Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Metsästääkö koirasi?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Triad
Minun koirani metsäsätää mutta se on metsäsätänyt kaksi syksyä kunnolla koska Pessillä tuli analisrauhasten tulehdus sad.gif haukkumisesta viime syksynä niin se meni siten pilalle. Minä en metsästä vaan minun iskä Pessin kanssa. biggrin.gif
Buuhacas
meän koirilla on kyl metsästäjän vaistoa..mutta metsästys tekniikka niil on HIEMAN hakusessa.. biggrin.gif kävellään metsässä ja haistetaan pikkuisenki naarasteeri nii sitä ei jäädä vaanimaan vaan eikun heti kimppuun!ja jahdataan niin kauan kunnes se on täysin saavuttamattomissa.. biggrin.gif
Heints
Meillä metsästetään kummankin kanssa. Tosin vanhemmalla on enemmän taipumusta jahdata hiiriä/oravia/tms. kuin lintuja, joita pitäisi. wink.gif laugh.gif
JeReD
Karjalankarhukoiramme käy hirvimetsällä ja hyvin on pelannut ainakin tähän asti
Miraf
Meillä iskä käy kahen jämttin ja yhen norjanharmaan kanssa metällä, nyt alkusyksystä karhumetällä, myöhemmin sitten hirvi- ja villisikajahissa.
Nuorimman jämttin kanssa ei vielä ole mettään päästy, ehkä sitten ihan loppuvuoden jahteihin...
Triad
Pessi minun koirani , vielä siitä, niin se ei tällä hetkellä hauku hirviä biggrin.gif joka on aika huono juttu hirvikoirilla biggrin.gif mutta sanon aina vasite iskälle että olen MUKA opettanut Pessille että ei tarvi turhaa hirville haukkua koska mä en tykkää kun niitä ammutaa dry.gif niin sitten kun Pessi ei hauku niin eipä ole ainaskaan sen syy kun hirviä on tapettu biggrin.gif biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.