Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
>tinja<
Taas näitä viikonloppuräpellyksiä biggrin.gif

susihukkanen, heittäydyin taas laiskaksi --> yksinkertaiset muokkaukset
oman pään sisältä pitkälti, värisävyissä käytin erästä kuvaa apuna

tässä on sitten TSH-henkeä. enpä sitä enempää lähde selittelemään, esikuva tällekin on

tää on sitten 100% omaa luomusta laugh.gif Skanneri rajasi ikävästi ton noin pieneksi confused.gif
Joandy
Voi argh kun olette hyviä piirtämään. Mua ei oo sillä lahjalla pahemmin siunattu -__-'
Hiipivä Siiseli
Tässä taas pari, nää on tuolla galleriassa ihan eli jos ei toimi niin laittakaa välilyönti osoitteen perään smile.gif

Sandra pulikoi (puuväreillä tehty)

Sandran profiili (öljypastelliliiduilla)
Laurlia
Tinja: Kuvaako tuo TSH-kuva Frodon ja kumppaineiden lähtöä Satamista Kuolemattomille Maille? Kaunis kuva.
~Wanda~
LAINAUS(Hiipivä Siiseli @ 23.2. 2006, 21:10)
Tässä taas pari, nää on tuolla galleriassa ihan eli jos ei toimi niin laittakaa välilyönti osoitteen perään smile.gif

Sandra pulikoi (puuväreillä tehty)

Sandran profiili (öljypastelliliiduilla)

Todella kiva kun jollain on kultaisiakin piirrettynä.. wub.gif Aivan upeita piirroksia!
Gin
Näiden upeiden kuvien jälkeen on pienet paineet näyttää omiaan x___x;
xxx.
sahku
Gin: Aivan upea kuva, miksi en itse osaa piirtää confused.gif Käy oikein kateeksi, kun katselee muiden piirrustuksia... Omat piirrustushaluni vei lukion kuviksen opettaja, joka haukku kaikki mun työt, mitkä palautin... Ei oo motivaatiota enään edes yrittää cry.gif
Ässä
LAINAUS(sahku @ 25.2. 2006, 16:58)
Gin: Aivan upea kuva, miksi en itse osaa piirtää confused.gif Käy oikein kateeksi, kun katselee muiden piirrustuksia... Omat piirrustushaluni vei lukion kuviksen opettaja, joka haukku kaikki mun työt, mitkä palautin... Ei oo motivaatiota enään edes yrittää cry.gif

Aika ilkeää. Onneks meijän kuviksen maikka on mukava. smile.gif
Ässä
Sahku: Piirrä vaan tänne. thumbup.gif Ei me täällä haukuta sun töitä. happy.gif
sahku
LAINAUS(Ässä @ 25.2. 2006, 19:55)
Sahku: Piirrä vaan tänne. thumbup.gif Ei me täällä haukuta sun töitä. happy.gif

Joo, en viitti biggrin.gif Saisitte halvauksen, sillä en todellakaan omaa mitään kykyjä piirtää whistling.gif Kaverit osaa kyl piirtää tosi hyvin shifty.gif
Lanttu
no ompas todella kannsutava kuviksen maikka unsure.gif confused.gif

Rakastan meidän kuviksen opettajaa, se on jollain tavalla niin vanhan juopon oloinen että biggrin.gif se on hurjan luova tyyppi ja mielettömän rento. sen periaateita kun on että kuvista ei tehdä väkisin.. aivan ihana tyyppi wub.gif
toffeetassu
;OOOO
uskomattoman kauniita piirrustuksia kaikilla.
>tinja<
LAINAUS(Laurlia @ 23.2. 2006, 22:18)
Tinja: Kuvaako tuo TSH-kuva Frodon ja kumppaineiden lähtöä Satamista Kuolemattomille Maille? Kaunis kuva.

