Yleensä aamuisin on jotenkin viileämpää kuin päivällä tehdä tota "pakollista" lenkkiään, mutta tänä aamuna tuntui, että lämpöasteita oli sen verran, ettei tahtonut pienempi lenkkikään onnistua. Mitenkähän sitten päivällä tuon kelin kanssa? Pääseeköhän edes ulko-ovesta ulos, kun kuumuus tiivistyy ja painaa ovea vasten eikä sitä jaksa pukata auki
Vaikkei se kesä olekaan mun suosikkiaikaani, just kuumuuden vuoksi, niin on sittenkin kiva, että tälläinenkin vuodenaika on
Viime kesänähän lähdin rohkeasti kokeilemaan polkupyörällä ajoa, että vieläkö ajotaitoa sellaisen härvelin kanssa olisi. Tänä kesänä en ole pyörääni muistellut sen enempää mitä tässä kirjoittelen, mutta.... Vaikka en ole vesipeto, niin viikolla olen käynyt kahdesti testailemassa, että kantaako toi meri minua yhtä keveästi, kuin ennenmuinoin
On se vain niin ihmeellistä, että ei ainoastaan taidot säily, vaan se sama ilon ja riemun tunnekin palautuu, kun pitkästä aikaa tekee niitä kauan sitten tehtyjä asioita. Olenkin tässä pähkäillyt, että miksi en ole enää lapsi, kun silloin oli noita riemunpäiviä tuhkatiheään
Enpä olisi kokeillut sen enempää pyöräilyä kuin uintiakaan, ellei noi lapsenlapset olisi yllyttäneet minua moisiin koitoksiin. Pakkohan oli heille näyttää, että kyllä se mummokin osaa
Mukavaa kesäpäivää teille toisillekin, kuumuudesta huolimatta