LAINAUS(Jemmis @ 27.10. 2006, 19:45)
Yksi asia, minkä hauskuutta en vielä tänäkään päivänä ymmärrä on se, että ihmiset naureskelevat sille, että heidän koiransa nimi taitaa olla Prkl (tai ainakin toinen nimi). Itse en vain näe siinä mitään hauskaa.
En oikeen ymmärtänyt mitä ajoit takaa tällä...
Meilä oli joskus kilppari jonka nimi oli Arttu perkele... nimi tuli ositen jostain kummelin sketsistä ja ositen siitä, että Artulla oli paha tapa mennä sohvamme alle ja sohva oli sen verran matala, että jossain kohtaan se otti aina kiinni ja Arttu-parka jäi jumiin... ja iskähän sen ekana huomasi ja sanoi aina "arttu perkele taas jäi jumiin" (en nyt ihan sana tarkasti muista kun siitä on jo päälle 13 vuotta aikaa)... No sohva meni pian vaihtoon, mutta nimi jäi ihan sellaiseksi läpäksi pyörimään. Se ei kuitenkaan tarkoittanut mitenkään halventavasti, eikä iskäkään tarkoittanut sitä mitenkaään sillä tavalla, että sen olisi tarkoitus edes olla mikään herja saatika voima sana
arttu perkele!...
Kai ne sellaiset yleensä vaan tule ekun ihminen miettii, että onkohan sitä mennyt aika monta kertaa hermot, jos koira on vaikka oureskellut huonekaluja tms. ja sitten on päässyt joku kirosana ja sitä sitten miettii, että onkohan sitä tukllut aika usein käytettyä vaikka sitä ***kelettä turhan usein niin,e ttä koira pian luulee omaksi nimekseen.
Kuten aikaisemmassa viestissä sanoin, että en pidä nimistä jotka ovat enemmäkin negatiiviseen suuntaan johtavia (piskit, hurtat yms) niin ei tää oikein oo mitään sellaista... pelkää naureskelua ihan niinku itse myönnän, että jos joku kaveri on mokannut jotain niin saatta kutsua sitä lisäten nimen eteen jonkun negatiivisen sanan, mutta ei kuitenkaan ns. tarkoita sitä.
ööh.. en osaa selittää..

kai se riippuu millä mielellä sanoo sen "mun koiran toinen nimi voi olla ...kele"
jottei menisi ihan OT:ksi, niin yhdellä chihuahua-tutulla on kaksi cihua joiden nimet on Vappu ja Kipa

mun mielestä ihanat nimet ja sopii jotenkin cihuille.
Tunnenpa myös yhden Martta-cihun ja neiti on kyllä "ihan Martan näköinen" .