Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Oona E
SetCo: kuules nyt ainenkin ne kaikki
jota turreissa esittelet (sprite täällä pöö.) on niin
upeita että lähtee silmät päästä. Laita se aarnikotka
tännekkin jooko, se on niin syötävä wub.gif
>tinja<
LAINAUS(Fati @ 13.7. 2005, 20:39)
Eipä hätiä mitiä nyt kun on kesä ja lämmin niin pitää nauttia siitä ja olla ulkosalla. Piirtelet kun ehdit vaikka ensiviikolla tai kunhan sopiva hetki tulee biggrin.gif Hyvää kannattaa odottaa thumbup.gif

hyvästä en tiiä laugh.gif
SetCo
yh. ph34r.gif
Yleisön (Pippuri) pyynnöstä:

>tinja<
UPEA!! wub.gif aivan ihana wub.gif Täytyy kattoa jos mäkin saisin noita käsin piirrettyjä näytille.... smile.gif tällä hetkellä juuri piirrän yhtä, ei ole nyt kuumina päivinä ollut inspistä piirtää koneella, joten siksi noissa koirissakin kestää (kyllä ne vielä valmistuu) enkä nyt oo hirveesti ollu kotosallakaan päivisin. mutta kun meillä on puskassa näin upeita piirtäjiä niin tuskin teitä haittaa että olen taas hidas tongue.gif
veau
LAINAUS(>tinja< @ 15.7. 2005, 15:28)
UPEA!! wub.gif aivan ihana wub.gif Täytyy kattoa jos mäkin saisin noita käsin piirrettyjä näytille.... smile.gif tällä hetkellä juuri piirrän yhtä, ei ole nyt kuumina päivinä ollut inspistä piirtää koneella, joten siksi noissa koirissakin kestää (kyllä ne vielä valmistuu) enkä nyt oo hirveesti ollu kotosallakaan päivisin. mutta kun meillä on puskassa näin upeita piirtäjiä niin tuskin teitä haittaa että olen taas hidas tongue.gif

Mua haittaa biggrin.gif No ei, hiljaa hyvä tulee smile.gif
>tinja<
olen nyt saanut bulldoggin ja villakoiran valmiiksi (olen saanut on ehkä vähän väärä sana, tänäänkin tein bulldoggin n. puolessa tunnissa käsin ja villakoiran pari päivää sitten koneella biggrin.gif) mutta laitan tuon bulldoggin heti tänne kun saan sen skannattua (varmaan huomenna) ja villiksen sitten samalla.. smile.gif en nyt muista minkä värinen sen piti olla, mutta ruskean siitä tein
Lydia
Kun mä lauantaina kävin Hesassa, löysin sieltä hiilikyniä ja pakko oli ostaa.
Tietenkin piti päästä niitä sitten kokeilemaan ja jotain töherryksiä sain aikaiseksi.
Yhteen oon jopa ihan tyytyväinen ja ehkä voisin sen laittaa nätille, jos saisin jokus purettua kuvat sleeping.gif
Pitää kyllä tässä joku päivä taas töhertää, nyt kun on hyvät välineetkin wub.gif
blueh^^
Täällä on kyllä aivan mahtavia piirustuksia!!! cool.gif
Sundae
LAINAUS(Lydia @ 18.7. 2005, 21:17)
Kun mä lauantaina kävin Hesassa, löysin sieltä hiilikyniä ja pakko oli ostaa.
Tietenkin piti päästä niitä sitten kokeilemaan ja jotain töherryksiä sain aikaiseksi.
Yhteen oon jopa ihan tyytyväinen ja ehkä voisin sen laittaa nätille, jos saisin jokus purettua kuvat sleeping.gif
Pitää kyllä tässä joku päivä taas töhertää, nyt kun on hyvät välineetkin wub.gif

