Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Nämä "tittelit"
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
Sivuja: 1, 2
---
Elikkäs, nyt ollaan ajateltu sitä että otettaisiin tittelit pois, koska varsinkin uudet tyypit täällä kirjoittavat turhia viestejä. Mutta, eikö voisi tulla niin että jos on yli 100 viesti kirjoittanut tai sillein että on ollut puolivuotta täällä niin saa titteleitä? Onko tuossa mitään ideaa? lookaround.gif
*Sanni
Mun mielestä tämä on ihan hyvä näin. Eihän täällä sen takia
viestejä kirjoitella ,että saataisiin lisää titteleitä...? blink.gif
Mutta toisaalta onhan täällä niitäkin jotka vain kerää viestejä ,mutta
hällä väliä. tongue.gif
Mem
Mun mielestä ainakin nuo tittelit ovat kivoja, eipä niitä jokaisessa keskustelupaikassa olekaan.
Ja on kyllä aika alhaalle vajonnut, jos vain noiden titteleiden takia kirjottelee kaikkia "tyhmiä" viestejä.
MyTara
LAINAUS(-SaNNi- @ 17.5. 2005, 14:52)
Mun mielestä tämä on ihan hyvä näin. Eihän täällä sen takia
viestejä kirjoitella ,että saataisiin lisää titteleitä...? blink.gif
Mutta toisaalta onhan täällä niitäkin jotka vain kerää viestejä ,mutta
hällä väliä. tongue.gif

Joillekin tuntuu tuo titteleiden kerääminen olevan elämäntehtävä, mutta onneksi Puskiksessa on tiukka valvonta, joten varoituksia ropisee turhia viestejä havaittaessa wink.gif .

Itse tosiaan pidän näistä titteleistä lähes ainoastaan sen takia, että ne luovat oman leimansa Puskikseen smile.gif . Harvemmin tällaisia näkee missään muilla palstoilla.
Avispa
Nuo tittelit on munkin mielestä ihan kivoja.. smile.gif Sitä vaan oon miettiny että, tuleeko tittelit viestien määrästä vai mistä?
Hiipivä Siiseli
^Juu, juuri siitä viestien määrästä smile.gif
Kivojahan nuo on, ei niitä saa poistaa! Harvoilla palstoilla kuitenkaan on tällaisia, tai ainakaan näin hienoja wink.gif
Wupsu
LAINAUS(Lovable @ 28.5. 2005, 19:30)
Mun mielestä Jacinthe kirjoitit viestisi tosi kivasti. Yhdyn.

yhdyn tähän biggrin.gif
tittelit on kivoja ja niitä on välillä kiva katsella wink.gif
Mon@
Onhan ne tittelit kivoja ja voi ollakkin että jotkut keräävät viesteillä itselleen korkeampaa viestimäärää ja sitä kautta titteleitä..

Tittelit ei kuitenkaan ole se puska vaikka osa sitä ovatkin, joten siinä ei paljon menetettäisi vaikka ne poistettaisiinkin. Mulle on ihan sama poistetaanko ne vai ei.. Jos ne poistetaan niin ehkä kuitenkin petyn vähän, mutta elämä on wink.gif
facky
tittelit pysyy½excl.gif!!
..kaktus.
Ei titteleitä saa pois oottaa! Miusta on kiva kun ne on täällä. Miusta on kiva kirjottaa tänne ja sit välillä kattoo montaks viestii ja mikä titteli. Tänne on kiva kirjottaa ja keskustella asioista, eikä pelkästää kerätä titteleitä. Mäkin oon koht olla puskassa jo vuoden ja mulla on vasta kohta viis tassuu eikä se oo mua haitannu. Se on mulle ihan sama jos jotkut on niin tyhmii että kirjottaa tänne vaan sen taskii että saa titteleitä.

(turha viesti sorri. samaa asiaa jauhan eri lauseilla.)
*Sanni
LAINAUS(Mon@ @ 4.6. 2005, 15:11)
Onhan ne tittelit kivoja ja voi ollakkin että jotkut keräävät viesteillä itselleen korkeampaa viestimäärää ja sitä kautta titteleitä..

