Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
>tinja<
Kuules nyt biggrin.gif:lol: Mun salaisuuteni on se että mä haluun kokeilla kaikenlaista
-Milli-
LAINAUS(>tinja< @ 9.12. 2005, 15:55)
-Milli-: mä voin ainakin jossain vaiheessa kokeilla smile.gif

Wau,ois kiva. smile.gif Laitanko sulle meiliin kuvan vai miten?
Ebony

Tuossahan tuollainen. Roolipelihahmo, siksi varsin mielikuvituksellinen ulkonäkö ;D Paintilla tehty, pikseli pikseliltä. Työhön kului 3-5 tuntia, olen kohtalaisen tyytyväinen, vaikka monia asioita haluaisinkin kuvasa parantaa.
toffeetassu
hienosti osaatte piirtää.
olisi kiva tietää kaikkien kuviksen numero shifty.gif
---
LAINAUS(toffeetassu @ 22.12. 2005, 22:44)
olisi kiva tietää kaikkien kuviksen numero shifty.gif

Ysi sly.gif
*Sanni
Ysi täälläkin. innocent.gif
Kettis
LAINAUS(*Sanni @ 23.12. 2005, 10:50)
Ysi täälläkin. innocent.gif

Täällä myös.
Lanttu
Ysi, ja mä olen siis myös kuvis luokalla biggrin.gif Tosin mun täytyis enemmän treeneailla kotona mut mulla ei kuitenkaa oo niin sikana kiinnostusta biggrin.gif
Alasteel oli kymppi kun kävin normaaliluokkaa..
Laurlia
Vitosesta lähtien 10, nyt seiskalla ei edes ole vielä kuvista. ^^;
Hiipivä Siiseli
Ennen ollut aina ysi mutta viime keväänä ja tänä jouluna oli kymppi :xsmilex: Olen myös kuvisluokilla. Asiaan saattoi tänä vuonna vaikuttaa se Taistelevat metsot-jäljennös ja juliste josta ope tykkäsi hirveästi.

Taistelevat metsot

Tuossa nuo metsot, taisi kyllä tulla aika iso kuva blush.gif
-Milli-
LAINAUS(Hiipivä Siiseli @ 23.12. 2005, 21:08)
Taistelevat metsot

Tuossa nuo metsot, taisi kyllä tulla aika iso kuva blush.gif

Mistä täältä löytyi metsoja? unsure.gif :xlolx:
>tinja<
LAINAUS(-Milli- @ 22.12. 2005, 19:22)
Wau,ois kiva. smile.gif Laitanko sulle meiliin kuvan vai miten?

ihan miten vaan smile.gif
>tinja<
..niin ja joku kysyi niistä numeroista niin 10 mulla on yleensä ollu smile.gif
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(-Milli- @ 23.12. 2005, 22:00)
Mistä täältä löytyi metsoja?  unsure.gif  :xlolx:

Oi, sori, nyt mä sössin ton. oops.gif Koitetaas uusiks jos nyt näkyis..

Noin, nyt pitäisi näkyä smile.gif
---
Mä piirtelin eilen tossa Saint Germainin ja villiksen vois laittaa pian nettiin jos toi äiti siirtyy tosta skannerilta teehee.gif
---
Dodiin smile.gif Skanneriin ei mahtunut koko kuva, joten Saintistakin on vain pää ja villiksen pää ei ole kokonaisena, käppänä sentään mahtui biggrin.gif teehee.gif

Saint-Germain sleepy.gif
Kääpiösnautseri lookaround.gif
Villakoira bored.gif
Khenya
Piirrustuksia! Piirtäminen on ehdottomasti yksi mun suosikkiharrastuksia... pitää yrittää linkittää tänne jotain, mitä on tullut piirreltyä.

Jos nyt alkajaisiksi vaikka yksi hevospiirros. Yleensä aina piirrän lyijykynällä (ja lisään väriä kuvaan/parantelen kuvan laatua tietokoneella).

