Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Onni on....
Puskaradio > Puskis > K-18
Arissa
Onni on pieni mastiffityttönen kuorsaamassa pää tyynyllä, tyytyväistä koiran unta wub.gif

*Oli niin ihana eilen katsoa kun Unelma nukkui silmin nähden tyytyväisenä. Miten onnellinen sitä on kun saa omistaa mastiffinpennun wub.gif

* Lapsi jonka oivalluksia saa kuunnella joka päivä

* ystävä joka lähti autonpesuun ja samalla siivottiin autoni sisältä

ja paljon muuta.. smile.gif
sipa
On se hyvä että joku osaa nauttia jokapäiväisistä asioista.. wub.gif
mirka
Joskus sitä muistaa nauttia joka ikisestä asiasta, mutta sitten on päiviä, että vaikka olisi mitä niin ei sitten näe missään asiassa positiivista vaikka kuinka yrittäis.
Hugis
Itse olin eilen illalla tosi myöhään Hugon kanssa lenkillä ja missään ei liikkunut ketään. Niinpä uskalsin päästää Hugon vapaaksi meidän lähipuistossa (ei siis koirapuisto) ja leikittiin siinä hippaa ja heitettiin kärrynpyöriä.

Eli onni on iloinen bordeauxindoggi joka nauraa juostessaan mammaa kiinni... wub.gif
sannukka
Onni on koiranpentu, joka vinkuu pihalle, kun hätä iskee.

Nimim. Johan näitä jätöksiä tässä korjailtiinkin. biggrin.gif
-tanja-
Onni on meidän Pertti...aamulla herätyskellon soidessa se hyppää sänkyyn herättämään ja antaa oikein kunnon aamupusut wub.gif
Ei siinä voi huonolla tuulella herätä smile.gif
sipa
Ja onni on aamuisin herätä kun väsynyt koira huomaa sun heränneen ja heiluttaa häntäänsä iloisesti, vaikka itse ei jaksa nousta ylös.. wub.gif Sitä on ihan pakko mennä halamaan ja rapsuttelemaan.. wub.gif
Annelinne
LAINAUS(sipa @ 2.5. 2005, 10:55)
Ja onni on aamuisin herätä kun väsynyt koira huomaa sun heränneen ja heiluttaa häntäänsä iloisesti, vaikka itse ei jaksa nousta ylös.. wub.gif Sitä on ihan pakko mennä halamaan ja rapsuttelemaan.. wub.gif

Maunolla on kans tapana aamuisin maata liikkumatta pedissään ja kun se kuulee liikettä vierellä niin ei inahdakkaan mihinkään suuntaan, mutta häntä vaan vipattaa smile.gif Se on eri suloista wub.gif

-Onni on huomata, ettei ole yksin ikävien asioiden keskellä. Huomata että on ihmisiä jotka tukee kaikesta huolimatta.

-Onni on pieni lentävä sekuntti, jonka aikana tuntee veren kiertävän satatuhatta kertaa nopeammin kuin normaalisti. Ja tämä aiheutuu taianomaisesta kosketuksesta blush.gif
tizzian
Onni on leikkivä lainakoira laugh.gif
sipa
Nykyisin se onni on aamuisin pureva ja nuoleva pentu, kun se huomaa sun heränneen.. wub.gif laugh.gif
KatiT
Onni olis riittävät yöunet confused.gif
LaRa & Olli
Onni on pikapuoliin päättyvä työpäivä! whistling.gif

Aamulla se on kyllä unisen koiran makoisa haukotus ja venyttely maustettuna ihanalla unisen koissun tuoksulla - kaipa meillä on sellainen tuoksukoira.
Kotiin kun tästä päästään niin onni on ovenedessä odottava lämmin paikka lattiassa, jossa pikkuinen on kerällä tuhissut ja odottanut omia ihmisiään kotiin tulevaksi ja pissille päästäväksi! ONNI ON MEIDÄN OLLI! ja kirjaimellisesti Ollin veli (Sinermäen Onni) wub.gif
Lamppu
Kyllä mä komppaan Arissaa. Mikä sen ihanampaa kuin tuhiseva uninen koira tyynyllä korvanjuuressa wub.gif Tai nyt tuolla korin pohjalla. Pieni mykkerökasa, kippuralla molemmat, kylki kyljessä wub.gif
mammanpoika
I'm selkä smile.gif

Onni on nousta aamulla ylös ja lähteä tekemään asioita, jotka saavat sut hyvälle tuulelle ja onnelliseksi smile.gif
tizzian
Onni on kohdata suvaitsevaisia ihmisiä. wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.