Tittelit ei kuitenkaan ole se puska vaikka osa sitä ovatkin, joten siinä ei paljon menetettäisi vaikka ne poistettaisiinkin. Mulle on ihan sama poistetaanko ne vai ei.. Jos ne poistetaan niin ehkä kuitenkin petyn vähän, mutta elämä on wink.gif

Niin,näinhän se on. Komppaan Lauraa. smile.gif

(tämäkin turha viesti ,mutta halusin vain kertoa) innocent.gif
SuklaaMuru
Minä en olekkaan muilla sivuilla liikkunu, missä on nämä tittelit.
Tuli vähä olo, et täh?! w00t.gif
Mutta kyllä nämä on jo sulattanu blush.gif

Tiedän, turha oli tämäkin whistling.gif
-serafina-
Tittelit ovat mielestäni piristäviä ja tekevät puskiksesta persoonallisen, koska juuri muissa paikoissa niitä ei taida olla.
Ne eivät kuitenkaan todellakaan ole mikään pääasia, ja turhien viestin kirjoittaminen vain titteleiden saamiseksi on typerää.
Wilde
Joka palstalla varmasti on noita viestin keräilijöitä, oon huomannu asian monta kertaa hauvassakin.
Mutta uskoisin että keräily loppuu, kun alkuinnostus hieman lopahtaa.
Ja mielestäni nämä tittelit ovat hieno idea! Itselläni ei tulisi mieleenkään poistaa niitä.
Kurotora
ei saa poistaa stop.gif tittelit on just parhait w00t.gif niis on kyl kivat noi "rop kasvattajaryhmä" jne.. ne kuuluu puskaan! wub.gif
tuunanen
LAINAUS(-serafina- @ 16.6. 2005, 13:16)
Tittelit ovat mielestäni piristäviä ja tekevät puskiksesta persoonallisen, koska juuri muissa paikoissa niitä ei taida olla.
Ne eivät kuitenkaan todellakaan ole mikään pääasia, ja turhien viestin kirjoittaminen vain titteleiden saamiseksi on typerää.

Olen samaa mieltä.. Mitkä muuten lasketaan turhiksi viesteiksi? rolleyes.gif
Summer.
Tittelit ovat kivoja, enkä haluaisi että niitä poistetaan!!
Sandra
Mielestäni silloin on jotain vialla, jos kirjoittaa kahden kuukauden aikana lähemmäs kahta tuhatta viestiä, ja niistä n. 70% on !! KAATOPAIKKA !! :ssa... Silloin se melkein on tittelien keräämistä... Ei ehkä suoranaisesti aiheeseen liittynyt, mutta ei se mitään wink.gif

tuunainen: turhia viestejä on ainakin tämän tyyppiset:

Olen samaa mieltä.
Aivan
Just niin
Joo

Eli lyhyet viestit, joiden ainoa tarkoitus on kasvattaa viestiketjun pituutta tongue.gif
Once
täällä on lisää aiheesta.

Tästä aiheesta on tosiaan jo puhuttu ennenkin. Mielestäni olisi hyvä että tittelit määräytyisivät sen mukaan kuinka kauan täällä on ollut. Viestilaskuri kun saattaa vetää tänne vain turhien viestien keräilijöitä. Tosin nykyään tilanne on rauhoittunut huomattavasti ottaen huomioon millainen se ennen oli.. rolleyes.gif

Tittelit on silti hyvä juttu, ne piristää kivasti smile.gif
Miki*
Minä olen sitä mieltä myös että tittelit piristävät puskaa ja tekevät siitä persoonallisen smile.gif
Muilla palstoilla ei olekaan näin hienoja Titteleitä happy.gif
¤janette¤
Oon huomannu et on monia ihmisisä jotka ei ole ollu täällä edes vuotta ja ne on jo valiojäseniä.ja suurin osa niistä on ihan täysin turhia viestejä.minun mielestä olisi hyvä tehä sellainen juttu että tittelit tulisi sen mukaan kuinka kauan on olut puskassa smile.gif
~PeiKko~
LAINAUS(Sandra @ 10.8. 2005, 18:30)
tuunainen: turhia viestejä on ainakin tämän tyyppiset:

