Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
HetaK

joo wnb collie piirtopöydällä tongue.gif
Cairn.
^ Hiano. n__n
Swi
LAINAUS(Cairn. @ 28.10. 2007, 19:11) *
Täällähän on lahjakkaita tyyppejä. :'D En kehtaa laittaakkaan tänne mitään piirrustuksia, kun minuthan peitotaan mennen tullen.

Cairn, laita vaan! smile.gif
>tinja<
Mulla olis itse asias nyt aika paljon kaikkea omasta mielestä hyvin onnistunutta mutta ihmiset joille olen nämä tehneet eivät välttämättä halua niitä esille joten en viitsi laittaa "yleisesti näkyville"... (: Mutta kaikkea on tullut tehtyä vähän kaikenlaisilla tekniikoilla. Huomaa kyllä että on kehittynyt. Kivoja on täälläkin ihmisillä, ehkäpä voisin mäkin tässä nyt jotain tehdä. Oon vaan enemmän käsinpiiirtäjä kuin tietokonepiirtäjä luonteeltani niin tuo skannaus on aina vähän turhan hankalaa että jaksais sitä joka hetki tehdä. Tai no vaikeinta kai on löytää noita töherryksiä joita skannata. Mutta tosiaan tässä jaksossa on vielä jotain eli jos joku kaipaa muotokuvaa niin voin katsella, en uskalla kyllä luvata mitään ph34r.gif
Swi
LAINAUS(>tinja< @ 2.11. 2007, 11:45) *
Oon vaan enemmän käsinpiiirtäjä kuin tietokonepiirtäjä luonteeltani niin tuo skannaus on aina vähän turhan hankalaa että jaksais sitä joka hetki tehdä.

Meillä taas ei skanneri toimi confused.gif . Tuolla edellisellä (tai sitä edellisellä) sivulla olevan piirrustuksen olen lisännyt digikameran avulla;) Ei ne niin hyviä ole kun skannatut, mutta mulle ainaski riittää...
Lempo
Te ketkä tussaatte piirrustukset, mitä tussia käytätte? Ja jos väritätte tusseilla niin mitkä tussit siulla on?
Tiia
Tuli eilen piirreltyä tässä koneella ollessa.
Tein tavalliseen ruutulehtiöön tavallisella Ikean kynällä biggrin.gif

Spanieli
Sheltin pää
Kommenttia? smile.gif
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Lempo @ 3.11. 2007, 09:52) *
Te ketkä tussaatte piirrustukset, mitä tussia käytätte? Ja jos väritätte tusseilla niin mitkä tussit siulla on?

Mulla on käytössä ihan Suomalaisesta ostetut kaksi tussia, toinen paksuutta 0,5 ja toinen 0,1 eli tosi ohut. Olen noihin ihan tyytyväinen ollut, tämä on tehty sillä paksummalla. Harvemmin tulee väritettyä tussilla, nuo kun ovat niin ohuita, että hermot menisi. Eivätkä taida muutenkaan olla ihan värittämiseen soveltuvia smile.gif
Jessie
Voi vitsi tykkään noista Hiipivän Siiselin töistä! smile.gif Päätin tänään rohkaistua, kun Jessi täyttää sunnuntaina jo 8 vuotta ja ajattelin sitten maalata muotokuvan hänestä... Oon ollut aina enemmän tai vähemmän surkea maalari, mutta TÄSSÄ nyt vesiväreillä aikaansaatu lopputulos, jonka huono kamera kyllä hiukan pilaa tongue.gif .

Enemmän oon aina tykännyt piirtää ja niitä töitä löytyiskin useampi kappale, mutten omista skanneria. :/
Lempo
Vau! ohmy.gif
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Jessie @ 28.11. 2007, 15:30) *
Voi vitsi tykkään noista Hiipivän Siiselin töistä! smile.gif Päätin tänään rohkaistua, kun Jessi täyttää sunnuntaina jo 8 vuotta ja ajattelin sitten maalata muotokuvan hänestä... Oon ollut aina enemmän tai vähemmän surkea maalari, mutta TÄSSÄ nyt vesiväreillä aikaansaatu lopputulos, jonka huono kamera kyllä hiukan pilaa tongue.gif .

Enemmän oon aina tykännyt piirtää ja niitä töitä löytyiskin useampi kappale, mutten omista skanneria. :/

Kiitoksia smile.gif Kaunis on tuo sunkin maalaus.
>tinja<
Leikin tossa yhtenä päivänä tusseilla ja sain aikaan tällasen smile.gif (skannauksesta pari ylimäärästä sotkua kyllä) On tosin vielä kesken tuon värityksen kanssa, pitää hieman varjostella enemmän ja tehdä karvan väriin lisää vivahteita.. (tuosta voi nähdä että on tosi vaaleita kohtia jotka pitää vielä vähintäänkin työstää)

Lempo
Kaunis happy.gif Onko kuva otettu omista koirista?
wiputar
Upea kuva >tinja<lla! Itekin haluaisin oppia piirtämään ihan vaan lyijykynällä muutakin kun pelkkiä tikku-ukkoja dry.gif.
Vinttikoiria olis kiva oppia piirtämään, tai sitten karikatyylisiä koiria ylipäänsä smile.gif
>tinja<
LAINAUS(Lempo @ 15.12. 2007, 20:19) *
Kaunis happy.gif Onko kuva otettu omista koirista?

