Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Lanttu

ja siinä hieno päätön ahkaani biggrin.gif huomatkaa hienot keltaiset jäljet.. en löytäny lyijykynää nii rupesin tekee keltasella puuvärillä biggrin.gif
kohta saatte valmiinkin,, jos saan sen joskus valmiiksi!! biggrin.gif

joo ja siis se on kesken alkkellisesti tehty tuo turkki jne. parannellaan parannellaan biggrin.gif

ja taas niin isona blush.gif

tinja toi johnny on ihana wub.gif wub.gif
*Sanni
LAINAUS(Noore @ 21.6. 2005, 11:20)
Minäkin pistelen nyt pari piirrustusta esille vaikka ne ei ole mitään.. lookaround.gif

http://tinypic.com/66yfx5
Kuva isosta villakoirasta. Olen ottanut mallia, mutta ei kai se haittaa biggrin.gif
http://tinypic.com/66ygi1
Kuvan koira pitäisi olla joku akitan tapainen innocent.gif
http://tinypic.com/66ygy9
Spanielista piirrustus

Lisää tulee ehkä myöhemmin, jos saan piirrettyä parempia piirroksia.
Sanokaa jos nuo kuvat näkyy/ei näy, itse yritin ja se vaan latasi ja latasi mutta ei tullut näkyviin..

Tosi hienoja kuvia sinullakin ,Noora. smile.gif
>tinja<
en edes huomannu noita nooran, vähän hienoja! wub.gif ja inka, sipuliafgaani on nätti wub.gif ja tuo laura-mazian affu on kanssa aivan ihana wub.gif
Noore
LAINAUS(>tinja< @ 30.6. 2005, 17:40)
en edes huomannu noita nooran, vähän hienoja! wub.gif ja inka, sipuliafgaani on nätti wub.gif ja tuo laura-mazian affu on kanssa aivan ihana wub.gif

kiitos smile.gif smile.gif
Laura-marian affe on Roma biggrin.gif Itse oon tehny samanlaisen mut en taida uskaltaa pistää sitä esille laugh.gif No, sen näkee pian...
>tinja<
ja muuten taatusti laitat! wink.gif
Sundae
Tinja, et sie haluaisi vääntää mulle joskus aprikoosia puudelia? wub.gif

Mie väännän piirustuksia lyijykynällä, voisin laittaa teidän kauhuksenne pari piirrosta o_O Anteeksi, jos kuvat ovat isohkoja -___-

Italiaano
Kuumehuuruissa väänsin tämän italiaanon.. Mittasuhteet päin puuta siis laugh.gif

Sakemanni
Sakemanni, jonka toinen takajalta vääntää koiran kieroon. Olen valitettavasti hukannut tämän alkuperäisen piirroksen, enkä siis voi korjata tuota virhettä confused.gif

Isovillakoira
Vuonna 2003 piirretty isovillakoira, joka näyttää todella karmealta w00t.gif Tuo puudeli on muutenkin kovin pelkistetty ja yksinkertainen ;P

Malinois
Jostain lehdestä (olisiko ollut Lemmikki..) otin mallia tähän nuoreen malinoisiin. Silmät menivät pilalle, kun skanneri jostain syystä skannasi ensin todella rumiksi ja yritin sit käsin muokkailla niitä.. Lopputulos oli katastrofi tongue.gif

Villakoiran pää
Tämä on varmaan ainoa piirrokseni, mihin olen ollut koskaan tyytyväinen. Tähän otin mallia koirani emän kuvasta. Tämänkin alkuperäisen version olen hukannut sad.gif Kuva näyttää paljon paremmalta irl, kaikki meislaukset sun muut erottuu hyvin. Noh, kaikkea ei voi aina saada ;P

// tajusin näitä kuvia tähän laitellessa, etten ole tänä vuonna ehtinyt piirtää yhtään kuvaa blink.gif Pitäisi varmaan vähän ryhdistäytyä laugh.gif
Sundae
Ja hei, jotta ei nyt ihan pelkkiä koiria olisi, niin pistetäänpä mukaan pari muutakin kuvaa wink.gif

Susihukka
Susihukka, jota en koskaan jaksanut vääntää loppuun tongue.gif Pohjan väsäsin ja jotain varjostuksen tapaista.. Mutta silti tuo susi kaipaisi vaikka mitä, mutta ei. Laiska olen.

