Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Joskus oli puhetta pioneista...
Puskaradio > Puskis > K-18
sannukka
Niin eikö tuo nyt oo pioni? smile.gif

Toinen on ruusu mutta mikäs toinen, akileija???

Lotta
pioniha tuo näyttää olevan! ja se viimeinen kukka muistuttaa hyvin paljon lehtoakileijaa, eli siinäkin taisit olla ihan oikeassa. niin minä ainakin tuon kukan anylysoisin... biggrin.gif
mammanpoika
Juu, jalopioneita ovat smile.gif tuo vaaleanpunanen on tod. näk. Sarah Bernhardt.

Ruusu on ja sen taustalla näkyy lehtosinilatvan lehtiä (ne pihlajanlehden näköset) elleivät ole jotain maanpeiteruusua, lehtoakileija -vanhojen pihojen kasvi - on se viimeinen, ja sen taustalla näkyis olevan jaloangervoa biggrin.gif
sannukka
Ai mulla on berhandilainen pihassa. biggrin.gif Kiva tietää tuokin. Ja mun mielestä siellä ruusun takana on joku juhannusruusun röntti, joka lähtee viimestään ens keväänä. smile.gif Kiitos puutarha gurut.

Lotta, etkös sä ollut myös se kesäkurpitsa guru? Koska sen pitäs kukkia? Vai onko mulla ne ainoot jotka ei sit kuki ollenkaan?
Lotta
sannukka: no en mie nyt ihan guruksi itseäni laskisi blush.gif mutta kyllähän niitä on tullu hoideltua viimeaikoina. mulla ei ainakaan mun kurpitsat kukit ei sitten millään. mutta se johtuu kyllä varmaankin viileestä keväästä. kasvatatko taimesta vai siemenestä?! taimen kyllä pitäis ruveta näihin aikoihin kukkimaan. minkälaisessa paikassa sun kurpitsa on ja oletkai muistanu antaa tarpeeksi vettä? kurpitisat tarvii aivan mielettömästi lämpöä siksi itse rakennan niille yleensä sellasen lämpöpenkin, jotta ne kasvais nopeammin!
Cee
Mulla on pihassa pioni.. On on, ja joku sitä puhelimessa jo kyseenalaisti, kunnes otin siitä kuvia ja meilillä lähetin...
Siis just se mua ärsyttää, että miestä ei uskota jos mies sanoo että "mulla on pihassa pioni ja sen kukinta on jo ohi"...
Kukaan ei usko jos raavas yksineläjämies sanoo noin. ja sitte toinen juttu.. Jos mies sanoo noin ja on oikeas, sen ei välttämättä tartte olla homofloristi..
Tästä en syytä ketään, koska niin mulle ei ole sanottu, mutta joskus sen vaan huomaa vähän vähemmän tutuista tyypeistä, että ne kattelee kuin paheksuttavaa homoa, jos mies puhuu pioneista...

Cee

-täältä puutarhasta tähän-
sannukka
Eilen sitten kotiin töistä päästyäni kävin läpi kummatkin kaks kurpitsaa. Niis oli kaks ihan pikkusta kolmion mallista nuppua ja tänään ne oli ainakin neljä kertaa suurempia kun illalla kävin kattomassa. Kai ne nuppuja on, näyttää jo nyt vähän kurpitsalta, mutta kai niistä kukkia tulee. Ja isältä sain kaks taimea, en mitään lämpöpenkkejä tajunnu pistää, vaikka niistäkin oli puhetta, ja ne istutettii nii myöhää, et ei ollu niin kovaa tarvettakaan kuulemma. (ihana lyhyt lause...) biggrin.gif

Cee, en usko. Kuva tänne pionista ja sydestä todisteeks. biggrin.gif
Cee

Tossa on pioni... piha näyttää kieltmättä pahalta kun se on siimaleikkurilla ajettu.. Kukahan ton jaksais haravoida?

muuta pihaa... Syde ei suostunut kuviin vaikka kuinka maanittelin... Mutta siitä on paljonkin kuvia tällä palstalla...

Tossa on koiratarha.. Tällä hetkellä vaan tosin yks koira taloudessa...

pääsee aina lämpimään sinne vasemmalla olevaan koirataloon...

Cee
sannukka
Okei. Mä en kyllä tunnistanu pionia kuvasta, mut ei vissiin mikään ihme. biggrin.gif Näytti vähän eriltä ku noi mun.
sannukka
Hei kuin kauheita niistä kurpitsan kukista oikeen tulee? Ne on ihan jumalattoman isoja. Jos nyt haluun varmasti niitä kurpitsoita, niin mitenkäs niitä piti sutia, jotta ne hedelmöittyy? Lottaa, ootko täällä vielä, APUAAA.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.