Juujuu, heti vaan näytille tänne biggrin.gif
¤janette¤
Queta:noi sun työt on niin aidon näkösiäexcl.gif smile.gif Siis varsinkin se sun labbis pentu ja buhund!!
>tinja<
joo mun skanneri taas riehuu omiaan, skannaa suunnilleen puolet siitä koirasta lookaround.gif Mutta yritän saada sen toimimaan. lookaround.gif kyllä se vielä mua kuuntelee biggrin.gif toivottavasti.
Sundae
LAINAUS(>tinja< @ 20.7. 2005, 18:42)
joo mun skanneri taas riehuu omiaan, skannaa suunnilleen puolet siitä koirasta lookaround.gif Mutta yritän saada sen toimimaan. lookaround.gif kyllä se vielä mua kuuntelee biggrin.gif toivottavasti.

Hyvä Tinja, komenna sitä vähän! laugh.gif
Lydia
LAINAUS(Sundae @ 20.7. 2005, 17:28)
Juujuu, heti vaan näytille tänne biggrin.gif

Ikuisuus siihen kyllä menee lookaround.gif kun en noita kuvia saa purettua...
kun mulla on kuulemma vääränlainen usb-portti angry.gif
*inhoaa tietokoneita ja ne taitaa inhota mua*
(ikinä ei mikään luonnistu ilman tappelua, eikä sekään yleensä auta, no sit lopulta aina iskä pelastaa)

mut jos eksyn jonnekin, jossa voisin kuvat purkaa... niin ehkä sitten
kun en skanneriakaan omista...

Lohduttavaa kuitenkin tietää, että muillakin on laitteiden kaa onkelmia, etten ole ainoa...
Rewel
Rewen reweli tuhrujaa..
http://img.photobucket.com/albums/v700/rewe/sisarusparvi.png
http://img.photobucket.com/albums/v700/rewe/rewno_juuhu.png

Olen kieromielinen laps. Tuo on porkkana. Ih.

Ja sitten kahjopoika Salamander, tulevasta sarjakuvastani <3

Kaikki mössöt tehty tietokoneeni piirustusohjelma Gimpillä, koska en (vielä?) omista skanneri ja kameralla otettujen kuvien laatu on kyseenalainen.
Lydia: No tule meillä käymään ja pura osa täällä. Lähetä sitten vaikka mailiis tai tallenna sivuillesi, että saat otettua lisää kuviaaa xD *kihkih*
Lydia
Rewel: Joo, jos joku päivä vaikka sinne asti raahautuis... Nyt viikonloppuna ei kerkee,
mutta ehkä ensi viikolla biggrin.gif
Tosin en mä ole saanut pahemmin töherryksiä aikaan...
ja niistä muutamasta vaan yksi on kohtuullinen...
Rewel
No minulla odottaa käsin piirretyjä puuväri-, vesiväri-, lyijykynä, tussi- ym. töhryjä kasa päin kirjoitusäydälläni ja tässä tietokonepöydälläkin on taas nippu. Taah~ Skannerin kun saan voi jo skannatut kuvat arkistoida kansioon, joka on kuitenkin jo aika täynnä ja painaakin kiitettävästi. Sitä se ania on piirrustuksia kaikkialla. Aika reippaasti kyllä roskakorikin on täyttynyt. Paperintuhlausta, naa. Minkäs sille voi kun ei osaa hillitä itseään, näin. Eteenkin kun minun piirtämät kuvat ovat usein hiukan pervon puoleisia, niin ei niitä kyllä ihan kaikille ala edes näyttämään, tai. Jaa. Onhan minulla sivuni sitä varten, että niissä sitä esitellään, mutta kävijöiden oma propleema on jos ne menevät katsomaan miitä paksusti punaisilla reunuksilla varustettuja kuvia, joista on etukäteen mainittu. Ja minäkin tässä vain turhaa jorisen, vaikka kukaan tuskin tätä jaksaa lukeakaan, jep.

