Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Festarit ja keikat
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2
LonelyWolf
minne festareille ja/tai keikoille olet menossa?
tai jos olet jo ollut, missä?
kertokaa kokemuksia, minkälaista oli?
**
oliko kukaan muuten iron maidenin tai black sabbathin keikoilla?
haluaa tietää!
-Mia-
Varsinaisilla keikoilla olen ollut kaksi kertaa Antti Tuiskun keikalla Kouvolassa. Sitten on näitä kun olen vain vähän aikaa katsonut ilmaiskonsertissa sivusta.

Ekalla Antin keikalla oli hirmusen kuuma (elokuu) ja kauhea tungos, niin kun voitte kuvitella dry.gif . Päästiin kuitenkin kavereitten kanssa melkein eturiviin ja siellä sitten hilluttiin ja kiljuttiin cool.gif .
Toisella kerralla oli tammikuu ja jonossa meinas jäätyä. Sisäänkin päästiin melkein puoli tuntia myöhässä. Vaikka tulimme jonottamaan n. 15 min ennen sitä kun ovien OLISI pitänyt avautua, pääsimme ihan eturiviin. En tajua niitä jotka tulevat aamukuudelta jonottamaan kun keikka alkaa neljältä huh.gif . Siellä oli kylmä vaikka tungosta olikin. Ja saatiin jopa kaverin kanssa nimmarit happy.gif .

En kyllä taida enää kolmatta kertaa lähteä, kun tuo Antti-innostuskin on alkanut hiipua.
Lydia
Viimeksi olin tossa kuun vaihteessa diggailemassa Egotrippiä biggrin.gif
Edellisestä kerrasta oli niin pitkä aika, etten oikeasti muistanut, milloin olen ollut keikalla blink.gif
joten hinku keikalle oli yllättäen suuri.

Keikka oli Vantaan Tulisuudelmassa, jota en kyllä oikein keikkapaikaksi osannut etukäteen mieltää,
mutta kyllähän se ihan ok oli, lava oli kyllä tosi pieni, ihme että Egotripin pojat sinne mahtuivat laugh.gif
Keikka alkoi uudella biisillä, ja yhteensä 4 uutta biisiä soittivat ja lupaavilta uudet biisit kyllä vaikuttivat.
Matkustaja-levyltä soittivat paljon biisejä, joten olin vähän pihalla välillä mikä biisi on kyseessä, kun Matkustajaa en ole paljoa kuunnellut (kun mun cd-soitin ei suostu sitä soittamaan)
No kyllä sieltä mun suuret suosikit tulivat myös siis: Unihiekkaa, Asunto35, Tällaisena iltana,
Koivuniemen herra jne. (keikasta on jo niin kauan, etten muista kaikkia mitä soittivat)
Encoressa tuli Gloria biggrin.gif Taisi siitä kokoelmalevystä hyötyäkin olla, kun tuollaiset vanhat biisitkin pääsevät sen myötä keikkasettiin. Kokonaisuudessaan keikka oli mahtava, kun Egotripin keikat aina.
Olisi kyllä kiva joskus kuulla livenä Hei pieni tai Lydia, no ehkä joskus...

BTW Egotrippiä haastellaan just Suomipopilla
diva
Olen menossa Rockperryyn tämä viikko smile.gif
toypuudeli
Ohjelmassa oli tarkotus olla Paippi ja Qstock, mutta menee näyttelyiden kans just päällekkäin nii jää nuo sit tänä vuonna välistä. Viimevuonna tuli käytyä mm. Blazin'.
-Milli-
Oikein festareilla en ole ollu,mutta kerran Elämä Lapselle-konsertissa, tais olla vuonna '03. Ihan kivaahan siellä oli.
Muita tollasia mieleenpainuvia ei tuu mieleen lookaround.gif
Noradrenaline
Kuopio Rock tänävuonna ja mahdollisesti Jöris Rock, mutta sen näkee sittemmin.
hatti^^
nooh, olin tossa heinäkuunalussa Koria-Rollissa. thumbup.gif Tänään kaverit lähti Tammerfesteille, mutta minä kesäflunssan takia jouduin jäämään kotia. confused.gif mutta kattoo nyt jos vielä loppukesästä menis muille festareille...
Haluisin niin kovasti Don Huonojen keikalle, mutta ehkä ensi vuonna tai sitä seuraavana. happy.gif
Lanttu
enpä oo menossa yhtään mihinkään, pirun kalliita nykyään nuo liput O.o
enkä oo ollukkaa.
Lydia
LAINAUS(hatti^^ @ 14.7. 2005, 12:29)
Haluisin niin kovasti Don Huonojen keikalle, mutta ehkä ensi vuonna tai sitä seuraavana. happy.gif

