Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ensimmäinen serti...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
*saara*
Eikös muidenkin mielestä?

Eli, tämä poika(ikää 11kk.)

sai siis ekan Sertinsä tänään(ollen myös ROP), on se mainio tunne vain, siihen ei koskaan kyllästy wink.gif
Garme
Hieno saavutus nuorelta koiralta. Onneksi olkoon !!  :D

Me mennään huomenna Juukaan hakemaan sertejä  :p
*saara*
PVÄ: ONNEA Juukaan, meillä lisää taasen hakusessa Rovaniemellä 2 viikon päästä biggrin.gif
Vanilja
Onnea tosi paljon!!!  :tsemp: Hieno saavutus!

Kyllä se ensimmäinen serti on ihana (oma koirani oli n. 1v 4 kk kun sai sen ja oli myös ROP), mutta mun mielestä parasta kyllä oli, kun tuosta tuli se fin mva...  :muikku: Sitä päivää en koskaan unohda!

Ja tsemppii kaikille huomiselle! Me ei päästy Juukaan, harmi...
sad.gif
-Elina-
Tuntuuhan se! Toivottavasti toi meijän eka serti ei jää viimiseks sad.gif  :)

Onnea plajon smile.gif
Apila
ONNEA!!! Meillä on taas poitsun eka virallinen Rovaniemellä wink.gif ja mukaan tuleva löwchen metsästää sitä viimeistä sertiä thumbup.gif
-Hanna-
Se on aivan mahtavaa! smile.gif
Meidän koiran alkoi mahtavasti ja sai serttinsä heti kajaanin tamminäyttelyn pentuluokan jälkeen Kiihtelysvaarasta, ollen myös rop. ja seuraavaa serttiä ei tarvinnut oottaa kuin tasan kaksi kuukautta.

Viimeisen sertin metsästäminen olikin sitten hiukkasen vaikeaa... Viimein se tuli juuri sellaisesta nlystä, jota edeltävänä iltana, olin sanonut äitille, että turhaa hakee mitää lyhyellä turkilla..  :D
Lapinkessu
Enkut hei, miksi kuva ei näy, pelkkä ruksi vaan???   :apua:

Meillä on koossa yks sertti, ihan vahingossa tullu, tanskalainen tuomari ei tienny lapinkoirista mitään! Emäntä ku ei ymmärtäny näyttelyjutuista mitään ni ei se nyt kauheen erikoiselta tuntunu...  :oops:  En ees tajunnu, että ois pitäny hakee pokaali jostain...  :xxoops:  Reilu vuosi näyttelyn jälkeen sekin asia selvis... kyllä on mies muistutellu että siinä se näyttelyissäkävijä on ku ei meän pojalle ees pokaalia tajunnu hakea!  :p
-Iida-
Onnea! Hieno saavutus.Onkin tuo poitsu sitten suloinen smile.gif Jospa Eetukin joskus saisi sertin  :hii:
Hermione
Iiiiiisot Onnittelut!!! :muu:  :D
Meilläkään ei vielä yhtään sertiä, mutta 8.6 Salosta saatiin vara-serti. :hii:
-Maiju-
Vautsi ja onnea! smile.gif  Me vielä metsästetään sitä ensimmäistä sertiä... Tai ehkä ennemminkin ekaa ERIä... blush.gif  ;)
molli
Onneksi olkoon!!! thumbup.gif
Enkä ihmettele yhtään kun noin upeen näkönen koira. smile.gif
Sorbette^
Kade  :( Mäkin oottelen tolle Jes-Sicalle ekaa SERTiä, mutta turhaan  :D
ansu
Tänään tuli ensimmäinen serti Nasulle ja samalla vsp! Älyttömän hienolta tuntuu vieläkin.  :D
*saara*
Tiittis Kaunis kaikille! ansu : ONNEA thumbup.gif
ansu
Kiitos enkut! Ja onnittelut teillekin!  :tsemp:
Ellis
Onnea!!!Mahtaapi olla mukavaa... biggrin.gif Zemiä seuraaviin "sertin metsästys-näyttelyihi"!!! wink.gif  :tsemp:
Havahava
Niin..smile.gif Ihana tunne!:) Onnittelut!!

Mun havanese tyttö sai ekassa näyttelyssään (15kk.) ekan sertisä niin, että oli se ihana tunne! smile.gif ja vieläkin olen siitä ttttoooooosssiii onnellinen..smile.gifsmile.gif
*saara*
Kiitos x 3  ;)  :D  Ja seuraava koitos Torniossa :apua:  Kaikille muillekin onnea tuleviin näyttelyihin :muu:  :vauhtia:
Dommie
Onnea teille!
~Ninja~
ONNEA

Kunpa menkin saatais joskus serti... cool.gif
Anzku
Onnea!
Meillä ei varmaan ikinä tuohon saavutukseen päästä. biggrin.gif rolleyes.gif
<Aino>
LAINAUS(Anzku @ 3.10. 2003, 18:00)
Onnea!
Meillä ei varmaan ikinä tuohon saavutukseen päästä. biggrin.gif rolleyes.gif

Ei meilläkään wink.gif
Onnea !
CoToN
Wau smile.gif Onnittelut thumbup.gif
Pauliina
Onnea thumbup.gif Siitä se lähtee!
Ensimmäisen sertin saavutus on kyllä ihana kokemus, mutta vielä ihanampi oli se Fin mva ruusuke saada ja kun vielä itse esitti koiran smile.gif
Japsi
Onnea, on hieno tunne kyllä... Meidän pojan ekan sertin tullessa kyllä jännitin paaaljooon... blush.gif Sitten kun kehätoimitsija kysyi tuomarilta, että annetaanko myös serti, niin sydän ei varmaan hakannut ollenkaan, kun kuuntelin, että mtä se tuomari sanoo... rolleyes.gif cool.gif biggrin.gif whistling.gif
Mansku
tongue.gif Vastaus näin myöhässä...dementia you know blink.gif Muistan Rovaniemellä kehässä ollessamme Oonan (chini) kanssa junnuluokassa, olin niin hämmentynyt ekasta sertistä että vaan tuijotin tuomaria ohmy.gif hölmönä...ja vielä enemmän hämmästyin kun Oona oli sitten VSP innocent.gif. Yhä edelleen olen hämmästynyt kun pärjäämme. Olen touhunnut koirien kanssa vuodesta 1986 ja vasta nyt omilla koirilla sertejä. Kasvattajan (mm. leonbergien) koirien kanssa on niitä tullut esittäessäni.Mutta se ei ole sama kuin saada omilla koirilla thumbup.gif whistling.gif
Yoda
Paljon onnea!
toypuudeli
Onnea! Kyllä sitä muistaa miten onnellinen olin segen ekasta sertistä! blush.gif
-Iida-
No nyt tiedän että se eka serti todella tuntuu hyvältä! smile.gif laugh.gif
<Aino>
LAINAUS(Iida- @ 11.11. 2003, 16:26)
No nyt tiedän että se eka serti todella tuntuu hyvältä! smile.gif laugh.gif

Onnee vielä siit Eetun Saksan menestyksestä smile.gif
Siit se ura urkenee wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.