Mites teidän muiden piirroksien arkistointi? Seinälle, pöytä laatikkoon, pöydän päälle vai roskakoriin?
MyTara
Rewel: Mun piirustukset tuntuvat lentävän useimmiten roskiin. Todella harvoin olen tyytyväinen mihinkään töherrykseeni, mutta eiköhän sekin kaunis päivä vielä joskus koita... Jos eivät sitten roskikseen mene, niin visusti pöydän laatikkoon sitten. laugh.gif
Kettis
Enkelikultsu

Toi on sit aika vanha^^
veau
Nostan..
>tinja<
en pysty nyt mitään tekemään vähään aikaan kun oon väärällä koneella useimmiten ja ollaan muuttamassa niin ei ehdi.. mutta kai joskus jotain saan tehtyä
Mappe
LAINAUS(MyTara @ 21.6. 2005, 08:07)
Lilli.: Viimein valmis laugh.gif ! Ei ole kamalan viimeistelty, eikä erityisen hieno, mutta toivottavasti kelpaa wink.gif .

King of Red Lions

Ässä: Petiittisikin pitäisi valmistua tässä piakkoin biggrin.gif .

Kiitos rakas MyTara!
Mä kiitän sua vielä sun loppuelämäs! tongue.gif
Ei vaineskaan.. Kiitos kuitenki!
MyTara
LAINAUS(Lilli. @ 2.8. 2005, 18:47)
Kiitos rakas MyTara!
Mä kiitän sua vielä sun loppuelämäs! tongue.gif
Ei vaineskaan.. Kiitos kuitenki!

Älä viitti. xD Se on vanha ja hikinen kunkku vaan. tongue.gif
Sundae
Laurlia, tuo cairn on todella nätti wub.gif Ja olivatpa nuo muutkin piirroksesi hienoja ^^
Winifred
Nättejä nuo piirroksesi Laurlia! smile.gif Tässä miun muutamia tekeleitä, ei kovin kummoisia, mutta silti:

http://img.photobucket.com/albums/v680/Winkura/Nalle.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v680/Winkura/Kes.jpg (Paintilla piirretty)
http://img.photobucket.com/albums/v680/Winkura/Gatak.jpg (Paintilla piirretty entinen roolipelihahmo)

Muita en kehtaa noin vain tänne laitella. ph34r.gif
sahku
^^ Turhaa häpeilet piirustuksiasi !! Hienojahan nuo ovat ! biggrin.gif Omista taidoistani näyttöä en anna, koska en osaa piirtää... Yläasteella armonumero, niin ei sillä pitkälle pötkitä.. Nyt lukiossa ekassa jaksossa on kuviksen kurssi ja se pelottaa.... ph34r.gif
Winifred
LAINAUS(sahku @ 7.8. 2005, 18:41)
^^ Turhaa häpeilet piirustuksiasi !! Hienojahan nuo ovat ! biggrin.gif Omista taidoistani näyttöä en anna, koska en osaa piirtää... Yläasteella armonumero, niin ei sillä pitkälle pötkitä.. Nyt lukiossa ekassa jaksossa on kuviksen kurssi ja se pelottaa.... ph34r.gif

Kiitosh. ^^
MyTara
Laurlia ja Winifred: Hienoja piirustuksia! Olette selvästi lahjakkaita. smile.gif

Mäkin taidan tässä jonkun piirustuksen väsätä, ottaa siitä digillä kuvan ja tänne laittaa. biggrin.gif Tai, katotaan.
Winifred
En mie lahjakas oo. biggrin.gif
Pirate
Tässä muutama happy.gif

http://artpad.art.com/?ikuw0y8ymns

Tälläiseksi kuvittelin Hauva.comin Akatoran, kun ensikerran tapasin hänet ^^

http://artpad.art.com/?ikus8ppucd0

Hauva.comin Minden ja Teini-ikäistenmutanttinijakilpikonnien Donatellon häät. Tuo harmaa ötiö on se Mestari Tikku xD

http://artpad.art.com/?ikuuzsh4l80

Huonompi versio Akatorasta. Tuo ylempi on hienompi.

