Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Suuri Seikkailu
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Ässä
Paljon on puhuttu, että suuri seikkailu on mennyt pelkäksi firmojen mainostusjutuksi. Esim. Halti ja MustaPörssi saa siitä aika hyvät mainokset. dry.gif

Mitä mieltä te olette? Onko Suuressa seikkailussa enää mitään järkä? Jaksaako sitä katsoa?

Ensimmäiset kilpailut ovat olleet (ainakin mun mielestä) haastavampia. sleepy.gif
-serafina-
Alkuvuosina (olisiko ne olleet vuodet -01, -02 ja -03...) katsoin Suurta Seikkailua innokkaasti, mutta minunkin mielestäni siitä on mennyt viime vuosina maku.
Jotenkin siitä on tullut niin kaupallista p*skaa, ettei sitä jaksa erkkikään seurata. confused.gif
~keiko~
Aikaisempinä vuosina tykkäsin katsoa! mutta tänä vuonna se oli ihan pohjanoteeraus..juontaja ei sopinut siihen ollenkaan ja muutenkin ei ollut mielenkiintoista katsottavaa. Kisat ei vaatineet ollenkaan fyysistä kuntoa niin kuin edellisissä versioissa. Ja nuo loppu kilpailut lookaround.gif Niissä olisi hiukan voitu ajatella että ne olisivat paremmin sopineet sekä miehille että naisille, kun nyt olivat enemmän miehisiä lajeja.

Myös se äänestys systeemi oli ihmeellinen.Minusta oli ihan väärin että kapteeni joutui siihen aina. Edellisissä oli parempi tapa dry.gif Meni kyllä koko maku ohjelmaan..
Japsi
Aikaisempina vuosina tuli katsottua aika tiiviistikin. Varsinkin viime vuonna, kun Seikkailu sattui omaan kaupunkiin.
Jos vertaa esim. viime vuotista (tai aikaisempia) tämän vuotiseen, oli se/ne ehdottomasti parempi. Tämän vuotinen oli vain pieniä kilpailuja, kun aikaisemmissa on ollut todella fyysistä voimaa ja kestävyyttä vaativia kilpailua (mm. kiipeämistä louhoksen yli vaijerilla tms.), kun tässä taas 'kannettiin vettä' -tyyliin.. unsure.gif
sahku
en oo ikinä kattonu, enkä aio katsoakkaan !! onneks se kuitenkin loppu... pelkää kopiointia saon minä dry.gif ja muutenkin se on saanut vähän rahallisen maun, että... ja juontajatkin on ollu vähän niin ja näin..
ssaana
Ensimmäiset siellä Posiolla ja vuosi siellä Kolilla oli vielä kivoja, katoin innokkaastikin, mutta viime vuosi oli jotain niin järkyttävää...Tänä vuonna siitä päästiin jo ylöspäin, mutta koko keskiaika-teema.Hohhoijaa. rolleyes.gif Olisivat vaan pysyneet siellä Posiolla tai edes Kolilla! dry.gif

Ne kilpailut tänä vuonna oli tosiaan...Jos en olisi joskus pari vuotta sitten oikeasti tykännyt tästä ohjelmasta, olisin voinut nauraa niille.Veden kantoa, kas kun ei mitään vielä yksinkertaisempaa. sleepy.gif

Äänestyssysteemistä nyt puhumattakaan. blink.gif Aiempi tapa oli paljon parempi ja mielenkiintoisempi, koska siinä kilpailijat pääsivät enemmän taktikoimaan ja kaikilla kilpailijoilla riitti jännitettävää oman jatkopaikkansa suhteen, kuten myös katsojilla. wink.gif
Vinke
Ekan kisan katsoin ahkerasti, mutta loput on ollu toinen toistaan surkeampia... dry.gif
MyTara
Kyllä aikaisempien vuosien Suuria Seikkailuja on tullut katsottua ((Posio, Koli)), mutta tämä viimeisin oli kyllä pohjanoteeraus dry.gif . Jotenkin ne ns. "julkkiskisailijat" tässä Suuressa Seikkailussa kielivät jos siitä, ettei taida kansa enää koko ohjelmaa juurikaan jaksaa katsoa... No juu, en siis pitänyt. Vain pari jaksoa viitsin katsoa tongue.gif .
>tinja<
Tänä vuonna en kyllä jaksanu yhtään kattella lookaround.gif Jotenkin niin kuiva ohjelma jos vertaa vaikka selviytyjiinki biggrin.gif
-serafina-
Totta, posio/koli aikoina kisa oli vielä mielenkiintoinen. Viime vuosia ohjelmantekijät ovat kuitenkin yrittäneet tavoitella liikaa jotain erilaista ja lopputulos on aika surkea. Muutenkin mielestäni on tyhmää, kun se kapteeniäänestys mentiin tänä vuonna muuttamaan erilaiseksi, se edellinen tapa oli paljon parempi!
Nassikka
En muista oliko se eka vai toka mikä oli aivan loistava smile.gif Silloin tehtiin mm. Avaruusvideot, ne pelasvaat curlikia ym tm wink.gif Se oli Suuri Seikkailu, mistä oikeasti pidin! Seuraavia seurasin vähän sivusilmällä. Jotenkin tuntui, että ihmiset yrittivät olla väkisinkin hauskoja.

Tämän vuotinen oli pohjanoteeraus. En seurranut kuin muutaman kerran ja se riitti. En tykännyt.

