Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Nämä "tittelit"
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
Sivuja: 1, 2
Nelet
Minusta nämä tittelit ovat kiva lisä palstalle. Näkee hieman kuka kirjoittelee hkerasti ja kuka vähemmän ahkerasti smile.gif
Sikko
LAINAUS(Valkohammas @ 6.3. 2006, 18:19)
Minusta nämä tittelit ovat kiva lisä palstalle. Näkee hieman kuka kirjoittelee hkerasti ja kuka vähemmän ahkerasti smile.gif

mutta kun jotkut saattavat kirjoittaa jotain ihan turhan päiväistä. muillakin foorumeilla esiintyy samaa ongelmaa. kirjoittavat turhia viestejä että saisivat suurempia "titteleitä".olen rekannut tänne joskus..joskus enkä turhan useasti täällä käynyt. muutama päivä sitten aloin lukemaan näitä palstoja ahkerammin <;

minusta olisi hyvä jos olisi vain muutama titteli, joiden eteen pitäisi kirjoitella hmm, aika paljon. olen viisaalla päällä näin öisin ;D
Hannaa
Minustakin nuo tittelit ovat ihan kiva lisä täällä smile.gif Mutta siinä ei ole kyllä' mitään järkeä, jos, vaan titteleitä metsästää, kun eihän niistä ole mitään hyötyä.. Ainakaan mun tietääkseni.. laugh.gif baa.gif
Razzle
Minunkin mielestäni nuo "Tittelit" ovat kivoja biggrin.gif Kannatan smile.gif
Nera
Minustakin nuo tittelit ovat kivoja! En ole muissa paikoissa nähnytkään mitään vastaavaa. smile.gif Jos jotkut laittelevat viestejä ihan vaan titteleitten takia niin blink.gif
Avispa
Missä vaiheessa saa laittaa sen tittelin yläpuolelle sen oman tekstin? *jos nyt joku ymmärsi mitä tarkotan..* blush.gif
Sundae
LAINAUS(Affe @ 29.4. 2006, 11:06)
Missä vaiheessa saa laittaa sen tittelin yläpuolelle sen oman tekstin? *jos nyt joku ymmärsi mitä tarkotan..* blush.gif

Tässä kohtaa: 2000 Valiojäsen FIN CH
Vieras_Melon
Olen siis tuo Melon ^_^
Titteleitä ei saa poistaa.Muilla palstoilla on vain jotain jäsen juttuja,mutta nää on kivat,kun on kaikki ROP kasvattajaryhmä,BIS World winner yms. ^^
Ja vielä eri kuvatkin.Niitä ei poisteta.Kiitos.
reetushkaa
Minunkaan mielestä titteleitä ei sais poistaa. Ne on miusta erikoisia koiramaailmaan liittyviä, eikä niitä joka foorumissa näe. blush.gif laugh.gif Kirjoitimpas taas hyvin. biggrin.gif biggrin.gif
riiT
Samoilla linjoilla muiden kanssa, että nämä tittelit ovat mukava lisä palstalla kirjotteluun eikä niitä saa poistaa. (: Itse pyrin olemaan kirjottamatta turhia viestejä, enkä muutenkaan kerää viestejä saadakseni paremman tittelin. Tietenkin on niitä, jotka keräävät viestejä vain sadakseen paremman tittelin, mutta niille voisi keksiä jonkun oman jutun..
Parta^
Minustakin on hyvä näin, sillä nyt kaikilla ei ole vielä titteliä, mutta sitten kun on kirjoitellut viestejä saa tittelin...Toisaalta voisihan sekin olla kiva jos viestien pituudesta otettaisiin? biggrin.gif
Sundae
LAINAUS(Once @ 30.10. 2005, 20:06)
No eiköhän tämäkin rauhoitu nyt kun viestilaskuri poistettiin Kaatopaikalta.