http://artpad.art.com/?ikut6muxpwk

Parempi versio Minden ja Donatellon häistä x))
Jotkut ei näy, poistelen niitä myöhemmin smile.gif
MyTara
Pirate: Vähän hauskoja nuo Donatellon ja Minden häät! biggrin.gif

Winifred: Kyllä sä olet mielestäni ikäiseksi taitava. smile.gif

Raah, katotaan, jos kohta piirtäisin jotain. wink.gif
Winifred
MyTara, no ehkä, mutta en nyt oikein tiedä. huh.gif x)
san-na^
Minäkin nyt tänne yhden kuvasen uskaltaudun laittamaan, noilla muilla on niin hienoja että tiukaa tekee kehtaako tämän edes laittaa... biggrin.gif

Eli viikko sitten yöllä piirretty kuva olisi tässä
Pahoittelen kuvan huonoa laatuu, mutta digillä ei saa oikein hyviä kuvia tänne eikä meillä vielä(kään sly.gif ) ole sitä skanneria...
facky
Tinja! Ihania wub.gif Ja San_San toi sun afgaani on jotain aivan mahtavaa biggrin.gif
Mäki väsäsin täs kolmes sekunnissa sairaan karseen setterin. se metsästäis ;D

confused.gif
MyTara
Saksis ja SanZuliini: Ihan hyviähän nuo ovat. smile.gif Laittakaa vaan rohkeasti lisää! Itsekin varmaan väsään kohta jonkinlaisen... jos jaksan. biggrin.gif
facky
LAINAUS(MyTara @ 9.8. 2005, 19:29)
Saksis ja SanZuliini: Ihan hyviähän nuo ovat. smile.gif Laittakaa vaan rohkeasti lisää! Itsekin varmaan väsään kohta jonkinlaisen... jos jaksan. biggrin.gif

Ja pah. Toi näyttää karvalliselta epäsikiöltä ;D
MyTara
LAINAUS(Saksis @ 9.8. 2005, 21:05)
Ja pah. Toi näyttää karvalliselta epäsikiöltä ;D

Itse näytät! w00t.gif No ei, hyvä tuo on. Laita vaan lisää. wink.gif
Lydia
Mulle iski inspiraatio ja sain aikaan ihan ok juttuja tehtyä, joihin itse olen tyytyväinen...
mutta tänne niitä en mitenkään saa... mutta ehkä parempi niin lookaround.gif
Ei kuitenkaan kukaan tajuaisi mitä ne esittää...

Niin tulipa mieleen (ehkä on tässä jo ollutkin)...
Oletteko löytäneet oman piirrustustyylinne? Jos olette, miten sitä kuvailisitte.
Entäs mitä tekniikkaa/välineitä mieluiten käytät?

Vastailen ite kysymyksiini.... laugh.gif
Mä en osaa mitään "aidon" näköisiä esim. koiria tai ihmisiä piirtää...
Mä piirrän mielelläni aika karrikoituja hahmoja, ja jotkut piirustukset lähentelevät abstrakteja...
mä rakastan muotoja, ja tykkään käyttää viivoja... värejä tuli ennen käytettyä myös.
Nyt olen tainnut löytää itselleni sopivan työvälineen: hiilikynät wub.gif
Vaikka touhu onkin sottaisaa, se sopii mulle, kun hiilellä pystyy pikkuvirheitä peittämään,
eli ei haittaa jos viiva menee vähän väärän kohtaan jne.
Muita mukavia välineitä ovat lyijykynä ja vahaliidut biggrin.gif
Ässä
My Tara.... Onko se petiitti valmis? w00t.gif
MyTara
LAINAUS(Ässä @ 10.8. 2005, 18:12)
My Tara.... Onko se petiitti valmis? w00t.gif

