Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Piirustuksianne
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
MyTara
Juuh, en ainakaan löytänyt tällaista topicia haulla, joten aloitinpa sitten "uuden" smile.gif . Valvojat voivat sulkea tämän, jos katsovat turhaksi.

Eli, laittakaapas tänne kaikenlaisia piirustuksianne, mielellään linkkeinä, kiitos smile.gif . Itsekin meinaan laittaa jossain vaiheessa, kunhan saan väsättyä.

Voitte myös kertoa, minkälaisilla välineillä mieluiten piirrätte ja kuvailkaapa myös tyyliänne wink.gif .
hannaj
Tässä yksi piirroksistani, "Peikkotyttö"

Kaikenlaisilla tyyleillä tykkään töitä tehdä, mutta ehkä mieluiten kuitenkin näitä sarjakuvahahmojen tyylisiä kuvia mustalla tussilla.
MyTara
No niin, tässä siis yksi väsäämäni wink.gif . Lukekaapa ensin varoitus...

------------------------------

VAROITUS!

En ole ennen piirtänyt tietokoneella ihmisiä, saati sitten värittänyt niitä sen avulla! Toivon, ettette järkyty näkemästänne laugh.gif . Piirsin hahmon Paintilla *köh köh* ja väritin sen Adobella...

-------------------------------

Tuossa hän sitten on, Zeldaa fanitan wink.gif .

Carrier of Courage
~keiko~
^^MyTara! toihan on ihan älyttömän HIENO! miten joku voi osata!?! thumbup.gif tongue.gif w00t.gif
MyTara
LAINAUS(~keiko~ @ 23.4. 2005, 18:59)
MyTara! toihan on ihan älyttömän HIENO! miten joku voi osata!?! thumbup.gif tongue.gif w00t.gif

Kiitos kiitos ~keiko~ biggrin.gif ! Ei tuo nyt mikään erityisen hieno kyllä ole, kun koneella joudun väsäämään... Meillä ei nimittäin ole skanneria, niin tuo koneella piirtäminen on ainut tapa saada piirustuksia nettiin ((ja vasta nyt sen keksin wink.gif )).
^Flip^
mä en osaa piirtää mitenkään kovin hyvin.... kylhän tietokone 'piirustukset' käy? biggrin.gif

............^..^...........
........../..oO..\.........
..........\...X.../.........
.........../......\...........
........../..||.||.\..**...
.........|...||.||..|*......
.........|..(.)(.)..|*......

Hahaa!! Jopas tuli hieno w00t.gif tongue.gif
Once
Oih, onpa hienoja piirroksia! wub.gif itse en ole mitenkään taiteellisesti lahjakas niin en tänne viitsi mitään laittaa... Mutta tulen tänne aina välillä ihailemaan muiden mestariteoksia happy.gif
~keiko~
LAINAUS(MyTara @ 23.4. 2005, 19:15)
Kiitos kiitos ~keiko~ biggrin.gif ! Ei tuo nyt mikään erityisen hieno kyllä ole, kun koneella joudun väsäämään... Meillä ei nimittäin ole skanneria, niin tuo koneella piirtäminen on ainut tapa saada piirustuksia nettiin ((ja vasta nyt sen keksin wink.gif )).

^^ mutta onhan se TODELLA HIENO taito osata koneellakin piirtää! happy.gif
-serafina-
MyTara: Järkytyin sairaasti kun sun piirrokses oli niin hieno. blink.gif Miten osaat piirtää noin hyvin?! laugh.gif
Muillakin on tosi hienoja!
Evelna
http://artpad.art.com/?iffvmq12dlvw

Tuli nyt käppänä-valkoinen kun toi on niin avuton ohjelma...
Mappe
MyTara: Miten niin huono kuva? Toihan on todella loistava! w00t.gif

Mä voin piirrellä tänne joskus kuvia... Paitti että onhan mulla koneella jotain vuoden vanhoja Paintilla tehtyjä.... Laitan ne tänne joskus vuoden päästä, että ne on 2 vuoden vanhoja! laugh.gif Okeiokei... Laitan nä ehkä tänään joskus.
Evelna
LAINAUS(hannaj @ 23.4. 2005, 17:47)
Tässä yksi piirroksistani, "Peikkotyttö"

Kaikenlaisilla tyyleillä tykkään töitä tehdä, mutta ehkä mieluiten kuitenkin näitä sarjakuvahahmojen tyylisiä kuvia mustalla tussilla.

