Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
-Else-
kaikki piirrustukset on tosi hyvii..! kuinka te osaatte?? rolleyes.gif
Kurotora
Kun noita muitten mahtavia piirrustuksia kattelin innostuin taas piirtelemään.... Otetaan vaikka nyt jälleen hopsu.comista joku malli... Olisi vain skanneri niinehkä viittisi jonkun tännekkin laittaa mutta.... sleepy.gif
WeKKu
LAINAUS(reetushkaa @ 2.4. 2006, 09:56)
Tizzian, vähän upeita! Varsinkin tuo ylempi! wub.gif

Jep, Tizzian aivan upeita kuvia!
Joy.
Ihania kuvia kaikilla! flowers.gif
>tinja<
nostelen vähän tätä, jos joillain olisi hienoja taideteoksia biggrin.gif itse nyt ehkä kesällä vasta ehdin kunnolla piirrustella, ei oo koko aikaa motivaatiokaan ollut parhaimmillaan, vaikea keksiä mitä piirtäisi.. niin ja konekin kaatui, eli mulla ei ole niitä kuvia joita jotkut joskus lähetti. confused.gif

mutta esille taidettanne lisääkin wub.gif
san-na^
>tinja<: Jos sä tahdot/jaksat edelleen tehdä sen kuvan Hehkusta, niin mä voin kyllä lähettää niitä kuvia smile.gif
-Saana-
LAINAUS(>tinja< @ 7.6. 2006, 19:16)
nostelen vähän tätä, jos joillain olisi hienoja taideteoksia biggrin.gif itse nyt ehkä kesällä vasta ehdin kunnolla piirrustella, ei oo koko aikaa motivaatiokaan ollut parhaimmillaan, vaikea keksiä mitä piirtäisi.. niin ja konekin kaatui, eli mulla ei ole niitä kuvia joita jotkut joskus lähetti. confused.gif

mutta esille taidettanne lisääkin wub.gif

Tinjaa.... whistling.gif

Kehtaisitko piirtää semmosen suklaatan jenkin mulle? smile.gif shifty.gif
>tinja<
san-na^: juu no jos haluisit laittaa biggrin.gif tinja.veikkolainen@edujarvenpaa.fi

Saana: voin juu smile.gif onkos sulla jotain mallikuvaa vai vetäsenkö päästä biggrin.gif

ai niin ja jotain puudelia yks ilta räpeltelin, pitää alkaa tosissaan opetella noiden varjostusten tunkemista automaattisesti oikein rolleyes.gif tongue.gif ei mun vahvin laji todellakaan. ehkäpä nyt kesällä sitten.. juu, no sen kolme viikkoa mitä tässä kotona ollaan,jos on aurinkoa niin sitten varmaan en tee yhtään mitään biggrin.gif
willow
upeita piirrustuksia kaikilla!!!! smile.gif
Haluaisko joku piirtää mulle setterin?
http://rave.irc-galleria.net/c/images10/00...76/37465216.jpg

tossa malli mut en haluu omaa rumaa pärstää siihen biggrin.gif
-Saana-
LAINAUS(>tinja< @ 9.6. 2006, 19:17)
Saana: voin juu smile.gif onkos sulla jotain mallikuvaa vai vetäsenkö päästä biggrin.gif

Ei oo kuvaa eli saat tehä ihan omasta päästä sen biggrin.gif
>tinja<
LAINAUS(-Saana- @ 13.6. 2006, 23:20)
Ei oo kuvaa eli saat tehä ihan omasta päästä sen biggrin.gif

ookei no jenkkejä en silleen osaa ulkomuistista piirtää niin täytyy kattella jossain vaiheessa smile.gif värikuvat on kuitenkin sen verran työläämpiä että en nyt ihan heti varmaan hellesäillä ehdi (en myöskään hehkun kuvaa) mutta jos kuitenkin ennen kuin saksaan lähden (3.7) smile.gif
Avispa
Hei Tinja.. tahtositko piirtää sitten kun ehdit mulle afgaanin kuvasta? smile.gif
>tinja<
LAINAUS(Affe @ 14.6. 2006, 22:17)
Hei Tinja.. tahtositko piirtää sitten kun ehdit mulle afgaanin kuvasta? smile.gif

juu käy smile.gif

jos haluut niin voit laittaa sen kuvan jo vaikka mesellä tai osotteen yksärillä tai jotain smile.gif ja millasen haluut. kun riippuu vähän päivästä että mitä huvittaa piirrellä smile.gif
willow
tinja haluisitko piirtää mulle setterin? ei ole mikään kiire sitten kun aikaa lyötyy biggrin.gif wink.gif
Patu
Mä en viitsi aloittaa uutta ketjua ryijyistä, jotenka laitan tähän samaan (jos ei niin paljon haittaa?). Ryijyssä pitäisi olla shiba, mutta.... rolleyes.gif Tehty 7-luokan käsityössä tämän vuoden keväällä:

Ja sitten joku maailman hirvein suomenlapinkoira-piirrustus, pari päivää sitten tehty:

JennaS
Teidän työt on u-p-e-i-t-a! Ei voi muuta kuin ihastella.

