Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pomeranian keskustelua
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
HoneyDream
LAINAUS(Suvi @ 29.9. 2005, 14:03)
Aatelkaas, saan handlata tuttuni pomminpentua, joka on Linnanhaltijan kasvatti. Olenko aika sairaan ilonen tästä! Ensi sunnuntaina menen sen kanssa ekaa kertaa kehään mätsiin. ^___^

Ihanaa! w00t.gif wub.gif Joillain käy aina tuuri..
Pakko itsekin hehkuttaa, sillä pääsen viemään tytön kasvattajan pentua mätseihin ja sitten marraskuussa olevaan pentunäyttelyyn! w00t.gif Oon onnessani..! Pikkuinen tulee ensi meille hoitoon, ja siitä sitten näyttelyyn..

Minkä värinen tuo linnanhaltijan pentu on? w00t.gif Näin nimittäin yhen lh:n pommin pennun, creme kai väriltään..? Turussa nähtiin.. Varmaan kyllä linnanhaltijalla on aika usein pentuja, joten ei varmaankaan ole sama... Aina voi yrittää.. biggrin.gif
Suvi
Max on kerma, aivan uskomattoman hurmaava pikkumies. <3 Kaarinan pentunäyttelyyn ehkä ollaan mekin menossa happy.gif

edit // Joo, saattoi hyvin olla just se. laugh.gif Se oli nimittäin siellä mätsissä missä minä ja sinäkin oltiin viimeksi yhtä aikaa. Max asuu Naantalissa.
HoneyDream
LAINAUS(Suvi @ 29.9. 2005, 14:16)
Max on kerma, aivan uskomattoman hurmaava pikkumies. <3 Kaarinan pentunäyttelyyn ehkä ollaan mekin menossa  happy.gif

Se saattoi olla Max... Uros se ainakin oli. rolleyes.gif Mekin kaarinan nly:hyn, toivottavasti menee hyvin.. Jännittää aina kun on pentu kyseessä, ei tiedä mitä temppuja sinne tempaisee... happy.gif

// MUOKS: Joo, se se oli! biggrin.gif Ihana koiruus! Jutusteltiin hiukan siinä..
Suvi
LAINAUS(HoneyDream @ 29.9. 2005, 14:23)
Jännittää aina kun on pentu kyseessä, ei tiedä mitä temppuja sinne tempaisee... happy.gif

Totta ph34r.gif Ja kuulemma siellä on aika tiukka tuomarikin...
HoneyDream
LAINAUS(Suvi @ 29.9. 2005, 14:25)
Totta ph34r.gif Ja kuulemma siellä on aika tiukka tuomarikin...

Kuka? blink.gif
Suvi
LAINAUS(HoneyDream @ 29.9. 2005, 14:26)
Kuka?  blink.gif

En muista nimeä, kuulin vaan kaverilta.

Kaksinpuhelu. teehee.gif

edit // Pekka Teini on tuomari nimeltään.
HoneyDream
LAINAUS(Suvi @ 29.9. 2005, 14:27)
En muista nimeä, kuulin vaan kaverilta.

Kaksinpuhelu.  teehee.gif

laugh.gif Niin.

Viime vuonna oli Pekka Teini, ja oli mielestäni hyvä tuomari. Antoi meidän tytölle siellä ROPin. thumbup.gif Kannustava ja rohkaiseva tyyppi. wink.gif

// Ei se kauhean ankara ainakaan meidän tapauksessa ollut.. blink.gif Eikä se meidän tyttö kovin täydellinen ole.. biggrin.gif
Suvi
LAINAUS(HoneyDream @ 29.9. 2005, 14:28)
laugh.gif Niin.

Viime vuonna oli Pekka Teini, ja oli mielestäni hyvä tuomari. Antoi meidän tytölle siellä ROPin. thumbup.gif Kannustava ja rohkaiseva tyyppi. wink.gif

biggrin.gif Mä olen kuullut että se olisi hirveän tiukka... Mutta ei kai noihin kavereiden puhumisiin aina kannata luottaa. Saa nyt nähdä.

Millikin on ollut kerran ROP.
HoneyDream
LAINAUS(Suvi @ 29.9. 2005, 14:30)
biggrin.gif Mä olen kuullut että se olisi hirveän tiukka... Mutta ei kai noihin kavereiden puhumisiin aina kannata luottaa. Saa nyt nähdä.