Musta on muuten jo pitkään tuntunu, että Kaatopaikan meininki on ollut paljon hiljaisempaa siitä lähtien kun sieltä lähti viestilaskuri veks wink.gif Ihmisiä ei enää kiinnosta kirjoitella yhden tai kahden sanan viestejä, kun niillä ei voi kartuttaa viestien kokonaismäärää? wink.gif
rebekka
millee se vaihtuu?Onko se joku 20 viestii ja sitte on aina seuraaval titteli vai? biggrin.gif Tittelit on musta ihan kivoja biggrin.gif
JennaS
LAINAUS(rebekka @ 23.6. 2006, 00:19)
millee se vaihtuu?Onko se joku 20 viestii ja sitte on aina seuraaval titteli vai? biggrin.gif Tittelit on musta ihan kivoja biggrin.gif

http://www.koirauutiset.com/forums/index.php?showtopic=42 wink.gif
rebekka
Kiitoksia paljon! biggrin.gif
MariVuo
Justiinsa huomasin, että miullakii vaihtui titteli ja kun katsoo rekkautumispäivämäärää, niin taitaa tulla pitkä tie.. laugh.gif

Toi linkki niihin titteleiden saamiseen tarvittaviin viestimääriin oli kiva.
Mie oon joskus miettinytkin, että milläköhän viisiin nuo tittelit menee.. teehee.gif
-Maija-
LAINAUS(MyTara @ 29.5. 2005, 13:31)
Joillekin tuntuu tuo titteleiden kerääminen olevan elämäntehtävä, mutta onneksi Puskiksessa on tiukka valvonta, joten varoituksia ropisee turhia viestejä havaittaessa wink.gif .

Itse tosiaan pidän näistä titteleistä lähes ainoastaan sen takia, että ne luovat oman leimansa Puskikseen smile.gif . Harvemmin tällaisia näkee missään muilla palstoilla.

...mä ajattelen aika samalla tavalla...
eww
Olen uusi, mutten mieletäni kirjoittele turhia viestejä. Nuo tittelit ovat kivoja. Ne, jotka kirjoittavat turhia viestejä, saavat minunpuolestani kirjoittaa, mitä väliä sillä minulle on, jos ovat jotain KANS MVA:ta, ja kaikki turhia viestejä...
-Maija-
LAINAUS(-serafina- @ 16.6. 2005, 14:16)
Tittelit ovat mielestäni piristäviä ja tekevät puskiksesta persoonallisen, koska juuri muissa paikoissa niitä ei taida olla.
Ne eivät kuitenkaan todellakaan ole mikään pääasia, ja turhien viestin kirjoittaminen vain titteleiden saamiseksi on typerää.

Just näin:)
Anna^^
Tittelit kyllä ovat oikein mukavia, kun missään muualla ei ole niitä smile.gif
Sumu
Mä olen kans titteleitten kannattaja. ne on hauskoja! en ymmärrä näitä tyyppejä joille se tuntuu olevan elämäntehtävä kartuttaa viestimäärää, toinen ryhmä ymmärrykseni yläpuolella on nämä jokka näistä jaksaa aina valittaa rolleyes.gif antaa muitten kartuttaa titteleitänsä bluffaamalla jos näin tykkäävät, mutta paljon 'ylpeämpi' tittelistään saa olla jos sen rehdisti on kirjoitellut cool.gif
kkatta
^ Aivan samaa mieltä Sumun kanssa!

Ja vielä se, että tittelit ovat ihanan persoonnalisia! Tosin niitä voisi muuttaa joskus wink.gif
alsu
ei mun mielestä saa poistaa smile.gif eikös uus titteli tule aina 60 viestin välein ? enkä määkään edes paljoa kirjoittele, luen aika paljon nimittäin smile.gif
JennaS
LAINAUS(Greenvilma @ 2.12. 2006, 16:22)
ei mun mielestä saa poistaa smile.gif eikös uus titteli tule aina 60 viestin välein ? enkä määkään edes paljoa kirjoittele, luen aika paljon nimittäin smile.gif

http://www.koirauutiset.com/forums/index.php?showtopic=42 tuolta löytyy nämä tittelit ja niihin "tarvittavat" viestimäärät wink.gif
suvi-
Musta tittelit on kivoja smile.gif
Lumikirsu
Vaikka uusi olenkin niin kivoja noi tittelit on vaikka ne ei mitään merkkaakkaan. rolleyes.gif
Paimenkoirat
Miustakii tittelit on hauska juttu. Tommonen lisä piriste. smile.gif
Henny
Mä tykkään niistä. Ne on tosi hauskoja. stupid.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.