juu esittää. Ei ole omaa keksintöä tuo kuva siis, mutta vähän tyyliä ja sellasta muuttelin smile.gif mutta siis oli esikuva.
pips_a
LAINAUS(Lanttu @ 26.2. 2006, 13:56)
Rakastan meidän kuviksen opettajaa, se on jollain tavalla niin vanhan juopon oloinen että biggrin.gif se on hurjan luova tyyppi ja mielettömän rento. sen periaateita kun on että kuvista ei tehdä väkisin.. aivan ihana tyyppi wub.gif

Ei herran jestas ohmy.gif
täytyi pari kertaa miettiä ettet vain puhuisi meidän kuviksen opettajasta,mutta eipä taida olla sama kuvisope kuin meidän vaikka tuo kuvaus.. blink.gif jäin aivan sanattomasti..

vanhan koneen paintilla tuli joskus väsäiltyä paljonkin kaiken maailman piirrustuksia ja sieltä löytyi myös muutama onnistuminenkin... mutta tuli sitten pari vuotta sitten kun kone vaihtu niin päätin olla siirtämättä ne uudelle... eli deletoin ne... ja nyt kyllä vähän v*tuttaa...
Sekä äidin kanssa pari vuotta sitten äidin kanssa suunnilleen kilpaa piirrettiin lasipöydän läpi kuvia ja sen jälkeen malleista... nyt on tullut 'säännöllisin' väliajoin piirreltyä valokuvista ja koirakirjoista lyijykynä piirroksia..
mutta ilman mallia en osaa piirtää ollenkaan laugh.gif enkä myöskään koiraa suoraan edestä päin..

vitsit te ootte hyviä piirtään... jonkun varmaan pitöis laittaa pystyyn Puskalaisten Taidegallerian! tääl on niin paljon erillaisia, erityylisiä ja silti upeita teoksia smile.gif
nää on kaikki aivan ihanii!

löytyiskähön multakin jotain... no eipä löytynyt ei confused.gif kone täynnä kaverin piirrustukia jotka ovatkin sitten ihania wub.gif en vain viitsi luvatta laittaa tänne.. (tulipas taas romaani kirjotettua)
-maria-
Todella mahtavia nämä teidänpiirroksenne!

Itsellänikin olisi omasta mielestäni todella hieno basenjin kuva piirrettynä, mutta se itse skannaus vie oman aikansa blush.gif
Tiia
Älkää kiitos naurako whistling.gif
Piirrustukseni

Älkää edes kysykö kuinka vanha olen teehee.gif
Avispa
Hienoja piirustuksia jälleen teillä. smile.gif Ens perjantaina saan toivottavasti mun piirstuksen kotiin koulusta. smile.gif Opettaj kehy sitä hirveesti.. Vaikkei se mun mielestä niin erikoinen oo.. Tyttö ja koira. SIlle koiralle pitää vaan vielä pirtää enkelin siivet, jos osaan. biggrin.gif
Kipinä
Aivan upeita taiteilijoita täältä löytyy! blink.gif

Taiteilkaa joku bichoni ja leijonakin paperille! thumbup.gif
>tinja<
joskus tuolle Lantulle lupasin sen Kevinin piirtää mutta jos se laittaisi mulle uuden kuvan niin voisi olla paremmat mahdollisuudet biggrin.gif tai kuka tahansa
Kipinä
^ Katso netistä joku selkeä kuva ja ota siitä malli... smile.gif

*odottaa innolla upeita taideteoksia*
>tinja<
LAINAUS(Kipinä @ 19.3. 2006, 20:16)
^ Katso netistä joku selkeä kuva ja ota siitä malli... smile.gif

*odottaa innolla upeita taideteoksia*

se siinä on kun en oikeen mielelläni ota netistä kun sitä ei koskaan tiiä jos koiran omistaja pahastuu tai ei confused.gif mieluummin ihan luvan kanssa smile.gif
>tinja<
tää on varmaan ensimmäinen kerta koskaan kun piirsin pk mäykkyä biggrin.gif siis en nyt laske mukaan mitään sarjakuvatyylisiä mäykkysiä vaan semmoset joiden tekoon menee yli 15 min biggrin.gif ja jälleen kerran tuo on vähän sumusotkuinen, pahoittelen kovasti.. smile.gif

