Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Unelma rotu
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3
Nipsutius
Mulla taas ei ole juuri sellaista must rotua mikä pitäis päästä esittämään. Mutta on monia joita haluasisin esittää joista yks on hedottomasti riiseni eli suursnautseri. Näyttvä, ihana musta iso koiruus jollainen meitlä löytyy kotoakin, tosin ei mikään näyttelykoira vaan luupäinen kakara joka rakastaa jäljestää biggrin.gif Toinen minkä moni jo on sanonut on isovillakoira happy.gif
Katariinaaa
Novascotiannoutaja <3
Anna^^
Suursnautserissa olisi sitä jotakin. smile.gif Tosin leo, foxi ja afgaani ovat ehkä niitä 'omimpia'. smile.gif
Anuski
aina on ollut bichon frisé ja afgaani. mutta nyt suomelapinkoira. wub.gif
ansku^
Olen tänne kyl jo kirjottanut, kai. Mutta kirjoitan uudestaan onhan nuo rotuvalinnat saattaneet muuttua. Itse haluaisin omistaa tollerini lisäksi jonkun spanielin, australianpaimenkoiran, sheltin, westien, bichon havanis tongue.gif Uusin suosikkini on partacollie. Nuiden lisäksi ois kiva esittää afgaania, jos osaisin biggrin.gif
Miiia-
Odotan nyt innolla että pääsen cirnecoa esittämään! Mutta tervu on kyllä se unelmarotu(:
Flaami
Mä muistan kun olin joku 9-10 vuotias, niin mulla oli silloin unelmarotuna Azawakh jostain kumman syystä... smile.gif Nykyään en ole enää niin innostunut kyseisestä rodusta, mutta kyllä unelmarotu menee sinne vinttikoirien suunnalle... smile.gif
Partis
Mää esitän Porissa eka kerran oikeessa näyttelyssä partacollien. Mätsäreissä oon käyny saman koiran kanssa monta kertaa. Eli Partacollie tai irlannin susikoira olis varmaan tooodella mielenkiintoinen!!!!!!!!On niin iso!!!!!!!!!!!!! happy.gif dogrun.gif
essiww
pk collie on unelma<3 oon päässy pari kertaa esittääkki : ))
wiiwi
kääpiöpinseri<33<3<3<3<3<3<3<3<33<3<33<3<3<3<3<3<3
Nomy's
Afgaani ja Jenkki wub.gif <3 wub.gif
Jeenna
afgaani tai isovilla smile.gif
BellaLuna
Isovilla ja öö.. en nyt keksi smile.gif
juuni
Ehdottomasti cirneco <3<3 Ikuinen haave joka on nyt toteutunut xD

Perro oli mut toteutus aikas nopeesti
NooorA
Spanielit ja vinttarit on mun lemppari JH koirii = )) Tietty jos omaa seropii ei lasketa x DD
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.