Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
>tinja<
Gin: upeita wub.gif
Once
Tosi upeita Gin!! nro IV etenkin... smile.gif
HetaK
Eilen oli ihana päivä. Matikan kaksoistunnista opettajan sijainen armahti 15 minuuttia aikaa joko piirtää tai pelata matikkapeliä tietokoneella. Valitsin piirtämisen. Tuotoksena väritön lyijykynällä suhrittu hevonen.

Tämä tässä näin.

(tiedän, siinä ei ole varjostuksia sillä aika loppui ja kotona en enää jaksanut jatkaa.)

Kommentteja toivon.
Once
^hieno smile.gif hyvin piirretty.
Jessie
Voisinpa minäkin uskaltautua laittamaan tänne hienojen teosten joukkoon pari omaa tuherrustakin. laugh.gif Tässä muutama:

Kettuterrieri
Bullmastiffi
Arat

Saa ihan rohkeasti sanoa mielipiteensä laugh.gif .
Jennina
Hienoja piirustuksia kaikilla.smile.gif ite en osais blush.gif
>tinja<
LAINAUS(Jessie @ 5.11. 2005, 22:52)
Voisinpa minäkin uskaltautua laittamaan tänne hienojen teosten joukkoon pari omaa tuherrustakin. laugh.gif Tässä muutama:

Kettuterrieri
Bullmastiffi
Arat

Saa ihan rohkeasti sanoa mielipiteensä laugh.gif .

tosi hienoja, erityisesti tykkäsin kettuterrieristä wub.gif
crim
Mulla on photobucketissa nää kuvat ja koska ne on melkoisen isoja osa niin laitan vaan linkin yleisesti.

http://photobucket.com/albums/v330/crim123/Nettipiirrokset/

Osa on tietokoneella tehtyjä, mutta ne lyijykynätyöt on ihan käsintehtyjä.
Avispa
Tänään tuli piirrettyä taistelukala, vähän erikoinen mutta taistelukalaa se eniten muistuttaa.. biggrin.gif Taistelukala. biggrin.gif
wenakko
Okei.. Olisimpa mäki yhtä hyvä piirtämään ku kaikki muut! biggrin.gif
Hiipivä Siiseli
Tässä nyt muutamia, joita sain koneelle. Valitettavasti kuvien laatu on mitä on koska olen taas kameralla ne ottanut biggrin.gif
Susi
Heppa
Kooikerhondje
Groenendael
Saksanpaimenkoira
>tinja<
LAINAUS(Hiipivä Siiseli @ 10.11. 2005, 21:50)
Tässä nyt muutamia, joita sain koneelle. Valitettavasti kuvien laatu on mitä on koska olen taas kameralla ne ottanut biggrin.gif
Susi
Heppa
Kooikerhondje
Groenendael
Saksanpaimenkoira

tosi hienoja!! smile.gif heppa ja saksanpaimenkoira ehdottomat suosikit wub.gif
Kurotora
Voiko tänne puskaan, laittaa suoraan kuvan kuvatiedostoista?
Kun en noita omia kuvia mihinkään nettii eka laita, ja sit vasta tänne
unsure.gif
Dommie
LAINAUS(Kurotora @ 11.11. 2005, 14:05)
Voiko tänne puskaan, laittaa suoraan kuvan kuvatiedostoista?
Kun en noita omia kuvia mihinkään nettii eka laita, ja sit vasta tänne
unsure.gif

Ei voi, pitää ensin olla netissä. ;>
>tinja<
LAINAUS(-Riepu- @ 11.11. 2005, 18:52)
Ei voi, pitää ensin olla netissä. ;>

mutta jos haluu nettiin niin sekään ei oo onneks nykyään vaikeaa smile.gif itsellä on kaikki piirrokset www.photobucket.com, sinne vaan tekee tunnnuksen ja hakee kuvat omalta koneelta sinne niin netissä ovat smile.gif
>tinja<
10 pistettä sille joka tajuaa mitä kuvassa on biggrin.gif

*sarjassa näin vietämme ajan lukiessamme espanjan kokeisiin*
tarkotuksella tuollanen.. ..hassu smile.gif
Avispa
Tinja mikä se on? Vaikka kuinka päätä kääntelee ja kattoo eri kuvakulmista ei pompsahda mikään muu ku apstarkkitaide silmään. biggrin.gif

