Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
Liewec
Dante
Kiitos Willow ja Pisara smile.gif

Eilen tein loppuun tuon nurkissa lokakuusta asti pyörineen kuvan. Nicko sai vahingossa vähän pumpatummat huulet laugh.gif
Brucen silmien kanssa oli taistelu myöhään eilen illalla. Mitä enemmän yritin korjata, sitä enemmän meni syteen. Pitäisi joskus vaan antaa olla.

isompana:
Dance of Death
LaRa & Olli
Noh, just... blink.gif
Tuota Aholaa jo katselin ihan silmät pyöreänä, et ei toi oo tottakaan, ja sitten vielä tää päälle. Kyllä sä Dante osaat! Ei voi kuin ihmetellä miten toisille onkin suotu tuo kuvallisen ilmaisun lahja! thumbup.gif Käyttäkää sitä jotka todella osaatte!
Gin
Eeehhh. Tällaista tässä nyt pari päivää pyöritellyt, ihan ensimmäisiä koneella värittämiäni töitä...

Dante
Perjantaina yhteen yöllä tuli tussattua kaksi Andi Derista Helloweenista (nämä kuvat tosin herran Pink Cream 69 ajoilta) parin siiderin voimin. Ny koneella tuli huomattua, että jäi osa kohdista viimeistelemättä, mutta olkoot. En niitä ala uudelleen skannaileen biggrin.gif

<Iida>
Dante: kertakaikkisen upeita töitä! blink.gif Käsittämätöntä, että joku osaa piirtää noin hyvin! biggrin.gif
sahku
LAINAUS(<Iida> @ 28.8. 2006, 17:21)
Dante: kertakaikkisen upeita töitä! blink.gif Käsittämätöntä, että joku osaa piirtää noin hyvin! biggrin.gif

Älä viserrä muuta biggrin.gif Oon saanut kuulla kuvisopettajaltani monta kertaa, kuinka surkee oon... ph34r.gif Oon myös todella kateellinen kavereilleni, jotka osaavat piirtää todella hyvin.
Sumu
LAINAUS(sahku @ 28.8. 2006, 18:08)
Älä viserrä muuta biggrin.gif Oon saanut kuulla kuvisopettajaltani monta kertaa, kuinka surkee oon... ph34r.gif Oon myös todella kateellinen kavereilleni, jotka osaavat piirtää todella hyvin.

oho haukkuuko opettaja ihan suoraan?? blink.gif törkeetä ^^
Kituli
Danten työt ovat uskomattoman hyviä ohmy.gif

Eihän tässä kehtaa enää omia töitä näytellä biggrin.gif
Laurlia
Dante, ihan silkasta mielenkiinnosta, millaisilla tusseilla piirrät?

Upeita. Ei voi muuta sanoa.
Dante
LAINAUS(Laurlia @ 29.8. 2006, 14:19)
Dante, ihan silkasta mielenkiinnosta, millaisilla tusseilla piirrät?

Upeita. Ei voi muuta sanoa.

Kiitos smile.gif

Nuo mun tussit on Akateemisesta kirjakaupasta. Faber Castell 4 PITT artist pen black lukee kannessa. 4 kokoo: S, F, M ja B. Sitten nuo levitykset teen ihan kuolalla ja sormella.
>tinja<
nuo on kyllä tosi hienoja! smile.gif huomaa että oot paljon piirrellyy.
mulla ei nyt ole yhtään ollut aikaa piirrellä mitään, korkeintaan lehmiä matikanvihkonkanteen kun on tylsää ollut tunneilla rolleyes.gif kyllä mä vielä piirrän, sattuis vaan semmonen päivä ettei olis hirveesti häslinkiä.. tongue.gif
Dante
No ny se Iron Maiden, A Matter Of Life And Death in Finland 2006 on valmis, ei hermot kestä vääntää enempää. Hemmetin kitaran kielet meni poskelleen. Sen siitä saa kun ei yhtään kattele mihin niitä viivoja vetelee.
Joutu ny pistämään nuo copy jutut, kun aikaisempia kuvia olivat imocista jotkut vetäneet kysymättä omille sivuilleen.
Laitoin yksityiskohtia ominaan.