Millikin on ollut kerran ROP.

wub.gif Hyvä Milli!

Mitenkäs Millillä on näyttelyissä mennyt? smile.gif
Suvi
No, me ei olla noihin näyttelyihin niin kamalasti panostettu... Enemmänkin tokoon ja sitten aina tilaisuuden tullessa menty mätseihin. Viimeksi Hyvinkään näyttelystä tuli EH sekä hyvä arvostelu ^__^ Ja kahdessa muussa näyttelyssä ollaan oltu. Siitä on sen verran aikaa etten edes muista mitä tuli tulokseksi. w00t.gif

Mua häiritsee suuresti se että tuomarit suosivat nykyään pommeilla nallekarhumaista päätä! Tai ainakin monet tuomarit..
HoneyDream
LAINAUS(Suvi @ 29.9. 2005, 14:35)
No, me ei olla noihin näyttelyihin niin kamalasti panostettu... Enemmänkin tokoon ja sitten aina tilaisuuden tullessa menty mätseihin. Viimeksi Hyvinkään näyttelystä tuli EH sekä hyvä arvostelu ^__^ Ja kahdessa muussa näyttelyssä ollaan oltu. Siitä on sen verran aikaa etten edes muista mitä tuli tulokseksi.  w00t.gif

Miekin olisin halunnut tulla hyvinkäälle, mutta en tiennyt koko nly:stä mitään ennen kuin sanoit siitä mulle.. biggrin.gif
Joo, meilläkin on tokosta tullut aika pääjuttu, vaikka näyttelyissäkin pyöritään ahkerasti. Yksi mölli-kisa takana, tuli 2-tulos. Kaikki meni hyvin, mutta olisi tullut ykkös-tulos jos paikallaanmakuu ei olisi mennyt täysin nollille. sleepy.gif
9,5 kaikista paitsi luoksepäästävyydestä (8) ja hypystä (7,5), ja paikallaanmakuu kuten sanoin 0.. Hyppy olisi ollut melkein 10, mutta ohjaaja ei kuunnellut yhtään tuomarin käskyjä..! laugh.gif Et silleen..

LAINAUS(Suvi @ 29.9. 2005, 14:35)
Mua häiritsee suuresti se että tuomarit suosivat nykyään pommeilla nallekarhumaista päätä! Tai ainakin monet tuomarit..

Niin... Munkin mielestä pommit on menossa liian liioiteltuun suuntaan, pidän enemmän "epäliioitellusta"-tyylistä... Makunsa kullakin.. biggrin.gif
Suvi
Wow, hyvinhän teillä meni! (: Onnea vaan! Pitäisi tosiaan munkin osallistua joskus Millin kanssa...

Räkyttääkö muuten Minnie kauheasti? Kun täällä päin siitä ei tule loppua. Joskus Milli vaan istahtaa keskelle mattoa ja räköttää. Ärrrrsyttävää rolleyes.gif
HoneyDream
LAINAUS(Suvi @ 29.9. 2005, 14:49)
Wow, hyvinhän teillä meni! (: Onnea vaan! Pitäisi tosiaan munkin osallistua joskus Millin kanssa...

Räkyttääkö muuten Minnie kauheasti? Kun täällä päin siitä ei tule loppua. Joskus Milli vaan istahtaa keskelle mattoa ja räköttää. Ärrrrsyttävää  rolleyes.gif

Toisaalta kyllä, mutta toisaalta ei. biggrin.gif Ei se muuten hauku kuin ovikellon soidessa tai jos meidän vanhempi koira haukkuu... Eikä se yhtään pidä siitä, että toiset koirat tai ihmiset "tappelee", jolloin se hätääntyy ja rupeaa haukkumaan.. sleepy.gif
Mutta ei mun mielestä loppujen lopuksi kauheesti. Joskus ollaan ihmetelty, että osaisiko se haukkua ilman meidän toista koiraa. rolleyes.gif Oli nuorena aika hiljainen.