Lohikäärme
Lohikäärme, jonka piirsin suoraan mallista. Tiimarissa ihastuin yhteen lohikäärme-postikorttiin ja sit päätin piirtää kortissa olevan lohikäärmeen lyijykynäversioksi tongue.gif

Nallukka
Ja sitten on tietenkin vielä tämä nallukka, jonka piirsin jonkin sortin tunnemyrskyn keskellä laugh.gif Nallen jaloista en pidä, mutta muuten nalle on ihan jees. smile.gif
ZaiYa
Ajattelin kans laittaa yhen meidän pennusta väsätyn piirrustuksen tänne...
http://i16.photobucket.com/albums/b8/Saija84/tint.jpg
>tinja<
Voinhan mä paulaselle aina yhden puudelin wub.gif biggrin.gif ihania muuten nuo sun piirrokset, tajuttomia wub.gif mutta juu, oon nyt taas väärällä koneella eli tällä jolla ei hirveesti piirrellä, pitänee vaihtaa jossain vaiheessa konetta biggrin.gif

ZaiYa:n bulldoggi on kans hienosti piirretty thumbup.gif
MyTara
Aivan mahtavia piirustuksia kaikilla taas thumbup.gif ! Mä en ole jaksanut nyt vähään aikaan mitään piirtää, kun ei ole ollut niin inspiksen inspistä, enkä muutenkaan osaa hyvin tongue.gif .
>tinja<
LAINAUS(MyTara @ 30.6. 2005, 20:21)
enkä muutenkaan osaa hyvin tongue.gif .

ton vedät kyllä takasin w00t.gif
Lydia
Mä oon kyllä kade, kun täällä on niin paljon hyviä piirtäjiä.
Mulle kun tuota lahjaa ei olla suotu, vaan Laura sai sen confused.gif
On se aika nöyryyttävää, kun jotkut n. 8-vuotiaatkin osaa piirtää jo paremmin kuin mä nyt blink.gif lookaround.gif
(tän oon todennut lasten parissa työskennellessäni)
Netta
Ihan vähän ohi varsinaisen aiheen, tuli juuri huomattua että piirustusharrastus on harmillisen vähiin jäänyt nyt lähiaikoina sleeping.gif Akvarellimaalauksesta innostuin lukion ensimmäisen kurssin aikana mutta kunnon välineet odottavat edelleen hankkimistaan. On muka koko ajan liian kiire, että ehtisi istua alas ja oikeasti tehdä jotain. Ja vieläpä lomalla sleepy.gif

Piirtämisestä yleensä, mallista olen äärimmäisen huono piirtämään biggrin.gif Jos siis haetaan valokuvantarkkaa kuvausta alkuperäisestä mallista. Omat näkemykset tuppaa olemaan niin vahvoja että varpunen vääntyy varikseksi ja vaihtelevasta kaupunkimaisemasta tallentuvat vain Kallion oranssit seinät (: Sen takia ehkä onkin tuo perinteinen piirtäminen jäänyt taka-alalle, maalatessa tunnen ainakin minä saavani paljon vapaammat kädet erityisesti värien käytössä, piirtäessä rupean niin pikkutarkaksi. Ehkä voisi jonkinlaisena uuden kuukauden lupauksena pitää noiden värien ja kunnon siveltimien + paperin hankkimista, ulos ja söhräämään smile.gif

Tyylikkäitä piirroksia täällä, koneella on vaikea (ainakin jos hiiren kanssa tuhertaa sleeping.gif ) saada noin hienoa jälkeä. Meiltä löytyy isän tietokoneiden pariin kytkeytyvän ammatin puolesta kaiken maailman laitteita ja piirtääkin voi ihmeellisellä kynä-alusta -systeemillä. Kannattaa kokeilla, mukava kapistus.
Heipi
http://tinypic.com/6idtlv.jpg

Digillä otettu, siksi laatu ei ole parhaimmasta päästä.. rolleyes.gif
MyTara
LAINAUS(>tinja< @ 30.6. 2005, 20:01)
ton vedät kyllä takasin w00t.gif

En vedä, niin kauan kuin sinun piirustuksiasi kattelen thumbup.gif !
Lanttu
LAINAUS(Noore @ 30.6. 2005, 15:51)
kiitos smile.gif smile.gif
Laura-marian affe on Roma biggrin.gif Itse oon tehny samanlaisen mut en taida uskaltaa pistää sitä esille laugh.gif No, sen näkee pian...

sä paat sen tänne!!!!!! mä suutun sulle jos et paa! ymmärrä nyt biggrin.gifD se on kuitnekin viel hienompi ku toi mun että niin! wub.gif
>tinja<

piirsin nyt ensin tuon puudelin ja opin taas kerran vihaamaan PSP 7:aa laugh.gif kun se muuttaa nuo kuvat sotkuisiksi dry.gif

Niin ja joku voisi opettaa mut piirtämään koiran silmiä laugh.gif koneella tuottaa suuria vaikeuksia
Jasmin
LAINAUS(>tinja< @ 27.6. 2005, 21:32)
et sä mua voi syödä, annunkin söin biggrin.gif

Tarkotin sen porokoiran ilmettä. Se on aivan varmasti aikeissa syödä jonkun! biggrin.gif