Ei kai Donkkarit enää keikkaile confused.gif Bändihän on lopettanut jo melkein pari vuotta sitten...
Itse aikoinaan jonkun kerran kerkesin Donkkarit nähdä livenä, hyviä keikkoja vetivät smile.gif
Tosin Aholan Kalle kyllä keikkailee, jos vaikka sitten Kallen keikalla eksyisi... wink.gif
stail
Qsockkiin on jo liput takataskussa, eli sinne siis, molempina päivinä! baa.gif
Untorockkiin oli tarkoitus mennä mutta jäi sitten, enkä mennyt.. Ja onhan sitä tultu jossain festareilla oltua.. rolleyes.gif
hatti^^
LAINAUS
Ei kai Donkkarit enää keikkaile . Bändihän on lopettanut jo melkein pari vuotta sitten...

confused.gif -karu totuus! Oih, ei taida enää päästä kun Kallen keikalle, mutta onneksi voi popitella kotonakin kuunnellen levyjä! biggrin.gif Voi voi, kun ei donkkkareitten keikalle pääse, on sitten mentävä zen caféeta kattomaan...!
on se vaan niin... happy.gif
Lydia
LAINAUS(hatti^^ @ 14.7. 2005, 14:34)
Voi voi, kun ei donkkkareitten keikalle pääse, on sitten mentävä zen caféeta kattomaan...! on se vaan niin... happy.gif

On sekin erittäin hyvä vaihtoehto biggrin.gif Zen Cafénkin olen muutamaan otteeseen livenä nähnyt.
Niin ja yksi loistava keikkabändi on myös YUP, suosittelen laugh.gif
WeKKu
No oon ollu kaks kertaa Tampereella Kukkaisrokissa ja Nivalassa Antti Tuiskun konsertissa... blink.gif

Ja aion mennä 31.7. Kukkaisrockiin... rolleyes.gif

Haluaisin päästä The Rasmuksen ja Uniklubin keikalle (tai Uniklubin keikalle pääsenkin ku se on Kukkaisrokissa thumbup.gif )
heini
Viikonloppuna Ilosaareen, toivottavasti tulee aurinkoinen ilma ettei tarvitse kurassa rämpiä ohmy.gif biggrin.gif
Pulina
Festaripuolella olin viimeks Provinssissa..
Keikkapuolella olin viimeks eilen tsekkaamassa Maj Karman ja Kotiteollisuuden. Maj Karma on kyllä aina niin loistava smile.gif
Edessä vois ehkäpä olla vielä tuo Ankkarock, jos pääsis Hellacoptersii katsastaan..
Sit syssymällä ois Turbonegro päästävä vielä kattoon.. smile.gif
heini
LAINAUS(Pulina @ 14.7. 2005, 18:26)
Edessä vois ehkäpä olla vielä tuo Ankkarock, jos pääsis Hellacoptersii katsastaan..