Ai niin! biggrin.gif Olen unohtanut sen kokonaan... Aloittelin sitä kyllä silloin joskus, mutta taidan olla jo deletoinut sen kun tuossa yksi päivä siistin kansioita. tongue.gif Katotaas, jos väsään joku päivä uuden, nyt on vähän kiirusta noiden piirustusten suhteen. smile.gif
Sandra
http://koti.mbnet.fi/arponen/sanni/piirustus.JPG

Löysin kaksi vuotta vanhan piirustukseni koirasta. Oon kumittanu huonosti, niin tossa silmien ympärillä näkyy tummaa... Laitan uudempiakin heti kun löydän vihon, johon oon niitä piirrelly wink.gif

EDIT:

No niin, nyt sain uudempia kuvia koneelle. Tässä nyt joitain onnistuneita ja vähemmän onnistuneita... Pidän henkilökohtaisesti eniten toisesta. Kaikki siis ovat lyijykynäpiirroksia.

Kuva 1 - pelkistetty piirros...
Kuva 2 - Tätä pidän parhaana näistä
Kuva 3 - skannauksessa jäänyt osa päästä pois whistling.gif Ja etujalat jäi liian lyhyeks. Voisinkin vähän parannella tätä...
Kuva 4 - Tässä taas vähän vanhempi piirros. Väritys ihan penkin alle wink.gif

Kaikki tietysti © Sanni wink.gif

Mitäs mieltä olette? Parannusehdotukset on aina toivottuja wink.gif
Winifred
LAINAUS(Lydia @ 10.8. 2005, 00:03)
Mulle iski inspiraatio ja sain aikaan ihan ok juttuja tehtyä, joihin itse olen tyytyväinen...
mutta tänne niitä en mitenkään saa... mutta ehkä parempi niin  lookaround.gif
Ei kuitenkaan kukaan tajuaisi mitä ne esittää...

Oletteko löytäneet oman piirrustustyylinne? Jos olette, miten sitä kuvailisitte.

Vastailen ite kysymyksiini.... laugh.gif
Mä en osaa mitään "aidon" näköisiä esim. koiria tai ihmisiä piirtää...
Mä piirrän mielelläni aika karrikoituja hahmoja, ja jotkut  piirustukset lähentelevät abstrakteja...
mä rakastan muotoja, ja tykkään käyttää viivoja... värejä tuli ennen käytettyä myös.
Nyt olen tainnut löytää itselleni sopivan työvälineen: hiilikynät wub.gif
Vaikka touhu onkin sottaisaa, se sopii mulle, kun hiilellä pystyy pikkuvirheitä peittämään,
eli ei haittaa jos viiva menee vähän väärän kohtaan jne.
Muita mukavia välineitä ovat lyijykynä ja vahaliidut biggrin.gif

Miten sen nyt ottaa. Piirrän vähän miten sattuu, enkä oikein teidä olenko löytänyt "sitä oikeaa" piirtämistyyliä.

Ite en osaa piirtää aidon näköisiä ihmisiä, vaikein alue on omasta mielestäni kasvot, esim. silmät. Niiden kanssa aina hermostun ja tuloksena on rytätty paperimytty roskiksessa. Koiria sentään piirtelen enemmän ja osaan omasta mielestäni piirtää niitä melko hyvin / "hienosti", vaikkan kovi hyvä piirtelemään olekaan, en ihmisiä enkä koiriakaan.
Yleensä piirtelen eläimellisiä otuksia seuraavilla välineillä varustettuina: lyijykynä ja pyyhekumi. Välillä saatan jopa otuksen värittää, mutta nyt väritys on jäänyt pois, ja piirtämäni oliot ovat värittömiä ja melko ilmeettömän näköisiä ja into on alkanut hiipua piirtämisen suhtaan. bored.gif
Sotken nyt maalaamisenkin mukaan; Maalaamisesta en ole kovinkaan innostunut, mutta toisaalta se on mukavaa, paitsi jos ei saa koulussa esim. hahmotella ensin sitä maalaamaansa juttua, silloin iskee "paniikki" ja tulee kammottavia virheitä, jotka olisi aiemmin hahmottelun avulla korjata. sneaky2.gif
Tekniikasta en tiedä, millainen tekniikka on, onko sitä edes minkäänlaista. ^^'
MyTara
LAINAUS(Lydia @ 10.8. 2005, 00:03)