Jesh huomenna taas perjantai ja kuvista. Mä piirrän kuviksen tunnilla ihan_oikeen_kokosen suomenlapinkoiran. shifty.gif tai enää se on vaan maalausta vaille valmis. shifty.gif
>tinja<
LAINAUS(Affe @ 1.12. 2005, 22:39)
Tinja mikä se on? Vaikka kuinka päätä kääntelee ja kattoo eri kuvakulmista ei pompsahda mikään muu ku apstarkkitaide silmään. biggrin.gif

Jesh huomenna taas perjantai ja kuvista. Mä piirrän kuviksen tunnilla ihan_oikeen_kokosen suomenlapinkoiran. shifty.gif tai enää se on vaan maalausta vaille valmis. shifty.gif

en mä kerro, en mä kerro biggrin.gif ei oo koira.
Eve
>tinja<: Toi näyttää vähän koiran päältä tuo yks kohta. Muuten mulla tulee mieleen jonkilainen jyrkänne/kallio tai meri. Mutta hieno se on biggrin.gif
Sundae
Tinja, kuvassa on ihminen, joka työntää kädellään jotakin pois päin itsestään ja katsoo samalla pois päin työntämästään asiasta..? lookaround.gif Tai jotain sinne päin laugh.gif
>tinja<
Paula on aika lähellä biggrin.gif muuten sellasta aattelin kysyä että löytyiskö joltain koneelta/netistä joku koirankuva jota saisi käyttää mallina, tykkäisin kokeilla.. smile.gif saisi olla suht tarkka mielellään smile.gif
Sundae
Tinja, kerro jo mitä tossa kuvassa on biggrin.gif
>tinja<
miten mä voin selittää sellasta mikä on selittämätöntä? biggrin.gif
Sundae
LAINAUS(>tinja< @ 2.12. 2005, 23:23)
miten mä voin selittää sellasta mikä on selittämätöntä? biggrin.gif

No yritä edes biggrin.gif
san-na^
Ihminen joka seisoo keskellä merta? Haaksirikkoutunut laiva... ääh, en mä tiiä!!

Minkälainen koirankuva pitäisi olla ja minkä mallina käyttäisit??
Liisa
LAINAUS(>tinja< @ 1.12. 2005, 21:20)
10 pistettä sille joka tajuaa mitä kuvassa on biggrin.gif

*sarjassa näin vietämme ajan lukiessamme espanjan kokeisiin*
tarkotuksella tuollanen.. ..hassu smile.gif

siinä on sellanen ihminen, joka sisoo vedessä kumarasti. jalat ja toinen käsi on vedessä. biggrin.gif ja sen hiukset on sellaset vähän yli olkapään. biggrin.gif biggrin.gif ja kuva on vähän yllä väärinpän, sen pitäis olla pysty suunnassa, mutta kyllä se voi olla noinkin päin. biggrin.gif
sitten siellä laidassa näkyy toinenkin ihminen.
>tinja<
LAINAUS(SanZuliiNi @ 3.12. 2005, 18:18)
Ihminen joka seisoo keskellä merta? Haaksirikkoutunut laiva... ääh, en mä tiiä!!

Minkälainen koirankuva pitäisi olla ja minkä mallina käyttäisit??

haluisin vaan yrittää muotokuvasta piirtää smile.gif en oikeen ilman lupaa viitsi piirrellä tai ainakaan laittaa nettiin. siis ihan omaksi iloksi piirtäisin, korkintaan kuviskansion väliin.ja kun valokuvasta piirtää ja se valokuva ei oo omasta koirasta, niin se on jotenki paljon haastavampaa yrittää saada sen sen näköseksi, että sen tunnistaa sen koiran omistajakin biggrin.gif jos tajuatte mitä haen takaa.

juu, Lispet: suunnilleen noin biggrin.gif mutta vaaka tasossa tuon kuuluukin olla, yksi ihminen ja sitten aaltoja,joita en osaa piirtää biggrin.gif
Jessie
LAINAUS(>tinja< @ 3.12. 2005, 17:42)
haluisin vaan yrittää muotokuvasta piirtää smile.gif en oikeen ilman lupaa viitsi piirrellä tai ainakaan laittaa nettiin. siis ihan omaksi iloksi piirtäisin, korkintaan kuviskansion väliin.ja kun valokuvasta piirtää ja se valokuva ei oo omasta koirasta, niin se on jotenki paljon haastavampaa yrittää saada sen sen näköseksi, että sen tunnistaa sen koiran omistajakin biggrin.gif jos tajuatte mitä haen takaa.