Iron Maiden, Helsinki, Finland isompi

Yksityiskohta Steve

Dave yksityiskohta

Bruce, Nicko yksityiskohta

Janick, Bruce ykstyiskohta

Adrian yksityiskohta
>tinja<
Tykkään tosi paljon sun tyylistä Dante!! smile.gif
Suzy
kooman.. siis danten upeita töitä täälläkin.. ei voi muuta sanoa kuin sama ilme mulla päällä aina kun niitä katson, WAU smile.gif
Anna^^
Dante, aivan uskomattomia piirustuksia! smile.gif
Anna^^
LAINAUS(<Iida> @ 28.8. 2006, 16:21)

Huokaus, osaisimpa minäkin piirtää rolleyes.gif
suvii
Komppaan edellisiä, Dante, piirustuksesi ovat UPEITA thumbup.gif
Kyllä huomaa että olet paljon piirrellyt!
zseverus
Danten työt kyllä seisauttaa veret...

Ei kellään täällä ole tunnusta Deviant Artissa? Itse hommasin DA:han tunnuksen juuri vähän aikaa sitten.
Molen siellä nimellä Sev alias Sevuinen

http://sevuinen.deviantart.com/
Emma
Tein jo aiemmin syksyllä uutta huonettani varten Morri-kollaasin, joka vieläkin odottaa kehystystä ja seinälle pääsyä :ss. Piirsin kuvat katsoen vähän mallia valokuvista, niiden ei ole tarkoituskaan näyttää aidolta, vaan lähinnä Morrimaisilta ja suloisilta.

Kuvan laatu on vähän mitä on, kun skanneri ei toimi ja digikameralla otin kuvat. Ja kun kontaktimuovilla päällystin koko homman, niin salamaa ei voinut käyttää kuvissa :s. Ideana siis on, että väritin pahvinpalan mustaksi (puuvärillä, oli kivan kipeä käsi sen jälkeen :ss), liimasin päälle valkoisen A4:n ja sen päälle Morrin piirretyt kuvat. Itse pidän tuosta, olisi siitä kamalampikin voinut tulla.

http://img.photobucket.com/albums/v314/em0ma/kollaashi1.jpg

Ja muutama lähikuva vielä noista.
http://img.photobucket.com/albums/v314/em0ma/kolaashi2.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v314/em0ma/kolaashi2.jpg
pikopiko
Kuulkaas.. en ole varma miten kuvat pitäisi tänne laittaa.. juu image nappia painoin mutta en osannut siitä eteenpäin tehdä yhtikäs mitään.

stupid.gif

Vastailkaas!
Kettis
Munkin on jo pitkään pitäny laittaa piirrustuksia tänne, mut nyt vasta sain aikaseks... blush.gif Joten tässäpä teille tämmönen nopea pikku luonnos. Tein aikaisemmin tänään.
>tinja<
viimeistelemätöntä... kuonon seutu on etenkin ihan järkyttävän näköinen laugh.gif

kkatta
Upea >tinja< !! Onko Narnian Aslan happy.gif ?
>tinja<
LAINAUS(Puzu @ 21.1. 2007, 19:47) *
Upea >tinja< !! Onko Narnian Aslan happy.gif ?

ei mun tietääkseni? tongue.gif jotain kuvaa katselin ja sen perusteella sitten pikkasen muokkailin paria osaa (mm. tuota leuanosaa) mutta ei tietääkseni, en sitten tiedä biggrin.gif
kkatta
^ Okei happy.gif Muistuttaa kovasti thumbup.gif
Hiipivä Siiseli
Uusin piirustukseni, kuvistyötä varten:

Emma
Nostan vähän tätä kun haluan näyttää viime sunnuntain aikaansaannokseni smile.gif.

Toivottavasti ei kauhean isona tule. Skanneri skannasi värit aivan omituisiksi, ei se oikeasti ole tuon värinen :s. Sitten psp:llä oli vielä ongelmia pienentämisen kanssa joten tuo ei ole ehkä ihan parhaimmillaan noin :s.

Toisen laitan linkkinä: http://img.photobucket.com/albums/v314/em0...liuskissa-1.jpg
Siinä oli pakko muokata tuo tausta, kun se skannattuna oli aivan kauhea ohmy.gif. Mä ja meidän skanneri ei ilmeisesti olla hyvä yhdistelmä (sen siitä saa kun ei mitään tietokoneista ymmärrä wink.gif).

