Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Laurlia
Hiipivä Siiseli: WOW! o__o;
Once
Hiipivä Siiseli: waude! Tosi hieno! blink.gif smile.gif
Sandra
Laitetaan tämä nyt näin. Ensimmäinen siis ennen väritystä ja toinen sen jälkeen (jälkimmäinen tehty ensimmäisen kopiosta)

Lyijykynätyö
Sama työ väritettynä
veau
LAINAUS(Hiipivä Siiseli @ 15.8. 2005, 13:26)
Piirsin nyt sitten koneella labbiksen, jonkun aikaa siihen meni kun tappelin noiden valojen kanssa biggrin.gif

Vaude miten hieno!!!
>tinja<
nostelen tätä kuollutta aihetta hieman. tässä yksi päivä kokeilin noita hiilikyniä jotka ostin vähän aika sitten.. smile.gif kuvan pitäisi esittää rakasta salukia Nelsonia, tosin se on kuvanottohetkellä vielä kesken kun vasta myöhemmin innostuin parantelemaan sitä, esim korvat ovat paremmat nykyään. luonnollisesti avustin vähän itseäni PSPllä kun tuo kuva on otettu kameralla niin laatu ei pysy kauhean hyvänä muuten.

Sundae
Tinja, kyllä tuo Nelsonilta näyttää wub.gif
Lanttu
joo kyl ne toiset osaa biggrin.gif wub.gif
Nomparelli
LAINAUS(Hiipivä Siiseli @ 15.8. 2005, 13:26)

Piirsin nyt sitten koneella labbiksen, jonkun aikaa siihen meni kun tappelin noiden valojen kanssa biggrin.gif

WOW!
>tinja<
pahpah smile.gif harmi että nyt lähiaikoina en ehdi varmaan piirtää mitään muuta kun jotain tuoreen kangasmetsän eliöitä blink.gif (= bilsanesitelmä) sleeping.gif ääks.
Hiipivä Siiseli
Tosi hieno saluki tinja! Mä en ole paljoa piirrellyt lähiaikoina, mutta on mulla irc-galleriassa esillä yks kuva, jonka olen tehnyt lyijykynällä. Ei se kyllä koira ole biggrin.gif
Kurotora
Mahtavia piirrustuksia kaikilla thumbup.gif Itekki tykkään tosi paljon piirtämisestä, varsinkin hopeanuolen hahmojen piirtämistä (mallista smile.gif ) Mutta kun ei ole "skanneria" en saa niitä nettiin confused.gif ja jos yrittäisin koneella piirtää.. nii mitähän siitäkin tulis unsure.gif
Nomparelli
voisin itse jos joskus jaksan niin laittaa pari manga piirrustustani täne v^__^
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Kurotora @ 14.9. 2005, 17:27)
Mahtavia piirrustuksia kaikilla thumbup.gif Itekki tykkään tosi paljon piirtämisestä, varsinkin hopeanuolen hahmojen piirtämistä (mallista smile.gif ) Mutta kun ei ole "skanneria" en saa niitä nettiin confused.gif ja jos yrittäisin koneella piirtää.. nii mitähän siitäkin tulis unsure.gif

Onko sulla digikameraa? Sillä saa otettua ainakin jonkinlaisia kuvia, sillä mäki sain nettiin sen piirustuksen. Tosin paperi muuttu ihan keltaseks, mutta jos osaa oikein ottaa sen kuvan niin siitä tulee ihan hyvä biggrin.gif
>tinja<
ainakin psp 9:ssä on aika hyvä tuo photofix tms. ei tuosta oikeastaan edes näe (tai ainakaan tää tumpelo ei näe biggrin.gif) että se on otettu kameralla kun meidän kamera yleensä sotkee kaikki kuvat sellaseks ihme puuroksi
Eve
Kaikilla on tosi upeita wub.gif

Tässä mun tekemä joku luonnos:

blush.gif
Once
hienoja! smile.gif
Sundae
LAINAUS(Dafel @ 16.9. 2005, 18:49)
Lisää susia.. Tuo on tehty puoliksi käsin ja puoliksi koneella
http://img.photobucket.com/albums/v669/Sna...uut/gymassc.jpg

