Aika vanha keskustelu, en tiedä olisiko tälle pitänyt aloittaa kokonaan uusi aihe .
No mutta, ketkäs hakee tänä vuonna jonnekin? Tiedättekös jo minne haluaisitte?
Mulla olisi lukioon haku edessä, enkä ole vielä päättänyt minne haen. Onhan joku ajatus, muttei vielä mitään päätöstä. Ja olen vielä niin huono päättämään asioita
suvii
1.2. 2008, 21:13
Itse haen nyt tulevana keväänä Ja Naantalin lukioon olis tarkotus hakea! Mieli saattaa kyllä vielä muuttua mutta tuskinpa, on tuo Naantali ollut mielessä jo sen verran kauan!
Lory
1.2. 2008, 23:03
Mulla on kans haku nyt pian tulossa, näillä näkymin suuntaan Turun Lyseon lukioon, toiseksi vaihtoehdoksi pistän Klassikon. Lyseo kyllä houkuttelee enemmän kursseillaan (erityisesti kuvis), rakennuksellaan ja muutenkin (bussimatka, jee!), Klassikossa on taas kaikki tutut kun siellä olen nyt yläasteella plus siellä saisi jatkaa vielä latinan opiskelua.
Mona_
1.2. 2008, 23:14
lukiossa olen nyt,mutta ei oo oikeen mun juttunu.. Haen nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi!
Minnt
2.2. 2008, 13:20
Mullakin haku lähestyy, ja uudenmaan maaseutuopistoon haen, eli eka ja toka hakuvaihtoehto menee siihen. (Siis pieneläinlinja ja maaseutuyrittäjä) Toivottavasti pääsisin sinne
tuunanen
2.2. 2008, 19:47
Eiköhän se pintakäsittelyala mua kutsu, tarkoitus ois sitten erikoistua automaalariksi.
-Emmi-
4.2. 2008, 15:42
Sinne haen minne olen toivonut jo kauan Kakkosena kauppis/Steinerlukio...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.