MyTaralla ja Hannaj llä on siis älyhienoja piirustukisa... thumbup.gif teehee.gif w00t.gif happy.gif
Ässä
Oon tehnyt, mutten osaa skannata. laugh.gif Siksi jouduin ottamaan kuvan WEBKAMERALLA! blink.gif Lukekaa varoitus!

VAROITUS: Älkää järkyttykö, kuva on epäselvä ja pimeä (ja vinossa blush.gif ) Karseet kuvat.

täällä. innocent.gif
Lydia
Mua ei valitettavasti ole siunattu piirtäjän lahjoilla, vaikka piirtämisestä pidänkin.
On se muuten tuskaisaa katsoa 7-8 vuotiaiden piirtävän paremmin kuin itse (tai ehkä ei vielä paremmin, mutta kun muistelee millaisia kuvia itse senikäisenä piirsi rolleyes.gif

Mä yleensä piirrän ihan vaan lyijykynällä, ja eipä mulle oikeastaan mitään tyyliä olee päässyt kehittymään, kun niin harvoin nykyään piirrän. Toisaalta värit kyllä myös kiehtovat ja joskus on myös vahaliidut käytössä.

Mun sisko, joka täälläkin joskus käy taas on lahjakas piirtäjä, ja onpa netiinkin kuviaan laittanut.
MyTara
LAINAUS(-serafina- @ 24.4. 2005, 08:49)
MyTara: Järkytyin sairaasti kun sun piirrokses oli niin hieno. blink.gif Miten osaat piirtää noin hyvin?! laugh.gif
Muillakin on tosi hienoja!

Hah, ei ollut tarkoitus järkyttää biggrin.gif ! Lisää tulossa väsäyksiäni, sitten kun saan tehtyä. Laittakaahan ihmiset rohkeasti piirustuksianne, eivät ne ole rumia smile.gif .

Saraz: Piirustuksesi olivat hienoja wink.gif !
Charmy
minä olen aivan kamala piirtämään.. (hakee muutamia kuvia)

Tuo on iki vanha.. ph34r.gif Laittaisin lisää, mutta harva kun niistä on muodossa jonka saisin tänne. Laittanen ne siis myöhemmin..
LonelyWolf
siis saako tänne laittaa myös ihan käsinpiirretyjä ja skannattuja kuviaan?
en todellakaan ala vääntämään jollain paintilla mitään taiteellista laugh.gif
Ässä
LAINAUS(MyTara @ 26.4. 2005, 14:06)
Saraz: Piirustuksesi olivat hienoja wink.gif !

Eihän! laugh.gif Yritän skannata paremmin. Mulla on kotona seinällä kuvii Veerasta. wub.gif Ite piirtämiäni.
Amélie
Teillä on IHANIA kuvia... smile.gif

Tossa on nyt yks mun vähän aikaa sitten piirtämä, jajaja...laitetaan vielä toinen...

Nää on molemmat myös mulla irc-galleriassa...muttamutta...en oo ehtiny/jaksanu muita koneelle skannata rolleyes.gif

Ja niin. Jos joku ei ymmärrä tosta alemmasta kuvasta, niin siis sillä on suussa sellanen lanka-solmu-lelu,mikälie biggrin.gif

MUOKS. Niin...piti tähän vielä lisätä, että nuo kuvathan näyttää paljon terävemmiltä,kun tuo skanneri ei mikään paras mahdollinen ole...Ja siis,jos joku ei mun HIENOSTA biggrin.gif selitýksestä ymmärrä,niin siis tarkotan,että nuo "värit" vähän vääristyy...tai jtn. biggrin.gif

Ja tosiaan,tähän piti omia tyylejään laittaa myös... Eli, mä piirrän oikeestaan aina mallista. Yritän epätoivosesti päästä eroon siitä tavasta dry.gif . Nuokin piirokset on piirretty mun jostain koirakirjasta. Mä piirrän myös melkeen poikkeuksetta lyijykynillä,tai kuulakärkikynillä...Harvemmin väreillä. Joskus jonkunverran oon maalannut vesiväreillä koiria, ja joskus jotain maisemia öljyväreillä...
Tällä hetkellä olis työn alla saada piirrettyä/ maalattua (ölyillä) mein molemmat koirat smile.gif
milkyjoe

Joku koira. Piirretty noin vuosi tai pari sitten.

Susi? *köh köh*

Yksi roolipeli hahmoni nimeltä Sharon. Kiäh.