Tästä pidin erityisesti, hieno teos flowers.gif
>tinja<
Tosi hienoja nuo wub.gif
mietin pitkään että laitanko tätä tänne mutta kun tää putoilee ilkeesti niin päätin laittaa, tää on luonnos tolle yhelle hevoselle jota nykyään jo katson tosi pahasti laugh.gif niin pahasti että tykkään jopa tästä enemmän kun siitä varsinaisesta. mieli muuttuu. biggrin.gif mutta juu, älkää välittäkö silmänseudusta. en ole sitä paljon korjaillut

maawara
Tinja tuo on upea. Miten joku osaa piirtää ja maalata noin hyvin. Tuo on aivan ihana.
>tinja<
kaivelin tänään pölyisiä kaappejani ja löysin kokonaisen joukon yläaste-aikaisia kuvistuntien luomuksia laugh.gif mutta hei, muutkin, kuvia kuvia smile.gif Teillä on ollu todella hienoja. mutta laitan nyt pari, pahoittelen kuvanlaatua, yritin sitä edes hiukan parannella psp:llä mutta eipä tuo paljoa auttanut.

Juu.. tämä on jostain seiskan alkuajoilta. meille annettiin kuva erään taiteilijan näkemyksestä "mietiskelevästä hevosesta" ja tuota kuvaa piti sitten matkia käyttäen vain paria värisävyä. paperi on koulun hassua karvapaperia biggrin.gif Tuolla kuvalla oli joku hieno nimikin en vaan muista sitä juuri. siis esikuvallaan.

Sittenpä tällainen vähän erilaisempi. paperi on aikojen saatossa kärsinyt eikä tuosta hirveesti kameran kautta otettuna saakaan selvää (harmi ettei mahdu skanneriin niin pitää hyödyntää tätä kameran ihanaa tapaa sumeuttaa kaikki kuvat lookaround.gif) Tuo nyt on kuitenkin Puu, seiskalta tämäkin kai, tarkoituksena oli juuri kuvata noita harmaan eri sävyjä.

Sitten tällainen.. näitä kuviksentunnin kapinointeja kun aina ei jaksanu tehä juuri sitä mitä olisi pitänyt. näitä syntyi kyllä aika paljon sen kolmen vuoden aikana ja enemmän tai vähemmän sellasia viiden minuutin piirroksia (huomaa aika hyvin esim noista höyhenistä biggrin.gif). tää on kai kanssa seiskalta.

Sitten tää viimenen, tuossa on yläosa mun ysin (päästiin ysin töihinkin joskus laugh.gif) kuviksen kansiosta, alaosa ei tullut kunnolla kuvaan niin leikkasin sen pois. mutta puuväreillä jaksoin värittää koko hoidon, saavutus sekin kun yleensä mun pitkäjänteisyys ei oo kovin suurta.

Mutta oikeesti ihmiset, haluun nähdä (ja muutkin varmasti haluaa) teidän ihania töitä wub.gif
Eve
Hienoja töitä >Tinja<!

Miksiköhän kaikki piirrustukset aina onnistuvat parhaiten juuri koulukirjoihin ja vihkoihin whistling.gif
#sohvi#
Tinja sun piirustukset on ihan mahtavia, on muillakin hyviä biggrin.gif
Hiipivä Siiseli
No mulla on irc-galleriassa yksi kuva, voisin yrittää laittaa senkin tähän. Kameralla kun otin siitä paperista kuvan (meillä ei ole skanneria), se ruskistui ikävästi. Mutta saa siitä ainakin selvää biggrin.gif Eräs Jedi biggrin.gif

oolrait.. se ei nyt sitten haluakkaan enää näkyä. Jospa nyt..
>tinja<
Tosi hieno toi jedi!! smile.gif Mä en tajua kuinka joku saa noi hihan rypyt yms aidon näkösiksi w00t.gif
Punkki
Vähänkö hienoja wink.gif
Jettis
http://kotisivu.mtv3.fi/jettildan/piirrustukset.html