Meiltä löytyy kyllä Jessistä jonkun verran sellasia aika tarkkojakin kuvia esim. päästä ym, sellaisia "poseerauskuvia", mitä ei ole muoksittu, jos kiinnostaa niin ihan mielelläni annan käyttöön. smile.gif
>tinja<
LAINAUS(Jessie @ 3.12. 2005, 21:24)
Meiltä löytyy kyllä Jessistä jonkun verran sellasia aika tarkkojakin kuvia esim. päästä ym, sellaisia "poseerauskuvia", mitä ei ole muoksittu, jos kiinnostaa niin ihan mielelläni annan käyttöön. smile.gif

oi, oisi kiva saada smile.gif olisko sulla netissä vai missä? smile.gif
Jessie
LAINAUS(>tinja< @ 3.12. 2005, 22:23)
oi, oisi kiva saada smile.gif olisko sulla netissä vai missä? smile.gif

Juu, Photobucketissa on. smile.gif Tässä joitain:
Jessin pää
Ja taas pääkuva
Jessi kokonaisena
Ja vielä kerran pääkuva

Jos piirtää haluaa, niin näistä kyllä saa ottaa mallia, mutta älkäähän muut mihinkään muuhun tarkoitukseen kopioiko. rolleyes.gif

Tuossa nyt on omasta mielestäni parhaimmat, on niitä enemmänkin, mutta osa sitten on jo hieman pienennettyjä yms. Jos tuosta ei löydy sopivaa, niin kotisivuiltakin voi tietty käydä kurkkimassa jotain parempaa kuvaa, mutta ne on sitten pienennettyjä versioita. smile.gif

Eikun onhan itseasiassa Photobucket mennyt ja pienentänyt noitakin. tongue.gif No, mutta toivottavasti noista pystyisi joten kuten piirtämään. biggrin.gif
>tinja<
okei, kiitos paljon smile.gif en osaa sanoa missä vaiheessa ehdin kokeilla, mutta tässä ennemmin tai myöhemmin biggrin.gif
<Iida>
Sini Lindroosin kotisivuilla on hauskoja tietokoneella "taideteosten" näköiseksi muokattuja koirakuvia. Omasta mielestäni tosi hienoja wink.gif

http://www.flagstones.info/ (Linkit --> Dogart)
¤janette¤
^^Vähä noi on hienoja w00t.gif Varsinkin toi sakemanni ja faarao näytti tosi aidoilta biggrin.gif
Jessie
LAINAUS(Laurlia @ 6.12. 2005, 16:49)
OT
Jessie: Vähänkö Jessi näyttää miun Tipolta! ph34r.gif  w00t.gif

OT: Laurlia: Nehän on selvästi kuin kaksi marjaa! w00t.gif thumbup.gif Jessihän on seropi (collie&lapinkoira) ja Tipo ilmeisesti sheltti. Mutta, tosiaan, aika samannäköisiä. laugh.gif

Ja tämä nyt meni vähän ohi aiheesta... whistling.gif
Laurlia
OT
Joo sheltti hän on. ;> Miulla on jossai nsiitä ihan samanlainen kuva kuin tuo eka laittamasi kuva. thumbup.gif

Tää tosiaan lipsuu aika kivasti. ^^;
/OT

Tää on lohikäärme. Värit eivät oikeasti ole noin tummat eivätkä tummu tuonne oikeaan alakulmaan mennessä.

Kaveri sai synttärilahjaksi, oikeasti A3-kokoa.
>tinja<
LAINAUS(Laurlia @ 6.12. 2005, 20:06)
OT
Joo sheltti hän on. ;> Miulla on jossai nsiitä ihan samanlainen kuva kuin tuo eka laittamasi kuva. thumbup.gif

Tää tosiaan lipsuu aika kivasti. ^^;
/OT

Tää on lohikäärme. Värit eivät oikeasti ole noin tummat eivätkä tummu tuonne oikeaan alakulmaan mennessä.