Olen samaa mieltä.
Aivan
Just niin
Joo

Ei nuo ole turhia viestejä. Mielestäni turhat viestit ovat sellaisia millä ei ole mitään merkitystä.
Nuo ovat tärkeitä jos joku kysyy jotain ym. Tajuan kyllä ettet varmaan tarkoita kirjaimellisesti juuri noita sanoja.
Mutta nuo esimerkit eivät ole turhia viestejä. angry.gif
MyTara
LAINAUS(~PeiKko~ @ 12.8. 2005, 14:02)
Ei nuo ole turhia viestejä. Mielestäni turhat viestit ovat sellaisia millä ei ole mitään merkitystä.
Nuo ovat tärkeitä jos joku kysyy jotain ym. Tajuan kyllä ettet varmaan tarkoita kirjaimellisesti juuri noita sanoja.

Minusta nuo Sandran antamat esimerkit todella ovat turhia viestejä. blink.gif Eiväthän nuo mitään merkitsekään, jos joku vaikka kysyy apua koiransa kouluttamiseen ja sitten joku tajuaa vastata "komppaan edellistä", "juuri niin" tai "samaa mieltä". Nuo ovat minusta juuri turhista turhimpia ja mainioita esimerkkejä, anteeksi nyt vaan. rolleyes.gif

Ja kun noilta rotupalstoilta muutamia rotupulinoita luin, niin oli kyllä aika paljon turhia viestejä... Pitkät ketjut sain lukea lähes pelkkää "joo", "niinpä" jne viestejä. Kyllä niihin enemmänkin sisältöä voi edes yrittää mahduttaa. wink.gif Vaikka itseni pitäisi vastata vain "joo" jollekin, laitan samaan viestiin muutakin juttua, ettei siitä tule turha.
Sandra
LAINAUS(~PeiKko~ @ 12.8. 2005, 15:02)

Eihän se nyt haittaa yksi tai kaksi tuollaista viestiä, mutta olen lukenut keskusteluita, joissa on monta sivua tuon tyyppisiä viestejä. Totta kai saa olla samaa mieltä, mutta voisi myös hieman perustella tai tuoda uutta näkökulmaa asioihin, eikä vain jankata samaa wink.gif
Kurotora
LAINAUS(Sandra @ 10.8. 2005, 19:30)
Mielestäni silloin on jotain vialla, jos kirjoittaa kahden kuukauden aikana lähemmäs kahta tuhatta viestiä, ja niistä n. 70% on !! KAATOPAIKKA !! :ssa... Silloin se melkein on tittelien keräämistä...

Ei voi sanoa että on "turhia" jos on suurimmaks osaks kaatopaikal siel on yleensä hyviä ja hauskoja keskusteluja baa.gif
Mut joskus niit viestei kirjottaa päivässä montakymmentä kun nii paljon hyvii keskusteluita kaikkiin vastaaa ku ei oo ollu pitkää aikaan koneel oops.gif
MyTara
LAINAUS(Kurotora @ 12.8. 2005, 17:36)
Ei voi sanoa että on "turhia" jos on suurimmaks osaks kaatopaikal siel on yleensä hyviä ja hauskoja keskusteluja baa.gif
Mut joskus niit viestei kirjottaa päivässä montakymmentä kun nii paljon hyvii keskusteluita kaikkiin vastaaa ku ei oo ollu pitkää aikaan koneel oops.gif

Onhan siellä Kaatiksella loppujen lopuksi melko "turhia" viestiketjuja, niitä leikkejä lähinnä. Muut palstat tuntuvat kyllä välillä niin kuolleilta, että ainakin puskailuni alkuaikoina vastailin usein Kaatiksen topiceihin, sillä muilla palstoille ei ollut eloa. Nyt olen vähentänyt/lopettanut Kaatikseen vastailemisen. En halua 99% viesteistäni olevan sinne kirjoitettuja, sillä useimmiten Kaatikselle lähetetyissä viesteissä ei ole juurikaan sisältöä kuin muutaman sanan verran.
milkyjoe
Sehän on täysin niiden oma asia jotka vajoavat niin alas että kirjoittavat viestejä saadakseen titteleitä. sleepy.gif
Minä en viittaa tällä kehenkään, vaan ihan yleisesti.
Kaikkialla nimittäin ei ole tämmöisiä titteleitä, niin tämä on aika piristävä juttu.
Mutta ne jotka kirjoittelevat turhia viestejä saadakseen titteleitä, niin se on heidän oma ongelmansa.
Jälkeenpäin he huomaavat että jos tittelit on heivattu kankkulan kaivoon, niin he ovat sen aiheuttaneet.
Eiköhän turhien viestin kirjoittelu sitten ala loppumaan.

