Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Seropit ja harrastukset
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Seropifoorumi
Tanja_V
Mitä te harrastatte sekarotuisten kanssa? Minä ja Taru harrastetaan tokoa, verijälkeä ja mätsäreitä.
TtT
Tellun ja Ransun kanssa harrastamme tokoa, agilityä ja jälkeä. Tokossa kilpailevat molemmat, agissa myös Tellu. Jälki on ihan ihmisjälkeä, Tellu on kyllä opetellut myös mejän alkeita. Mätsäreissäkin käydään välillä, mutta ne eivät oikein minua kiinnosta.
Pulina
Meidän koirakoplan kanssa harrastetaan pääasiassa mätsäreitä. Ennen kehiä kiersi kanssani 4 ihanaa seropia, nykyisellään mulla on enää yksi oikeestaan jota kehissä käytän, yks on siirtyny pilven reunalle, yks on osas-aikaeläkeellä ja yks ei tällähetkellä kauheesti kierrä. Mutta Pellasen kanssa kierrän enemmän kuin mielelläni, koska koira nauttii selkeästi kehässä olosta smile.gif Tykkään tosi paljon Pellan puunauksesta ja laittamisesta näyttelyyn ja Pellan turkissa sitä haastetta riittää..
Agilityä olemme myös koittaneet, mutta Dana ja Secci ovat jo molemmat niin vanhoja ja Pellaa ei oikein kiinnosta koko juttu, niin mun täytyy vaan odotella tän nuorimmaisen kasvua..
Winifred
Eikös muuten seropin kanssa voi mennä virallisiin toko, agi yms. kilpailuihin, jos sillä on siru tai tatuointi..? Jostain luin että voi.. huh.gif
TtT
LAINAUS(Winifred @ 5.8. 2005, 13:12)
Eikös muuten seropin kanssa voi mennä virallisiin toko, agi yms. kilpailuihin, jos sillä on siru tai tatuointi..? Jostain luin että voi.. huh.gif

Kyllä voi mennä, kunhan koiralla on omistajatodistus sekä tunnistusmerkintä.
Mon@
Monan kanssa kierretään mätsäreitä ja harjoitellaan tokoa tässä kotona smile.gif
Avispa
Naapurin sekarotusen kanssa harrastetaan Koti- ToKoa, että pysyy mieli vanhuksella vireänä ja oppi pysyy muistissa.. smile.gif
Kituli
Kitin harrastuskirjo on vasta hyvin pieni: vain muutama laji. Ikää on alle 2w. Harrastamme tokoa (vasta alon liikkeitä, mölleissä tää vuos, keväällä virallisiin), agilityä (kolmet möllit vasta takana), harraste -ihmisjälkeä (tehdään kaveriporukalla), mätsäreitä jonkun verran (minua ei pahemmin kiinnosta), ja koiratanssi ohjelma on hakusessa.
Seropista on moneksi! smile.gif
Winifred
Coctail: Ok.. ^---^

Sori, kun tungen tänne nyt näitä kysymyksiä, mutta en kehtaa tehä omaa topickiakaan niille.. unsure.gif

Niin mitä tarkottaa mölli? Tarkottaako se niin ku epävirallista esim. tokoa vai...? ph34r.gif
Kituli
Möllit tarkoittavat epävirallisia kisoja smile.gif Näin sen lyhentäisin. Möllikisoja on siis ainakin agilityssä ja tokossa.
Winifred
LAINAUS(Kituli @ 8.8. 2005, 19:00)
Möllit tarkoittavat epävirallisia kisoja smile.gif Näin sen lyhentäisin. Möllikisoja on siis ainakin agilityssä ja tokossa.

Ok. ^---^

Mutta eikös mätsäritkin oo tavallaan 'möllejä'? ;D
Karpalo
Tokoa (Miran 2v. kanssa yksi möllikisa takana) ja mätsäreitä. Tulevaisuudessa ehkä aloitetaan Miran kanssa agility, mutta vasta sitten kun olen saanut pennun tottelevaisuuskoulutuksen hyvälle alulle.
Tanja_V
LAINAUS(Winifred @ 8.8. 2005, 19:28)
Ok. ^---^

Mutta eikös mätsäritkin oo tavallaan 'möllejä'? ;D

Möllinäyttelyitä joo. biggrin.gif Vaikka itse en mätsäreitä lähtisi tuolla nimellä kutsumaan.
Kituli
Mätsäritkin ovat siis kuin möllejä, epävirallasia näyttelyitä. Mutta niillä on jo oma nimi, matc showt biggrin.gif Eli nimi ei tarvitse mölli - liitettä. Mätsäri jo nimestään kertoo että se on epävirallinen.
Verdana
Serkkuni käyttävät seka-collietaan agilityssä ja tokokin varmaan aloitetaan. smile.gif Todella hyvin "Reetulla" menee. biggrin.gif
Tanja_V
Miten teidän sekarotuisenne ovat pärjänneet möllikisoissa? smile.gif Tarkoitan nyt siis ihan kisoja, en mätsäreitä.
Kituli
Möllitokosta (ollaan vasta käyneet yhdessä) kaikki liikkeet oli 8-10, paitsi seisominen oli 0 koska Kiti ei edes osannut sitä. Mielestäni erittäin hyvin ekaksi kisaksi, ja minä itse olin aivan jännityksestä lukossa.

Mölliagit taas ei ole mennyt niin hyvin; hyllyjä kolmesta kisasta. Mutta se johtuu minun puutteelisesta ohjauksesta, jännityksestä, koiran tottumattomuudesta. Uudesta paikasta, paljosta yleisömäärästä. Huomenna neljänsiin mölliagi kisoihin sitten kokeilemaan taas, miten menee smile.gif
Tanja_V
Kituli: Wau, teillähän meni möllitoko todella hienosti!! smile.gif Onnea!
Kituli
Tanja_V ; Kiitos! biggrin.gif Mä olin tosin tyytyväinen, vaikka arvostelu oli aika löyhää. Nyt pitäisi etsiä seuraava kisa, kun kaikki alon liikkeet ovat jo hallussa pientä hiomista vailla. Jos saataisiin kaikki liikkeet vaikka 9-10 wink.gif
Karpalo
LAINAUS(Tanja_V @ 14.8. 2005, 22:29)
Miten teidän sekarotuisenne ovat pärjänneet möllikisoissa? smile.gif Tarkoitan nyt siis ihan kisoja, en mätsäreitä.

Miran kanssa ensimmäisestä alokas luokan möllitoko-kisasta 164 pistettä. 0 tuli hypystä, muut meni ihan OK, mitä nyt karkas kerran kehästä rolleyes.gif
Pötkylä_
Agilityä ja mätsäreitä Ansan kanssa, ja kotioloissa jälkeä ja TOKOa. TOKOn olemme aloittelemassa myös ihan "virallisesti"kin. (:
Sipsuti
Minä ja sissi harrastetaan nytten tokoa. Sitten kun Sissi on vanhempi(nytten tyttö on n. 6kk), niin alamme harrastamaan jonkummoista vesipelastusta.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.