Laitan myöhemmin lisee.
Kärskiää nyt ensiksi noista.
¤janette¤
-emmi- ja charmy:Miten te osaatte piirtää noin hyvin smile.gif Tosi hienoja kuvia biggrin.gif
MyTara
Charmy: Onko tuo Hopsu w00t.gif !? Ihana ihana ihana! Hopsu onkin melkein toisiksi paras juttu koirien ja Zelda-pelien jälkeen biggrin.gif .

Te kaikki olette hirveen hyviä piitäjiä, tulkaa vain kaapista ulos smile.gif .
milkyjoe
charmy, elä sano itseäsi huonoksi piirtäjäksi.
Mine kuolaan täällä ruudun toisella puolella.
Tuo on mahtava. <3
LonelyWolf
charmy: älä selitä, olet hyvä piirtämään, ja tiedät sen aivan hyvin itsekkin!
nyt loppuu tuo itsesäälissä mönkiminen laugh.gif vitsi!
jenna_c
Te olette kaikki mahtavia piiräjiä!! wub.gif Pitäisikö munkin laittaa muutama kuva koneelle...... biggrin.gif??
Epsu
Ompa kaikilla hienoja kuvia
Evelna

Tässä nyt on mun kuvasta tehty "hiili" luonnostelma... Tehty tietokonella.
>tinja<
.......

tässä nyt joku tällanen kuva joka on vetäisty enkun kokeisiin luettaessa biggrin.gif en jaksanu leikkiä noiden varjostusten kanssa ja se näkyy kyllä blush.gif ja joo tuo siis vielä kesken mutta

* en jostain syystä saanu suoraan linkitettyä tänne joten siksi toi linkki..
Hiipivä Siiseli
Hianoja kuvia teillä! thumbup.gif Mä piirrän kanssa aika paljon ja olen kuvisluokillakin biggrin.gif mutta yhtään kuvia ei ole tällä koneella, ei paperille piirrettyjä eikä paintilla tehtyjä. Ehkä niitä joskus saan laitettua, tuskin kuitenkin, eikä sillä nyt ole niin paljoa väliäkään vaikka niitä ei koko maailmalle esittelisi laugh.gif

Itse piirrän hyvin paljon kuvia mallista (niin niistä tuleekin hienompia, vaikka jotkut joita en ole piirtänyt mallista ovat myös mielestäni ihan hienoja). Ihmisiä en osaa piirtää koska en ole sitä koskaan harrastanut, yleensä piirrän koiria tai muita elukoita. shifty.gif
jenna_c
Wippet

Me saatiin eteemme musta kalvo, josta raaputin pois väriä... Eli raaputustyö... smile.gif
Ledi
Vähänkö piirrätte hyviä!! w00t.gif wub.gif ihania raapustuksia! smile.gif Lisää! w00t.gif
mäkin voisin heittää jonku tänne tongue.gif
jenna_c
Ledi: Joo, laita sä kans!! biggrin.gif
Wanssu
Itse parhaiten noita raaputustöitä kanssa osaan, lyijykynä työt näyttää ihan 5vuotiaan töiltä. Vesiväritöitä tykkään myös tehdä. Skanneria ei ole joten mitään työtä on aika mahdoton saada tänne =/
Mappe
Noh, minä lupaan tehdä toukokuun puolella tänne jonkun "hienon" raapustuksen, mutta varrokaas ettette pyörry! laugh.gif

Siis aivan mahtavia kuvia! w00t.gif Miten puskassa on näin paljon luonnonlahjakkuuksia! Mä oon kade! sly.gif
MyTara
Juuh, no tässä on tällainen 10 minuutin chibi-härvellys... blush.gif Kauheet silmät. Harvemmin tätä hahmoa piirtelen... ja sen kyllä huomaa rolleyes.gif .

Sage of Forest
jenna_c
MyTara: Säkin olet Zelda-fani? Mun ystävä on IKUINEN Zelda-fani, pelaa hulluna niitä pelejä! biggrin.gif biggrin.gif Vähän näin OT:nä.
MyTara
LAINAUS(jenna_c @ 30.4. 2005, 21:15)
MyTara: Säkin olet Zelda-fani? Mun ystävä on IKUINEN Zelda-fani, pelaa hulluna niitä pelejä! biggrin.gif biggrin.gif Vähän näin OT:nä.

Juuh, fani olen ollut jo pitkään w00t.gif ! Sanopa terveisiä kaverillesi wink.gif .

