Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvia Oulusta
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulokset ja kuvat
-Tintti-
Itse lisään omat kuvat ku pääsen kotia täältä oulusta eli huomenna.

Mutta jos jollakin on minust kuvia ni voi laittaa sähköpostiini kristiina.keskitalo(@)nic.fi (sulut pois)

Kisasin siis lauantaina whippetillä ja päälläni oli vaaleenpunainen paita ja mustat housut smile.gif
diva
no millainen sää oli tänään cool.gif biggrin.gif ?
-Tintti-
aurinko paisto ja tuuli lookaround.gif Oli aika kylmä, mutta kiva ilma muuten smile.gif
-anna-
Mulla on kaikenlaisia kuvia, kaksi tai kolme, neljä kuvaa junnukehästä.. enimmäkseen ainosta, sitten paavosta yksi, ja kaksi rivi kuvaa, joissa jenna, heidi kursu.. nuorempien rivikuvassa joku colliella, anni whipulla.. smile.gif

Sitten on runsaasti kuvia afgaani kehästä.. ropista.. ja urposta. smile.gif

ilma oli musta ihan kiva.. ehkä vähän viilee, välillä ihan lämmin..
phard
Mullaki on kuvia, tosin aika huonoja lookaround.gif
sää oli vähän turhan kylmä, ainaki ryhmäkehien aikaan. Päivällä paistoi aurinko, mutta tuuli TOSI kovasti..
-anna-
Mulla on vielä Petrasta, janikasta.. kuvat ei oo mitenkään parhaimmasta päästä.. oli kokoaja hirve kiire, en kyllä tiijjä mihin? dry.gif
-Saana-
Mulla on kuvia ainakin:

Nuoremmista ryhmäkuvia
Hillasta ja Heinistä
Vanhemmista ryhmäkuva (Jossu, Nyyti, + TEIDÄN VÄLISSÄ 2 tyyppiä)
Päivänparaskuva
ryhmäkehistä Melissasta ja vesikoirista

Mut ongelmana et en saa nitä nettiin lookaround.gif
-anna-
LAINAUS(-Saana- @ 7.5. 2005, 18:21)
Mulla on kuvia ainakin:

Nuoremmista ryhmäkuvia
Hillasta ja Heinistä
Vanhemmista ryhmäkuva (Jossu, Nyyti, + TEIDÄN VÄLISSÄ 2 tyyppiä)
Päivänparaskuva
ryhmäkehistä Melissasta ja vesikoirista

Mut ongelmana et en saa nitä nettiin lookaround.gif

Mää voin pistää kuvat nettiin? Jos lähetät ne mulle?

Miten muute hupilla meni kehässä? cool.gif
marih
Mulla on kuvia vanhemmista (olin itse nuoremmissa, joten en kuvannut..). Laitan niitä kohta, odottakaa sekka smile.gif

Siellä voi olla sitten jotain hämäriä kuvia joukossa blush.gif
~Anna~
LAINAUS(-anna- @ 7.5. 2005, 16:30)
Sitten on runsaasti kuvia afgaani kehästä.. ropista.. ja urposta. smile.gif

Viitsitkö laittaa nettiin tai mesen kautta lähettää jos on onnistuneita kuvia afgaanikehältä? smile.gif
marih
TÄÄLLÄ
Nyt niitä on wink.gif

Niissä ei muuten ole mitään järjestystä, eivätkä ne ole mitään laadun ylläkävijöitä... Otin suurimman osan sieltä ylhäältä katsomosta, niissä on monta handleria sitten. Niitä saa rajata.
Seassa saattaa olla myös jotain hämäriä kuvia blush.gif
-Tintti-
Multa tulee aika paljo kuvia ku pääsen kotia. Sekä nuoremmista, että vanhemmista.