Viittisikö kukaan mulle väsätä pää- tai kokokuvaa belgianpaimenkoira groenendaelista? Siis ei mitään tarkkaa vaan "pari" viivaa vain. Olisin sellaista kuvaa nimittäin vailla, jonka voisin painaa paitaani joka on muuten niin tylsähkö.
>tinja<
voin kyllä juu kaikkea piirrellä, parin viikon päästä vaan katoan maisemista siis 3 viikoksi mutta enköhän sitä ennen ehdi jotain söherrellä biggrin.gif

tosi hieno tuo ryijy, en mä vaan osais w00t.gif
-Milli-
Hienoja kuvia.

Tinjaaaaa,sun piti mulle piirrellä sitä nöffinpäätä joskus,kuvankin lähetin silloin laugh.gif cool.gif
>tinja<
LAINAUS(-Milli- @ 19.6. 2006, 21:16)
Hienoja kuvia.

Tinjaaaaa,sun piti mulle piirrellä sitä nöffinpäätä joskus,kuvankin lähetin silloin laugh.gif cool.gif

mutta kun kone kaatuili niin se kuva hävisi, laittelin tuohon aiemmalle sivulle jollekin confused.gif mutta jos laittelet uudestaan niin piirrän sen kyllä mahdl. pian smile.gif
-Milli-
LAINAUS(>tinja< @ 20.6. 2006, 20:14)
mutta kun kone kaatuili niin se kuva hävisi, laittelin tuohon aiemmalle sivulle jollekin confused.gif mutta jos laittelet uudestaan niin piirrän sen kyllä mahdl. pian smile.gif

Juuh,ei mitää,mut mulla ei oo nyt yhtään kuvia koneella,eli laittelen sitten joskus jos löytyy joku hyvä otos tongue.gif
imanteli
Oi että teillä on ihania piirustuksia.. smile.gif Aivan mahtavia! Ite en osaa yhtään piirtää, mutta yritystä on sitäkin enemmän.. ;P Kehtaisko tässä pyytää jotakuta kokeilemaan samojedin piirtämistä? rolleyes.gif
zseverus
http://www.geocities.com/restgez/home.html

Tuolla kotisivuillani olisi minun suttujani, sivut aavistuksen kesken mutta piirustuksia voi katsella jo. biggrin.gif
Lanttu
Jiroilla aivan uskomattomia töitä!!

tuon tein koulussa, itse en tykännyt työstä ollenkaan, Kuviksen opettaja kehui maasta taivaaseen ja suutui mulle kun sanoin että se on ihan------. biggrin.gif
>tinja<
ihanan paljon Jiroilla tuota taidetta wub.gif
Lanttu, onhan hieno, varsinkin toi punavalkonen juttu on hieno, nuo laskokset on upeet smile.gif
Avispa
LAINAUS(>tinja< @ 14.6. 2006, 22:20)
juu käy smile.gif

jos haluut niin voit laittaa sen kuvan jo vaikka mesellä tai osotteen yksärillä tai jotain smile.gif ja millasen haluut. kun riippuu vähän päivästä että mitä huvittaa piirrellä smile.gif

ok. smile.gif Jps voit piirtää tästä tai tästä kuvasta? Voin laittaa viel noi kuva linkit yksärillä sulle. smile.gif
>tinja<
LAINAUS(Affe @ 25.6. 2006, 20:44)
ok. smile.gif Jps voit piirtää tästä tai tästä kuvasta? Voin laittaa viel noi kuva linkit yksärillä sulle. smile.gif

voin kopsata tuosta, kiitos smile.gif
yks päivä villistä piirtelin, mutta oon liian laiska että jaksaisin laittaa sen nettiin. ja kun vielä muokkailen vähän koneella sitä kun haluan kokeilla yhtä juttua smile.gif
..kaktus.
Miten niitä kuvii saa tänne? Hienoja kuvia muuten kaikkilla. Mulla ois yks kuva paintilla nii kertokaas miten sen tänne saan?
Pisara
LAINAUS(..kaktus. @ 16.7. 2006, 15:50)
Miten niitä kuvii saa tänne? Hienoja kuvia muuten kaikkilla. Mulla ois yks kuva paintilla nii kertokaas miten sen tänne saan?

