif laugh.gif

Täällä siis molemmat piirrustukset.. wink.gif

Ihania!!
Kunpa mullaki olis tuommonen Adobe Photoshop 7.0 vaan kun ei oo
shifty.gif thumbdown.gif sly.gif
Lanttu
LAINAUS(Amor @ 21.6. 2005, 16:51)
Ihania!!
Kunpa mullaki olis tuommonen Adobe Photoshop 7.0 vaan kun ei oo
shifty.gif thumbdown.gif sly.gif

mistä tuolaasen ohjelman vois saada?
reeta et oo mulle kertonut et oot noi hyvä blink.gif thumbup.gif wub.gif
Quéta
LAINAUS(laura-mazia @ 21.6. 2005, 17:05)
mistä tuolaasen ohjelman vois saada?
reeta et oo mulle kertonut et oot noi hyvä blink.gif thumbup.gif wub.gif

Ite latasin ton ohjelman dc++:lta! laugh.gif rolleyes.gif
Eh, kiitoksia vain... lookaround.gif
Lanttu
jonku pitää tulla lataa toi mulle biggrin.gif haluun ton!! biggrin.gif
veau
LAINAUS(San_San @ 21.6. 2005, 08:36)
Voisiko joku piirtää minulle irlanninsetterin? smile.gif Itseltäni ei tuo koneella piirtäminen luonnistu... baa.gif

Voisiko joku smile.gif confused.gif ?
---
Minäkään en osaa piirtää koneella mutta käsin luonnistuu hyvin lookaround.gif
>tinja<
LAINAUS(San_San @ 22.6. 2005, 14:15)
Voisiko joku smile.gif confused.gif ?

mä voin kyllä mutta en tiiä haluutko nähdä miltä näyttää mun piirtämät setterit biggrin.gif
>tinja<

corgikuva.. noi värit on ihan mahdottomia, ois pitäny valita helpommat värit biggrin.gif
ja kaikenlisäks noi näyttää ihan erilaisilta keskenään tongue.gif

punainen pää biggrin.gif en jaksanut tapella korvahapsujen kanssa biggrin.gif (enkä paljon muunkaan)

tunnissa saa ihmeitä aikaan laugh.gif
josefiina
LAINAUS(>tinja< @ 22.6. 2005, 18:49)

corgikuva.. noi värit on ihan mahdottomia, ois pitäny valita helpommat värit biggrin.gif
ja kaikenlisäks noi näyttää ihan erilaisilta keskenään tongue.gif

punainen pää biggrin.gif en jaksanut tapella korvahapsujen kanssa biggrin.gif (enkä paljon muunkaan)

tunnissa saa ihmeitä aikaan laugh.gif

HIENOJA
wub.gif

bleh.gif syötävän ihania
Jessie
>tinja<: WAU! w00t.gif Aivan mahtavia! Itse en osaa tietokoneella piirtää ollenkaan... Piirrä ehdottomasti lisää, nuo aikasemmat työtkin on olleet tosi hienoja! thumbup.gif
veau
hienohan tuo setteri on smile.gif Kiitos smile.gif
Ässä
LAINAUS(laura-mazia @ 21.6. 2005, 19:16)
jonku pitää tulla lataa toi mulle biggrin.gif haluun ton!! biggrin.gif

Mulla on, mutten tiedä msitä mä sen sain. biggrin.gif

<Heinäsirkka>, onks toi sun gerbiili? Eiks Bombo oo musta...? blush.gif
Ässä
http://tinypic.com/68vpxx.bmp biggrin.gif Sori pieni koko... blush.gif
Jessie
Maksaako se, jos netistä lataa? Kyl varmaan, tuskin ilmaiseks saa. unsure.gif
Netheral
Täällä on luvattoman hyviä piirtäjiä. O.O
Lanttu
LAINAUS(Jessie @ 23.6. 2005, 18:33)
Maksaako se, jos netistä lataa? Kyl varmaan, tuskin ilmaiseks saa. unsure.gif

mieki mietin vähän samaa biggrin.gif ja reta voi ystävällisesti tulla joku päivä kylään katto kevinii ja lataa ton mulle biggrin.gif käskytän. biggrin.gif
tää ei nyt suoranaisesti kuulu tänne mut mun upea taide kuvatus : SUPER VIHREÄT.
>tinja<