Eli siis kissoja tällä kertaa. Tykkään piirtää niitä.
---
Kenellä on käyttäjä Deviant Art :ssa?
>tinja<
mul on mut en muista edes omaa nickiäni biggrin.gif
---

Itseltäni löytyy nimimerkillä Evelna dA :sta
Anna^^
Tässäpä tämmöinen amatööri-piirros muihin verrattuna. tongue.gif

http://img187.imageshack.us/my.php?image=kes0131kw5.jpg
Swi
No tuossa yksi, jos onnistuin laittamaan biggrin.gif
Täällä taitaa olla paljon sheltti-ihmisiä, joten siinä sitten...

http://tinypic.com/view.php?pic=4tk2ixl

Onnistuin! w00t.gif Suurkiitos Pisaralle, enpä olisi saanut tätä tänne ilman neuvoja blush.gif
Lempo
Ihania piirustuksia teillä kaikilla! wub.gif Varsinkin noi koira-aiheiset wub.gif Miksiköhän miulla ei näy nuo MyTaran piirustukset???
Swi
LAINAUS(Lempo @ 13.7. 2007, 12:00) *
Miksiköhän miulla ei näy nuo MyTaran piirustukset???

Ei näy täälläkään... sad.gif
Hiipivä Siiseli
Uusin, tänään valmistunut collie:

Collie

DA:han juuri tein tunnuksen, nimellä Kaislus.
Lempo
LAINAUS(Hiipivä Siiseli @ 24.7. 2007, 23:42) *
Uusin, tänään valmistunut collie:

Collie

DA:han juuri tein tunnuksen, nimellä Kaislus.

Hieno!
LaRa & Olli
Voi kun osais itsekin...
Eli hienoja töitä teillä!

Pitänee alkaa harjoitella. Kuvisnumero pyöri aina siellä kasin kieppeillä yhtä 10-lipsahdusta lukuunottamatta, mut se sieltä siten taas palautu realistisempiin lukemiin. rolleyes.gif
iisa
Tälläsen bordercollien piirsin viime vuonna paintilla teehee.gif
LaRa & Olli
WOW! Piantilla!? blink.gif
Swi
LAINAUS(Iisa @ 18.8. 2007, 10:41) *

No joo! Mulla ei taidot eikä hermot riitä Paintilla piirtämiseen whistling.gif
Tiia
Tänään valmistunut työ:
Juokseva koira
Koiralla jalat vähän miten sattuu, mutta olen tyytyväinen biggrin.gif
josemiina
Lempo
Hienoja kaikilla!
LAINAUS(Iisa @ 18.8. 2007, 10:41) *

ohmy.gif *pyörtyy.
Lisää lisää!
Tiia
Taas yksi uusi. Kaverille piirsin siis collien smile.gif
Tälläinen siitä tuli, kommenttia kiitos smile.gif
Swi
Tickli, hieno! Millä piirsit ton? Ku mä osaan piirtää vaan käsin blush.gif
Tiia
LAINAUS(Siuwi @ 26.10. 2007, 17:36) *
Tickli, hieno! Millä piirsit ton? Ku mä osaan piirtää vaan käsin blush.gif

Tein ton sellaisella kuvankäsittelyohjelmalla kuin Adobe Photoshop CS2.
On näköjään toi hiiren käyttö tullut tutuks, koska toi nimmari on ihan samanlainen kun olisin tehnyt kädellä happy.gif
(Siis, miten mä sen selittäisin biggrin.gif Huomasin, että toi kuullostaa vähän tyhmältä^^ laugh.gif )
Hiipivä Siiseli
Nyt on tuolla Harhakuvassa meikäläisen uusin, täällä. Sinne muutenkin laitan töitä esiin, jos ovat "Harhakuvakelpoisia" smile.gif
Cairn.
Täällähän on lahjakkaita tyyppejä. :'D En kehtaa laittaakkaan tänne mitään piirrustuksia, kun minuthan peitotaan mennen tullen.

Tickli > Siis wow! Ihan sairaan upee. :3
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.