Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
>tinja<
LAINAUS(*Sanni @ 8.7. 2005, 16:21)
Tinja: Onkos bichoni pian valmis? biggrin.gif

no joskus illemmalla sitä piirrän, ehkä 9 aikaan tms. kun lähen nyt tonne just biggrin.gif
*Sanni
LAINAUS(>tinja< @ 8.7. 2005, 17:08)
no joskus illemmalla sitä piirrän, ehkä 9 aikaan tms. kun lähen nyt tonne just biggrin.gif

Okei. Tuu sit heti laittaa se tänne,okei? laugh.gif
>tinja<
totesin etten ehdi tälle enää tehdä mitään joten tässä tämä nyt on. Väritys on kun jostain mun 2 vuotta sitten piirtämistä jutuista, tuommoinen läiskikäs. mutta hermot meni jo sen villakoiran turkin kanssa (jota väsäsin ties kuinka kauan) etten tässä ajassa enää ehtinyt/jaksanut parempaa ruveta tekemään smile.gif lookaround.gif se on harmaa ja nuo "viikset" laugh.gif *kihertää*

Fati
Tosi upeita kaikki nuo Tinjan työt w00t.gif Jos jossain vaiheessa käy aika pitkäksi niin piirrä minulle englanninbulldoggi niin tulostan sen sitten itselleni talteen wub.gif
-Iida-
Tinja, tuo bichonihan on upea! wub.gif
>tinja<
miks kaikki aina haraa vastaan laugh.gif Kyllä mä piirrän Fatille bulldoggin, en oo koskaan varmaan piirtäny biggrin.gif eli taidetta siitä tuskin tulee kuten näistä muistakaan nyt varsinaisesti. kun ite ottaisitte sen kynän (tai hiiren) käteen niin varmasti tulisi upeita wub.gif
---
VAU! Tinja sä oot paras!
sahku
>tinja< sä oot tuleva da vinci excl.gif w00t.gif meikä osaa piirtää vaan joitain tikku-ukkoja, oikein kyllä hävettää...
Lydia
LAINAUS(sahku @ 8.7. 2005, 22:05)
>tinja< sä oot tuleva da vinci excl.gif w00t.gif  meikä osaa piirtää vaan joitain tikku-ukkoja, oikein kyllä hävettää...

Heh, et oo ainut innocent.gif ja vielä kun mun pikkusisko on kans hyvä piirtämään..
(eikä isosiskokaan huono ole, mut mulle ei näköjään sitä lahjaa ole suotu)
niin meikäläistä hävettää entistä enemmän.

Tinja osaa kyllä piirtää hienosti smile.gif
veau
Tinja: Voisitko piirtää minulle mustan cockerin jos kerkeät wink.gif smile.gif
>tinja<
LAINAUS(San_San @ 10.7. 2005, 11:28)
Tinja: Voisitko piirtää minulle mustan cockerin jos kerkeät wink.gif smile.gif

juuh, voin piirtää tietysti biggrin.gif varmaan menee kyllä ensi viikkoon
veau
LAINAUS(>tinja< @ 10.7. 2005, 11:01)
juuh, voin piirtää tietysti biggrin.gif varmaan menee kyllä ensi viikkoon

kiitoksia biggrin.gif
*Sanni
Tinja: toi bichonihan on aivan ihana wub.gif wub.gif
Noore
Hienoa tinja, sä onnistuit! biggrin.gif vitsi, mut onnistuisitko piirtämään uuden villan joskus? innocent.gif ja helpotukseksi ehkäpä mustan? laugh.gif
>tinja<
LAINAUS(Noore @ 10.7. 2005, 23:10)
Hienoa tinja, sä onnistuit! biggrin.gif vitsi, mut onnistuisitko piirtämään uuden villan joskus? innocent.gif ja helpotukseksi ehkäpä mustan? laugh.gif