Eipä ole, kasvattajan kuva,ollut lehden kantena joskus se alkuperäinen valokuva smile.gif Mutta tykkäsin tosta tunnelmasta happy.gif
*janina
Toi Ticklin tekemä "spanieli" nimeltään on ihan mahtava xhappy.gif On se sheltin pääkin tosi hieeno.
Itse en viitsi laittaa nettiin minkäänlaisia piirroksia, ko ne näyttää aivan seinille hyppiviltä pelleiltä xph34r.gif
// Ja Tinja, sunki mäyräkoirat on suloisia xsmile.gif
Lempo
Oli tässä lomalla tylsää smile.gif
Sen pitäisi näyttää heeleriltä ph34r.gif
http://img341.imageshack.us/img341/7299/imgbj6.jpg
iiris_
oih, kylläpä jotku on tosi taitavia! omat hikiset piirrustukseni kalpenevat sata-nolla noiden useimpien taideteosten rinnalla.
Tosi hienoja töitä. thumbup.gif

Anna^^
Tosi makee toi Heeleri. thumbup.gif
Lempo
http://img524.imageshack.us/img524/6862/tulijooc3.jpg

Innostuin piirtämään katsoessani tie eldoraadoon-elokuvaa smile.gif ei se kauhean samannäköinen ole biggrin.gif
sipukka
Yksi monista, kotisivuillani lisää...
*janina
Ihania noi kaikkien piirustukset. wub.gif Erityisesti se heeleri oli niin söötti.
sipukka
Iita oli ensimmäisessä näyttelyssään ROP-pentu ja päätin menestyksen kunniaksi maalata taulun Iitasta.
Lempo
Oot muuten aivan älyttömän hyvä maalaamaan! ohmy.gif Ootko maalannu kiharakarvaista noutajaa? shifty.gif
pikkuessi
tosi hyviä ja ihania nää kuvat ! smile.gif
-Emmi-
Tyttö
Tietokoneella paranneltu versio
Filter: Rough pastels

Eli kolme versiota samasta työstä. Muokattujen jalat ovat alkuperäiset, otin kuvan ennen kuin väritin jalat. Poistin vain jo sen ihan alkuperäisen koneelta. Kommenttia saa laittaa mielellään kiitos! Ei mitää huippuluomuksia, en muista milloin olen mitään viimeeksi piirtänyt.
Quéta
Pitkästä aikaa tuli taas piirreltyä.. mutta tässä olisi viimeisin tuotos. wink.gif

Staffi
-Emmi-
Suomenpystykorva
Puu
Heppa

Tollaisia naiveja tussi töherryksiä. Suutuin ekaks tolle koirakuvalle. Ei jaksanu sit ees yrittää kunnolista biggrin.gif
Hiipivä Siiseli
Noniin, nyt, kun loma alkoi, on taas aikaa piirrellä. Tässä uusin, kahdesta erillisestä kuvasta yhdistelty ja viiva piirretty koneella (siksi näyttää noin kamalalta). Mallista tehty tuo syöksyvä kaveri, mutta kiinniottaja omasta päästä.
Vilppu
Joo, tuli piirrettyä paintilla.. En ollu tyytyväinen koiran runkoon, joten se on pätkästy vähän omituisesta kohtaa. Harjotusta tarvian.

LaRa & Olli
Toivotus nyt ei ole ihan ajankphtainen, mutta kuitenkin wink.gif
Vilppu
Ihana toi LaRa & Ollin piirustus <3
Henna-
Aivan ihania töitä kaikilla! w00t.gif
Osaisimpa mäkin piirtä tollasia! whistling.gif
Fasciner
Kaikilla on aivan UPEITA piirrustuksia!! Itse olen kehno piirtäjä. Tässä mun väsäämä aika huono grandi :/. Joku vois vaikka piirtää paremman
Hiipivä Siiseli
Sain nyt viimein lisättyä Picasaan julkaisukelpoiset työt, uusin on tuo alareunassa oleva flätti. Osa noista on jo yksittäisinä ollut täällä esillä, mutta muutamaa en ole tänne linkittänyt.
Lempo
Ihana flatti smile.gif , mitä välineitä käytit?
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Lempo @ 16.8. 2008, 18:10) *
Ihana flatti smile.gif , mitä välineitä käytit?