Tinypicin kautta on helppoa ladata kuvia. Menet osoitteeseen www.tinypic.com -> selaa -> sieltä valitset piirrustuksen, jonka haluat laittaa -> upload image-> odotat hetken kun se lataa ja valitset jonkun kolmesta linkistä, esimerkiksi vaikka nyt tuon keskimmäisen -> paina linkkiä, ja liitä se tänne.
Joo, myönnän, olen huono neuvomaan, mutta jospa tuosta nyt jotain sai irti.
..kaktus.
Kiitti biggrin.gif Tässä ois pari kuvaa. Paintilla tehtyjä ei kovin hienoja:

Tiia
..kaktus. kuvasi suurentavat melkoisen paljon sivua blush.gif

Piirrustukseni:

Anteeksi jos minun kuva on liian iso oops.gif
Tiia
Toinen piirrokseni biggrin.gif

Melko samanlainen kuin tuo äskeinen cool.gif
Lyijykynä värikynä yhdiste smile.gif
josefiina
O_O Ihania kuvia, Tickli < 3
josefiina

uudempia : )
Ebony
DeviantArt-tunnukseni. Tuosta Gallerysta näette minun tekeleitäni, Favourites-kuvat eivät liity mitenkään minun piirrustuksiini 8D Scrapsit ovat myös luonnollisesti minun tekemiäni luonnoksia.
suvii
>tinja<

Aivan upeita töitä!

Paljonko pyydät, jos lähettäisin sulle kuvat omista koiristani, jos voisit piirtä ne (: Tulostaisin ja laittaisin tauluksi seinälle ;D
willow
>tinja< ja jiroi upeita töitäexcl.gif! smile.gif

ei kukaan haluis mulle setterii väsää?
..kaktus.
LAINAUS(Tickli @ 17.7. 2006, 14:16)
..kaktus. kuvasi suurentavat melkoisen paljon sivua blush.gif

Tiiän mutta en osannu laittaa pienenpää.
Tiia
LAINAUS(..kaktus. @ 22.7. 2006, 20:30)
Tiiän mutta en osannu laittaa pienenpää.

Niin juu.. Laita vaikka pelkkä linkki lookaround.gif
Soen
Vähän on hienoja.. Kateeks kyllä käy blush.gif

Minäkin tunkeudun sekaanne vielä piirrosteni kanssa (kunhan tästä kerkeää) laugh.gif
Kettis
Hienoja piirrustuksia kaikilla! smile.gif

Mäkin voisin tässä joskus laittaa omia tekeleitäni näytille, kunhan vaan jaksasi skannailla. baa.gif
..kaktus.
LAINAUS(Tickli @ 22.7. 2006, 20:27)
Niin juu.. Laita vaikka pelkkä linkki lookaround.gif

Noku en osannu ees laittaa näitä koneelle niin otin vaan ekan tavan joka kerrottiin.
*zazo*
Hienoja kuvia
>tinja<
LAINAUS(Summer- @ 18.7. 2006, 23:48)
>tinja<

Aivan upeita töitä!

Paljonko pyydät, jos lähettäisin sulle kuvat omista koiristani, jos voisit piirtä ne (: Tulostaisin ja laittaisin tauluksi seinälle ;D

tulin just tänään saksasta ja en ole aikaisempiakaan ehtiny piirrellä, mutta sitten kun mulla on aikaa niin en mä mitään pyydä. tällä hetkellä vaan ei oo yhtään aikaa confused.gif
Dante
Tämä Helloween tuli aloitettua joskus keväällä, mutta mitä enemmän alkoi tulemaan virheitä, sitä enemmän meni hermot ja täysin leipäännyin tuohon koko kuvaan ja jätin kesken.
Eilen kaivoin sen esiin ja päätin jättää virheistä stressaamisen pois ja tein vaan loppuun.
Mutta tässä siis:

Helloween
Soen
Ui vui.... Uskallanko mä laittaa ton Danten, mahtavaakin mahtavamman piirustuksen jälkeen tänne enää mitään? blush.gif

Pitäis saada kuvattua tai skannattua ne... sleepy.gif
Luttana
Hienoja kuvia:)
Itse olen taiteellisesti n. 2-vuotiaan tasolla, joten en ala laittamaan tänne taiteellisia luomuksiani biggrin.gif
Sumu
Olis tarkotus esittää mun portugeesipoikaa Nitroa ^^

Pidän tän alkuperäsen tässä linkkinä, kun en oo varma lyttäsinkö tätä vähän kun pienensin

ei joku tahtoisi opettaa mua värittään psp:llä?
Dante
Teräsbetonin Ahola:
willow
sumu ja dante : hienoja piirrustuksia smile.gif
Pisara
Sumu: Ihania wub.gif
Dante: Hieno blink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.