Oma Naomini pentuna, käytin mallina neidin pentukuvaa biggrin.gif wub.gif
Netheral
LAINAUS(>tinja< @ 23.6. 2005, 22:41)

Oma Naomini pentuna, käytin mallina neidin pentukuvaa biggrin.gif wub.gif

Siis aivan ihana. wub.gif
Jessie
>tinja<: *pyörtyy*. Aivan järkyttävän ihania töitä! Kuinka kauan sinulla yleensä menee noiden tekoon? Itselläni, kun menee tietokoneella tehdessä hermot alta aika yksikön. dry.gif
>tinja<
LAINAUS(Jessie @ 24.6. 2005, 13:09)
>tinja<: *pyörtyy*. Aivan järkyttävän ihania töitä! Kuinka kauan sinulla yleensä menee noiden tekoon? Itselläni, kun menee tietokoneella tehdessä hermot alta aika yksikön. dry.gif

no vähän riippuu, alle tunti nyt kuitenkin yleensä aina smile.gif Varmaan saisi kyllä menemään enemmänkin jo jaksaisi yrittää tehdä noista tarkempia mutta kun oon niin huono jatkamaan enää myöhemmin mitään jos kerran jätän kesken biggrin.gif
*Sanni
Tinja: Sähän oot ihan huippu piirtäjä, nuo sun piirrustukset
on aivan mahtavia!
>tinja<
Tää ei nyt oo koira-aiheinen mutta äärimmäisen "ihana" klo 23-0.10 piirretty Jack Sparrow laugh.gif Juu kattokaa vaan huulia ja kaunista taustaa laugh.gif ja varjostus laugh.gif voivoivoivoivoivvoi. mutta kyllä siinä jotain hyvää on biggrin.gif vaikka onkin hieman kesken.

Sundae
Tinja, millä sä piirrät noita sun piirroksias? Ovat upeita, varsinkin tuo Naamarin kuva wub.gif
>tinja<
LAINAUS(Sundae @ 26.6. 2005, 00:39)
Tinja, millä sä piirrät noita sun piirroksias? Ovat upeita, varsinkin tuo Naamarin kuva wub.gif

ihan paint shop pro 7. lookaround.gif osaan kyllä vaan harvoja asioita siitä käyttää kun oon enemmän ysiä tottunu käyttämään koulussa biggrin.gif
Jasmin
LAINAUS(>tinja< @ 12.6. 2005, 22:41)
köhköh kärsikää nyt sitten taas biggrin.gif en tajua porokoirista mitään myöskään. ja nuo silmät *nauraa*

"Hahaa, minä syön sinut!" happy.gif
>tinja<
LAINAUS(Jasmin @ 27.6. 2005, 12:52)
"Hahaa, minä syön sinut!" happy.gif

et sä mua voi syödä, annunkin söin biggrin.gif
Noradrenaline
Tinja: OOH, mikä mies ! ; D
>tinja<

siirryin taas näihin koiriin laugh.gif ja tuo on sitten ibizanpodenco. pakko tallentaa nämä GIFfiin niin se vähän raiskaa noita värejä dry.gif
>tinja<
laitan ton ibizan nyt ilman taustaa myös kun tuo tausta menee ihan pihalle GIFfinä kun värimäärä vähenee confused.gif

<Iida>
Jälleen kerran; aivan mahtava Tinja wub.gif ! Haluisitko piirtää aussien tai kelpien, jos sulla on aikaa? tongue.gif
Noore
Maahtava tuo ibiza !! smile.gif Kuules, piirtäisikö Tinja bichonin ? biggrin.gif
Tästä on tullut kohta vain tinjan piirrustuksia-palsta... Kaikki pyytää Tinjaa piirtämään jtn tongue.gif
diva
kyllä kaikkilla on upeat piirutukset!

