Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ikäsi & montako koiraa omistat
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Erizza
Oon 12 vuotta, kaks seropia iät 2,5 vuotta ja 3kk. Pienempi ikioma <3
Niila
Mä olen 17-vuotias ja mun sekarotuiseni on 2,5-vuotias. happy.gif
Bulma
olen 20- vuotta ja omistan kolme koiraa
Pipsa; chihu 8v
Mohamed Ali; amerikanpitbullterrierri tyyppinen koira 2v
Naamanka; Bullmastiffi 1,5v
SanniM
Ikää ensi kuun puolella 21v. Koiria kaksi kipaletta ja rodultaan omat dalmatiankoiria.
Saku 4vee (osaomistuskoira) ja Lissu 10kk.
Essi K
Oon 15 vuotias ja omistan kaks koiraa. Bedlingtoninterrieri Hipun 1v ja sekarotuisen (chihu, mäyris, havanais) Mocan 4v
rouskuu
20-v. olen itse, ja omistan yhden sekarotuisen (bichoni-kääpiövillakoira) narttukoiran. Unnalla on ikää 11kk.
Anuski
Itse olen 14 vuotta. Mulla on Suomenlapinkoira uros osaomistuksessa ja lapinkoira narttu sijoituksessa. Uros on Puolukkamaan Aadolf kutsumanimeltään Kassu 3 vuotta tulee täyteen marraskuussa. Sijoitus narttu on Hilla virallisesti Lecibsin Suventaika joka on nyt 3kk.
NooorA
Noora 13v Omistan Kolme koiraa

Juulia X-Rotuinen
Jälkipelin Rokki Suomenajokoira
Rönpakan Zimi Jämtlanninpystykorva
africansighthound
nainen, 30v.

Koirat 2 kpl, vinttejä, uroksia, 4- ja 3-vuotiaat piakkoin.
nebba
Täällä 20v. nainen ja päälle 2v. ranskanbulldoggiuros, Rambo nimeltään.
Inxu

Ikää 24v ja tällä hetkellä vain 11-vuotias pk collie narttu, mutta noin viikon päästä perheemme kasvaa kun saamme pienen lyhytkarvaisen portugalin podengon.
Kettis
17 vuotta täyttyy ens viikolla ja kotona tällä hetkellä pyörii 9kk ikäinen chihutyttö.
Nooraa
14 vee tyttönen 4 pk collieta; Moona(7v), Leevi(7v), Jane(2v) ja Titi(2v). Lisäksi 2 kpl pk kaniinimäykkyjä Pepsi(1,5v) ja Vichy(8kk)
Viivi S.
Ikää ompi tällä hetkellä 16v ja meillä asustaa suomenlapinkoira Kassu (4v) ja harmaa norjanhirvikoira Rommi (~ 6kk)
Avispa
18 vuotta tullu täyteen ja kotoota löytyy 7kk ikänen afgaaninvinttikoira.
Jepsis
23 -vuotta mittarissa. koiria kaksi Havannankoirauros Rolle 9-vuotta ja Amerikanakitauros Hiro 9 kk.
metaphnora
Ikää 18 vuotta, yksi karvamöykky kotosalla; Suomenlapinkoira uros Nemo reilut 3 vuotta.
LAurAX
olen 10.v, omistan 1 koiran (kohta 2) koirani nimi on Luna, sen rotu on karkeakarvainen mäykky:D
iisa
Itse olen syntynyt vuonna 1990 ja koirat ovat syntyneet vuosina 1997 ja 2006.
zero
Olen reilu viikon päästä 12 v. ja meillä on 8 v. bretoni joka varmaankin saa seurakseen pikkuisen kooikerhondje-pennun.
roihu
Olen pian 20-vuotias ja omistan puolitoistavuotiaan saksanpaimenkoira uroksen.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.