Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: ajokokeet
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Metsästyskokeet & metsästys
australianpaimenkoira
onko kukaan ollut ajokoiransa kanssa ajokokeissa? olisin halukas tietää että tarviiko silloin omistaa metsästyskorttia vai pystyyko sinne menemään ilmankin?
olen ajatellut meneväni kokeisiin seuraavalla koirallani mutta en omista metsästyskorttia!!
PäiviK
Ei tarvitse olla metsästyskorttia. Kokeeseen kuitenkin täytyy koiran omistajan hankkia kaksi tuomaria, siinä on ainakin meillä ollut tekemistä...
australianpaimenkoira
kiitti!! nyt mä voin suostutella isän lähteen niihin kokeisiin!!
kuinka monta kertaa te ootte jo käynyt kokeissa ja millä koiralla??
ansku^
En oo ite käynyt ajokokeissa mutta meillä on kaksi suomenajokoiraa FIN KVA Nappe ja Riki. Ja melko paljon on Nappe käynyt ajokokeissa.
Turunen
Kolmen viikon päästä olisi tarkoitus mennä Sissin kanssa mun metsästysseuran seuranmestaruus kisoihin dogrun.gif Se onkin sitten Sissin eka startti koeuralla, toivottavasti lisää tulee jatkossa thumbup1.gif
Itselläni on ollut tuomarikortti yli kymmenen vuotta eli aika monissa kokeissa olen ollut jo tuomarina... rolleyes.gif sekä koetoimitsijana.
NooorA
Rokki oli... Olikos se nyt viikko sitten niin ajokokeissa. En tiedä miten meni mutta voihan sitä kysyä aina. rolleyes.gif
Turunen
Unohdin tänne kirjoittaa... tuolla tiilenpäissä jo hehkutin. Sissi voitti tuon seuranmestaruuden thumbup.gif Keli oli todella huono, vettä satoi ja tuuli oli todella kova, joten tuomarihukkia tuli monelle koiralle confused.gif Sissin ensimmäinen jänis puolestaan otti epäreilut keinot käyttöön sneaky2.gif ja painui 74 minuutin ajon jälkeen kiven alle! Sissi nohevana tyttönä haki isän (joka toimi koiranohjaajana) ja toisen tuomarin paikalle ja näytti että tuolla se on, ei suostu juoksemaan rolleyes.gif Toinen jänis olikin sitten sellainen ihmeellinen kiitäjä että kovan tuulen takia, tuli tuomarihukka ja tärkeitä ajominuutteja jäi saamatta paperille... dry.gif lisäksi tämäkin jänis juoksentele todella monta kertaa pirunpellossa... sleepy.gif
Mutta kuiteskin Sissi oli ainoa koira koko kokeessa joka sai tuloksen ei mikään hyvä... Ajok 3 pisteillä 50,50. Lisäksi meidän seura voitti kolmiseura ottelun smile.gif
Piikametsän Kennel
Juu tuomarin hankkiminen voi olla aika hankalaa.... Itse juur suoritan tuomarikorttia vie olis kaksissa kokeissa käytävä aputuomarina niin sainsin luvat.
Piikametsän Kennel
LAINAUS(Turunen @ 27.10. 2008, 08:34) *
Unohdin tänne kirjoittaa... tuolla tiilenpäissä jo hehkutin. Sissi voitti tuon seuranmestaruuden thumbup.gif Keli oli todella huono, vettä satoi ja tuuli oli todella kova, joten tuomarihukkia tuli monelle koiralle confused.gif Sissin ensimmäinen jänis puolestaan otti epäreilut keinot käyttöön sneaky2.gif ja painui 74 minuutin ajon jälkeen kiven alle! Sissi nohevana tyttönä haki isän (joka toimi koiranohjaajana) ja toisen tuomarin paikalle ja näytti että tuolla se on, ei suostu juoksemaan rolleyes.gif Toinen jänis olikin sitten sellainen ihmeellinen kiitäjä että kovan tuulen takia, tuli tuomarihukka ja tärkeitä ajominuutteja jäi saamatta paperille... dry.gif lisäksi tämäkin jänis juoksentele todella monta kertaa pirunpellossa... sleepy.gif
Mutta kuiteskin Sissi oli ainoa koira koko kokeessa joka sai tuloksen ei mikään hyvä... Ajok 3 pisteillä 50,50. Lisäksi meidän seura voitti kolmiseura ottelun smile.gif

KOVASTI ONNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JA MENESTYSTÄ SISSLLE dogrun.gif rolleyes.gif thumbup.gif
NooorA
Rokki poju sai viikko sitten ajon ! laugh.gif Komeasti kyllä ajo. tai no ainahan se nyt komeasti ajaa whistling.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.