Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Nickin vaihto..
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
CoLLieS
Jeps, elikkä tässä pohdittiins sellasta, että montako kertaa periaatteessa saa vaihtaa nickkiä ??

Oletteko puskalaiset monesti vaihtaneet tähän menessä..

tällasta esille kun "pitäs" munkii vaihtaa nicki ku tuli toi koira ni ois kiva saada laitettuu sen nimi nickiks kun on lyhyt virallinen nimi.. sleepy.gif
Capri
Ei kai missaan saannoissa taida maaraa lukea, mutta jarkea pitaa kayttaa, ei siis viikottain uutta voi saada. Mielestani jos nyt _ihan_pakko (wink.gif ) on vaihtaa niin kaksi kertaa on maksimi.
Mikset voi tuona pitaa? On tuo nytkin ihan hyva smile.gif, miten sitten kun seuraava tulee? Uudeksiko pitaa vaihtaa?

Kerran olen vaihtanut silloinkin siksi etta pennulle ei annetukaan nimea jota oltiin aiemmin sille kaavailtu. biggrin.gif
Muutenkin tata nyt aina kaytan muuallakin etta tunnistaa minut muiltakin palstoilta.
Jos viela vaihtaisin niin omaksi nimeksi sen pistaisin silla en itse ainakaan muutu wink.gif
Lakka
Mieluiten ei varmaan kertaakaan, mutta tarpeen vaatiessa harkinnalla.

Minoon vaihtanut kerran, ja vaikken tästäkään mitenkään ihmeellisesti pidä, ei ole mitään totaalista tarvetta vaihdella enää.
---
Miten niitä edes vaihdetaan???
Pötkylä_
Itse en ole vielä vaihtanut, mutta kyllä haluaisin. (tietäisi vaan että miten)

Mutta yli kolme kertaa on jo vähän turhaa... Tai riippuu jos on ollut esim. 4 vuotta, ja on vaihtanut 3 vuoden aikana, niin sitten. wink.gif
Wupsu
en itse ole kertaakaan vaihtanut mutta vissiin pari kertaa olis mukavaa vaihtaa mut ei sentään joka päivä!
nii inulla olisi masa kysymys kuin muillakin että miten niciä vaihdetaan? confused.gif
Nassikka
http://www.koirauutiset.com/forums/index.php?showtopic=5838
Siellä vaihdosta.
Vanilla_
Minä en ole vaihtanut, enkä aiokaan. smile.gif Tykkään tästä.

Itse "suoritin" "vaihtoni" uudella nickillä. Minulla on täällä toinen "persoona", jolla sitten kirjoittelen niitä juttuja, joita en tällä kirjoita. Esimerkiksi tämä on tällainen "tietonick" eli tällä kirjoitetaan vain asiaa. laugh.gif
Sundae
LAINAUS(Vanilla_ @ 3.9. 2005, 18:14)
Minä en ole vaihtanut, enkä aiokaan. smile.gif Tykkään tästä.

Itse "suoritin" "vaihtoni" uudella nickillä. Minulla on täällä toinen "persoona", jolla sitten kirjoittelen niitä juttuja, joita en tällä kirjoita. Esimerkiksi tämä on tällainen "tietonick" eli tällä kirjoitetaan vain asiaa. laugh.gif

Ööh, miksi pitää olla kaksi nickiä? Miksei voi kirjoittaa samalla nickillä kaikkia juttuja? lookaround.gif
Once
LAINAUS(Sundae @ 3.9. 2005, 21:15)
Ööh, miksi pitää olla kaksi nickiä? Miksei voi kirjoittaa samalla nickillä kaikkia juttuja? lookaround.gif

sama tuli minullekin mieleen... mitä ihmeen ideaa siinä on? huh.gif
Wilde
Järjen käyttö sallittu, myös nimimerkkiä vaihdettaessa. smile.gif
Itse olen vaihtanut nimimerkkiäni vain kerran ja senkin tein vain siksi että olin epähuomiossa tänne rekkautuessani unohtanut ison alkukirjaimen. Eli muutin nimimerkkini wildestä Wildeksi. Samalla nimimerkillä minut löytää myös muista keskustelufoorumeista. smile.gif
Miki*
LAINAUS(Wilde @ 30.9. 2005, 18:39)
Itse olen vaihtanut nimimerkkiäni vain kerran ja senkin tein vain siksi että olin epähuomiossa tänne rekkautuessani unohtanut ison alkukirjaimen.

Mä tein kans saman mokan, olin muka laittavinani ison alkukirjaimen. sleepy.gif
Ja vaitanut nikkiä kans kerran, miki||:stä Miki*:ksi. smile.gif smile.gif
---
Olen rekistöröitynyt tänne 2004 ja vaihdoin nikkiä 2005 kesällä. jotenka... biggrin.gif
Ensin Zenda->Daxia->-Vappana-
LonelyWolf
sly.gif Siis mitä! Tyyppi kirjoittelee kahdella nickillä?
Onko tuossa nyt mitään järkeä. Miksi et voisi julkaista haluamiasi asioita yhden ainoan nickin takana?
---
LAINAUS(LonelyWolf @ 3.11. 2005, 16:52)
sly.gif Siis mitä! Tyyppi kirjoittelee kahdella nickillä?
Onko tuossa nyt mitään järkeä. Miksi et voisi julkaista haluamiasi asioita yhden ainoan nickin takana?