Tuo Hellacopters oisi kyllä loistava nähdä!
Quéta
En hirveästi ole festareilla ollut, mutta tämän kuun lopusta olisi lähtö Qstock:n.. rolleyes.gif cool.gif

Disco Ensembleä katsomaan... wub.gif wub.gif
Vlyter
Nummirockissa oltiin, rok mieninki wink.gif
Esiintyjinä esim. Pain Confessor,Ajattara,Mokoma,Sentenced,Moonspell,Miseria..
Perryyn piti lähtee tänää, mut en sitte mennykkää..
Ois sieläki ollu Mokoma ja Bodom smile.gif
Tuska ois ollu ehdoton ykkönen! Lavalla mm.Dimmu Borgir,Bodom ja Sentenced, mutta liian kallis :/

Sitte mnf:ään marraskuus biggrin.gif
Once
Ankkarockiin menen Nightwishia katsomaan. Tarkoitus olisi katsastaa myös Sonata Arctica ja Within Temptation jos ehtii. Sitten syyskuussa menen katsomaan Dream Theateria jäähalliin ja lokakuuksi olisi tarkoitus ruinata vanhemmilta liput Nightwishin Once Upon a Tour -kiertueen päättäjäis keikalle.
Paras keikka muistoni on ehdottomasti viime vuoden syyskuulta Nosturista (Nightwish) wub.gif

muoks: olenkin menossa lokakuussa Nightwishin kiertueen päättäjäis keikalle Hartwall areenalle biggrin.gif äiti sai liput.
-serafina-
Tänä kesänä en valitettavasti ole päässyt yhdellekään festarille/keikalle enkä tule pääsemäänkään. Ensi kesänä sitten. smile.gif
Quéta
Juu'u, eli tyhmänä muistin nyt, että olinhan mie viikonloppuna Tammerfesteillä! laugh.gif baa.gif

Eli sielläkin tuli käytyä, ja tosissaan seuraava on Qstock, jonne on jo perjantaille lippu hankittu.. wub.gif smile.gif
-Elina-
Olin kesäkuun 20 päivä Soundwave konsertissa katsomassa Simple Plania, oli ihan älyttömän mahtava keikka vieläkun eturiviin päästiin smile.gif wub.gif
Mira
No juhannuksen pyörin Kalajoella ja perjantaina olis tarkotus suunnata kohti Puustockia:) Siinä nämä tämän kesän festarit mun osalta...

*Olinpas sitten paipissa ulkopuolella heilumassa..lippua en ostanu ku ei bändit napannu, mutta kivaa oli..smile.gif
sahku
En ole ollut yhdellä ainoallakaan keikalla tai festarilla. Ai niin ! mut raahattiin hiihtolomalla kattoon hanna pakarista.. dry.gif ei se niin hyvä ollut ja paikka täynnä kiljuvia vaahtosammuttimia, onneks oltiin "yläkerrassa", josta näki alas..
Palsternakka
Kornin konserttiin yritetään saada liput - tiedä saako, mutta yritys ainakin olisi kova.. Toivon mukaan keikan ajankohta vähän karsii varausten määrää, koska mun tuurillani kaikki liput varmaan myydään sekunnissa sleepy.gif
Pauliina
Olis tarkotuksena mennä Karkkilan Beach Partyihin sekin on periaatteessa festari ja hyviä esinntyjiäkin on tänä vuonna :DLippukin olisi jo valmiina.

Missään muussa festarissa en ole sitten käynytkään. Ei oo ollu aikaa tai rahaa :/
heini
LAINAUS(Quéta @ 14.7. 2005, 19:34)
Disco Ensembleä katsomaan... wub.gif wub.gif

Oli muuten Ilosaaressa loistava!!! Ei voi kuin myhäillä näin jälkeenpäin, pakko päästä uudetsaan kasomaan heitä vielä... thumbup.gif
<Iida>
En oo koskaan ollut. Tänä vuonna oisin menny Rockoffiin Maarianhaminassa, mutta lähtöpäivä siirtyikin aikaisemmaksi niin en päässyt sad.gif . Ens kesänä vois tosiaan harkita lähtevänsä jonnekin wink.gif
<Aino>
LAINAUS(laura-mazia @ 14.7. 2005, 11:33)
enpä oo menossa yhtään mihinkään, pirun kalliita nykyään nuo liput O.o
enkä oo ollukkaa.