juu voin piirtää biggrin.gif englanninbulldoggin ja cockerin jälkeen biggrin.gif ite oon kyllä sitä mieltä että tuossa bichonissa mättää joku
Lanttu
TINJAAAA mulle leijona jookosta bl&silver jos saa väriä toivoa ;D kato mein kevinist muoto kuva,. sit kun se on iso biggrin.gif
>tinja<
LAINAUS(laura-mazia @ 10.7. 2005, 23:21)
TINJAAAA mulle leijona jookosta bl&silver jos saa väriä toivoa ;D kato mein kevinist muoto kuva,. sit kun se on iso biggrin.gif

ja sulle jellona biggrin.gif toivo kuule ihan mitä vaan laugh.gif
---
Voisitko tinja piirtää kääpiösanutserin, mustan semmoisen smile.gif?
>tinja<
LAINAUS(Zenda @ 11.7. 2005, 09:35)
Voisitko tinja piirtää kääpiösanutserin, mustan semmoisen smile.gif?

juuh, mutta varaudu siihen että menee vähän aikaa biggrin.gif
*Sanni
Tinjalla pitää kiirettä. biggrin.gif
Lanttu
LAINAUS(>tinja< @ 10.7. 2005, 20:35)
ja sulle jellona biggrin.gif toivo kuule ihan mitä vaan laugh.gif

mä oon vattiva heijj biggrin.gifD

pistäkääs nyt muutkin niit piirustuksiitänne, ku tän keskustelun aihe ei ole "tinja pirtää mitä pyydetään#
veau
Täältä tulee mun puudeli... Ei mikään kaunotar koneella kun en osaa piirää.. unsure.gif
Tyhmä

Yrittäkää Ymmärtää xD
MyTara
LAINAUS(laura-mazia @ 11.7. 2005, 14:08)
pistäkääs nyt muutkin niit piirustuksiitänne, ku tän keskustelun aihe ei ole "tinja pirtää mitä pyydetään#

Kyllähän mä haluaisin tänne piirustuksiani laittaa, mutta kun konepiirtämisestä en niin paljon välitä ja meillä ei ole edes skanneria, niin minkäs teet tongue.gif . Ei ole muutenkaan ollut vähään aikaan inspistä piirtää mitään, mutta katsotaan nyt happy.gif .
Quéta
LAINAUS(laura-mazia @ 11.7. 2005, 12:08)
pistäkääs nyt muutkin niit piirustuksiitänne

Mulla ois yks alaskanmalamuutin pää, tossa värkkäsin pari päivää sitten... rolleyes.gif

Sillä on vaan kohtuuttoman iso kuono, kiinalaisen silmät, suttunen naamavärkki jne. ohmy.gif sleepy.gif
MyTara
LAINAUS(Quéta @ 11.7. 2005, 20:19)
Mulla ois yks alaskanmalamuutin pää, tossa värkkäsin pari päivää sitten... rolleyes.gif

Sillä on vaan kohtuuttoman iso kuono, kiinalaisen silmät, suttunen naamavärkki jne. ohmy.gif sleepy.gif

No, ei se meitä haittaa biggrin.gif ! Laitahan rohkeasti tänne vaan wink.gif .
Quéta
Tässä siis tämä "kiinalais malamuutti" tuherrus! baa.gif

...nuo silmät ja naama värkki ph34r.gif
Jessie
*menee sanattomaksi*. AIVAN LOISTAVA wub.gif . Ihana thumbup.gif . Tee ihmeessä lisää!
MyTara
Quéta: Hah biggrin.gif ! Katoin eka, että toi oli valokuva laugh.gif .
Sundae
Quéta, onhan siinä muutin naamassa ehkä hitusen korjaamista, mutta kokonaisuus on kyllä todella kaunis wub.gif Lisää tuollaisia! happy.gif
Quéta
LAINAUS(Sundae @ 11.7. 2005, 18:35)
Quéta, onhan siinä muutin naamassa ehkä hitusen korjaamista, mutta kokonaisuus on kyllä todella kaunis wub.gif Lisää tuollaisia! happy.gif