Tässä jotain TIETOKONEpiirrustukia! :/
>tinja<
LAINAUS(Jettis @ 29.9. 2005, 14:53)

hauska tuo länderi varsinkin biggrin.gif
<Iida>
LAINAUS(Jettis @ 29.9. 2005, 13:53)

Hauskoja! smile.gif

Uteliaisuutta kyselen, että pitäisikö tuossa ensimmäisenä olla borderterrieri, kun siinä lukee TABLE ALIGN=CENTER border=1> (:
Eve
^border taitaa tuossa koodissa tarkoittaa reunusta smile.gif
Jettis
Jep, ei siinä borderia (terrieriä siis) pytäis olla...smile.gif Koodi vaan jääny vähän kesken enkä oo muistanu korjata!:D Mutta tossahan oli ideaa, voisin kokeilla borderia seuraavaks!:)
Hiipivä Siiseli
Hauskoja noi Jettiksen kuvat smile.gif tolla länderillä oli ihana parta wub.gif

>tinja<: ei se hirveän vaikeaa ole biggrin.gif
>tinja<
LAINAUS(Hiipivä Siiseli @ 29.9. 2005, 21:51)
Hauskoja noi Jettiksen kuvat smile.gif tolla länderillä oli ihana parta wub.gif

>tinja<: ei se hirveän vaikeaa ole biggrin.gif

se ON, mallista just ja just osaan ne tehä mutta ilman mallia.. toivotonta tongue.gif
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(>tinja< @ 29.9. 2005, 21:02)
se ON, mallista just ja just osaan ne tehä mutta ilman mallia.. toivotonta tongue.gif

On toiki mallista tehty, en mäkään sentään ilman mallia osaa noin hyviä piirtää biggrin.gif
Lazer
Mie en saanu auki MyTaran juttua...? blink.gif
---
Oi, Jettiksen kuvat oli ihanan hauskoja! wub.gif
Tuo käppänä wub.gif
Flavia

Tuossa on nyt tollanen jonkimmoinen..

Olin tässä syksyllä yhellä kuvataidekurssilla, ja sielä innostuin vesiväreistä, kun sain kokeilla kunnon väreillä kunnolliselle paperille..
Aikaisemmin oon maalannut paljon peiteväreillä ja öljyväreillä...
Samaten oon tehnyt muutamia töitä pastelliväreillä, mut se ei oikeen oo se mun juttu.. tykkään tehdä eläimiä, ja nyt oonkin alkanut tekemään lyijyllä kuvat meidän koirista... Tuo reean kuva onkin yksi niistä...
Oman huoneen seinältä löytyy koulussa tekemät "positroni ja negatroni" työ, josta toinen on tehty mustalle pohjalle valkoisella kissan kasvojen ääriviivat (negatroni) ja toinen on sitten valkoirelle pohjalle mustalla tehty kissan kasvojen ääriviivat (positroni)..
Tällä hetkellä joitain mun kuvataidekurssilla tehtyjä töitä lähti kansalaisopiston näyttelyihin, eka kihniöön sitte karviaan ja viimesenä parkanoon...
Jettis
Tietokonebortsu

Tuossapa noin on jotain... toi väritys oli vaikee tehdä, eikä se onnistunutkaan...
>tinja<
faxe:n kettukoirassa on ihanan "hento" tuo tyyli, tykkään tosi paljon wub.gif
Hiipivä Siiseli
Faxe toi on tosi hieno! smile.gif

Mä tykkään hirveesti kanssa maalata, voin joskus ottaa kuvia mun töistä ja laittaa koneelle jos on aikaa.
Flavia
>tinja< : Se on luonnossa vähä tummempi.. toi skanneri ei vaan ottanu sitä niin tarkkaan... :S

HiipiväSiiseli: Kiitos
---
Hmm. Miettikää minkä rotuinen.

