Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Muistoissamme
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 8: Noutajat, ylösajavat koirat ja vesikoirat
Inksu
Rocbee First Edition "Urho" 17.12.2004-6.6.2005

"Hän tanssi kanssa enkeleiden, tanssi pienen tanssin, vaan tiedän, etten koskaan voi häntä unohtaa.
Kun suljen silmät niin hän on täällä taas, ja taas voin nähdä jokaisen askeleen...Voin nähdä, voin elää ja voin unohtaa, voin tuntea sen kaiken uudelleen. Kun hän vain tanssi kanssa enkeleiden, tanssi pienen tanssin, lähti näytöksensä jälkeen kuin tulenliekki vaan. Hän tanssi kanssa enkeleiden vain yhden valssin, vaan tiedän, etten koskaan voi nähdä kauniimpaa."
( Yö: Hän tanssi kanssa enkeleiden)

Urhoa suunnattomasti kaivaten Inka, muu perhe+Vinski, Sari ja suuri joukko Urhon neli-ja kaksijalkaisia ystäviä
~goldens~
Voih, osanottomme. unsure.gif sad.gif
Voimia !
walesi!!!
Voimia unsure.gif
Eikös tuo ollut wss?
tuntuu pahalta ajatella että menetäisin oman rakkaan welshini niin voin vain ajatella miltä sinusta tuntuu....
Mites mihin hän menehtyi kun ei kauaa ehtinyt elää sad.gif
Inksu
Urho oli väsynyt ja kipeä pieni poika ja hän lähti hyvin kauniisti enkeleiden mukaan.
<Aino>
Otan osaa Inka sad.gif Voimia!
Terhi
Osanottoni Inka. sad.gif
Inksu
Kiitos osanotoista goldens, tepa ja aino..
Hiipivä Siiseli
Osanottoni ja voimia teille! Niin nuori.. sad.gif
ellien
Osanottoni vielä tätäkin kautta sad.gif . Niin surullista...
Delibes's
kovin nuorena Urho jo joutui lähtemään, syvimmät osanottoni suruusi Inka! Voimia sad.gif
Inksu
Kiitos osanotoista. Minulla on nii kamala ikävä Urhoa... sad.gif
-Saana-
Osanottoni sad.gif
Uskon että sinulla on ikävä Urhoa.
Mutta koita jaksaa
Liisa
osanottoni myöskin minulta.. ; unsure.gif
<Iida>
Voimia confused.gif ! Todella surullinen tapaus sad.gif
phard
Osanottoni. voimia sinulle.
sipuli
IHA KAUHEETA dots.gif unsure.gif MITÄ SÄ VOIT TEHDÄ MUUTAKU AJA TELLA SITÄ
sipuli
VOI VOI angry.gif MINÄ OISI IHAN POIS TOLALTANI JOS MUN TINTILLE KÄVIS SAMATE huh.gif
MyTara
Otamme Taran kanssa syvästi osaa suruusi sad.gif . Urho oli sinulle varmasti maailman paras koira.
moona
voimia!! kovin nuorena joutui lähtemään sad.gif
Inksu
Kiitos...kauniit muistot lohduttavat.
Summer.
Otan osaa! Tiedän ihan oikeasti, miltä niistä ihmisistä tuntuu, jotka ovat menettäneet oman rakkaan koiransa. Itse menetin myös Alpo- dalmikseni vähän yli kuukausi sitten confused.gif
Dina 4-ever
Voih. Harmi. sad.gif san ottoni sekä *Dalmatian*: lle ja Inskulle,
Summer.
Osanottoni ja voimia teille!!
Pisara
Myöhäiset osan otot. cry.gif
_berni_
osan ottoni cry.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.