Ai minua tarkoitit?

Eei, Ensin olin Zenda sitten vaihdoin Daxia :ksi ja sitte tähän -Vappana- :n. ph34r.gif

Olen siis vain vaihtanut Nickkiä innocent.gif
Sundae
LAINAUS(-Vappana- @ 3.11. 2005, 19:24)
Ai minua tarkoitit?

Eei, Ensin olin Zenda sitten vaihdoin Daxia :ksi ja sitte tähän -Vappana- :n. ph34r.gif

Olen siis vain vaihtanut Nickkiä innocent.gif

Ei tarkoittanut sinua biggrin.gif Vaan tuota Vanilla_-nimimerkillä kirjoittelevaa.
LonelyWolf
^jep, anteeksi, siis tarkoitin vanillaa_
Terhi
Mikäli oikein olen käsittänyt niin täällä on myös eräs toinen joka kirjoittelee kahdella nickillä... sleepy.gif
Sundae
LAINAUS(*Tepa* @ 4.11. 2005, 19:17)
Mikäli oikein olen käsittänyt niin täällä on myös eräs toinen joka kirjoittelee kahdella nickillä... sleepy.gif

Aijaa? ohmy.gif Kukas semmoista tekee? sly.gif
phard
LAINAUS(*Tepa* @ 4.11. 2005, 20:17)

sairasta blink.gif
kiinnostais tietää et mitä järkee siinä on?

Ite en oo vaihtanu nickiäni kertaakaan, vaikka tuo nyt ei mikään paras mahdollinen olekaan. Toisaalta, samakai se mikäse on.. smile.gif
Omppo
Kahdella nickillä kirjoittaminen ei kuulu nettipalstojen nettietikettiin. Monilla palstoilla näistä tuplaajista saa tehdä virallisen ilmoituksen ylläpidolle.

En suosittele kahden nickin käyttöä, koska mielestäni ihmisen olisi seistävä nickinsä ja puheidensa takana täysillä, ei vain osittain.
työhaukut
tää nikkini kuvaa hyvin koiriani ja työtäni, haukut sieltä ja haukut täältä ja hurtatkin ovat työhaukkuja omilla tavloillaan. hau hau.

seison haukkujen takana, eiku edessä.
wenakko
Mä oon sillee kirjottanu "kahdella nickillä" kun siskon nick on jäänyt päälle, enkä oo huomannut kirjautua omalla sisään . wink.gif unsure.gif
*Sanni
LAINAUS(wenakko @ 8.1. 2006, 11:18)
Mä oon sillee kirjottanu "kahdella nickillä" kun siskon nick on jäänyt päälle, enkä oo huomannut kirjautua omalla sisään . wink.gif unsure.gif

Mutat tuohan on ihan ymmärrettävää. wink.gif
Punkki
Japa jee, itse olen ajatellut vaihtaa niciä kun tuo nykyinen on aika ärsyttävä dry.gif
Pisara
Itse olen vaihtanut kerran nimimerkkiäni, ja ylläpitäjän kauttahan se tapahtuu, sille sähköpostia niin nicki vaihtuu. tongue.gif
Dommie
Tää oli nyt mun kolmas vaihto, tosin sitä ihan ekaa ei taida kukaan edes muistaa. biggrin.gif Ei se nickien vaihto mua ainakaan haittaa, kunhan nyt ei joka kuukausi ole uutta. Nopeastihan tuo hoituu, mä taisin illalla pistää nickinvaihtopyyntö-yksärin ja aamulla oli jo uus.

Ja tämä nyt saa pysyä varmaan koko loppuajan, mitä mä täällä pyörin. wink.gif Ei ole mitään tarvetta vaihtaa. Siinä viime kertaisessa ärsytti ne viivat. Tästä nimestä tykkään ja käytän tätä muuallakin.
Wupsu
miekin vaihoi (kylläkin aikapäivää sitten jo mutta vaihoin kumminkin..) nickiä.. siperianhuskysta Wupsuksi... x)

Wupsu kuulosti vaan jotenkin paremmalta ja se oli lyhyempi..

mutta en ite ainakaan aio vaihtaa nikciä muutakuin ehkä enään kerran... confused.gif

jos sitäkään..^^
Punkki
Eli jos haluaa vaihtaa nicin, ni viestiä ylläpitäjälle?
HoneyDream
LAINAUS(Matu @ 5.2. 2006, 19:00)
Eli jos haluaa vaihtaa nicin, ni viestiä ylläpitäjälle?

Juuri näin. wink.gif
Ässä
LAINAUS(Pisara @ 16.1. 2006, 08:59)
Itse olen vaihtanut kerran nimimerkkiäni, ja ylläpitäjän kauttahan se tapahtuu, sille sähköpostia niin nicki vaihtuu. tongue.gif

Mä lähetin lähetin kautta ykärin Vahtikoiralle. teehee.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.