Irish Cob

>tinja<
Khenya: mä oon jollain muulla foorumilla nähny sun piirroksia ja aivan upeita on wub.gif
-Milli-
LAINAUS(Khenya @ 28.12. 2005, 20:44)

Ei voi muuta sanoo kun WAU! Upea!
---
LAINAUS(Khenya @ 28.12. 2005, 19:44)
Piirrustuksia! Piirtäminen on ehdottomasti yksi mun suosikkiharrastuksia... pitää yrittää linkittää tänne jotain, mitä on tullut piirreltyä.

Jos nyt alkajaisiksi vaikka yksi hevospiirros. Yleensä aina piirrän lyijykynällä (ja lisään väriä kuvaan/parantelen kuvan laatua tietokoneella).

Irish Cob

VAU! Sun kotisivuilla oli myös iiso kansio UPEITA piirustuksia! teehee.gif
-Tintti-
LAINAUS(Khenya @ 28.12. 2005, 19:44)

Toi on ihan mun siskon tallilla olevan hevosen näköinen, myös väritykseltään :xsmilex: Upea kuva!
-Milli-
Jokos oot Tinja ruvennu piirteleen niistä mun lähettämistä kuvista? :x00x:
<Iida>
Khenya ja Dante blink.gif . Aivan mielettömän upeita. Khenyan kotisivuilla mäkin kävin kurkimassa, sieltäkin löytyi mahtavia piirrustuksia!
Jasmin
Dante, huh. ohmy.gif Silmät pyöreenä täällä, upeita! Olet ilmeisesti harrastanut piirtämistä pienen iäisyyden? laugh.gif
Dante
LAINAUS(Jasmin @ 11.1. 2006, 14:25)
Olet ilmeisesti harrastanut piirtämistä pienen iäisyyden? laugh.gif

Muksuna tuli paljon piirreltyä kuulakärkikynillä. Myöhemmin vähän jäi koko homma ja tuli harvemmin mitään piirrettyä, mutta nyt viime vuoden (05) aikana innostuin taas uudestaan ottamaan tussin käteen.
~Wanda~
Dante, työsi ovat upeita! w00t.gif samoin tietysti kaikkien muidenkin.. itse en osaa piirtää ollenkaan.. unsure.gif
Hiipivä Siiseli
Dante, voi ihme miten hienoja noi on! Vautsi! Oot kyllä tosi hyvä piirtämään smile.gif
>tinja<
LAINAUS(-Milli- @ 30.12. 2005, 21:27)
Jokos oot Tinja ruvennu piirteleen niistä mun lähettämistä kuvista? :x00x:

oisin alkanu kyllä, mutta meidän printteri ei suostu printtaamaan niitä kuvia selviks joten en oikeen pysty piirtämään, pitäis varmaan tehdä jonkun sille koneelle jotain.. rolleyes.gif mutta kyllä mä varmaan lähiaikoina kun jollain on aikaa ruveta leikkimään sen ihanan printterin kanssa
hannaj

Kauniita piirroksia näyttääpi olevan. smile.gif
Laitanpas taas pitkästä aikaa tänne sekaan yhden oman tekeleeni. biggrin.gif
---
Dante Mahtavia kuvia Iron Maidenista! wub.gif Ja muutenkin kaikki nuo...

Hannaj. Iiihana!
suvii
Khenya mäkin kävin kotisivuilla kurkkimassa, ja aivan upeita !! Ei voi muuta sanoa! Huh, huh : D

Dante Sullakin aivan upeita !! En mä nyt voi oikeen mitään kirjottaa etten sano mitään tyhmää!

Niin hienoja oli kummallakin!
Khenya
Kiitos kehuista. blush.gif Mä olen vaan täällä viime ajat hakannut päätä seinään, kun ei tunnu syntyvän mitään uutta... cray.gif

Mutta laitetaan nyt pari viimeisimmästä päästä tänne... molemmat on jälleen lyijykynäpiirroksia, tosin päällä pieni parantelu tietokoneella. Mutta ihan käsin piirrettyjä siis pohjimmiltaan. Näitä ei taida ainakaan vielä löytyä mun kotisivuilta.

http://img.photobucket.com/albums/v417/Khenya/luola5.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v417/Khe...ian-blueh-f.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v417/Khe...depp-f-blue.jpg