Joo! Osallistukaa Millin kanssa! thumbup.gif Mätseissä saattaa useinkin olla mölli-kisat, joihin voi osallistua.
Ja pommien suhteen täytyy lippua pitää korkealla, nimittäin monet epäilevät suuresti pommien kykyjä
esim. tottiksessa. confused.gif Niistähän on vaikka mihin! biggrin.gif
Suvi
LAINAUS(HoneyDream @ 29.9. 2005, 16:50)
Toisaalta kyllä, mutta toisaalta ei. biggrin.gif Ei se muuten hauku kuin ovikellon soidessa tai jos meidän vanhempi koira haukkuu... Eikä se yhtään pidä siitä, että toiset koirat tai ihmiset "tappelee", jolloin se hätääntyy ja rupeaa haukkumaan.. sleepy.gif
Mutta ei mun mielestä loppujen lopuksi kauheesti. Joskus ollaan ihmetelty, että osaisiko se haukkua ilman meidän toista koiraa. rolleyes.gif Oli nuorena aika hiljainen.

Joo! Osallistukaa Millin kanssa! thumbup.gif Mätseissä saattaa useinkin olla mölli-kisat, joihin voi osallistua.
Ja pommien suhteen täytyy lippua pitää korkealla, nimittäin monet epäilevät suuresti pommien kykyjä
esim. tottiksessa. confused.gif Niistähän on vaikka mihin! biggrin.gif

Pommit rokkaa aina rankimmin! teehee.gif

Jep, niissä mätseissän vaan aina ei ole mitään möllitokoja. Tai jotenkin kauhean harvoin confused.gif Mutta seuraava sellanen kun tulee niin osallistutaan aivan varmasti.

Btw, pitääkö hypyn jälkeen siis jäädä istumaan sen esteen toiselle puolelle? Kun en ole ihan varma tuosta.
Pisara
Täällähän ollaan saatu ihan keskustelua aikaan w00t.gif happy.gif Hyvä homma, kun oli muuten niin hiljainen tämä topick.
HoneyDream
LAINAUS(Suvi @ 29.9. 2005, 17:23)
Btw, pitääkö hypyn jälkeen siis jäädä istumaan sen esteen toiselle puolelle? Kun en ole ihan varma tuosta.

Pitää jäädä seisomaan hypyn jälkeen. Luvan saatua palaat sitten koiran luo ja lopuksi perusasentoon. Vanhojen sääntöjen hyppy oli paljon helpompi, mutta ei toikaan mikään ylivoimainen ole ALO:ssakaan.. cool.gif

LAINAUS(käpsy @ 29.9. 2005, 17:39)
Täällähän ollaan saatu ihan keskustelua aikaan w00t.gif  happy.gif Hyvä homma, kun oli muuten niin hiljainen tämä topick.

Niin olikin. Ahkera keskustelu on mukavempaa kuin yksinpuhelu ja muutamat kommentit. happy.gif
Sundae
LAINAUS(HoneyDream @ 29.9. 2005, 08:56)
Kiäh, käh... happy.gif
Missä näit sen pennun? Missä asut? (kiinnostaa aina sen verran, kun ei nämä niin yleisiä koiruuksia kuitenkaan ole...)

Ei se kyllä pentu ollut, mutta ihana silti laugh.gif Tampereella asun smile.gif
Pisara
Täällä meillä päin en ole koskaan nähnyt yhtäkään ainutta pommia. confused.gif Kesälomalla Helsingissä ollessamme näin yhden miehen käyttävän aika ison näköistä pomeraniaa. wub.gif Muuten niitä on aika harvassa, ja monikaan ei tiedä tuota rotua. Ja vielä jos sanoo rodunnimen ääneen, monet kysyvät "ai, mikä?" biggrin.gif Mikähän siinä on nyt niin vaikeaa kuulla sitä oikein? whistling.gif
Suvi
Meillä päin on asunut yksi vanha pommi, itse asiassa ihan naapurissa. Kuoli muutama kuukausi sitten. :/ Ja onhan tässä lähistöllä niitä jonkin verran.

Mä en ymmärrä, miten joku ei osaa sanoa pomeranian, vaan täytyy sanoa pomerian. teehee.gif
Pisara
LAINAUS(Suvi @ 1.10. 2005, 21:36)
Meillä päin on asunut yksi vanha pommi, itse asiassa ihan naapurissa. Kuoli muutama kuukausi sitten. :/ Ja onhan tässä lähistöllä niitä jonkin verran.

