Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Odottelua riittää...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
-Mokko-
Niin elikkäs meille on tulossa loppukesästä pieni cotton vauva, mutta tuntuu että ei jaksaisi odottaa niin kauan... sad.gif

Onko muita odottelijoita? smile.gif
Verdana
LAINAUS(-Mokko- @ 2.5. 2005, 09:17)
Niin elikkäs meille on tulossa loppukesästä pieni cotton vauva, mutta tuntuu että ei jaksaisi odottaa niin kauan... sad.gif

Onko muita odottelijoita? smile.gif

Oii. Onnea! Ei ole meille tulossa pentua.. Kun tää koirakin on vasta 10 kk.. rolleyes.gif Mut tällä hetkellä kauhee pentukuume meneillään, haluisin Bichon Frisen tai toisen villakoiran.. wub.gif Niin ja kyllä se aika äkkiä menee! Ennen kuin huomaatkaan teillä sipsuttelee cotonvauva. biggrin.gif Vielä kerran, onnee!
*Sanni
Mullakin kauhea pentukuume ,toinen bichon frisé olis
paikallaan. wub.gif wub.gif Ääk,mitä mä teen,help!
Pakko saada se toinen pörriäinen taloon ja äkkiä. laugh.gif
Itikka_
Onnittelut loistavasta valinnasta! biggrin.gif
Meidän Rolle-coton on nyt jo aika iso poika, yli 4 kk. Ystävälleni tulee parin viikon päästä coton-vaaveli myös, saa Rolle-Robotti kaverin.

Mistä kennelistä teille puuvillapallero tulee?
Charmy
Onnitteluja ja onnea pennulle.. ^^

Meillä ei enään ole odotteluja, koska oma kasvattimme Saara hjäikin meille.. Neiti kun on niin kaunis.. wub.gif
-Hanna-
Meidän pentusuunnitelmat peruuntuivat tältä kesältä kun narttu jäi tyhjäksi sad.gif
-Mokko-
Pentu tulee sellasesta kennelistä kun Yarizan. smile.gif
Mistä kennelistä Rolle on?
Santtu
Onnittelut hyvästä valinnasta!! biggrin.gif Kumpikos teille tulee uros vai narttu? smile.gif

Itikka: Mistä kennelistä kaverillesi tulee pentu?
Vinke
Onnea tätäkin kautta -Mokko-lle!! wub.gif Lenkit kurakelissä odottaa.... biggrin.gif
-Mokko-
Santtu: Uros wub.gif

Vinke: Niinpä!! biggrin.gif Mutta eihän ne kurakelitkää tunnu missään kun on sellai karvakasa siinä mukana peuhaamassa... tongue.gif
MuruNaku
Hyvän rodun valitsit biggrin.gif Meillä on nyt 5kk ikäinen leijonalapsi, että meille ei nyt sit tuu vähään aikaan taas pentuja.Paitsi että nää on tullu nyt aika tasasesti vuoden välein lookaround.gif Nyt ei kyl oikeesti tuu moneen vuoteen uutta pentua rolleyes.gif
Santtu
Ehkä meilläkin tää pentukuume helpottaa joskus.... rolleyes.gif
virpi
Meillä on odottelua ollut jo pitkään. Reilu vuosi sitten varasin tibbe pennun, nyt narttu on astutettu ja pentujen pitäisi syntyä neljän viikon päästä.
Saa nähdä tuleeko minulle tibbe tyttöä.

Tätä ennen odoteltiin meidän Idan pentujen syntymää, joista sitten yksi tibbe neiti jäi kotiin asumaan.
CoLLieS
LAINAUS(virpi @ 8.5. 2005, 13:16)
Meillä on odottelua ollut jo pitkään. Reilu vuosi sitten varasin tibbe pennun, nyt narttu on astutettu ja pentujen pitäisi syntyä neljän viikon päästä.
Saa nähdä tuleeko minulle tibbe tyttöä.

Tätä ennen odoteltiin meidän Idan pentujen syntymää, joista sitten yksi tibbe neiti jäi kotiin asumaan.

mulla ei onnex enää odotusta, lenni saapui noin kuukausi sitten mulle..smile.gif
Santtu
Meillä tulee tänään helpotusta pentukuumeeseen wink.gif
Noore
Meille (ehkä) myös helpostus tämmöiseen pentukuumeeseen happy.gif
Syksyllä tai loppukesällä tulee ehkäpä toinen pieni vipeltäjä kotiimme.
*Sanni
LAINAUS(Noore @ 13.5. 2005, 14:10)
Meille (ehkä) myös helpostus tämmöiseen pentukuumeeseen happy.gif
Syksyllä tai loppukesällä tulee ehkäpä toinen pieni vipeltäjä kotiimme.

Bichon frisé vai mikä? wub.gif ONNEA! biggrin.gif
~PeiKko~
LAINAUS(-Mokko- @ 2.5. 2005, 09:17)

Onnea älyttömästi!

Meillä odotellaan vielä sokkona sitä oikeaa. smile.gif
Johko kohalle osuis.
lovechin
Minunkin tutulle tulee viikon päästä cotton. dogrun.gif
Itikka_
Hups, on näköjään vähän jäänyt vastaamatta. Mutta jos ette ole sitä vielä itse kotareilta selvittäneet niin meidän Rolle on Nurmipirtin kennelistä ja kaverin Jesper on kennel Longweileristä.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.