"Elämä on ruusuilla tanssimista, joskus vaan astutaan piikkien päälle."
Tässä ketjussa tallotaan oikein olan takaa! Minulla ainakin on tarve jurnuttaa asioista...
Tänään aamu alkoi sateella. Jippii, en ehkä pääse illalla pesikseen ja näe erästä... Mummo päätti juputtaa koko aamun siitä kuinka Maatalousnäyttelyssä ei sitten saa olla pahalla päällä ja kuinka mä olen usein pahalla päällä. Ihan kun tuo parantaisi mielialaa??
Aamulla liikaa painoa eilisestä lenkkeilystä huolimatta, kamala makeanhimo ja kynsien jyrsiminen on näköjään tän päivän pääjuttu...
Ai vitsi, tää on hyvä ketju. kiitos Vinke, kas kun en itse keksinyt
Mullakin toi kynsien jyrsiminen on tänään kova juttu. yritän lopettaa. Pakko saada karkkia mutta kun olen karkkilakossa. Omasta tahdostani tosin.. Ulkona sataa eikä voi tehdä mitään kivaa. Telkkaristakaan ei tuu mitään muuta kun joitain tyhmiä chatteja ja ostos-tv. jesh..
Minä tuppaan valittamaan aika monesta asiasta.. se kuuluu kai jotenkin luonteeseen. Aargh koko ajan kirjotus virheitä. Kukaan ei sais tästäkään tekstistä yhtään mitään selvää jos en korjais koko ajan.
Hyvä että jollain muullakin on valitussyndrooma! Mulla tuntuu vaan pahenevan...
Täällä ei enää sada, mutta koska saamaton olen, en lähde ulos vaan nörään koneella kirjoittaen ja lukien keskusteluja. Varmaan saan piikkejä lihaani kun tuppaan jos jonkinlaisia keskusteluja tännekin...
Ja taas mulla on nälkä...
Mulla ei oo nälkä vaikka kohta äiti tietysti huutaa syömään. Söinköhän mä aamupalaa..? en muista. Ja sitten joutuu keskeyttämään tän nettisession kun menee syömään. Ja pitäis siivota oma huone mutta kun ei jaksa. Saamattomuus iski.
Mun ei edes tehnyt mieli, mutta sorruin syömään piirakkaa ja korppuja kahvin kanssa.

Se siitä nesteenpoistopäivästä...
Sain kesälomarahat ja palkan viime Torstaina. Maksoin laskut, lainan jne. Eikä jääny ku satanen. Ny pitäis sillä elää ja ruokaakin pitäs ostaa. Vaikka sitä rahaa tulis tiliin kuinka paljon on laskuja sitäkin enemmän. V*tutus on aika kova
tänään töihin, sato, ei asiakkaita, teki mieli motata yhtä, kun kysyi pehmistä vaikka ei meillä oo ja jos olis niin se kyllä lukis siinä, sorruin jätskiin ja nyt en syö varmana mitään tänään enään, ei mun tarvis sitä jätskii tunkee jokaisella kerralla sinne suuhun, p........

joo, tossa tuli vähän tilitystä
perhonen^
27.7. 2005, 18:44
ärsyttää koska olen niin väsynyt, näen nykyään hirveesti painajaisia ja ne vie kaikki yöuneni. johtuu kai stressistä.

isäni ei myöskään anna mun nukkua kahtatoista pidempään. onneks se menee ens viikolla töihin
lisäks en onnistunu olemaan tätäkään päivää ilman suklaata... huoh.
-serafina-
27.7. 2005, 19:24
Vatuttaa, kun viime yönä tuli nukuttua huonosti(Sohvi ja Siiri-ne pikku pirulaiset valtasivat sänkyni!

), ja nyt väsyttää. Vatuttaa myös, kun koko päivä on tullut lojuttua koneen ääressä ja syötyä jätskiä. Pitäisi munkin ehkä vähän ryhdistäytyä, mutta kun en jaksa.
Lähden 20 minuutin sisällä jumalan selän taakse Ilomantsiin yhdelle leirille talkoolaiseksi! Ei siinä mitään, mutta kun koiraa ei saa ottaa mukaan
Ja síellä ei ihan varmaan ole edes nettiä... byääh.
Mua vatuttaa kun peruuntui yks juttu mitä odotin.

