Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Puolanvinttikoirista.
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
datsin
Moi.
Eli kaikki polskeihin liittyvä tieto tänne. Mitä tiedätte rodusta?? Haluan vaan tietää mitä muut ovat rodusta mieltä. thumbup.gif

-Datsin
fabiano
Tuolla jotain tieto:
kaikkea puolanvinttikoirasta!

Puolanvinttikoira

Mun mielestä ne on ihan kauniita koiria. Itse en rotuun ole perehtynyt, mutta sen tiedän että niitä ei ole paljon suomessa.
¤janette¤
joo mäkään en oo rotuun sen kummemmin perehtyny mut sen tiiän et ne on harvinaisia,ainakin suomessa.Tuolta fabianon linkeistä löyty niistä yhtä un toista smile.gif
zwiebel
Meidän naapurissa asuu kaksi smile.gif Valitettavasti en oo koskaan päässyt jutteluetäisyydelle, koska ne koirat haukkuu ja ärisee koko ajan kaikille vieraille confused.gif Ei se omistajakaan mikään sosiaalisin persoona maailmassa ole lookaround.gif
datsin
Kiitos noistakin. Tarkoitin lähinnä omia kokemuksia mitä itse olette mieltä.

fabiano: Olen lukenut nuo linkit jo monesti mutta kiitos kommentistasi. rolleyes.gif

Ja kiitos kaikille muillekkin. Minulla on itselläni 3v. polski ja siksi tahdoin tietää mitää muut ovat niistä mieltä tai miten heidän omat tai naapurin yms. polskit käyttäytyvät ja että onko niissä teidän mielestä mitään hyvää/pahaa. smile.gif

Koska rotu on niin harvinainen niin ajattelin että jos edes täällä niistä jotain tiedettäisi ja kävi tuuri kyllä täällä joitain tiedetään. smile.gif
-Datsin
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.