On kyllä korjaamista! sly.gif Tuo kuono... sleepy.gif
Lanttu
LAINAUS(Quéta @ 11.7. 2005, 18:36)
On kyllä korjaamista! sly.gif Tuo kuono... sleepy.gif

kuono vähän selkeemmin esille wink.gif mutta kun mä en ymmärrä miten jotku osaa pirtää kuvan koriasta EDESTÄ päin. mulla se kuono näyttää aina vähän.. biggrin.gif että toi on aivan mahtava siihen verratunua biggrin.gif
>tinja<
okei, okei, tinja häipyy ja Quéta jää biggrin.gif
Quéta
>tinja<, etkä sinä lähde minnekään! biggrin.gif

..taas kaiken tämän tylsyyden keskellä rupesin piirtämään.. Sain aikaiseksi borzoin pään, mutta en ole oikein tyytyväinen... Kuono jotenkin omituisen näköinen! sleepy.gif Heh, raukka ei näytä edes korvaa olevan! laugh.gif

MyTara
Quéta: Miten sä saat noista noin eläväisen näköisiä blink.gif ? Pelottavan aitoja happy.gif .
Fati
Quéta: Oi toinen piirustus mestari tosi upeita kuvia thumbup.gif On todellakin aidon näköisiä wau! Sinulla ja Tinjalla samanlainen tyyli piirtää lahjakkaita olette selvästi molemmat smile.gif
Lanttu
reeta: miks et oo kertonu piilevistä taitelijan lahjoistasi? biggrin.gif wub.gif wub.gif noi on upeita wub.gif wub.gif
Fitzgo
Tinja,osaatko sä piirtää Vallun? wub.gif Vaikka lyhyessä turkissa. Tai sitten vaan jonkun havan,vaalean mieluiten. smile.gif
veau
Tinjalla töitä riittä. Mä en jaksa odottaa cockeriani biggrin.gif
>tinja<
Voin piirtää molemmat biggrin.gif jos piirrän vallun niin onko sun sivuilla mitään kuvaa vallusta? kun en nyt ihan muista kuinka pitkä se turkki on ja silleen biggrin.gif mitä ohjelmaa sä Reeta käytät? smile.gif no juu mä en oo vielä saanut edes sitä bulldoggia alotettua mutta saan kyllä tänään tai viimeistään huomenna, niin kuuma vaan ettei hirveesti tee mieli koneen ääressä istua tongue.gif
sahku
>tinja< hei oikeesti, nyt perustamaan sitä taidenäyttelyä, mars mars, muuten minä tulen ja perustan sen sun puolestas w00t.gif *näin sanoo katkera ihminen, jolle ei ole piirustustaitoja luotu*
>tinja<
LAINAUS(sahku @ 12.7. 2005, 21:19)
>tinja< hei oikeesti, nyt perustamaan sitä taidenäyttelyä, mars mars, muuten minä tulen ja perustan sen sun puolestas w00t.gif *näin sanoo katkera ihminen, jolle ei ole piirustustaitoja luotu*

oi sun taidenäyttelyn haluun ehdottomasti ainakin nähdä ;D smile.gif juujuu kyllä mä, kyllä mä huomenna ainakin ekan saan.. toivoisin biggrin.gif
sahku
LAINAUS(>tinja< @ 12.7. 2005, 21:30)
oi sun taidenäyttelyn haluun ehdottomasti ainakin nähdä ;D smile.gif juujuu kyllä mä, kyllä mä huomenna ainakin ekan saan.. toivoisin biggrin.gif

tulenko oikein vielä varmistamaan ? ;D joo, mä en edes muista, koska olen piirtänyt enkä halua edes muistaa... kuviksen tunnit on ollut niin tuskaa, että....
Quéta
LAINAUS(>tinja< @ 12.7. 2005, 17:57)
mitä ohjelmaa sä Reeta käytät? smile.gif

Käytän Adobe Photoshop 7.0, suomen kielestä versiota. smile.gif Omasta mielestäni ihan kätevä, kun en siitä PSP:stä ymmärrä mitään! rolleyes.gif biggrin.gif
SetCo
Tästä kuvasta olen kyllä aika ylpeä.
http://www.vulpia.net/d_gallery08.jpg
Alkuperäinen meni lahjaksi tuon kuvassa olevan koiran omistajalle. Rotu on buhund ja kuvissa sama koira joka oli myös ak:ssani ja avassani..
Fati
LAINAUS(SetCo @ 12.7. 2005, 21:37)
Alkuperäinen meni lahjaksi tuon kuvassa olevan koiran omistajalle. Rotu on buhund ja kuvissa sama koira joka on myös ak:ssani ja avassani..