Ei enään koskaan suurta seikkailua, sellainen adressihan löytyy netistä wink.gif tongue.gif

Yleensäkkin minusta tuntuu, että Suomessa tälläiset jatko-osat eivät toimi. niihin ei osata löytää mitään uutta. Kun sitä yritetään (mm. uusin SS) se ei toimi. Ainakaan minun mielestä.
Lydia
Mä oon seurannut Suurta Seikkailua jonkin verran (ainoastaan kesä -02 jäi väliin, kun olin Norjassa)
ja kiinnostavimmat olivat eka Posiolla ja 2003 kesän Kolilla (varsinkin se jakso jossa ne oli Okun kaivoksella biggrin.gif ) Kolilla porukka oli niin hauskaa, että juutuin kyllä ruudun ääreen.

Tämä vuonna kattelin vaan muutamia jaksoja ja kyllä alkaa olla idea jo loppuunkulutettu jo viime vuonna oli tällaisia merkkejä paljonkin ilmassa. Tuskin enää ketään pahemmin SS kiinnostaisi, jos vielä ensi vuonna meinaisivat uuden tehdä... sleepy.gif
Kituli
Aivan ensimmäisen kisan katsoin joka jaksan tarkasti, mutta kisa kisalta aina vaan surkenee ja surkenee... Tuota äsken tullutta en edes katsonut, niin tylsää viihdettä kun olla ja voi.
<heinäsirkka>
mun mielestä kaikissa kilpailuissa joita olen kattonut on ollut järkee,mut ei uusinnoissa.ja miks sen piti tulla niin myöhällä? blink.gif wacko.gif blush.gif
-Tintti-
Viime vuonna oli ihan ok, mutta tosiaan alkoi oleen ideat loppu dry.gif

Mutta tämänvuotinen oli kaikista pahin!! Todellakin, mitään fyysistä voimaa ei tarvinnut missään.
Sekä semifinaali, että finaali oli järkyttäävn ihmeeliset kisat!! Ei mtn kiinnostusta oo katsella tuollaista!!
Juontaja oli huono, mutta sopi mielestäni ihan ok tuohon keskiaikaan (keskiaika muuten oli aika huono aihe, mielestäni)!
~PeiKko~
No Suuri Seikkailu alkaa olla vähän niinkun rahan pyyntiä.ÄÄnestyksetkin ovat vain kännykälle.Muutenkin SS ei mua enää viehätä, alku vuosina kyllä. angry.gif
¤janette¤
Viime vuosina katsoin sitä todella paljon.Mutta tänä vuonna en sitten yhtään.Ei se ollut enää yhtään hyvä.Tuntuu vähän omituiselta että aikuiset kisailevat keskenään jossain ritari puvuissa biggrin.gif Miten sitä voi kutsua edes "suureksi seikkailuksi" täyttä pelleilyä sanon minä.
Jessie
Aikaisemmat seikkailut olen katsonut, tosin viiime vuonna oli jo haivaittavissa jonkinlaista sarjan "huononemista", mutta tänä vuonna en ole tainnut yhtään jaksoa seurata. Ainoastaan lehdistä seurannut sarjan ympärillä käytäynyttä kohua.
Kesyinen
*huokaus* toistan tuota samaa jota muutkin.
Olet katsonut kahtena ekana vuonna ihan mielenkiinnolla sitä, sen jälkeen on ollut vähän niin ja näin. Juuri tämänvuoden seikkailu oli ihan kauhea. Siinä ei ollut mitään jäkrkeä ja juontaja oli kauhea. En jaksanut kattoa kuin pari jaksoa dry.gif
sitruuna
Pari ekaa vuotta seurasin tiiviisti. Sillon oli hauskat kilpailijat, hyvät kisat ja rento meiniki smile.gif Tänä vuonna pari kertaa katoin, ja ihan hirveeltä näytti. Nehän vaan riitelee siellä ja toi teemakin oli aika syvältä.
Terhi
http://www.eiskis.net/eess/index.php wink.gif
Wupsu
en ole minä paljoa suurta seikkailua ikuna kattellut koska se ei ole jaksanut kiinnostaa mutta aina silloin tällöin on tullut katseltua joka vuosi rolleyes.gif

tämän vuotinen kyllä on surkein niistä mitä on tullut...!

ööh...minusta olisi vähän parempi juontaja saanut olla... ja se kapteenin äänestys!

se ohjelma on ihan surkea(siis surkeampi kui nennen!!)excl.gif!!!
angry.gif confused.gif blush.gif
---
Jotakin entisajan malliin, viimevuonna vielä katsoin mutta nyt toi ohjelma on vaan mainostusta. rolleyes.gif dry.gif

Mieluiten katselen selviytyjiä kuin jotain suomalaista matkimis ohjelmaa sly.gif
Mutta suomen Robinson menee kyllä.
<heinäsirkka>
no, oli se ihkun kivaa katottavaa mutta siinä oli tylsiä kilpailuja ekat oli kivoja
sitä npidemmälletultiin niin sitä tylsemmät kisat oli. blush.gif oops.gif stupid.gif
Sanne
Kaksi ekaa Suurta Seikkailua oli hyviä, niitä jaksoi jopa seurata. Sitä "merellisissä maisemissä" käytyä seikkailua en jaksanut yhtä jaksoa enempää. Tänä vuonna tuo keski-aika teema oli kyllä öh, ehkä hieman typerästi valittu. rolleyes.gif

En ihan loppuun asti seikkailua seurannut, mutta minkä ihmeen takia niiden piti harjoitella keskiaikaisten taitojen joukossa mm. ratsastamista? Minen ainakaan nähnyt niiden ratsastavan yhdessäkään kisassa blink.gif
-sanna-
Ennen katsoin suurta seikkailua minäkin melkeimpä joka jakson kun se tuli, mutta nyt tänä vuonna tuli vaan tuo viiminen jakso katsottua. Turha ohjelma mielestäni tongue.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.