_berni_
dante: aivan älyttömän upeita!!!!!! taidat tykätä piirtämisestä biggrin.gif
Avispa
Voi jukra te ootte hyviä piirtäjiä! Oikeesti jos noista tekis kortteja ni ihmiste kyllä maksais niistä! cool.gif

Tänää sain vihdoinki mun kuvistyön valmiiks koulussa. biggrin.gif TOsin se kai menee koulun seinälle. blush.gif Siitä piti tulla samojedi.. mutta ei siitä sitte tullukkaa ku valkonen väri pläntti. blush.gif
Laurlia
Khenyan hevonen ja Depp ovat jotain wallan upeaa. wub.gif
~Wanda~
Khenya, luulin ensin tuota Deppiä valokuvaksi! w00t.gif Upeaa! ja se hevonen.. wub.gif
---
OOH! Khenya mä tosissaan luulin tota viimeistä piirrosta valokuvaksi, ei voi muuta sanoa kuin että VAU!
Ebony
http://img.photobucket.com/albums/v251/s_b...ul/uusskidi.png
http://img.photobucket.com/albums/v251/s_beatiful/hero.png
http://img.photobucket.com/albums/v251/s_beatiful/valmis.png
http://img.photobucket.com/albums/v251/s_b...l/atomospaa.png
http://img.photobucket.com/albums/v251/s_b...ful/tumskip.png

Kuvat niiden tekojärjestyksessä (vanhin yllä ja uusi alla). Roolipelihahmoja, siksi varsin mielenkiintoinen ulkomuoto hahmoilla.
Jokainen kuva tehty Paintilla, kaikissa muissa paitsi alimmaisessa käytetty pohjana piirrustustani.
Lanttu
Toosi hienoja kaikilla! mulla ei riitä pinna piirtämiseen, liian hidasta biggrin.gif siks tykkään enemmän maalata.

tässä taas yksi afgaani, odotan juuri että maali kuivuu niin teen parannuksia mm. kuono on ällön mallinen biggrin.gif
Laurlia

KITTIKUMI wub.gif
Avispa
Wau! jälleen hienoja piirustuksia! Varinkin Lantun afgaani on ihana. wub.gif
---
LAINAUS(Laurlia @ 29.1. 2006, 13:10)
KITTIKUMI wub.gif

Joo, mäkään en osaa piirtää enään sitä wub.gif
vesikoira
LAINAUS(Khenya @ 12.1. 2006, 20:32)

Tuon hevosen suu on niin uskomattoman nätti! Ja silmä samaten..

Ja viimesen kuvan hiukset oli kyllä kertakaikkisen HIENOT w00t.gif vau.

Ois niin mahtava ku osais vedellä paperille kaiken minkä haluais. wink.gif Ei vaan taho onnistua multa..
>tinja<
tänään taas rupesin afgaaninuorukaisen mahdotonta karvamäärää ikuistamaan (vähintäänkin yrittämään) tongue.gif Tää on tämmönen pehmeä versio (= muokkasin psp:llä nopeasti kun en jaksanu muuten ruveta korjailemaan)

Lanttu
piiräksä tinja ihan alusta asti koneella, vai silleen pohjat käsin ja näin ? biggrin.gif upeeta <3
Avispa
Käsittämättömän upee Tinja toi afgaani! wub.gif
>tinja<
LAINAUS(Lanttu @ 11.2. 2006, 20:33)
piiräksä tinja ihan alusta asti koneella, vai silleen pohjat käsin ja näin ? biggrin.gif upeeta <3

käsin tehty toi pohja, haaveilen salaa piirtopöydästä biggrin.gif tykkään tuosta itse asiassa enemmän ihan sinä pohjana, mutta skanneri muuttaa niin paljon noita värejä etten viitsi pitää sellasena sitä niin sitten psp:n (oi ihana kymppi) avulla parilla liikkeellä teen siitä tollasen
kkatta
Siis WOW, kiva kun joillekkin on vain suotu se lahja, että osaa piirtää.
Sitä lahjaa ei minun kohdalleni ole tullut crybaby.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.