ens vuon kyl mennäänn Qstockiin biggrin.gif
LonelyWolf
Itse en ole menossa nyt minnekkään keikoille/festareille, mutta kova hinku olisi..
Ensi kesänä sitten, jos vaikka Iron maiden tulisi Suomeen taas.. Ja voisi käydä kurkkimassa The Rasmusta.
Apila
Kornin keikalle ois tarkotus lähte syyskuussa thumbup.gif Ja ens vuonna jonnekki festareille, pakko päästä! biggrin.gif
Lydia
Kesä ja festarit lähenee taas... Onkos ihmisillä suunnitelmia tällä saralla?
Itsellä taitaa jäädä väliin taas kerran, ellei sitten Ankkarockiin tule lähdettyä.
Egotrippiä olisi kyllä tarkoitus mennä katsastamaan Tavastialle heinäkuussa biggrin.gif
Soen
Tuskaan tossa kesäkuun lopussa, heinäkuun alussa olis tarkotus mennä kuuntelemaan bändejä biggrin.gif
-Milla
Kesällä ois tarkotus festareilla taas käydä, viimekesänä tuli käytyä vaan myötätuulirockissa, voicen konsertissa sekä aitoon kirkastusjuhlilla 3 päivää.
Tänä vuonna sit ois tarkotuksena ainakin Tuurin Miljoonarock, myötätuulirock, ankkarock, Aitoon kirkkaritx3pv, ilosaarirock? ja jotain muuta sit.
wenakko
Paras keikka missä oon ollu tähän mennessä oli Seinäjoen rytmikorjaamolla kun siellä oli Stam1na, Mokoma ja Rytmihäiriö. biggrin.gif
---
Menen vissiin Tuskaan Blind Guardiania katsomaan. smile.gif
RockPerryyn olisin halunnut mutta isoveli menee silloin Miljoonarockiin eikä pääse mua sinne "kaitsemaan" biggrin.gif
tuunanen
Ehkä kaivariin. wink.gif Ei hajuakaan ketä esiintymässä, mutta enemmän fiiliksen takia menossa. wink.gif
WeKKu
Kolmena kesänä oon ollu Tampereella Kukkaisrockissa, ihan hyvä meno sielä on aina ollu ja hyvät artistit tietenki.

Nyt ois tarkotus mennä Ruisrockiin lauantaiksi ja sunnuntaiksi. Erityisesti Kotiteollisuutta, Sonata Arcticaa ja The Rasmusta kattomaan. Pakko päästä ainaki tossa Kotiteollisuuden vedossa ihan eteen. happy.gif

Qstockiin ehkä sitte heinäkuun lopulla.

Tammerfestiin olis ollu kiva päästä mutta eiköhän juuri sillon mulla oo töitä ja Kotiteollisuuskin on K-18. Argh. rolleyes.gif
WeKKu
Ai niin, huippua tänä vuonna Ruisrockissa Hevikaraoke thumbup.gif
Pitäskö mennä vetään joku biisi w00t.gif ei mun äänellä biggrin.gif
Lydia
Parin viikon päästä Egotrippiä katsastamaan biggrin.gif Ankkarock on vielä kysymysmerkillä
norsuvoima
Kohta on Qstock biggrin.gif Jipii!
Eniten odotan PMMP:ta, jolla taitaa olla kesän viimeinen keikka. Viikate, Sonata Arctica ja The Rasmuskin on kiva nähdä tongue.gif Toki Mieskuoro Huutajia ja Morleytakin pitää mennä katsomaan! Rock rock.
WeKKu
Ihan mielettömän hyvä veto Kotiteollisuudella Ruisrockissa <3 thumbup.gif
Oliko muita kattomassa?
Charmy
Oon tossa ollut katsomassa joskus mm. elämä lapselle, nrj radioawads,kaivari, ja sitten oon parilla baari keikalla ollu katselemassa vaikka ketä.. Pari ihan mulle tuntematontakin oon käyny katsomassa biggrin.gif

Jaa, tänän vuonna on pitäny mennä vaikka mihin mutta nyt kun tuli tämä pentu niin keikoille pääsy ei ole niin helppoa. tongue.gif
RMJ:hin piti mennä, tammerfesteille olis pitänyt mennä joko tänään tai huomenna mut en kerkeä.