Ja eräs toinen foorumi ei toimi juuri nyt ja mesessä ei ole ketään.
Jeehaa, mese ei toimi
Ärh.
Huone on taas niin kamalan sotkuinen enkä millään jaksaisi siivota.
Lomaa on jäljellä liian vähän.
Likaiset hiukset.
Finnit ovat vallaneet kasvoni.
Oon jatkuvasti koneella vaikka voisin tehdä jotakin hyödyllistä.
Hiiri ei toimi kunnolla.
~goldens~
28.7. 2005, 15:46
Ärr Murr.
Ei mitään -päivä.
Kuolen melkein tylsyyteen.
Mikään ei inspiroi..
Tyyyyyyyylsäääääää... Ei niin mitään tekemistä.

Hyvä mesekaverini lähti viikoksi mökille, niin nyt sekään ei ole mua piristämässä, graah.
todella tylsää.. niin tylsää että hohhoijaa.. muutenki ollu koko päivä tosi tylsä, eikä oo ollu mittää tekemistä..
tää on uute tosi hyvä ketju..
-Milli-
29.7. 2005, 19:57
Tylsyys vaivaa ja päätä särkee. Mesessäkin yksi "ei toivottu" ihminen jauhaa jotain aivan typerää,kiinnosta ei ollenkaan. Haluisin myös ratsastamaan muttei oo paikkaa minne mennä. Ja paljon muuta...
miks aurinko ei paista? pitääki asua täällä pohjosessa. jos aurinko paistaa ni on sellanen tuuli että lähtee ite mukana

koko kesänä ei oo ollu ku muutama kunnon aurinkoinen päivä.
on mullaki valituksen aiheet. (huomenna helsinkii

)
Nassikka
29.7. 2005, 20:46
Suurimman pudottajan voitti ihan väärä ihminen.
Vahvistaa käsitystä, että tässä maailmassa pärjää vaan olemalla idiootti.
^Kuka sen voitti?
Olen syönyt tänään kuin hyeena...
Taas repesin syömään. Kun pääsin tuttujen kanssa kahvitellessa vauhtiin, en osaa lopettaa.
Winifred
6.8. 2005, 12:37
Ei oo mitään tekemistä, pitää kuunnella koneelta jotain helv.. rallijuttua, siinä koko ajan papattaa joitain ihme ukkoja jaarittelemassa kokoajan samaa, eikä isä ees kuuntele sitä, joten voin ihan hyvin ottaa sen poisssh... Nonni, nyt se on pois. ^--^
Kaiken lisäks on hirvee nälkä, eikä oo MITÄÄN syömistä. >____< Isä vaan tuijottaa telkkarista rallia, ei sen kummempaa, Iiron pitäis olla nukkumassa jo tähän aikaan (2 vuotias pikkuveljeni..)... Hohhoijaa. Elämä osaa sitten olla ''ihanaa''.

Taidampi kohta mutustaa poskeeni jonkun pitsan, ellei se ala jotain soppaa keittää!
on niin tylsää, kun vaan voi olla. pää hajoo.

kaverit on jossain, mä vaan kotosalla istun koneen ääressä. mesessä ei oo oikein ketään mielenkiintosta ihmistä. kaikki on jossain.

ei oo oikein rahaakaan, niin ei voi lähteä shoppaamaan. tuskin täältä kyllä mitään löytyiskään. pitäs saada uudet kengät. ainakin. radiosta ei tuu mitään hyvää musiikkia. tänäänkään ei tuu mitään hyvää ohjelmaa telkkarista, kun on yllättäen lauantai. koulutkin alkaa kohta. arghh.

ja EI. nyt naapuri aloitti ruohonleikkuun kova äänisellä leikkurillaan.

voisko päivä enää paremmin mennä..?
Nyt se vasta vatuttaa ja oikein kunnolla >.<
Sain tänään pussillisen Parrotsin pistaasipähkinöitä.
Nt huomasin että ne kaikki on PALANU!>.<
Ei kiva, kun joutu kattomaan vierestä, kun sisko syö juustonaksuja >:(
töissä pakotetaan töihin ja en oo saanu pitää koko kesänä lomaa

tän ikäset sais olla töissä vaan puolet kesästä, mutta me joudutaan ollen koko kesä ja nyt kun koulut alkaa, niin sillonkin pitää olla töissä

mää kyllä laitan vastaan enkä varmana mee töihin kouluaikana, en varmana

ens viikon ajattelin pitää jopa lomaa,mutta enpäs saa, pe***** ! nyt pitää vaan kestää, saapa siitä sentään rahaa...
Nassikka
6.8. 2005, 19:05
Selkä kipeä, niska vielä pahemmassa kunnossa. Pää ei käänny toiselle puolelle kunnolla. Oikein loistavat olosuhteet huomisiin nuorten sm-kisoihin... Eikä koira kulje olleskaan. Päätä särkee ja vaikka mitä.
Heh, täällä on tämmönenkin, en olekaan huomannut. Olisinpa huomannu tän keskiviikkona niin olis tullu kunnon vuodatukset
Nyt vatuttaa vaan se, että koulu alkaa kohta ja pitäis tehdä rästihommat tässä muutamassa päivässä, mihin olis ollu koko kesä aikaa
hmm.. Pakko minunkin on tultava valittamaan.