*menee katsomaan väsäystään*

Ohhoh, näyttääpä se alastomalta blush.gif .
jenna_c
MyTara: Nyt menee ihan OT:ksi. Pelaatko sinäkin niitä pelejä? Ja mitä pelejä omistat? *Kaverini käski kysymään* biggrin.gif:D
MyTara
LAINAUS(jenna_c @ 30.4. 2005, 22:21)
MyTara: Nyt menee ihan OT:ksi. Pelaatko sinäkin niitä pelejä? Ja mitä pelejä omistat? *Kaverini käski kysymään* biggrin.gif:D

Ehdottomasti pelaan biggrin.gif ! Omistan Nintendo 64:selle ainoastaan Ocarina of Timen, mutta olen myös pelannut Majora's Maskia. Game Cubelle minulla on Windwaker. 8-bittiselle omistan The Legend of Zeldan (ensimmäinen Zelda-peli) ja Link's Adventuren smile.gif . Super Nintendolle minulla ei ole yhtään Zelda-peliä, kuten ei Game Boyllekaan (en edes omista sitä) confused.gif .

Ja odotan nyt Cubelle ilmestyvää uutta Zeldaa w00t.gif !

Laitan tähän kohta jonkun väsäyksen, ettei mene ihan OT:ksi smile.gif .
jenna_c
MyTara: Siru lovettais sua! biggrin.gif biggrin.gif Sirulla on 64:sella Majora's Mask ja Ocarina of Time.
MyTara
LAINAUS(jenna_c @ 30.4. 2005, 22:44)
MyTara: Siru lovettais sua! biggrin.gif biggrin.gif Sirulla on 64:sella Majora's Mask ja Ocarina of Time.

Hah biggrin.gif ! Onneks muitakin Zelda-faneja löytyy w00t.gif . Sä oot hyvä tyyppi Siru, Zelda RuleZ!
MyTara
Ja tässä nyt olisi sitten Link smile.gif . Antakaa anteeksi ruma väsäys... Tein kahdentoista aikaan yöllä happy.gif .

Little bit sleepy

((Mitäköhän toi hikipisarakin tekee tossa kuvassa? Nå jaa...))
jenna_c
MyTara: Wau! Todella hienoa jälkeä! Pitää tääkin näyttää Sirulle..!:D
LonelyWolf
miun luonnos varmaan vuodenvanha.

Ässä
Hemmetin skanneri.... Miksei kukaan oo opettanut käyttämään sitä? biggrin.gif

Hienoja kuvia kaikilla! smile.gif
tuhkakuono
No joo... Menkööt kaikki.
http://photobucket.com/albums/v210/Tuhkakuono/juttuja/
Eli tuolla on jotaki mun tekemiä juttuja, piirroksia varsinaisesti yks ja seki laadultaan erittäin kärsiny ja muutenki yks omituisimmista piirroksistani. baa.gif
Ässä
LAINAUS(tuhkakuono @ 6.5. 2005, 14:13)
No joo... Menkööt kaikki.
http://photobucket.com/albums/v210/Tuhkakuono/juttuja/
Eli tuolla on jotaki mun tekemiä juttuja, piirroksia varsinaisesti yks ja seki laadultaan erittäin kärsiny ja muutenki yks omituisimmista piirroksistani. baa.gif

Aivan ihanoa kuvia? ONko kaikki sun tekemiä? Eka oli paras! wub.gif Aivan yliihana. happy.gif
MyTara
LAINAUS(tuhkakuono @ 6.5. 2005, 14:13)

Tykkäsin kanssa todella paljon, hirveän hienoja biggrin.gif ! Lissää, lissää, lissää thumbup.gif !
MyTara
Tässä on taas sitten yksi väsäys, Sheikah the Warrior.

Noiden asusteessa olevien kolmioiden kanssa taistelin KAUAN, kun tällä koneella on oikeesti hemmetin vaikea piirtää dry.gif . Älkää siis niistä välittäkö. Tuo naama on myös weird...

Ja taas tuli duunattua myöhään tätäkin ja valmiiksi sain sen kahden aikoihin yöllä... Nyyyt nukkumaan sleepy.gif . Antakaa virheet väsäyksessä siis anteeksi.
¤janette¤
Tuhkakuono ja MyTara:Miten te ootte noin hyviä piirtäjiä w00t.gif Mun piirrokset on aivan kamalia biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.