Mä en ymmärrä, miten joku ei osaa sanoa pomeranian, vaan täytyy sanoa pomerian. teehee.gif

Niinpä biggrin.gif Vaikka täytyy myöntää, että niin minä sen alussa kirjotin, sillon joskus vuosi sitten, kun tähän rotuun ihastuin. teehee.gif wub.gif
HoneyDream
LAINAUS(Sundae @ 30.9. 2005, 12:44)
Ei se kyllä pentu ollut, mutta ihana silti laugh.gif Tampereella asun smile.gif

En kohdistanut kysymystä sinulle, vaan se oli tarkoitettu Suville. happy.gif
Erehdyksiä sattuu.. wink.gif
Suvi
LAINAUS(HoneyDream @ 5.10. 2005, 20:51)

Mitä kuka häh biggrin.gif Tuolla edellisellä sivulla kyllä kysyit Sundaelta jotain? ^_^

Njäh, viime sunnuntain mätsärissä meni molemmilla hauvoilla ihan päin puuta... Mutta oli silti tosi mukavaa, sain tutustua Maxinkin omistajiin kunnolla. Pitää sitä pikkuherraa vielä aika paljon totuttaa tuomariin ph34r.gif
Sandra
Täällähän tosiaan on oikein keskustelua syntynyt smile.gif Jos mittelin kanssa onnistuu tottis, niin miksei pomminkin. Suvi, kannattaa ehdottomasti kokeilla Millin kanssa!
Sundae
LAINAUS(HoneyDream @ 5.10. 2005, 21:51)

No mulle se kysymys kyllä näytti olevan osoitettu, mutta ihan miten vaan blink.gif
Pisara
LAINAUS(Sandra @ 6.10. 2005, 17:16)
Täällähän tosiaan on oikein keskustelua syntynyt smile.gif Jos mittelin kanssa onnistuu tottis, niin miksei pomminkin. Suvi, kannattaa ehdottomasti kokeilla Millin kanssa!

Jep, ja hyvä niin. biggrin.gif Oli niin hiljainen palsta. crybaby.gif w00t.gif
*Bamu*
Näin kanssa kun olit sunnuntaina Maxin kanssa kehässä.
Pieni vähän pelkäsi...

Vieressäni oleva nainen kommentoi teidän menoa näin:

"Juu. Tuommoisia noi rodut on. Aina saa pelätä että ne puree koko käden pois. Oon itekkin noita tuomaroinu enkä päästäny jatkoon..." angry.gif

Mä kuuntelin, että okkei! Tämä samainen nainen tuomaroi meidän tytön tämän ekassa mätsärissä. Pelkäsi ja vähän murisikin, tuomari siihen "Mä en tohon koske. En haluu olla koekaniini." sijoituttiin silti hienosti sinisten 4. (sinisiä oli huikeat 6 kpl)... biggrin.gif
HoneyDream
LAINAUS(Sundae @ 6.10. 2005, 22:02)
No mulle se kysymys kyllä näytti olevan osoitettu, mutta ihan miten vaan  blink.gif

Oho. Joo. Anteeksi! blush.gif Sekosin ihan täysin, en tarkoittanut pahalla. Kun kysyin jotain Maxista ja muusta, niin luulin että tarkoitit sitä, vaikka itse kysyin sulta..! stupid.gif

Anteeksi vielä kerran Sundae! lookaround.gif
Suvi
*Bamu*, höh, se nainenhan puhui ihan puppua :blink: Hahhah. Ja tosiaan, Max pelkäsi sitä tuomaria tosi paljon... Maxin omistaja meni sitten Maxin kanssa sinisten kehään, pääsi siinä kuuden parhaan joukkoon. Olin varmaan vielä niin vieras ja outo ihminen, ettei se ihan jaksanut seistä siinä kehässä mun kanssani :D Toivottavasti seuraavalla kerralla menee paremmin!
Pisara
*Bamu*

Oooih. Sinullakinko pommi? wub.gif blink.gif happy.gif
Retu -97
Olen tässä muutamana päivänä käynyt katselemassa keskustelua, nyt sitten päätin kirjoittaakin. Taloudessamme asuu kyllä pommi, mutta ei ole omistuksessani, vaan mieheni on Röllin virallinen omistaja! Ikää Röllillä on 3 vuotta, ja näyttelykokemusta on kertynyt sen verran, että FIN MVA-titteli on plakkarissa. Röllin virallinen nimi on Yllinkyllin Huhhahhei. Muita koiria taloudessa on 5, joista 4 kleinspitziä ja 1 mittelspitz; jotka ovat sitten minun omistuksessa. cool.gif

