Teillä on IHANIA kuvia...

Tossa on nyt yks mun vähän aikaa sitten piirtämä, jajaja...laitetaan vielä toinen...

Nää on molemmat myös mulla irc-galleriassa...muttamutta...en oo ehtiny/jaksanu muita koneelle skannata
Ja niin. Jos joku ei ymmärrä tosta alemmasta kuvasta, niin siis sillä on suussa sellanen lanka-solmu-lelu,mikälie

MUOKS. Niin...piti tähän vielä lisätä, että nuo kuvathan näyttää paljon terävemmiltä,kun tuo skanneri ei mikään paras mahdollinen ole...Ja siis,jos joku ei mun HIENOSTA

selitýksestä ymmärrä,niin siis tarkotan,että nuo "värit" vähän vääristyy...tai jtn.

Ja tosiaan,tähän piti omia tyylejään laittaa myös... Eli, mä piirrän oikeestaan aina mallista. Yritän epätoivosesti päästä eroon siitä tavasta

. Nuokin piirokset on piirretty mun jostain koirakirjasta. Mä piirrän myös melkeen poikkeuksetta lyijykynillä,tai kuulakärkikynillä...Harvemmin väreillä. Joskus jonkunverran oon maalannut vesiväreillä koiria, ja joskus jotain maisemia öljyväreillä...
Tällä hetkellä olis työn alla saada piirrettyä/ maalattua (ölyillä) mein molemmat koirat