Kaveri sai synttärilahjaksi, oikeasti A3-kokoa.

oi, rakastan lohikäärmeitä wub.gif

tässä muuten jälleen yksi töherrys suosikkisalukistani biggrin.gif tarkoitus oli mennä lahjaksi mutta en sitten tiedä kun en ole ihan tyytyväinen tuohon. en tiedä miksi, mutta en vaan ole. tehty hiilikynillä ja valkoisella liidulla (+1 valkoinen pastellikynä) niin mitään pieniä yksityiskohtia en ruvennut väsäämään. mutta en nyt jaksanut ruveta tietokoneella tuota sen enempää muokkaamaan, saatte kuvan kaikessa kiehtovuudessaan lattiaa vasten kuvattuna laugh.gif naaman yksityiskohdat ovat oikeasti tarkempia mutta kun kamera aina vähän raiskaa tuota. luonnollinen kokokin on a3

Hiipivä Siiseli
Oi miten hieno, >tinja<! Ihanan pehmeän värinen smile.gif tosi upea! Osaisinpa minäkin..
Koulussa ollaan just maalaamassa öljyväreillä, itse teen Taistelevat metsot-maalausta joka ei kyllä tunnu etenevän sitten millään. Ja perjantaina sen pitäisikin olla jo valmis, joten keskeneräiseksi se jääkin rolleyes.gif Öljyväreillä on kyllä kiva maalata vaikka ne sotkeekin aika paljon, varsinkin jos käyttää vähän liikaa sitä tärpättiä whistling.gif (on vaan niin kivaa sotkea)
>tinja<
LAINAUS(Hiipivä Siiseli @ 6.12. 2005, 20:58)
Oi miten hieno, >tinja<! Ihanan pehmeän värinen smile.gif tosi upea! Osaisinpa minäkin..
Koulussa ollaan just maalaamassa öljyväreillä, itse teen Taistelevat metsot-maalausta joka ei kyllä tunnu etenevän sitten millään. Ja perjantaina sen pitäisikin olla jo valmis, joten keskeneräiseksi se jääkin rolleyes.gif Öljyväreillä on kyllä kiva maalata vaikka ne sotkeekin aika paljon, varsinkin jos käyttää vähän liikaa sitä tärpättiä whistling.gif (on vaan niin kivaa sotkea)

voi kiitos biggrin.gif oi, olis kiva nähdä kyllä sitten. kokemuksesta tiedän että noista koulutöistä (ainakin mun osalta) tulee aina kiehtovia biggrin.gif hyvällä tai huonolla tavalla, mut kuitenkin.

No joo, pehmeän näkönen kyllä, vedin ensin koko alueen vaalealla hiilikynällä ja sit valkosella päälle ja sitten noita muita värejä.. älkää kysykö miksi näin, en tiedä, tää on tätä mukaluovuutta jota ei oikeesti oo yhtään yleensä happy.gif
-Mimi-
LAINAUS(>tinja< @ 6.12. 2005, 19:22)
oi, rakastan lohikäärmeitä wub.gif

tässä muuten jälleen yksi töherrys suosikkisalukistani biggrin.gif tarkoitus oli mennä lahjaksi mutta en sitten tiedä kun en ole ihan tyytyväinen tuohon. en tiedä miksi, mutta en vaan ole. tehty hiilikynillä ja valkoisella liidulla (+1 valkoinen pastellikynä) niin mitään pieniä yksityiskohtia en ruvennut väsäämään. mutta en nyt jaksanut ruveta tietokoneella tuota sen enempää muokkaamaan, saatte kuvan kaikessa kiehtovuudessaan lattiaa vasten kuvattuna laugh.gif naaman yksityiskohdat ovat oikeasti tarkempia mutta kun kamera aina vähän raiskaa tuota. luonnollinen kokokin on a3

Oon ihan sanaton Tinja! Toi on ihan älyttömän upea piirros! wub.gif
mä taidankin laittaa sut piirtää medänkin koiruuksista tollasia... biggrin.gif
>tinja<
LAINAUS(-Mimi- @ 6.12. 2005, 23:08)
Oon ihan sanaton Tinja! Toi on ihan älyttömän upea piirros! wub.gif
mä taidankin laittaa sut piirtää medänkin koiruuksista tollasia... biggrin.gif