En ole vielä "sinut" piirustustyylini kanssa, se vaihtelee niin paljon. Joskus haluan piirtää realistisia koiria ja joskus yksinkertaisempia animehahmoja. Olen viime kuukausien kuluessa huomannut, että taitaa se anime olla enemmän mun juttu, kun siinä ei mitään pikkutarkkuutta vaadita, taitoa kylläkin. smile.gif En ole vielä kovin aktiivisesti ruvennut animea piirtämään, mutta kyllähän sitä tässä vielä ehtii treenata. Yleensä koulun alkaessa aktivoidun piirtämisen suhteen, kesällä tulee vaan "maattua" koneella.

Piirrän eniten tavallisilla lyijykynillä ja kumilla. On minulle myös hiili- ja grafiikkakyniä, mutta niitä tulee harvemmin käytettyä. Joskus myös maalailen vesi- tai öljyväreillä ja tietokoneenkin avulla tulee jotain joskus "taiteiltua". tongue.gif
Sandra
Kun tässä on nyt tekniikasta ja tyylistä puhuttu, niin työnäämpä minäkin lusikkani soppaan... Täytyy sanoa, etten todellakaan ole mikään piirustusihminen, minkä huomaa jo noista tuherruksista. Jos jotain piirrän, teen sen lyijykynällä tai mustalla ohuella tussilla. En ole vielä löytänyt omaa tyyliäni, mutta sen voin sanoa, että anime ei luonnistu multa yhtään. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että aina kun rupean värittämään työtäni, se menee pilalle. Sen takia olen jämähtänyt näihin lyijykynäpiirroksiin. Koiria tykkään piirtää, mutta ihmiset on kauhistus. Varsinkin kasvot!
>tinja<
meillä alkaa kohtapuolin olemaan tuo muutto ok, eli varmaan jossain vaiheessa sitten kohtapuolin piirtelisin niitä kauan kauan sitten esitettyjä toiveita biggrin.gif

itse en koe vielä löytäneeni sitä omaa tyyliäni ihan täysin, rakastan piirtää realistisen näköisiä ihmisiä&asioita, anime ei oo ihan mun juttu, siitä on tullu liian suosittu "ilmiö". lueskelen jonkin verran myös piirrustuskirjoja, esim. tänään harjoittelin ikuisuuksia hevosen jalkaa biggrin.gif ja tulihan niistä aika hienoja lopulta biggrin.gif
Quéta
Tässä pari lyijykynä piirrustusta minulta.. viime vuoden piirroksia! rolleyes.gif biggrin.gif

...joku kettukoira, en muista mikä tuo oli! oops.gif
hermostuin kaikenlisäksi noissa jaloissa, joten lisäsin siihen adobella ruohikkoa! sleepy.gif laugh.gif

basenjin pää, tähän oo suht tyytyväinen sleeping.gif
MyTara
Quéta: Ovatpas nuo hienoja! Lisää! biggrin.gif Pidän etenkin tuon ensimmäisessä piirustuksessa olevan koiran päästä. Itse en ole koskaan osannut piirtää luppakorvaisia koiria. sleepy.gif
Winifred
Quéta, vähänkö oot hyvä piirtämään. ohmy.gif Vau. Tykkään varsinkin tosta ensimmäisestä, vaikka häntä näyttää jotenkin liian ohuelta koiralle.. ^^'
Hiipivä Siiseli

Piirsin nyt sitten koneella labbiksen, jonkun aikaa siihen meni kun tappelin noiden valojen kanssa biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.