!!KAATOPAIKKA!! palsta on kyllä aika täynnä leikkejä, eihän siellä muita keskusteluja olekaan. :/
Paitsi pulkku, jossa on harvoin eloa. OFF-TOPIC palstakin on jo aika dead. Ennen siellä oli pulinapalsta, pari leikkiä ja oikein hyviä keskusteluja. Mutta nyt siellä ei ole enään lainkaan eloa.
Kaikki ovat melkein siirtyneet kaatopaikalle, joka ennen oli 'Testing testing...' jossa vain testailtiin.
Mutta mikäs se nyt onkaan? Suoraan sanoen oikea kaatopaikka. dry.gif
Ymmärrän kyllä että miltä Puska näytti ennen kaatopaikkaa, mutta silti.
Sandra
LAINAUS(Kurotora @ 12.8. 2005, 18:36)

Onhan nämä pienet leikit yms. ihan hauskoja, mutta eipä niissä ole oikein mitään sisältöä (tällaisiahan !! KAATOPAIKKA !! todella on täynnä) Esimerkiksi nämä "tiputetaan rotuja" -jutut. Itse joskus niihin osallistuin, mutta en koskaan käynyt edes kattomassa mikä rotu lopulta jäi. Kuten Faith sanoi, kaatopaikka todellakin ON kaatopaikka, siellä on helppo kerätä paljon viestejä. Toivon, että näiden viestienkerääjien takia titteleitä ei poisteta Puskasta biggrin.gif
Vanilla_
Enpä osaa olla tässä asiassa montakaan mieltä. huh.gif Ehkäpä kallistun kuitenkin sille puolelle, jossa vastutetaan titteleiden poistamista. Kuten moni onkin jo maininnut, titteleitä ei kannata poistaa, koska ne tekevät Puskaradiosta kivan ja persoonallisen näköisen. Tämä mieltä olen minäkin. Niistä viestinkerääjistä vielä, että Alussahan saattaa tulla tekstiä vaikka kuinka paljon, mutta päivä päivältä se alkaa tuntua tylsemmältä ja lopulta ei kirjoiteta ollenkaan mitään. smile.gif

Olkaamme onnellisiä, että muilla palstoilla ei ole yhtä hienoja hymiöitä eikä edes titteleitä niin kuin Puskaradiossa! Yleensä palstoilla on jotain tähtiä.

" * = tavallinen jäsen"
" ***** = jumallinen jäsen"

jnejne. Tylsää. sleeping.gif
Nomparelli
LAINAUS(Farkku @ 31.5. 2005, 17:29)
Nuo tittelit on munkin mielestä ihan kivoja.. smile.gif Sitä vaan oon miettiny että, tuleeko tittelit viestien määrästä vai mistä?

viestien määrästä ne kasvaa.. Vaikuttaako se kuinka kauan on ollut niin titteliin? confused.gif
Veera
Ei saa ottaa pois, monethan näistä pitää! biggrin.gif Mun mielestä sillä ei ole mitään väliä ovatko leikit turhia vai ei. Jos jotkut niistä tykkää, niin antaa vaan vastailla gallupeihin ja leikkeihin!
Once
LAINAUS(Nomparelli @ 11.9. 2005, 11:01)
Vaikuttaako se kuinka kauan on ollut niin titteliin? confused.gif