Ja syystäkin saat olla ylpeä todella hieno kuva smile.gif
Quéta
LAINAUS(SetCo @ 12.7. 2005, 19:37)
Alkuperäinen meni lahjaksi tuon kuvassa olevan koiran omistajalle. Rotu on buhund ja kuvissa sama koira joka on myös ak:ssani ja avassani..

Aivan mahtava kuva... wub.gif Todellakin saat olla ylpeä tuosta! smile.gif

Tuossa värkkäsin kultsun pään... Jotenkin tuo kuono häiritsee... En tiijjä oikein... blink.gif
Fitzgo
Tinja: Mun sivuilla on aika paljonkin kuvia Vallusta,saat ottaa ihan minkä vaan,jonkun mikä ei oo hirveen vaikee vaikka. Ihan sama millon otettu kuva,saa olla pitkäkin turkki. wink.gif
Reeta:Noissa sun töissä on ihanat värit,ootko ite värittänyt ne tollein,vai muokkautuuko ne itsestään,ihanat wub.gif
SetCo: Toi sun työs oli niiiin upea,siis oikeesti. Jos mä osaisin piirtää noin hyvin niin perustaisin ihan oman taidenäyttelyn.

Mullekaan ei ole noita kuviksen lahjoja suotu,välillä tulee onnistuneita töitä,mutta ne onkin sellaisia helppoja pikkutöitä.
SetCo
LAINAUS(Fitzgo @ 13.7. 2005, 11:10)
SetCo: Toi sun työs oli niiiin upea,siis oikeesti. Jos mä osaisin piirtää noin hyvin niin perustaisin ihan oman taidenäyttelyn.

biggrin.gif Yhdellä jo muualle lähteneellä kuvalla ei taidenäyttelyä perusteta.
Aika harvoin jaksan ottaa työn alle mitään noin "suurta". Tuokin on A4:lle piirretty ja meinasi nirhata minut totaalisesti.
Puoletkaan kuvistani ei oikeasti onnistu noin hyvin. wink.gif

Quéta:
Tuolla kultsulla on aivan ihanat korvakarvat ja väritys. happy.gif Harmi että se on noin sumea.
>tinja<
LAINAUS(Fitzgo @ 13.7. 2005, 12:10)
Tinja: Mun sivuilla on aika paljonkin kuvia Vallusta,saat ottaa ihan minkä vaan,jonkun mikä ei oo hirveen vaikee vaikka. Ihan sama millon otettu kuva,saa olla pitkäkin turkki. wink.gif
Reeta:Noissa sun töissä on ihanat värit,ootko ite värittänyt ne tollein,vai muokkautuuko ne itsestään,ihanat wub.gif

Mullekaan ei ole noita kuviksen lahjoja suotu,välillä tulee onnistuneita töitä,mutta ne onkin sellaisia helppoja pikkutöitä.

ookei smile.gif mä en kyllä ehkä sittenkään vielä tänään ehdi sitä bulldoggia, huomenna ehdin jos oon kotona, en vielä tiiä... lookaround.gif
Fati
LAINAUS(>tinja< @ 13.7. 2005, 19:34)
ookei smile.gif mä en kyllä ehkä sittenkään vielä tänään ehdi sitä bulldoggia, huomenna ehdin jos oon kotona, en vielä tiiä... lookaround.gif

Eipä hätiä mitiä nyt kun on kesä ja lämmin niin pitää nauttia siitä ja olla ulkosalla. Piirtelet kun ehdit vaikka ensiviikolla tai kunhan sopiva hetki tulee biggrin.gif Hyvää kannattaa odottaa thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.