Vanhemmista eniten vaikka ite kisasinki siellä biggrin.gif

Ja nettiin pistän ne huomenna innocent.gif

Kiitos Mari kuvista smile.gif
marih
LAINAUS(marih @ 7.5. 2005, 19:58)
TÄÄLLÄ
Nyt niitä on wink.gif

Niissä ei muuten ole mitään järjestystä, eivätkä ne ole mitään laadun ylläkävijöitä... Otin suurimman osan sieltä ylhäältä katsomosta, niissä on monta handleria sitten. Niitä saa rajata.
Seassa saattaa olla myös jotain hämäriä kuvia blush.gif

Lisäsin vielä muutaman. Kuvat ovat photobucketilla nyt
-anna-
LAINAUS(~Anna~ @ 7.5. 2005, 19:48)
Viitsitkö laittaa nettiin tai mesen kautta lähettää jos on onnistuneita kuvia afgaanikehältä? smile.gif

Mulla on afgaani kehältä niin paljon kuvia, että haluatko kaikista, ihan sama kenestä koirista? Urposta on ainakin kuvia... Jotkut on mirjamin ottamia, ( niin vähän hassusta kuvakulmasta.. määhän oon ite niin hirveen hyvä kuvaamaan.. biggrin.gif tongue.gif )
Kati
Täällä on nyt ne mun ottamat kuvat nuoremmista smile.gif Aika huonoja biggrin.gif

Paavon Riota rupes havittelemaan mun jätskiä yhes vaihees niin piti mennä pois ettei paavon sijotus ois menny huonoks biggrin.gif
Onnee sijottuneille! Varsinkin Paavolle ja ritalle! Oli siinä nätti pari wink.gif Hyvin meni smile.gif
Havahava
Etsintä kuuluttaisin kuvia joissa on vaaleahiuksinen silmälasipäinen tyttö, ruskea jakku+villapaita, mustat housut. Kisasin vanhemmissa kumpanakin päivänä kullanvärisen havaneesin kanssa. smile.gif

Jos löytyy kuvia, niin pistätkö osoitteeseen: miialauronen@postia.fi
smile.gif
sahku
Mulla ei näy noi kuvat ollenkaan blink.gif Onko joillakin sama ongelma ?
¤janette¤
joo ei mullakaan näy noi kati-rasmuksen kuvat
-anna-
LAINAUS(¤janette¤ @ 8.5. 2005, 17:25)
joo ei mullakaan näy noi kati-rasmuksen kuvat

geocities taitaa olla ruuhkassa.
~Petra~
LAINAUS(sahku @ 8.5. 2005, 17:07)
Mulla ei näy noi kuvat ollenkaan blink.gif Onko joillakin sama ongelma ?

Joo ei näy mullakaan sad.gif
-Tintti-
No nii kestipä kauan saada 78 kuvaa nettiin biggrin.gif Joka tapauksessa ne löytyy nyt täältä

Jos kaikki kuvat ei näy...ilmoita smile.gif

Sitten jos jollakin on minusta kuvia sunnuntailta ni otan ilolla vastaan! Eli mulla oli vaaleenpunainen paita ja mustat housut ja koirana flatti!
~Petra~
LAINAUS(-Tintti- @ 8.5. 2005, 19:36)
No nii kestipä kauan saada 78 kuvaa nettiin biggrin.gif Joka tapauksessa ne löytyy nyt täältä

Jos kaikki kuvat ei näy...ilmoita smile.gif

Sitten jos jollakin on minusta kuvia sunnuntailta ni otan ilolla vastaan! Eli mulla oli vaaleenpunainen paita ja mustat housut ja koirana flatti!