Ja sä olisit varmasti sitkeää pureskeltavaa, phyi! laugh.gif (Hieno villakoira, muuten. Ja tuo ibiza on ihana!)
MyTara
LAINAUS(>tinja< @ 1.7. 2005, 13:34)

*ei meinaa saada sanaa suustaan* Liian kaunis.. *pyörtyy*
>tinja<
MyTara mulla menee kohta hermot sun kanssas laugh.gif biggrin.gif ne ei todellakaan ole noin hienoja w00t.gif
MyTara
LAINAUS(>tinja< @ 1.7. 2005, 17:13)
MyTara mulla menee kohta hermot sun kanssas laugh.gif biggrin.gif ne ei todellakaan ole noin hienoja w00t.gif

No, oli se thumbup.gif ! Usko pois biggrin.gif . *kuolaa vieläkin kuvalle*
>tinja<
en nyt ehdi niitä muita ruveta piirtämään varmaan ainakaan pariin päivään kun piirtelen juuri käsin yhtä lyijykynäjuttua.. lookaround.gif mutta kyllä tää tästä tongue.gif
zwiebel
Piirsin tänään salukin pään lyijykynällä, kattoo jos saan sen alkuperäsenä nettiin vai haaleneeko se skannerissa liikaa .. innocent.gif
>tinja<
haluamme nähdä taidetta inka wub.gif
zwiebel
LAINAUS(>tinja< @ 3.7. 2005, 19:22)
haluamme nähdä taidetta inka wub.gif

No sitä on täältä turha odottaa tongue.gif
Lanttu
minä kas haluun nähdäexcl.gif!!!!! näytänyt . tia minä suutun enkä enää ikinä puhu sulle! eli nyt on pakko näyttää laugh.gif
zwiebel
LAINAUS(laura-mazia @ 3.7. 2005, 23:19)
minä kas haluun nähdäexcl.gif!!!!! näytänyt . tia minä suutun enkä enää ikinä puhu sulle! eli nyt on pakko näyttää laugh.gif

No voi ei .. no sopiiko et tummennan sen viel tänään tussilla ja skannaan sen teille huomenna ja laitan nettiin? Kai sit viel Laura puhut mulle innocent.gif
Noore
Sairaan hienoja töitä, Paula ! ohmy.gif Pidin paljon smile.gif
Mä en kyllä uskalla ehkä sitä mun naama roikkuu-affekuvaa tänne pistää laugh.gif
>tinja<
ja tehän laitatte ne kuvat tai mäkään en laita enää mitään biggrin.gif vaikka se lienee pieni menetys laugh.gif
>tinja<
tuossa nyt tuo aussi, piirsin sen tässä iltamyöhään ja pakko päästä nukkumaan joten osittain vähän ränsistynyt laugh.gif ja edelleen en voi mitään sille että tuohon tulee noita pieniä pisteitä esim. silmiin, piirtoohjelma kun on niin ihana... sleepy.gif
ja muutenkin, joku päivä opin vielä piirtämään silmät laugh.gif koiraparka katsoo kieroon

<Iida>
^Kiitos paljon! Aivan ihana wub.gif wub.gif
>tinja<
LAINAUS(<Iida> @ 5.7. 2005, 10:21)
^Kiitos paljon! Aivan ihana wub.gif wub.gif

eipä mitään biggrin.gif itsekin oppii piirtämään paremmin kun piirtää paljon biggrin.gif mutta muut, teidän kuvia tänne näin nyt, HETI biggrin.gif
>tinja<
Minua pyydettiin yhdestä paikasta piirtämään suunnilleen tämännäköinen koira, ja piirsin nyt kaksi eri versiota, pörröisen ja sitten ihan tavallisen. tein nämä kaksi vajaassa tunnissa joten nämä eivät ole kovin kummoisia (esim. ensimmäisessä tuo kuonon päällä oleva on ihan viimeistelemätön laugh.gif) mutta laitan nyt tänne koska haluan edistää muita laittamaan omiansa biggrin.gif

MyTara
>tinja<: Wow, ovatpa jälleen hienoja thumbup.gif ! Nuo silmät ovat todella nätit biggrin.gif . Itselläni ei ole ollut kuukausiin inspistä piirtää mitään.. En tiedä, johtuuko se - ah, niin ihanasta - mesestä vai mistä tongue.gif . Jotenkin on mennyt maku koko hommaan, mutta eiköhän se tästä wink.gif .
>tinja<
LAINAUS(MyTara @ 6.7. 2005, 19:23)
>tinja<: Wow, ovatpa jälleen hienoja thumbup.gif ! Nuo silmät ovat todella nätit biggrin.gif . Itselläni ei ole ollut kuukausiin inspistä piirtää mitään.. En tiedä, johtuuko se - ah, niin ihanasta - mesestä vai mistä tongue.gif . Jotenkin on mennyt maku koko hommaan, mutta eiköhän se tästä wink.gif .