Nera
>tinja<: Aivan upea kuva!Itse en pystyisi tuollaista piirtämään. smile.gif
san-na^
Yksi kysymys jollekin joka osaa/haluaa piirtää mallista:
Voisitko tehdä minulle kuvan koirastani? Koneella, käsin ihan miten vaan, ja laittaa sen nettiin?
Kuvia voisin lähettää vaikka kuinka monta ja saisit itse päättää minkä piirrät.
>tinja<
mä voin mahdollisesti jos on aikaa, se vaan on se mutta, eli en voi luvata mutta voin kyllä ainakin jossain vaiheessa smile.gif kun mulla on nykyään tää aika niin kortilla ettei meinaa edes omaksi huviksi ehtiä piirrellä, saati sitten muita. Sinänsä paha juttu kun pitäis ruveta pikku hiljaa noita lukiodiplomitaitoja hiomaan tongue.gif mutta jos löytyy suhteellisen tarkka pääkuva (mieluiten profiili), tai muuten tarkka kuva niin voisin jopa lupautua, kun en harmaata rotuna (sulla ilmeisesti on harmaa?) tunne niin malli pitäisi sitten olla suhteellisen hyvälaatunen, en tietenkään mitään huipputason kuvia tarvitse.. smile.gif mutta mun sähköpostiin voi laitella kuvia, vaikkapa tuohon tinja.veikkolainen@edujarvenpaa.fi smile.gif
san-na^
Kiitos, Tinja! Ei ole mitään pakkoa tehdä sitä kuvaa, mutta jos sinulle jää aikaa kiireiltä, niin se olisi tod. mukavaa smile.gif
Laitan sulle tohon mailiin muutaman kuvan, voit sitten niistä valita mielestäsi parhaan.
>tinja<
LAINAUS(san-na^ @ 27.3. 2006, 14:08)
Kiitos, Tinja! Ei ole mitään pakkoa tehdä sitä kuvaa, mutta jos sinulle jää aikaa kiireiltä, niin se olisi tod. mukavaa smile.gif
Laitan sulle tohon mailiin muutaman kuvan, voit sitten niistä valita mielestäsi parhaan.

eipä mitään smile.gif varmaan ainakin koeviikon jälkeen tai sitten tänään, en kyllä tiiä ehdinkö tänään..
Tiia
Voisiko joku piirtää myös mulle w00t.gif Koiranpään kuva... Kultaisestanoutajasta, omasta koirastani kuva siis olisi cool.gif
Maksaa en voisi confused.gif mutta esim kotisivu apua voisin antaa lookaround.gif
Avispa
Tinja! Jälleen todella kaunis piirustus! Sä sitte osaat piirtää. wub.gif
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Tickli @ 27.3. 2006, 19:14)
Voisiko joku piirtää myös mulle w00t.gif Koiranpään kuva... Kultaisestanoutajasta, omasta koirastani kuva siis olisi cool.gif
Maksaa en voisi confused.gif mutta esim kotisivu apua voisin antaa lookaround.gif

Hei, mä voisin yrittää Maxia piirtää kun olen kultsujen piirtelyä melko paljon harjoitellut smile.gif En kyllä ehkä ihan lähiaikoina saa mitään tehtyä jos on kovasti kiirettä koulun kanssa, mutta jos voisit jonkun kuvan lähettää sähköpostilla josta haluaisit että piirrän? Osoite on profiilissa smile.gif
tizzian
LAINAUS(>tinja< @ 21.2. 2006, 00:41)

tässä on sitten TSH-henkeä. enpä sitä enempää lähde selittelemään, esikuva tällekin on

Ihana! smile.gif Kauniit värit ja jotenkin tosi miellyttävän harmoninen kokonaisuus!
tizzian

..muutaman vuoden takaa - ja kyllä tälle oli malli.