Johkiseni on hiljaa, nähtäispäs vaan millaisia taideteoksia sulta löytyy wub.gif biggrin.gif mutta kiitos
Lanttu
Noo multakin nyt uusi piirustus wink.gif
tälle kävi vähän huonosti kun pikkusiskoni kävi vähän "lämimässä" kun se oli vielä märkä ( öljyvärit kuivuvat niin pirun hitaasti) maalaan vielä kertaalleen luultavasti smile.gif eikä koira nyt vastaa ihan apson rotumärräitelmään mutta hei olen aika ylpeä kun ääri viivat piirsin OIKEALLA ( olen vasuri) kädellä, ihmettelin vain että miksi kestää näin pirun kauan kun piirrän yhtä suoraa viivvaa niin hartaasti 8 åuhuin samalla puhelimssa biggrin.gif )
mutta siis tässä kuva :

vaaau ootepa kaikki hyviä piirtään jne. wub.gif thumbup.gif
Tyätyy näemmä vähän varjostuksia jne. parennella ja häntää tuoda lisää esille.. biggrin.gif
>tinja<
ihana apso wub.gif oi rakastan
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(>tinja< @ 6.12. 2005, 20:39)
voi kiitos biggrin.gif oi, olis kiva nähdä kyllä sitten. kokemuksesta tiedän että noista koulutöistä (ainakin mun osalta) tulee aina kiehtovia biggrin.gif hyvällä tai huonolla tavalla, mut kuitenkin.

No joo, pehmeän näkönen kyllä, vedin ensin koko alueen vaalealla hiilikynällä ja sit valkosella päälle ja sitten noita muita värejä.. älkää kysykö miksi näin, en tiedä, tää on tätä mukaluovuutta jota ei oikeesti oo yhtään yleensä happy.gif

Voinhan mä tietty yrittää laittaa sen tänne, mutta se varmaan kuppaa siellä koulussa aika kauan.. biggrin.gif Opella on tapana joko laittaa niitä esille tai pihdata jossain itsellään. Ja se on ihan puolitiessään vielä, huomenna on töiden palautus ja pitäisi saada vielä kaikki itsearvioinnitkin tehtyä ja järjestettyä jotenkin kansioon.

Hieno apso Lanttu! Kivan värinen smile.gif
-Milli-
WAU,upeita piirroksia! Mutta ylitse kaikkien on kyllä tuo Tinjan saluki! smile.gif

Haluisko joku kokeilla piirtää meidän koiruuksia kuvasta (nöffi ja berni)?
-Mimi-
LAINAUS(Lanttu @ 7.12. 2005, 18:23)
Noo multakin nyt uusi piirustus wink.gif
tälle kävi vähän huonosti kun pikkusiskoni kävi vähän "lämimässä" kun se oli vielä märkä ( öljyvärit kuivuvat niin pirun hitaasti) maalaan vielä kertaalleen luultavasti smile.gif  eikä koira nyt vastaa ihan apson rotumärräitelmään mutta hei olen aika ylpeä kun ääri viivat piirsin OIKEALLA ( olen vasuri) kädellä, ihmettelin vain että miksi kestää näin pirun kauan kun piirrän yhtä suoraa viivvaa niin hartaasti 8 åuhuin samalla puhelimssa biggrin.gif )
mutta siis tässä kuva :

vaaau ootepa kaikki hyviä piirtään jne. wub.gif  thumbup.gif
Tyätyy näemmä vähän varjostuksia jne. parennella ja häntää tuoda lisää esille.. biggrin.gif

Aivan ihana!! wub.gif ja varsinkin tuo väri, tulee jotenkin mieleen meidän edesmennyt Nelli-apsomme.. wub.gif smile.gif

joillekkin on suotu taiteellisia lahjoja...
*kateudesta vihreä*
biggrin.gif
-Mimi-
LAINAUS(>tinja< @ 6.12. 2005, 22:13)
Johkiseni on hiljaa, nähtäispäs vaan millaisia taideteoksia sulta löytyy wub.gif  biggrin.gif mutta kiitos

Pöh, Tinja, niitä tekeleitä ei kehtaa kellekkään esitellä... tongue.gif toisille kun on noita taiteellisia lahjoja suotu, toisille ei... ja meikä kuuluu tähän viimiseen ryhmään biggrin.gif mä keskityn suosiolla vaan näihin kuvanmuokkaus ohjelmiin..
>tinja<
-Milli-: mä voin ainakin jossain vaiheessa kokeilla smile.gif
Johki: sä et kuule sano mitään tongue.gif
-Tintti-
LAINAUS(>tinja< @ 6.12. 2005, 20:22)

Tinja se on nyt on tiedetty aina että olet ihan omiaan piiirtämisessä, mutta että vielä tämä blink.gif
Tinja mikä on sun salaisuutes laugh.gif ? Mä pyydän sulta kohta jo nimmarin ;D
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.