Kannanpas minäkin korteni kekoon!
Jettis
Daxia, tuo on kiva!:) Se on jotenkin niin kivasti piirretty, tai siis siinä on sellanen kiva tyyli!:) Pidän tosi paljon, ja voisin kopioidakin(kun olit laittanu ettei kukaan varmaan kopioisi...)!:D Rotua en kyllä keksi...
---
LAINAUS(Jettis @ 4.10. 2005, 18:38)
Daxia, tuo on kiva!:) Se on jotenkin niin kivasti piirretty, tai siis siinä on sellanen kiva tyyli!:) Pidän tosi paljon, ja voisin kopioidakin(kun olit laittanu ettei kukaan varmaan kopioisi...)!:D Rotua en kyllä keksi...

Kopio ihan rauhassa smile.gif Noita tulee mulla joka tuutista ja minähän en välitä missä ne menee w00t.gif

En kyllä minäkään tiedä mikä toi olisi rodultaan?
>tinja<
kaivelin taas koneennurkkia tongue.gif

hahah. keksin jotain mukaluovaa. tosin silmät on tuollasia pullosilmiä.

piirsin joskus kun kattelin idolsia.mulla oli tähän jopa esikuva wub.gif

yritin ekaa kertaa tehdä tollasta laineikasta turkkia johon valo osuu. tästä tykkään ihan

skanneri raiskaa aina vähän näitä mutta parhaani mukaan yritin tarkennella psp:llä rolleyes.gif
Lydia
Heh, ehkä mäkin nyt laitan töherrykseni kaiken kansan pällisteltäväksi, kun joskus aikaa sitten niin lupasin... vähän aikaa kesti saada se nettiin. Niin siis kyseessä on hiilikynillä tehty työ, jonka olen kuvannut digillä ja se siitä syystä näyttää kellertävältä. Älkää antako sen häiritä smile.gif

töherrys ala Bella
>tinja<
hauska biggrin.gif
Avispa
Teillä on hienoja piirustuksia. Mä en osaa oikeastikkaan piirtää kunnolla. Ainut hyvä piirustus on yks sakemanni joka on piirretty mallia katsoen. Voisin laittaa sen vaikka huomenna nettiinkin, jos se enää löytyy jostain. blush.gif
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Affe @ 30.10. 2005, 18:56)
Teillä on hienoja piirustuksia. Mä en osaa oikeastikkaan piirtää kunnolla. Ainut hyvä piirustus on yks sakemanni joka on piirretty mallia katsoen. Voisin laittaa sen vaikka huomenna nettiinkin, jos se enää löytyy jostain. blush.gif

Mäki piirrän hyvin vaan mallista, ilman mallia joku osa menee aina pieleen, koirissa useimmiten kuono biggrin.gif Ihmisiä en ole pahemmin piirrellytkään, paitsi nyt tuo minkä tänne jo laitoinkin ja kuviksentunnilla taiteilut.
pips_a
Hienoija piirrustuksia... voi että kun joku osaakin tehdä noin upeita piirrustuksia wub.gif
osaisinpa minäkin dry.gif

mullakin olisi miljoonia piirtämiäni kuvia.. mutta skanneri on rikki sad.gif angry.gif
voin joskus skannailla niitä kun saamme tuon uuden skannerin hommattua dry.gif
ja koneella oli joskus jotain paintilla tehtyijä mielestäni ihan hyviäkin piirrustuksia, mutta tulipa noin vuosi sitten poistettua nekin sieltä, kun iski joku "ääk kamalia raapustuksia miten joku onkaan voinut tehdä noin rumia"-fiilis ja poistin kaikki ja nyt jälkikäteen harmittanee crybaby.gif
Gin
Kaikenlaiset piirrustuksethan siis käy?
*varmistaa*
Nämä ovat vähän mitä ovat, minulla oli vuoden mittainen luova tauko ihmisten piirtämisessä, kesäkuussa 05 aloitin taas uudelleen, nämä ovat syntyneet sen jälkeen.

I
II
III
IV
V (tässä on vähän raitoja kun skannasin muovitaskussa)
VI

Uusin viimeisenä ;>
Näiden lisäksi olen jonkin verran epätoivoisena yrittänyt koneella piirtää, tällaisen pienen sain joskus sairaslomalla aikaiseksi:

Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.