^onpahan tullut raapustettua melkoisen kamalat korvat... blush.gif
reetushkaa
Tizzian, vähän upeita! Varsinkin tuo ylempi! wub.gif
-anna-
Tästä alan kohta tehdä tilausta! Dante, paljonkos ottaisit jos piirtäisit pää ja rakenne kuvan... Käsittämättömän upeita! ohmy.gif wub.gif

Tinja, sullaki tosi upeita..

jotku saanu munki piirrustus lahjat.. täältä päin sellasia ei löydy YHTÄÄN! huh.gif

huhhuh, enhän mää uskalla tätä ketjua enää katsoa ku näin makeita juttuja.
>tinja<
kyllä niitä lahjoja varmaan kaikilta löytyy, se on vaan se että pitää piirtää aika paljon että oppii näkemään asiat sellasena kun ne on, ei sellasena kun aivot ne kuvittelee biggrin.gif hankala selittää. Usein auttaa se, jos piirtää ylösalaisin. Saa tarkemmin esitettyä kohtia, kun ei välttämättä ymmärrä, mitä on juuri piirtämässä smile.gif
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(>tinja< @ 2.4. 2006, 13:55)
kyllä niitä lahjoja varmaan kaikilta löytyy, se on vaan se että pitää piirtää aika paljon että oppii näkemään asiat sellasena kun ne on, ei sellasena kun aivot ne kuvittelee biggrin.gif hankala selittää. Usein auttaa se, jos piirtää ylösalaisin. Saa tarkemmin esitettyä kohtia, kun ei välttämättä ymmärrä, mitä on juuri piirtämässä smile.gif

Me piirrettiin kerran koulussa sellainen vanha mies väärinpäin. Siitä tuli ihan kalan näköinen, eli mun kohdalla tuo harjoitus ei oikein toiminut biggrin.gif Toinen hyvä konsti nähdä mitä vikaa kuvassa on on katsoa sitä peilin kautta. Se paljastaa armotta virheet smile.gif
Lydia
LAINAUS(>tinja< @ 2.4. 2006, 14:55)
kyllä niitä lahjoja varmaan kaikilta löytyy

Tästä olen kyllä eri mieltä tongue.gif Meidän perheessä meinaa piirrustustaitoa löytyy, mutta mulle ei ole sitä lahjaa siunaantunut. Tottakai piirtämisessä voi kehittyä, jos tahtoo, mutta aika paljon saa sen eteen töitä tehdä, jos hyväksi piirtäjäksi haluaa.

Tosin oon kyllä sitä mieltä, ettei kaikkien tarvitsekaan osata piirtää tms. Jokainen on kuitenkin hyvä jossain, pääasia on et löytää sen missä itse on hyvä ja voi sit ihailla toisten lahjoja (toivottavasti kadehtimatta)

//muoks. Niin riippuuhan se myös siitä miten hyvä piirtäjä luokitellaan, jos tarkoitus on saada mahdollisimman paljon mallin näköinen, niin musta ei siihen ole... mutta kyllä mulla oma persoonallinen tyyli on ja siitä olen kovin ylpeä, vaikka tuskin sitä monet ymmärtävät innocent.gif
>tinja<
siis lähinnä sitä tarkoitin että ihmisessä itsessään on kyllä niitä lahjoja piirtää jotain, ei sen tarvitse muistuttaa mitään tai olla minkään näköinen, kun jokainen kuitenkin piirtää omalla tyylillään ja samanlaista ei kukaan muu voi kuitenkaan piirtää smile.gif
-iina-
Piirrustuksenne on kyllä hienoja! Itse en ol kovin hyvä piirtämään! teehee.gif
Lydia
LAINAUS(>tinja< @ 2.4. 2006, 20:26)
siis lähinnä sitä tarkoitin että ihmisessä itsessään on kyllä niitä lahjoja piirtää jotain, ei sen tarvitse muistuttaa mitään tai olla minkään näköinen, kun jokainen kuitenkin piirtää omalla tyylillään ja samanlaista ei kukaan muu voi kuitenkaan piirtää smile.gif