Muuten kaikki on ok, mutta huomenna olisi herätys klo 5.00 enkä ole edes pakannut vielä mitään!
Väsyttää ja on nälkä, mutta en saa mitään aikaiseksi.
Netheral
7.8. 2005, 00:01
Tää ketju on kuin mulle tehty. Vatuttaa kun kavereita vatuttaa mun valittaminen, minkäs luonteelleni mahdan. Vatuttaa, kun kukaan "tuttu" ei voi olla Puskassa yöllä. Vatuttaa, kun kc:ssä on tylsää. Vatuttaa kun en pääse kc:n miitteihin ja se ettei Puskalaisten kesken järjestetä miittejä. Vattuttaa että aina vatuttaa.
Ranteeseen koskee,koht joudun lähtä kummin lapsen 3v synttäreille,jossa sukulaiset kuiteskin kyselee "noo,onkos kivaa kun koulut alkaa,viimenen vuosi sullakin peruskoulussa,kyllä se aika menee nopeaa"

Ja kaveri ei vastaa tekstareihin,kai sillä on saldo kiinni,tai jotain.
- Sormi on musta ja kökkö torstaisen pallon takia, joka osui sormeen huonosti. Pidän sitä nyt siteessä, ja sen takia on vaikeaa kirjottaa. Huomenna pitäis herätä sitä paitsi jo ennen seittemää ja pitäis olla 8.15 Matikylän jäähallin ees.. Sormeni ei varmaan tykkää viidestätoista harkoista viiden päivän sisällä...
- Loma on kohta ohi.
- En kerkeä tehdä lomalla enää mitään muuta, kun mennä jonnekki leirille.
- Iskällä on 8 000000 ennätys pelissä, ja se pitäis rikkoa... kuka jaksaa?
- Hiukset on likaset
- Naama on rasvane
- Laukku on pakkaamatta
- Leirivaatteita pitäis laittaa pyykkii...
jne.
Käytiin kylässä ja yleensä on kaveri siellä, mutta nyt se on jo muuttunu sillain, että ei vaihdettu ees sanaakaan ja mua ei olis voinu vähemää kiinnostaa olla siellä... Ja sekin potuttaa, että äiti ja sisko lähtee huomenna tallinnaan ja mä joudun oleen toisen siskon kanssa kotona, enkä saa lähtee mihinkään
Onnistuin ilmeisesti rikkomaan miun ja veljen yhteisen mp3-soittimen. Webee...
Virus riehui tänään koneellani ja bestiksen kone on edelleen sekaisin sen takia.
Ketuttaa kun jalka meinasi pettää tänään aina kun olin ulkona Onnin kanssa

Tällä kertaa ei polvea vihlonut, vaan tuota takareittä - ja kunnolla vihloikin!
-serafina-
7.8. 2005, 20:58
Sorruin herkuttelemaan kinuskikermavaahdolla ja vaniljajätskillä ja nyt oksettaa aivan hirveästi!

En saisi syödä maitotuotteita, mutta toiset ne vaan ei ikinä opi...
LAINAUS(-serafina- @ 7.8. 2005, 20:58)
En saisi syödä maitotuotteita, mutta toiset ne vaan ei ikinä opi...

Sama juttu täällä.

Mutta jätski ja kermavaahto vaan on niin hyvää.
-serafina-
7.8. 2005, 21:07
LAINAUS(MyTara @ 7.8. 2005, 21:04)
Sama juttu täällä.

Mutta jätski ja kermavaahto vaan on niin hyvää.

On se julmaa!

