Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kesä...
Puskaradio > Puskis > K-18
abc
... se on ainakin H:gissä.

Yleensä aamuisin on jotenkin viileämpää kuin päivällä tehdä tota "pakollista" lenkkiään, mutta tänä aamuna tuntui, että lämpöasteita oli sen verran, ettei tahtonut pienempi lenkkikään onnistua. Mitenkähän sitten päivällä tuon kelin kanssa? Pääseeköhän edes ulko-ovesta ulos, kun kuumuus tiivistyy ja painaa ovea vasten eikä sitä jaksa pukata auki wink.gif.

Vaikkei se kesä olekaan mun suosikkiaikaani, just kuumuuden vuoksi, niin on sittenkin kiva, että tälläinenkin vuodenaika on smile.gif . Ainakin näinä kahtena viimeisenä vuonna olen kokeillut kesäisiä asioita, joita en vuosiin ole tehnyt.

Viime kesänähän lähdin rohkeasti kokeilemaan polkupyörällä ajoa, että vieläkö ajotaitoa sellaisen härvelin kanssa olisi. Tänä kesänä en ole pyörääni muistellut sen enempää mitä tässä kirjoittelen, mutta.... Vaikka en ole vesipeto, niin viikolla olen käynyt kahdesti testailemassa, että kantaako toi meri minua yhtä keveästi, kuin ennenmuinoin smile.gif . Kyllä on todettava, että sanonta; minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa, pitää paikkansa. Eipä ollut uimataitokaan mihinkään kadonnut. Ja yhtä hyvä mieli tuli polskuttelun jälkeen mitä lapsenakin.

On se vain niin ihmeellistä, että ei ainoastaan taidot säily, vaan se sama ilon ja riemun tunnekin palautuu, kun pitkästä aikaa tekee niitä kauan sitten tehtyjä asioita. Olenkin tässä pähkäillyt, että miksi en ole enää lapsi, kun silloin oli noita riemunpäiviä tuhkatiheään biggrin.gif .

Enpä olisi kokeillut sen enempää pyöräilyä kuin uintiakaan, ellei noi lapsenlapset olisi yllyttäneet minua moisiin koitoksiin. Pakkohan oli heille näyttää, että kyllä se mummokin osaa laugh.gif .

Mukavaa kesäpäivää teille toisillekin, kuumuudesta huolimatta thumbup.gif
Arissa
abc, thumbup.gif hyvä että lapsenlapset sai houkuteltua kokeilemaan uintia ja pyöräilyä. Uiminen kesähelteellä on aika makoisa juttu ja vedessä viihtyy yhtä kauan kun muksutkin. smile.gif

Lämmin on kesä ja helteet ei kun jatkuu. Joo, en valita, mutta alkaa koirilla olemaan aika tukalat oltavat, vaikka niitä suihkuttelis päivällä ja ovat sisällä kuumimman ajan.
Dragon_Heart
Meidän poika se vaan jaksaa köllötellä auringossa, nauttii täysin siemauksin. Hyvähän se on, pohjavillaton ohut turkki, vaikkakin musta. Onpa se käynyt uimassakin erittäin epäpinserimäiseen tapaan, saksanseisojamme sen sinne houkutteli. biggrin.gif

Mutta ei sen puoleen. Ei ole minullakaan valittamista, jos mietitään viime kesää. Merivesikin on täällä länsirannikolla mielettömän lämmintä, ihan kuin lämpimässä maidossa uisi. Ainut miinus tosin valtavat paarmamäärät, täällä niitä ainakin piisaa. Erehdypä kävelemään liian läheltä jotain pusikkoa...

Kyllä tämä Suomen kesä on vaan hienoa aikaa! wub.gif
sipa
Minäkin kävin uimassa kaksi kertaa.. thumbup.gif Kun oli pakko helteen takia. Sääli vaan että Edi eikä Tilda ui kumpikaan. Jouduin kastelemaan Edin turkin kastelukannulla pari kertaa päivässä. happy.gif
throls
Joka päivä on tullut uitua,useaamin enempi kuin kerran päivässä. oma piha järven rannassa helpottaa asioita,mutta lomalla käytiin lasten kanssa muuallakin puljaamassa.

Ja nuo koirat, smile.gif springerithän tunnetusti rakastavat wub.gif vettä...hulluja ihan..
Lotta
täältäkin löytyy yksi kesästä nauttiva!! uiminen, pyöräily, rannat ja lämpimät illat. siinä on kesän parhaimmat merkit!

ainut huono on vain nuo punkit. taisimpa saada sellaisen käteeni ja nyt olen sairaslomalla pitkittyneen päänsäryn takia. sitä tutkitaan punkkien levittämänä tautina! 3 viikon päästä saan tulokset. kyllähän se käväsi talvella mielessä, että olisi hyvä ottaa se punkkirokote, mutten saanut aikaiseksi. täytyypi nyt vain toivoa parasta.
sipa
Lotta Hyi kamalaa.. ohmy.gif Meidän yksi tuttu sai punkin puremasta oikean riesan itsellensä ja häntä on nyt hoidettu yli vuoden ja luultiin että kaikki on nyt hyvin, kunnes taas löytyi kokeissa jotain häikkää.. Ja ukon systeri on myös käynyt kaiken pitkän prosessin kanssa läpi. Koeta nyt saada itsesi kuntoon ja toivotaan että sulla ei kestä vuotta taistella tautia vastaan.. confused.gif Mitä nopeammin pääsee hoitoon sitä nopeammin paranee..

Ai että mä inhoon punkkeja.. angry.gif
delanne
Kesä on kiva! Vaikka vähän sataakin. Mulla vasta alkoi loma, joten kesäkin alkoi vasta nyt. laugh.gif pari kertaa olen uimassa käynyt ja niin on koirakin. Mutta kesästä voi nauttia muutenkin:
sannukka
Toi vesi on ihan ihme juttu. Eilen käytiin vähän pitempi lenkki, ja Ulpu oli aika väsynyt. Mentiin sit jokirantaan, jotta Ulpu pääsis vilvottelemaan. Siellä se kahlas puoleen selkään asti, kun ei riittäny hihna pitemmälle. Ja kyllä tuli tyttöön vauhtia, ei väsymyksestä tietoakaan enää paluu matkalla. biggrin.gif Täytyy ens kerralla varautua, ja ottaa pikku pyyhe mukaan, jotta vois itekin vähän kahlata, ja pääsis Ulpu pitemmälle. En vielä tiedä uiko tuo lainkaan. Kahlaa kyllä niin, että vesi roiskuu. smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.