Varmaankin joku palstalaisista on nähnytkin Röllin kehissä viime vuotena.... vähän outona niiden kaikkien viimeisten päälle trimmattujen pommien seassa. Rölli kun on ollut vähän "luonnonlapsen" näköinen...eli ei pahemmin trimmattuna laugh.gif
Suvi
LAINAUS(käpsy @ 11.10. 2005, 20:35)
*Bamu*

Oooih. Sinullakinko pommi? wub.gif blink.gif happy.gif

HoneyDream ja *Bamu* on mun tietääkseni sisaruksia? w00t.gif

Ja Retu, sullahan on ihan mukavan kokoinen koirakatras. biggrin.gif Röllillä on ihana toi sen virallinen nimi.
HoneyDream
LAINAUS(Suvi @ 12.10. 2005, 14:10)

Jeps. wink.gif

Onkos kukaan messariin tai pohjoimaiden voittajaan tulossa? w00t.gif
...*tiedon nälkäinen*... rolleyes.gif
Suvi
LAINAUS(HoneyDream @ 12.10. 2005, 17:49)
Onkos kukaan messariin tai pohjoimaiden voittajaan tulossa? w00t.gif
...*tiedon nälkäinen*... rolleyes.gif

Mä olen luultavasti tulossa molempiin. Ellen mene kehään niin katsomaan vaan.
HoneyDream
LAINAUS(Suvi @ 12.10. 2005, 18:04)
Mä olen luultavasti tulossa molempiin. Ellen mene kehään niin katsomaan vaan.

Me mennään molempina päivinä. Aika rankkaa mennä molempina päivinä edes takas.. sleepy.gif
Suvi
LAINAUS(HoneyDream @ 12.10. 2005, 19:27)
Me mennään molempina päivinä. Aika rankkaa mennä molempina päivinä edes takas.. sleepy.gif

Yöpykää nyt ihmeessä hotellissa! ohmy.gif Jos on mahdollista. Mäkin aattelin niin tehdä.
HoneyDream
LAINAUS(Suvi @ 12.10. 2005, 20:01)
Yöpykää nyt ihmeessä hotellissa! ohmy.gif Jos on mahdollista. Mäkin aattelin niin tehdä.

Se oli aluksi tarkoituskin, mutta messariin vie kaverimme äiti, ja vastavuoroisesti PMV:aan vie meidän äiti. wink.gif

Niin, mutta silti voisihan sitä jäädä hotelliin.. On nimittäin (lievästi sanottuna) mahdotonta reissata edestakaisin. rolleyes.gif

Täytyy kattoo.. teehee.gif
Suvi
Joo ja ei ole koirallekaan varmaan kauhean mukavaa, ellei se nyt sattumalta rakasta autossa matkustamista...

Milli pääsee viikoksi kasvattajalle hoitoon, minä meen lomalle nyt syyslomalla. Saas nyt nähdä, rupeaakohan se siellä mököttämään... Meiän Milli kun haluaa olla koko talon päällikkö, eikä varmasti siedä sitä että joku muu pomottelee teehee.gif
Pisara
LAINAUS(Suvi @ 12.10. 2005, 15:10)

Ja Retu, sullahan on ihan mukavan kokoinen koirakatras. biggrin.gif Röllillä on ihana toi sen virallinen nimi.

Aijjaa. blush.gif Noo, nyt tiedän senkinn. tongue.gif
Sundae
LAINAUS(HoneyDream @ 10.10. 2005, 18:14)
Oho. Joo. Anteeksi! blush.gif Sekosin ihan täysin, en tarkoittanut pahalla. Kun kysyin jotain Maxista ja muusta, niin luulin että tarkoitit sitä, vaikka itse kysyin sulta..! stupid.gif

Anteeksi vielä kerran Sundae! lookaround.gif

Ei se mitään, kuten sanoit - erehdyksiä sattuu biggrin.gif
*Bamu*
Nyt olisi tulenpalava kiire, nimittäin Minnien hoito peruuntui ja olemme lähdössä tiistaina 18.10 laivalle ja tulemme sieltä pois torstaian 20.10 mistään emme ole saaneet hoitopaikkaa, joten kaikki Turun alueella asuvat pommeista kinnostuneet ihmiset, niin olisiko teidän joukossanne joku, joka haluausi palkkaa vastaan hoitaa Minnietä tuona aikana? unsure.gif
Mikäli kiinnostaa, niin lähettäkää yksäriä tai sähkäriä tähän osoitteeseen

