Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Unelma rotu
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3
Touch
Onko kenelläkään koskaan ollut sellaista unelma rotua jolla on aina halunnut kisata vaikka vain yhden kisan? smile.gif

itsella on ja on edelleen afgaani oops.gif w00t.gif whistling.gif
marih
Englanninsetteri wub.gif En ole kisannut sillä koskaan.
-Milli-
Afgaania on ihana katella jne. mutten ite semmosta ottais,joten ois ihana kisata! wub.gif
Weldon
Ehdottomasti sellanen sulonen pieni musta kääpiövillakoira. Tai keskari wub.gif Muutaman kerran kokeillu ja saanu vaihossa, aijettä ne liikkeet! wub.gif
jasmina
Onhan minulla joo unelmarotu, joka on enkkusetteri ja kisannutkin olen kerran tongue.gif
jennamari
Ehottomasti saluki, kääpiösnautseri ja kk kettuterrieri.. wub.gif Niissä on vaa sit jotai.. wub.gif biggrin.gif
Vanilja
Musta ois ihanaa koettaa joskus kisaamista jenkillä. wub.gif
-Milla
Mulla ei oo mtn haaverotua. Mutta ehdottomasti haave olis kisata pehkojen kanssa mahdollisimman paljon wub.gif
veau
Engalanninsetteri wub.gif Aivan upea rotu, tuntee itsensä tosi hyväksi handleriksi kun juoksee semmoisen kanssa biggrin.gif
Rochas
Unelmarotuni on kyllä kk.kettuterrieri, ne ovat kyllä aivan upeita. Myös jenkki on haaveena... wub.gif

Cairni on siltikin rotu, jossa kohtaavat kaikki vaatimukseni unelmarotuun, mutta sen esittäminen on jo toteutunut.<3
Sandra
Oon aina halunnu kokeilla esittää jotain noutajaa kisoissa! Ne on niin ihanan energisiä ja se näyttää upeelta, jos osaa esittää sellasen oikein. Ja muutenkin tykkään tosi paljon noutajista. Isovanhempien kultasella noutajalla oon vähän kokeillu, mutta Vini vaan on 12-vuotias ja ontuu... confused.gif
ssaana
Ei ole oikein yhtä tiettyä, ja siitä tulisi suunnilleen kaikkien maailman koirarotujen mittainen lista, jos laittaisin kaikki haaverodut... biggrin.gif

Mutta sellainen, joka ihan ensinnä tuli mieleen, on kuitenkin pk. collie.Kun on noiden shelttejen kanssa enemmänkin touhunnut, niin olisi kiva tutustua myös tähän "isoveljeen". smile.gif
Netta
Kyllä se on tuo puli ollut aina kaikin puolin unelmarotu smile.gif Nyt viimeiset pari vuotta myös kehissä pulien kanssa pyörineenä kiintymys rotuun on vain syventynyt, ja varmasti minunkin kotoani vielä tuollainen löytyy smile.gif
Nekku
Englanninsetteri. Ja haaveet olen kahdesti päässyt toteuttamaan. wub.gif Tulevaisuudessa aijon kisata eri yksilöillä (toivon mukaan), kuin pelkästään Lissulla (häntä unohtamatta, et pääse musta eroon Minna thumbup.gif ).

Ai niin ja bichon frisé! Haluaisin sellaisen kanssa kovasti joskus päästä junnuilemaan! Somerolle menen torstaina bichonilla, eli kohta sekin haave on toteutettu! wub.gif
jenna_c
Afgaani ja faarao! biggrin.gif
Noore
Jenkki on varmaan nyt tällä hetkellä wub.gif

Ennen oli jenkin lisäksi afgaani, enkkusetteri ja villakoira ja nyt nuo kaikki on toteutettu biggrin.gif wub.gif
Tippa
Villakoira varmaankin smile.gif
Omppo
Ehdottomasti oma unelmarotuni on borderterrieri. Tosin tämä keskustelu taisi kyllä käsitellä sellaisia rotuja, jota ei ole vielä esittänyt, eli...