Nyt varmistui että oon menossa Seinäjoen vauhtiajoille, siellähän on samalla se keikka.. Sit ankkaan mennään varmaan ja katotaan nuyt..en tiedä mihin päädytään..
norsuvoima
Kotiteollisuutta oon ollut vissiin parikin kertaa katsomassa festareilla (en siis nyt ruisrockissa) ja hyvin ovat kyllä vetäneet! Jeeesh.

Mulla tapana on festareilla käydä katsomassa aina joitakin uppo-outoja bändejä. Viime vuonnakin kävin Qstockissa katsomassa happiteltassa (siellä soitetaan jotain teknoa tms.) jotain hauskaa bändiä ja hurjan kivaa meillä oli! Harmi kun ei muista sen bändin nimeä... Szigetissä ei voi välttyä näiltä uppo-oudoilta bändeiltä, kun suurin osa on outoja, silloin pitää vaan osata lukea sitä festarikirjaa ja yrittää bongata sieltä ne itseä koukuttavat smile.gif
Baarikeikoista en niin välitä, joskus on toki tullut käytyä sellaisissakin.
Lanttu
Tänä vuonna Suunnitelmissa oli lähteä Ilosaareen mutta Clubbari meni päälle :s
Ensin on Qstock tässä, saas nähä jaskaako uhrata siihen rahaa ei oikeen ollu mitään kuuntelun arvosia omaan makuun ainakaan biggrin.gif
Pipeen sitten lähetään isolla kaveriporukalla itsellä on mökki siellä (kuuden hengen mökki, meitä mukaan tällä hetkellä lähdössä 12 biggrin.gif ) ja loput kaverit telttoihin! tätä reissua odotan erittäin paljon!
Ida K
LAINAUS(WeKKu @ 12.7. 2007, 09:53) *
Ihan mielettömän hyvä veto Kotiteollisuudella Ruisrockissa <3 thumbup.gif
Oliko muita kattomassa?

Mä olin ja tykkäsin kanssa tosi paljon!

Ruisrockin lisäksi tänä kesänä tuli käytyä Koria-Rollissa, oman kylän ylpeys biggrin.gif KuopioRockiin tekis mieli lähtee, koskaan nähny Klamydiaa livenä rolleyes.gif Ankka ois kanssa toine, mut saas nyt nähä et viittiikö maksaa kun siel on suurinpiirtein kaikki samat esiintyjät kun Ruississa oli.
Niin ja Meripäiville pitää kanssa lähtee, siel on mm. Kotiteollisuus smile.gif
norsuvoima
Pipesta minäkin oon kuullut et on oikein rento ja letkeä festari. Paras ystäväni käynyt siellä hyvin useana vuonna ja joka vuosi pyytänyt matkaan, mutta eipä ole tullut mentyä...
Äääärgh, tänään pikkuveli ja isosisko menee ilosaareen, nöyyyyy, määääki tahoooon crybaby.gif
deeh
Tänä kesänä tuli käytyä Ilosaarirockissa (Töminä), LPR Hardcore summerfestissä ja Puntala-rockissa. Ihan kiitettävästi reissaamista tälle kesälle. Oli kyllä niin hyvin organisoituja reissuja että rolleyes.gif. Mutta mahtavat fiilikset jäi kyllä ehdottomasti, Lappeenrantaan ja Lempäälään lähdetään kyllä ensi vuonnakin! Ja ilosaarihan on jo perinne näin kotifestarina.

Ihan keikkojakeikkoja ei tule nyt mieleen että olisin ollu tänä vuonna muuta ku Skanesia, Relentlessia ja Rejectedia kattomassa. Ei varmaan sano nuokaan nimet monelle teistä mitään, muttamutta skata ja punkkia. Pienemmillä keikoilla on parit kerrat tullu oltua, silleen kaverin/tutun bändin keikkaa kattomassa.
peikkovuorelainen
Meikäläinen on oikea keikkoja ja festareita kiertävä konkari.
Ei ole viikonloppua melkeen ku koiraki on nyt "telakalla" et meikäpoikaa ei jossain jameissa näkyis.
Yön keikkoja on koluttu 16 maaliskuusta lähtien, festareita:jyväksylä,hämeenlinna,lappeenranta,Lohja... ja hauskaa on biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.