Juu näin biggrin.gif mutta yleisenä käsityksenä hyvälle piirtäjälle tuntuu olevan hyvä mallista piirtäminen
eli nimenomaan aivojen ja käden yhteistoiminta, ja se ei ainakaan mulla toimi tongue.gif
>tinja<
Viimeisin tehty kuvatus joka on KESKEN

Mutta laitoin kuitenkin, varsinkin tuo oikea puoli kaipaa vielä paljon hiomista.. smile.gif

niin ja san-na^: anteeksi että on kestänyt, yritän tässä lähiaikoina.. smile.gif
Melon
>tinja<:

NIIIIN epäreilua.
Etkö vois lähettää noita sun piirrustustaitoja mulle?Saisit tälläisen surkean piirrustustaidon tilalle innocent.gif
>tinja<
en usko että oot mikään surkea piirtäjä todellakaan wink.gif koska täällä niin monet jotka on haukkunu itseään huonoiksi on piirtäny todella ihania ja hyviä kuvia wub.gif Ja se on usein myös kiinni siitä ajasta ja kärsivällisyydestä minkä antaa itselleen: Myönnän itsekin ihan avoimesti, että en nopeasti ja kiireellä osaa piirtää läheskään niin hyvin kuin jos annnan itselleni aikaa. jos on kiire, niin mikään ei onnistu ja jos ei huvita, niin mikään ei onnistu smile.gif biggrin.gif näin se mulla on
san-na^
>tinja<: Ei mitään, ymmärrän täysin. Voit tehdä sen sitten kun on aikaa, milloin sitä sitten onkaan smile.gif Ja muuten upea tuo kuva wub.gif
>tinja<
LAINAUS(san-na^ @ 11.4. 2006, 19:17)
>tinja<: Ei mitään, ymmärrän täysin. Voit tehdä sen sitten kun on aikaa, milloin sitä sitten onkaan smile.gif Ja muuten upea tuo kuva wub.gif

oi kiitos smile.gif juu, kyllä mä oikeesti yritän hyvissä ajoin mutta kun on oikeesti niin rajoitetusti tätä aikaa biggrin.gif mutta jos joku muu haluaa sekavan töherryksen koirastaan niin laittakaapa vaikka lähettiä smile.gif olisi kiva mahdollisimman monenrotuisia kokeilla piirtää mallista biggrin.gif
Gin
http://img142.imageshack.us/img142/4729/stop6he.jpg
Piristetäänpä tätäkin topicia vähän erilaisella "taiteella" ;D
Paperi on kyllä valkoinen, mutten ole oikein vieläkään sinut tuon skannerin kanssa.
Migi
Vähänkö te osaatte piirtää!! Mieki oon kotona piirrelly mutta on nyt jäänyt vähemmälle... biggrin.gif
Xenju
Siis wub.gif !! IHANIA kuvia kaikilla!
Laurlia
LAINAUS(Hiipivä Siiseli @ 2.4. 2006, 15:02)
Me piirrettiin kerran koulussa sellainen vanha mies väärinpäin. Siitä tuli ihan kalan näköinen, eli mun kohdalla tuo harjoitus ei oikein toiminut biggrin.gif Toinen hyvä konsti nähdä mitä vikaa kuvassa on on katsoa sitä peilin kautta. Se paljastaa armotta virheet smile.gif

Tai sitten kääntää työn väärinpäin (paperin tyhkä puoli itseä päin) ja pitelee paperia valoa vasten.
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Laurlia @ 14.4. 2006, 17:11)
Tai sitten kääntää työn väärinpäin (paperin tyhkä puoli itseä päin) ja pitelee paperia valoa vasten.

Aivan, se toimii myös näin smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.