no kerrankin mielestäni sain jotenkin silmät onnistumaan biggrin.gif oon niin ylpee koska en yleensä saa niitä millään
Sundae
Tinja, kiitos puudelista wub.gif Naamassa olisi voinut olla hieman enemmän yksityiskohtia, että se olisi ollut todella kaunis, mutta on se upea noinkin wub.gif
phard
Upeita piirroksia kaikilla smile.gif
tuo tinjan aprikoosi puudeli on aivan mahtava. upea. wub.gif
Noore
Tinja, kuuleppas, piirtäisikö nyt mulle biisonin ? innocent.gif biggrin.gif
Tahtoisin semmoisen nähä tongue.gif
diva
aivan upea tuo aprikoosi villakoira smile.gif !
*ja munhan piti scannata se divan kuva.. sleepy.gif
>tinja<
LAINAUS(Noore @ 6.7. 2005, 23:07)
Tinja, kuuleppas, piirtäisikö nyt mulle biisonin ? innocent.gif biggrin.gif
Tahtoisin semmoisen nähä tongue.gif

piirrän biggrin.gif en oo unohtanu. huomenna enkä tänään ehdi (tai ehkä huomenna illalla biggrin.gif mutta varmasti viimeistään perjantaina saat sen biggrin.gif)
Kickboxer
hienoja piirustuksia kaikilla wub.gif osaisinpa minäkin piirtää confused.gif

Jos minäkin joskus yhen töherryksen laittaisin tongue.gif
veau
Voisiko joku piirtää cockerspanielin smile.gif
>tinja<
LAINAUS(Hellu @ 7.7. 2005, 12:48)
hienoja piirustuksia kaikilla wub.gif osaisinpa minäkin piirtää confused.gif

Jos minäkin joskus yhen töherryksen laittaisin tongue.gif

ehdottomasti laitat wink.gif smile.gif
---
Ennen muokkausta:

Jälkeen..

Haa! Isovillapuudeli.
Ensimmäinen teetokone piirros jonka esille laitoin, tehty corel painter 7 lla.

Kommentteja smile.gif

- Täyty laittaa tausta tummaksi että koira näkyy. Siveltimen käyttö taisi ollaa virhe... Muuten hyvä ekaksi teetokone piirrokseksi. Piti vähä leikkiä väreilla ja tuola haaroissa tuo harmaa viiva pitäisi erottaa tassut... Parantelen vielä tänään... Vai?
MyTara
Zenda: Ei näy! Pistä äkkiä näkymään thumbup.gif !
*Sanni
LAINAUS(Zenda @ 7.7. 2005, 17:10)
http://www.tinypiccom/z3

Haa! Isovillapuudeli.
Ensimmäinen teetokone piirros jonka esille laitoin, tehty corel painter 7 lla.

Kommentteja smile.gif

Mistä ja miten olet saanut tuon corel painter 7:an?
---
Valmiina ollut sillä surkealla iMacilla dry.gif Mutta ihan ok ohjelma. Taitaapi tulla Windowsille Corel Painter 8 sen Jasc paintshop pro 7 päälle. Mun setähän niitä tänne asentelee rolleyes.gif
Windowsilla en piirrä vaan säväytän ja teen grafiikkaa ja kuva pötköjä...

Ja tässä on 3 tietokone tyni, toista en KOSKAAN laita näytille piste. Tuli ihan karmea kerry.
Mutta tässä on Ahkaani.
>tinja<
Ihana tyyli sulla Zenda! tollanen hauska biggrin.gif smile.gif

Nooran bichonin saan valmiiksi illalla, mutta tässä hevonen jonka piirsin eilen ensin lyijykynällä ja sitten väritin psp:llä *ja lyijykynäversio oli oikeesti paljon hienompi kun tämä laugh.gif* tiedän että esn sierain on liian pieni ja sen silmä on oudon näköinen mutta en oo hevosihminen enkä jaksa seurata mitään malleja liian tarkasti biggrin.gif piti vaan KOKEILLa hevostakin koneella, kun yleensä en piirtele paljoa koneelle muuta kun nyt viime aikoina olen

mutta siis illalla näette sen bichonin kun nyt illalla taas tulen tähän koneelle, bichonin piirtäminen on kyllä ihanan haasteellista. ja se varmaan näkyy lopputuloksessakin, toivottavasti sen sitten tunnistaa oikeeksi roduksi kun se valmistuu. blush.gif
*Sanni
Tinja: Onkos bichoni pian valmis? biggrin.gif
Kickboxer
Tinja: ihana heppa! wub.gif
Minäkin odotan biconiasi biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.