Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ulpu tempun teki...
Puskaradio > Puskis > K-18
sannukka
Nyt kun meillä on tilaa, niin äiti haluis tuoda kaikki ylimääräset tavaransa meille. Semmosen kevyen nojatuolin suostuin ottamaan, kun tarviihan eläimet oman tuolin telkkarihuoneeseen. smile.gif Siinä ne makas vuorotellen koko eilis ehtoon, Tiksu leveesti, ja Ulpu pienessä kippurassa.

Tiksu oli just saanu hyvän asennon, ja lussutti tyytyväisenä viltin kulmaa. Ulpu päätti, että tuoli on hänen, kissa nukkukoon edelleen vaan tuon ihmisen sylissä. Siitä vaan ensin seisoman tuoliin, ja kun kissa ei väistänyt, niin päälle makaamaan. Siellä kissa oli sen näköisenä, että mitä hel... blink.gif sneaky2.gif . Pakko oli vähän kevittää, että raukka pääsi pois sieltä. Eikä Ulpulla varmaan oikeesti ollu tarkotus Tiksua pois ajaa, ei vaan tajunnut, että toinen on aika pieni, ei ehkä tykkää maata hänen allaan. biggrin.gif Harmi ettei ollut kameraa hollilla.
sipa
Ulpu käytti ihan selvästi isomman oikeutta.. jos toinen ei väistä niin mennään maate päälle.. laugh.gif Tiksu ressukka oli varmaan järkyttynyt kokemastaan.. Tällä tavallahan Ulpu kyllä saa seuraavan kerran paikan sovinnolla, sillä tuskin Tiksu enään haluaa painavaa koiraa päällensä.. biggrin.gif
sannukka
Niin, ens kerralla joko Tiksu lähtee, tai sit antaa kynttä niin, että Ulpu lähtee. Se on yllättävän helppoa Tiksun vieläkin saada Ulpu selälleen. Näyttää siltä, että Ulpu on hätää kärsimässä, kun kissa on kaulan ympärillä. Yleensä se leikki päättyy siihen, sillon kun kissa herralta kärähtää käämi. biggrin.gif Täytyy kyllä myöntää, että yleensä mulla kärähtää käämit ensin, kauhee kohkotus ja juokseminen ympäri kämppää, ja kissa pirulainen oikeen haastaa Ulpua leikkiin. En mä kestä kattella, kun se näyttää niin hurjalta. lookaround.gif
Arissa
Unelma yrittää pistää Gisella kissaa matalaks ja kissa on aivan liian kiltti. Toki se sähisee ja tassuilla huitoo, mutta eipä Unelma unnukka siitä välitä. Pari kertaa Unelma on ollut ottamassa kissaa niskasta kiinni, mutta kissa on ehtinyt karkuun ja minä tullut väliin.

Ei Unelma aina Gisellaa kiusaa ja on ne useasti olleet kuonot vastakkain ihan kauniisti, mutta joskus se vaan tahtois että kissa leikkii, mutta kissa ei tahdo leikkiä unnukan kanssa biggrin.gif
sannukka
Juu, Ulpu ottas niskasta kiinni tai päästä, ja ottaakin aika usein. Sitten on kissan pää ihan kuolassa, kaunista.

Eilen oli mies lähdössä jalkapallo-otteluun, pelaamaan siis. Oli etsinyt säärisuojia, kun mä olin ne ottanut narulta ja pistänyt ylähyllylle, eikä ne kuulemma kuulu sinne. Oli käyny takapihalla ja juossu ympäri kämppää. Oli sattunu kattomaan pihalle ikkunasta, siellä oli Ulpu ja kissa jo mennyt peräkanaa. Ulpu oli oven työntänyt nenällään auki, kun oli vähän jäänyt raolleen. (arvatkaa oonko siitäkin muistanut mainita, kissa kun karkaa äkkiämpää ku äkkiä. ja nykyään mies huutaa ite ovelle mennessään KISSA, ettei mun tarvi vaivautua biggrin.gif jotain se on oppinu, mut ei ihan kaikkea,se eilen nähtiin ) Kuulemma Ulpu oli sit jaakannu kissaa ja saanu sitä niskasta kiinni, niin mies sai sit kissan siitä. Koirapa ei antanukkaan kiinni, heti kun tajus mikä on homman nimi, lähti vähän kauemmas. Kauniisti jolkotteli perässä kyllä, ei sillä tavalla karannut, mutta kiinni ei antanut ottaa. Ja sitten tuli naapurit, ja Ulpu tietysti oli sit hyppinyt päin ja osottanut oikeen kuin paljon hän tykkää naapureista. Naapurit ei ilmeisesti tykänny, kysyivät vaan, että kuin paljon tää vielä kasvaa. sad.gif Eikä varmaan uskoneet, että oli elukat karannu, kun mulla on tapana käydä aamupissat vapaasti. Ja vähän muutenkin, kun ei se lähde karkuun, ja on tullu luo aika hyvin.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.