ei.
jööttifani
baa.gif Voiskos joku muistuttaa miten nämä siirtyvät ? Mikä on se raja että saa seuraavan?
Ei sillä niin väliä mikä titteli on mutta onko siinä joku logiikka takana?
toiskan muori
Kyllä viestien kertymisessä on selvä logiikka takana, ja parempi ettei jäsenet sen enempää tiedäkkään tongue.gif
<Aino>
Mielestäni tittelit saisivat poistua, ja vaikka viestilaskurikin näkyviltä, sillä se tekee puskaan turhan kireän ilmapiirin tietyillä "osastoilla" sleepy.gif ..
annamurr
Musta näin on ihan hyvä! biggrin.gif
Vanilla_
Oho. Hupsista, Toiskan muori olikin kirjoittanut jo tuosta. Anteeksi, pyyhinpä viestini pois. smile.gif
Jettis
Tittelit on tosi kivoja, ei niitä saa poistaa!
Fasupala
Tittelit ovat kiva lisä thumbup.gif
---
Ihmetyttää tuo: olen vuodessa kirjoitellu n. 700 viestiä kun eräät ovat puolessavuodessa lähes 2000! rolleyes.gif
Once
LAINAUS(-Vappana- @ 30.10. 2005, 20:03)
Ihmetyttää tuo: olen vuodessa kirjoitellu n. 700 viestiä kun eräät ovat puolessavuodessa lähes 2000! rolleyes.gif

No eiköhän tämäkin rauhoitu nyt kun viestilaskuri poistettiin Kaatopaikalta.
Avispa
LAINAUS(jööttifani @ 13.9. 2005, 00:22)
baa.gif Voiskos joku muistuttaa miten nämä siirtyvät ? Mikä on se raja että saa seuraavan?
Ei sillä niin väliä mikä titteli on mutta onko siinä joku logiikka takana?

1 Uusi pentu Puskassa... !
20 Sisäsiisti!
60 ilmoitettu junioriluokkaan
100 ilmoitettu nuortenluokkaan
150 ilmoitettu käyttöluokkaan
200 Toinen serti ja ensimmäinen CACIB
300 Tuomari ei tiedä mitään! Hyvä... grrr!
400 ilmoitettu valioluokkaan
500 Kaksoisvalio
600 Vuolasvirta-palkinto
750 Kansainvälinen kaksoisvalio
900 BIS Maailmanvoittaja!
1050 BIS Cruft'sissa!!
1200 ROP veteraani
1350 Ylen rakastettu soffachampion
1650 ROP kasvattajaryhmä
1800 RYP kasvattajaryhmä
1950 Valiojäsenyys lähestyy...
2000 Valiojäsen FIN CH
4000 Kirppu
6000 Riesa
8000 TÄI
10000 maan vaiva
12000

Tuossa noi miten tittelit siirtyy.

Mitä tapahtuu ton 12000 jälkeen?
Vahtis
LAINAUS(Affe @ 30.10. 2005, 19:32)
Mitä tapahtuu ton 12000 jälkeen?

Tulee musta-aukko ja nielaisee! ph34r.gif teehee.gif
abc
LAINAUS(Vahtikoira @ 30.10. 2005, 20:35)
Tulee musta-aukko ja nielaisee!  ph34r.gif  teehee.gif

Taitaa olla tääkin turha viesti unsure.gif , mutta oli pakko tulla nauramaan Vahtikoiran kommenttia laugh.gif
LonelyWolf
Itse pidän titteleistä, mutta sen sijaan että tuijottaisin niitä, katsonkin nykyään milloin nick on rekisteröitynyt. Siitä näkee helpomin kuinka kauan täällä on ollut ja ns. ketä kunnioittaa.
~Wanda~
Tittelit ovat minun mielestäni ainakin odella hauskoja! Ei niitä saa poistaa.. cry.gif Tietenkin on tyhmää, jos jotkut kirjoittavat turhia viestejä vain saadakseen mahdollisimman korkeimman tittelin! Mutta ne ovat kiva lisä..
Himpula
Mä tykkään ainakin. Haluaisin suurremman tittelin ja yritänkin sitä. Mutta vastailen viesteihin jotka ovat mielestäni ´hyödyllisiä´ ja teen niitä. thumbup.gif
Joandy
En ole mielestäni turhia viestejä kirjoittanut, enkä aio kirjoittaa. Varsinkaan joidenkin titteleiden vuoksi ;D
Nuo tittelit ovat kyllä hauska keksintö ^__^
Ässä
Mun mielestä ois parempi että pisteitä sais siitä kuinka kauan on ollut Puskassa. Silloin ei hyötyis turhista viesteistä. smile.gif
Souffu
Minustakin tittelit ovat kivoja ja kun niihin vielä liittyy tuommoinen erilainen kuva happy.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.