Ensimmäisenä on vielä toteuttamaton haave afgaaninvinttikoira. Olen kyseisiä otuksia jo pidempään pällistellyt ja katsellut, käynyt kehällä tuijottelemassa ja silittelemässä, mutten koskaan olen päässyt kehään saakka kisaamaan.

Paljon haaveita on tullut jo toteutettuakin, walesinterrieri, faaraokoira ja dandi on tullut tutuksi. Listaa voisi vielä täydentään mm. kettuterrierillä, mutta liian ahneeksi en taida alkaa tongue.gif

Okei, sekavaa sepustusta, ei näistä munn löpinöistä ota kukaan selvää...
valentine
minulla on welshi ja enkku sprinkku wub.gif
-Milla
NYt ku katselen tätä keskustelua niin aattelinpa vastata uudestaan nyt kun rupesin ajattelemaan...
Eli haaverotuina mulla on ollut afgaani, bichoni, villis, pk. collie mutta kaikkien kanssa oon päässyt kisaamaan nyt jo useampaankin kertaan smile.gif mutta siis nykyään haaverotuja en oikeen muita keksi paitsi että englanninsetterin kanssa olisi kiva kisatat uudestaan, kerran olen kuitenkin jo enkkusetteriäkin esittänyt... ja noi colliet on edelleen niiin ihania esittää ja niiden kanssa toivon kisaavani näinä kahtena viimeisenä vuotena ja Leijonat tietysti wub.gif thumbup.gif
facky
Eipä oikein ole :/ Kovasti haluaisin kokeilla vaikka jotain afgaania tai silkkiä biggrin.gif
<Aino>
Isovillakoira wub.gif
*BokSetteri*
Jenkkiä olis kiva kyllä kokeilla.. smile.gif tai sitten faaraokoiraa tai gordoninsetteriä.. wub.gif Itsellä kyllä on enkkusetteri mutta gordoniakin olis kiva kokeilla..biggrin.gif wub.gif
-anna-
Varmaan unelma rotuni ovat, Afgaani, Harmaa ja se englanninsetteri..

vaikka Jenkkikin kyllä kiehtoo..
LimeLight
No näitä rotuja mitkä haluaisin elämäni aikana hankkia on monia mutta tässä ne tärkeimmät:

Afgaani, jenkki, sakemanni.
Mahdollisesti suunniteltu dalmis ja maltankoirakin ehkä wub.gif
¤janette¤
Mä haluaisin kisata joskus whippetillä tai pun.irlanninsetterillä smile.gif
Veera
Mulla on nyt sellaiset rodut kuin irlanninterrieri, aussi, afgaani ja jenkki. Kyllä mun on pakko joskus tulevaisuudessa niillä kisata jos vain mahdollista smile.gif
-Mia-
Villakoirat, snautserit ja afgaani wub.gif .

Ja lueskeltuani muitten viestejä tuli mieleen myös dalmis.
~PeiKko~
Kultainennoutaja.
Semmoinen hurmuri eleli tässä mun elämässä 11 vuotta, muutta en ikänä kisannut mitään kehää sillä.
Kultsulla haluaisin kisata edes yhden kisan ,kun on lapsuuden rotuni.
#Jossu#
Unelmana on ollut aina päästä kisailemaan jenkin kanssa, täytyy toivoa, että se saadaan toteutettua tulevien vuosien aikana smile.gif Haaveena on myös ollut apso sekä farkku.
-Tintti-
Kyllä ne haaveet osoittautuu jenkin, afgaanin ja farkun puolelle happy.gif
Toivottavasti vielä joskus saan noita esittää smile.gif