Tintti saanko kopioida sulta yhe kuva smile.gif
-Tintti-
Juu...jos laitat copyt mulle smile.gif
~Petra~
LAINAUS(-Tintti- @ 8.5. 2005, 20:20)
Juu...jos laitat copyt mulle smile.gif

tottakai wink.gif
Kiitti flowers.gif
Havahava
Haaa, ihania ilmeitä mulla, nauroin tällä ihan katketakseni biggrin.gif laugh.gif
Kristina: Saanko kopioida noita kuvia sulta, laitan tietenkin ©opyt smile.gif
-Tintti-
Miia mun on pakko korjata ku tuli sellanen päälle, Kristiina kahdella i:llä biggrin.gif

No joo saa kopsata jos laittaa tosiaan copyt mulle biggrin.gif
.Tiia.
Kristiina: Otin sulta pari kuvaa, laitan sulle copyt smile.gif
jasmina
Tosi hyviä kuvia tintti! smile.gif

Saanko noista myös kopioida minusta otettuja kuvia? Copyt tietysti sulle wink.gif
-Tintti-
Saa ottaa smile.gif
Hilla
- TÄÄLLÄPÄ - kuvia lauantain junnuista. Kuvat on ottanut Petra Palukka.

Kuvia saa kopioida, mutta ehdottomasti tulee kuvien yhteydessä mainita kuvaaja smile.gif
Netta
Runsaasti mukavia kuvia ollut kaikilla, kovasti kiitoksia! smile.gif
Coolcat
Teillä on ihania kuvia wub.gif
tiffany*
Hyviä kuvia wink.gif
diva
kiiiitos kuvista, tosi hienoja oli smile.gif

olisko kellään kuvia minusta? Kisasin isovillakoiralla sunnuntaina
olin jh3
rolleyes.gif
jennamari
Hyviä kuvia! biggrin.gif
#Jossu#
Marih: Voisinko kopioida kuvan minusta ja Terra-wiipottajasta kotisivuilleni? Kelle copyt?
.Sini.
Kivoja kuvia smile.gif Onko kellään kuvaa minusta lauantaina, kisasin welssillä vanhemmissa smile.gif ?
-Saana-
LAINAUS(diva @ 9.5. 2005, 16:38)
kiiiitos kuvista, tosi hienoja oli smile.gif

olisko kellään kuvia minusta? Kisasin isovillakoiralla sunnuntaina
olin jh3
rolleyes.gif

Mulla ois muutama kuva teistä.
Mut tosiaan menee hetki ennen kun saan koneelle ja ennenkaikkea nettiin... rolleyes.gif
zennu
Onko kellaan kuvia minusta ja Jade silkista lauantailta? Mulla oli paalla punainen jakku. Meidan kone on talla hetkella vahan hajalla, joten kuvat ei oikein aukea, joten jos jollain loytyy kuvia minusta, niin maililla ottaisin kiitollisena vastaan jenna.kovalainen(at)netti.fi
Omppo
Mikäli joltain löytyy vielä lauantailta kuvia, joissa esiintyy mustajakkuinen, punainen huivi kaulassa kettuterrierin kanssa kilpaileva tyttö, niitä otetaan mieluusti vastaan osoitteeseen . Samainen henkilö pyörähti JH-kehän alussa esittäytymässä ja "varaamassa" omaa paikkaansa dandien kanssa.
marih
LAINAUS(#Jossu# @ 9.5. 2005, 15:38)
Marih: Voisinko kopioida kuvan minusta ja Terra-wiipottajasta kotisivuilleni? Kelle copyt?

Joo, voisit smile.gif

Copyt Mari Humalajoelle
diva
LAINAUS(-Saana- @ 10.5. 2005, 13:00)
Mulla ois muutama kuva teistä.
Mut tosiaan menee hetki ennen kun saan koneelle ja ennenkaikkea nettiin... rolleyes.gif

okeij, no voit vaikka laittaa ne mailiin kelly8569@hotmail.com
mutta voi olla et ei mene blink.gif
Pihla
LAINAUS(-Saana- @ 9.5. 2005, 16:00)

Saana Pirisen kuvia :

http://kotisivu.mtv3.fi/hmk/oulu_saana/

(en oo varma oliko näitä lisää jossain, mutta tässä ne mitä mun käsiin on tullut..)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.