Vesipuuvärejä pelkästään, eli väritin kuivalle paperille ja lopuksi vedellä pehmensin ja sekoitin sävyt. Aika urakka kyllä oli tuon veden kanssa, työ kun on A3-kokoa (tarkoitus oli laittaa se seinälle, saisi vaan kehykset tehtyä ja jos omasta koirasta en jaksa/ehdi mitään tehdä niin tuo olisi ainakin väliaikainen), enkä omista mitään maailman parhaimpia hermoja. smile.gif
-Emmi-
Onko tuo flatti pirretty mallista?
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(-Emmi- @ 16.8. 2008, 23:13) *
Onko tuo flatti pirretty mallista?

Juup, niinhän nuo ovat melkein kaikki.
-Emmi-
^Juu, oli van niin tutun näköinen wink.gif
-p1njja
Tuolta voitte käydä katselemassa: http://www.freewebs.com/piirrustusgalleria/kuvia.htm
Nimellä Elukka siellä esiinnyn, eli älkää ihmetelkö! Lisää kuvia koirista on tulossa, kunhan taas innostun piirtämään koulun alkamisen myötä.
Lempo
Pari nauravaa tai haukottelevaa dallua biggrin.gif
http://i348.photobucket.com/albums/q335/Le...1/Kuva147-1.jpg
Hiipivä Siiseli
Tänään sain viimein lisäiltyä nämä viimeisimmät tuotokset nettiin. Melko noutajapainoitteista, ja molemmat mallista.

Tolleri

Flätti

Noi taustat kyllä nolottaa, mä olen niiden kanssa ihan tosi huono..
Swi
^Tosta tollerista tykkään kovasti smile.gif . Mitä käytit sen tekemisessä? Tausta vesiväreillä(kö?), millä koira?

Laitetaan nyt yksi oma kun tuli tuosta flätistä mieleen:

Ja joo, olen myös laiska taustantekijä biggrin.gif
Oikeasti tuossa on vahvemmat värit, tuo on tuollainen pimeässä otettu valokuva...
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Swi @ 4.1. 2009, 15:14) *
^Tosta tollerista tykkään kovasti smile.gif . Mitä käytit sen tekemisessä? Tausta vesiväreillä(kö?), millä koira?

Laitetaan nyt yksi oma kun tuli tuosta flätistä mieleen:

Ja joo, olen myös laiska taustantekijä biggrin.gif
Oikeasti tuossa on vahvemmat värit, tuo on tuollainen pimeässä otettu valokuva...

Hei hieno on tuo sun! Olis vaan kiva nähdä isompana, pääsisi oikeuksiinsa wink.gif

Joo, koira tehty myös vesiväreillä. Tuo taitaa olla -07 syksyllä tehty, taustan takia en ihan valmiina sitä pidä mutta en mä sitä kyllä jaksa enää väsätäkään.. Tuon flätin tein guasseilla ja akvarelleilla sekaisin, taustassa myös ihan puuvesivärejä. Kaks ekaa keppiä jaksoin vielä väkertää huolella, mutta loput tosi hutaistuja.. Ja tohon sun työhön sopiikin vähän huolimattomampi tausta, kun on tuollainen "luonnoksenomainen" ja kepit kuitenkin ihan mukana, mutta mä aina piperrän noi elukat niin tarkasti ja taustaan en sitten enää jaksa kiinnittää huomiota biggrin.gif
Fasciner
Epäreilua kun jotkut osaa piirtäää! tongue.gif
NooorA
LAINAUS

Katsoin tuota sun suomenajokoiraa ja se on aivan upea ! Itse en pystyisi samaan rolleyes.gif
Vilppu
Oliskos täällä halukasta piirtämään vapaaehtoisesti (ilman palkkaa siis) walesinterrierinarttua mallista? Yhteydenotto yksityisviestillä.

Mikäli palkkaa (alle 20 € kuitenkin) haluaa, maksu onnistuu koiranäyttelyissä.
Hiipivä Siiseli
Käytiin tänään kaverin kanssa Kärkkäisellä (uusi, iiiiso tavaratalo Renksussa), ja hitsit, että teki mieli ostaa vaikka mitä! Siellä oli tosi iso (ja halpa!) piirusteluosasto - hinnat alle puolet Suomalaisen vastaavista..

Piirusteluintokin on alkanut nostaa päätään, kun olen noista kouluhommista päässyt eroon. Yhden suden ehdin taas sutaista, tammikuussa niitä maalailin kaverille enemmänkin.

Niin, ja ne edelliset, kun en näköjään ole täällä esitellyt:

plus muut:
Äiti ja poika
Laumanjohtaja
Kaksi nuorempaa (naaras ja uros)
Nuorempia, naaras ja uros
Susipari
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.