Punainen Irlanninsetterikin oli haaveena, mutta se on onneksi täyttynyt se haave biggrin.gif
Essi
Unelmana oli aika pitkäänkin päästä kisaamaan cairnin kanssa, mutta nyt se on toteutunut. smile.gif Joskus olisi kiva päästä junnuilemaan jenkin kanssa.
phard
villakoirat ja faaraot wub.gif kummankin kanssa kehässä olen saanut käydä, mutta enemänkin olisi kiva kisata..
san-na^
Ehkä, ja huom. EHKÄ, unelmarotu (harmaan jälkeen) on ollut borzoi. Siinä(unelmassa) on jotain kummaa, koska sehän on ihan erilainen kuin muut. Ehkä se kokokin tekee jotain, sehän on älyttömän iso, kun taas minä älyttömän pieni stupid.gif
SaanaS*
Kyllä se on isovillakoira ja sakemanni, joita haluaisin näyttelyissä päästä esittämään. Molempien kanssa olen kyllä reenannut, mutta rotukehään tai junnuihin en ainakaan vielä ko koirien kanssa ole päätynyt. Isovilliksellä toivottavasti vielä tänä vuonna junnuissa pääsen kisaamaan. smile.gif
anna :D
Vaikka kuin monia: riesenit, afgaanit ja vinttikoirat yleensäkin!! biggrin.gif
wenakko
No Afgaani, Samojedi, Dandie (toteutettu) ja Schapendoes, Sakemanni.. Lista ei loppuisi ikinä jos luettelisin kaikki smile.gif Dandiella saan varmaan tänä vuonna kisata aika paljon. smile.gif
Avispa
Afgaani ja ibizani wub.gif Salukeita ja faaraokoiria on jo tullut handlattua ja kummatkin pirun ihania esitettäviä! Aijon kyllä jossain vaiheessa tutustua afgaaninvinttikoirien ja ibizanpodencojen handlaamiseen!
tahvo
dobermanni smile.gif
Ebony
Hmm.. Eiköhän se Groendael ole <333
*Sanni
No suurin osa 9. ryhmän soduista ,eli bichon frisé (toteutettu),
havanaissi,kiinanharjakoira,bolognese,cottoni,villakoirat
Ja sitte Afgaaneja&Vanhojaenglanninlammaskoiria olis myös
kiva päästä joskus kokeilemaan.
Evelna
SALUKI wub.gif
~goldens~
tipsu, afgaani ja hava. wub.gif tipsua olen kerran esittänyt. smile.gif
.~Laura~.
Toivoin kauan pääseväni taas kisaamaan Aussien kanssa, ja pääsin kuin pääsinkin smile.gif
Myös monissa tulevissa kisoissa, ja Apso oli kans sellainen toivomus, ja sekin tässä kesäkuun alussa käy toteen rolleyes.gif
Akatora
Miun unelma rodut ovat englanninbuldoggi wub.gif , kultsu wub.gif ja Ja pystykorva wub.gif ........
Mie oon esittäny kultsua, welshiä ja collieta biggrin.gif
Apila
Unelmoin tosi pitkään bracon esittämisestä, ja nyt se onkin jo käynyt toteen, sen lisäksi on portugalinvesikoira, farkku, saluki, englanninsetteri ja apso smile.gif
Nuo rodut kiinnostaa ihan rotunakin toooosi paljon smile.gif
Dutchess~
Olen halunnut jo pitkään esittää jotain setteriä. Irkkua tai englanninsetteriä olisi todella kiva esittää! wub.gif
Lanttu
Afgaani ja Villakoriat (koosta riippumatta!) faaraokoira, setterit ( irkku, enkku gordoni joista irkku melkein jo toteutui ) siinä on ne jotka nyt on sellasia!
Jo toteutuneita unelmia ovat: Cotoni, portugeesti ja löwcheni
Tippa
Haluaisin päästä esittämään norjan harmaata tai karjalankarhukoiraa smile.gif
Samoin joku vinttikoira ^^
-anna-
LAINAUS(Lyra @ 31.5. 2005, 18:49)
Haluaisin päästä esittämään norjan harmaata tai karjalankarhukoiraa smile.gif
Samoin joku vinttikoira ^^

Kiva kun joku harmaata haluaa esittää! Harmaa on kyllä ihana rotu, ja kyllä on ihana esittääkkin..

Oon varmaan jo vastannut, mutta vastailenpa uudestaan..

Mulla on ollut unelmana handlata, afgaania ja enkkusetteriä.. Afgaani on jo toteutunut, ja enkkusetteri melkein, kerran olen mätsärissä kokeillut...

Myös jenkki on ollut haaveena, mutta sellaine on myös toteutunut, kiitos siitä nyytille!

Tällä hetkellä ei ole muutakun tuo enkkusetteri, eniten haaveessa.. smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.