kileppal
2.7. 2005, 01:31
Olisi kiva saada oma paikkansa pentuilmoituksille. Nyt kun tuntuu että näille ilmoituksille ei ole oikein hyvää paikkaa (lukuunottamatta rotuyhdistyksen pentuvälitys). Ehkä tätä kautta oikea pentu ja oikea ihminen/koti voisi kohdata.
Minä ainakin kannatan
Koirauutissa on Kennelpörssi pentueilmoituksia varten. Jos tänne sellaisen avaamme tulee se olemaan maksullinen, sillä meillä ei ole aikomusta syödä omaa leipäämme enempää kuin Puskaradion ylläpitäminen sitä jo syö.
Eli kun se on maksullinen haluatteko sellaisen? Sillä jos riittävästi halukkaita ilmoittautuu, voidaan harkita resurssien käyttämistä sellaisen pystyyn pistämiseen.
Lovskars
4.7. 2005, 12:42
Olisko jotain, että hinta xx euroa, julkaistaan sekä Koirauutisissa että Puskaradiossa?
(siitä tuli mieleeni, että pitäisi muistaa tilata tuo Koirauutiset, on pitänyt tehdä sitä jo puoli vuotta).
Kannatan ajatusta jos hinta ei nouse kohtuuttomaksi.
kileppal
5.7. 2005, 15:39
Sama juttu, mikäli hinta on kohtuullinen, kiinnostaa...
Kannatetaan, mikälin hinta olisi kohtuullinen.
Voisiko olla mahdollista niin, että hinta x olisi netti ilmoitus ja hinta xx olisi ilmoitus sekä lehdessä että netissä. Ilmoittaja voisi siten itse päättää haluaako ilmoituksen molempiin vai vain toiseen.
Vanilla_
3.9. 2005, 14:38
Kannatan, mutta olen huomannut, että lemmikkien osto ja myynti ja antamisilmoituksia on ollut Puskassa ennenkin.. Esimerkiksi
täällä.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.