tänään juuri sain Divasta piirettu kuva meiän tutusta,
tosi kaunis! Jos saan sen scannatu niin laitan sitten tänne.. tongue.gif
diva
LAINAUS(Noore @ 22.6. 2005, 08:20)
Minäkin pistelen nyt pari piirrustusta esille vaikka ne ei ole mitään.. lookaround.gif

http://tinypic.com/66yfx5
Kuva isosta villakoirasta. Olen ottanut mallia, mutta ei kai se haittaa biggrin.gif

uiiih tuo isovillakoira on Topscore Contradiction wub.gif wub.gif
>tinja<
joo muutkin voi oikeesti laitella tänne jotain laugh.gif Ei siinä mitään, kyllä mä tykkään piirtää mutta menee ykstoikkoseksi laugh.gif mutta täytyy katsella millon ehdin taas piirrellä, eiköhän tässä jossain vaiheessa, en nyt hirveesti oo kotona tänään mutta katotaan smile.gif Mutta hei muut, kuvia kuvia kuvia biggrin.gif
Noore
LAINAUS(diva @ 30.6. 2005, 00:00)
uiiih tuo isovillakoira on Topscore Contradiction wub.gif  wub.gif

Niin on wink.gif eli King.

Minultakin tulee lisää piirrustuksia kunnes saan tehtyä jonkun hyvän työn biggrin.gif
zwiebel
LAINAUS(>tinja< @ 26.6. 2005, 00:13)
Tää ei nyt oo koira-aiheinen mutta äärimmäisen "ihana" klo 23-0.10 piirretty Jack Sparrow laugh.gif Juu kattokaa vaan huulia ja kaunista taustaa laugh.gif ja varjostus laugh.gif voivoivoivoivoivvoi. mutta kyllä siinä jotain hyvää on biggrin.gif vaikka onkin hieman kesken.

Tinja mä rakastan sua w00t.gif
Lanttu
mäkin voisin pistää sen yhen ahkaani piirustuksen tänne ( noora siekin biggrin.gif ) mut se ei oo viel valmis.. silt puuttuu mm. pää biggrin.gif
>tinja<
Inka: mäkin sua laugh.gif wub.gif w00t.gif
ja laura-mazia laittaa ehdottomasti wink.gif thumbup.gif
zwiebel
LAINAUS(>tinja< @ 30.6. 2005, 12:01)
Inka: mäkin sua laugh.gif wub.gif w00t.gif
ja laura-mazia laittaa ehdottomasti wink.gif thumbup.gif

Hieman OT: Näin Tinja Roomassa sellasen aivan IHANAN kuvan Johnny Deppistä, jonka joku mies oli piirtäny. Sellanen katupiirtäjä siis. Se oli kuva mis se näytti ihan siltä kun Pienessä suklaapuodissa eli syötävän hyvältä *lääh* Oisin voinu ostaa sen kuvan, makso 20 euroo. Mut se jäi sit .. *hmh* wub.gif
>tinja<
LAINAUS(zwiebel @ 30.6. 2005, 12:05)
Hieman OT: Näin Tinja Roomassa sellasen aivan IHANAN kuvan Johnny Deppistä, jonka joku mies oli piirtäny. Sellanen katupiirtäjä siis. Se oli kuva mis se näytti ihan siltä kun Pienessä suklaapuodissa eli syötävän hyvältä *lääh* Oisin voinu ostaa sen kuvan, makso 20 euroo. Mut se jäi sit .. *hmh* wub.gif

oi kyl mäkin oisin ostanu biggrin.gif *hieman ot taas*
Lydia
Toi Deppin kuva on kyllä hieno...
Hiukka menee OT:ksi, mutta mulle tulee vaan nykyisin Deppistä mielenkiintoisia mielleyhtymiä blush.gif Varsinkin, kun yksi kerta sattui juuri tätä ketjua selatessani soimaan the Crash innocent.gif
zwiebel
Piirsin kamalan afgaanin.. tässä alkuperänen käsintehty ja sitten tietokoneella suttusesti väritetty. ph34r.gif .

http://img.photobucket.com/albums/v603/sipulisukka/scan.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v603/sip...kka/vriaffe.jpg
>tinja<
LAINAUS(zwiebel @ 30.6. 2005, 12:55)
Piirsin kamalan afgaanin.. tässä alkuperänen käsintehty ja sitten tietokoneella suttusesti väritetty. ph34r.gif .

http://img.photobucket.com/albums/v603/sipulisukka/scan.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v603/sip...kka/vriaffe.jpg

sipuliafkaani wub.gif
zwiebel
LAINAUS(>tinja< @ 30.6. 2005, 12:55)
sipuliafkaani wub.gif

innocent.gif blush.gif
*Sanni
Joo,Tinja piirräbichon frisé!! wub.gif laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.