honey_bartonia@suomi24.fi
Suvi
LAINAUS(*Bamu* @ 15.10. 2005, 19:52)
Nyt olisi tulenpalava kiire, nimittäin Minnien hoito peruuntui ja olemme lähdössä tiistaina 18.10 laivalle ja tulemme sieltä pois torstaian 20.10 mistään emme ole saaneet hoitopaikkaa, joten kaikki Turun alueella asuvat pommeista kinnostuneet ihmiset, niin olisiko teidän joukossanne joku, joka haluausi palkkaa vastaan hoitaa Minnietä tuona aikana? unsure.gif
Mikäli kiinnostaa, niin lähettäkää yksäriä tai sähkäriä tähän osoitteeseen

honey_bartonia@suomi24.fi

Oi vitsi, olisin voinut hoitaa Minnietä ellen olisi tuolloin lomalla. Höhhelis!

Milli vietiin äskön juuri kasvattajalle... Byhyhyy cray.gif En kestä olla siitä erossa viikkoakaan (okei, myönnän olevani sen kanssa melkein naimisissa).
*Bamu*
LAINAUS(Suvi @ 15.10. 2005, 19:55)
Oi vitsi, olisin voinut hoitaa Minnietä ellen olisi tuolloin lomalla. Höhhelis!

Milli vietiin äskön juuri kasvattajalle... Byhyhyy cray.gif En kestä olla siitä erossa viikkoakaan (okei, myönnän olevani sen kanssa melkein naimisissa).

Ois ollu aivan mahtavaa, mikäli oisit voinu rolleyes.gif
Mutta onko muita ehdokkaita?
Pisara
*Bamu*: Asuisinkin Turun alueella, niin voisin tottakai ottaa sen hoitoon. thumbup.gif Mutta empä asu lähelläkään. crybaby.gif
*Bamu*
Nyt löytyi avulias aatu ihan niinkin läheltä kuin naapurista, elikkä naapuri ottaa Minnien hoitoon biggrin.gif Täytyy vain katsoa miten Minnie pärjää kahden kissan kanssa...
HoneyDream
LAINAUS(*Bamu* @ 17.10. 2005, 17:23)
Nyt löytyi avulias aatu ihan niinkin läheltä kuin naapurista, elikkä naapuri ottaa Minnien hoitoon biggrin.gif Täytyy vain katsoa miten Minnie pärjää kahden kissan kanssa...

Niin, saas nähdä. Ei ole koskaan ennen ollut kenenkään vieraan luona hoidossa, varmaan laittaa jonkun show:n täysillä päälle siellä... laugh.gif
Pisara
LAINAUS(*Bamu* @ 17.10. 2005, 18:23)

Okei. No, hyvä, että löytyi hoitaja. wink.gif Kyllähän niille aina jostain löytyy hoitopaikka, sen verran ihania ovat. wub.gif kiss.gif
Pisara
Nyt se pentu tuli. Eilen käytiin hakemassa. wub.gif Aivan ihana pieni pallero. wub.gif
Suvi
LAINAUS(Pisara @ 30.10. 2005, 10:19)
Nyt se pentu tuli. Eilen käytiin hakemassa. wub.gif Aivan ihana pieni pallero. wub.gif

Heii! Paljon onneva vauvan johdosta! laugh.gif

Varmasti on ihana karvapallo. Mä muistan, miten Millin pentuaikoina välillä toivoin, että kasvais tuokin nyt tuosta nopeesti niin ei tarttis koko ajan olla haukkana mitä se tekee.. Nyt taas on aivan tajuton pentukuume! Saankohan mä siihen helpotusta vielä pitkään aikaan...
Pisara
LAINAUS(Suvi @ 30.10. 2005, 11:27)
Heii! Paljon onneva vauvan johdosta! laugh.gif

Varmasti on ihana karvapallo. Mä muistan, miten Millin pentuaikoina välillä toivoin, että kasvais tuokin nyt tuosta nopeesti niin ei tarttis koko ajan olla haukkana mitä se tekee.. Nyt taas on aivan tajuton pentukuume! Saankohan mä siihen helpotusta vielä pitkään aikaan...

Kiitos. happy.gif
HoneyDream
LAINAUS(Pisara @ 30.10. 2005, 10:19)

Ooh! wub.gif Onnea teille!

Miten on mennyt? Onko pienellä vielä nimeä? happy.gif

Jos sinulla on yhtään mahdollisuutta, niin laita kuvia tänne... Pahentaisi pentukuumetta, mutta silti... wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.