Jätski on tosiaan liian hyvää.
Noradrenaline
8.8. 2005, 10:02
V*ttumaiset teinipojat. Ei voi pahempaa olla.
Se, kun poika oksensi tänään, kun ei oo mitään syönyt (ei eilenkään) ja yritän miettiä, kuinka saisin pojan syömään.. Muuten on ihan normaali... Myös se, että sisko ja äiti lähti shoppaileen Tallinnaan ilma mua ja toista siskoo..
Netheral
8.8. 2005, 13:06
Vatuttaa, kun en ikinä teen mitään oikein, tekemissäni on yleensä jonkun mielestä jotain vikaa. Vatuttaa, kun koulu alkaa ja kun en voi tehdä mahdottomia asioita.
Kaippa munki sitte pitää alottaa...
Elämä on niin syvältä ku vaan voi olla... Sisko on turussa hoitamassa koiran pentuja, mä on kotona kotiorjana, pitäis siivota huone, mut ei inspaa yhtään.. Äite vaan jaksaa valittaa... torstaina alkaa koulu, samana päivänä on mun syntymäpäivä, enkä tietenkään saa mitään.. tuskin kukaan edes muistaa sitä...
Pitäis harjotella soittoo, en oo koko kesänä soittanu yhtään, ja syksyllä pitäis suorittaa kurssitutkinto... *huooh*
Sit vielä se jätkä... Eka on niin hyvää pataa, ja kiinnostunu, sit kun ite alkaa kiinnostuun, niin ei muutaku sanotaan että E.V.V.K..... IHANAA! Voisko huonommin mennä..? Nii joo, unohddin.. Iä veti moottorisahalla polveensa, saan vaihtaa siihen siteet 2krt päivässä... kukaan muu ei pysty ku niiltä lentää laatta...
^^ sulla on kyllä kurjasti asiat

Ei maar, täällä on ollu tänään niin surkee ilma, että ei huonompaa vois olla..

on vaan satanu ja satanu...valitettavasti söin jätskiä tänään, vaikka ei olis saanu, joten on oltava tää ilta todellakin syömättä...miks ihminen on niin heikkona kaikkeen makeeseen ja suolaseen
Sahku: Paljo oot pitkä, ja paljo painat? Veikkaan ettei sunkaan kovin paljoo tarvii kattoo mitä suuhus laitat.. Veikkaan ettet halua olla niinkun mä.. Oon 9kg alipainonen, käyn kerran kuussa terkalla punnituksessa, ja se aina kyselee että mitä mä syön, kuinka paljo mä syön, kuinka usein mä syön, miten paljo mä harrastan liikuntaa jne... Syön ku hevonen, en liiku enää melkein ollenkaan, mutta kun ei läski tartu niin ei tartu.. en tajua mix siitäki pitää nostaa hirvee show....
Naisen normaalipaino lasketaan: Pituus - 100 -10%.. Eili pituus miinus sata miinus tuloksen kymmenen prosenttia...
Eli esim mä oon 160 pitkä joten mun kuuluis painaa 54.. (160 - 100 - 6 = 54)
^^ Juu, oon kyllä normaali painoinen, mutta kun ei tuu liikuttua, niin se läski vaan kertyy.. Nyt varsinkin kesän aikana on pitäny vähän kattoo, mitä suuhun laittaa, että pysyn suhkoht tällaisena. En haluu laihduttaa, mutta enkä myös lihota.
Ihoni on taas huonontunut, vaikka vähän aikaa sitten se oli melkein täysin finnitön. Niinpä niin, kiva kun se kukkii sitten sopivasti rippijuhlissa.

Lisäksi mun ruokavalio on oikeesti karannu käsistä tosi epäterveelliseksi, oon koko kesän mussutellu ties mitä roskaruokaa aivan liian usein. Kaiken lisäksi sää on kaikkea muuta kuin hehkeä.
Ärsyttää jokin niin suunnattomasti! En vain tiedä, mikä. Ehkä se, etten saa mitään aikaiseksi. Ja toiseksi se, että entisellä parhaalla ystävälläni ja nykyisellä hyvällä kaverillani on huomenna syntymäpäivä, enkä ole saanut aikaiseksi hommata lahjaa tai edes tehdä korttia vielä, vaikka ihminen on minulle tosi tärkeä.

Ja vaikka olen kyllä huolehtinut tuosta lahjapuolesta joka vuosi siitä lähtien, kun häneen tutustuin, niin ei ole kyseinen henkilö minua synttäreinä muistanut edes tekstarilla. Mutta antamisen ilohan se tärkeintä on, niin justiinsa..
Nyt on kyllä sellanen harmitus jostain syystä päällä, että ihan pahaa tekee.

Ja kun ei tiedä edes, että miksi!
LAINAUS(Netheral @ 8.8. 2005, 14:06)
Vatuttaa, kun en ikinä teen mitään oikein, tekemissäni on yleensä jonkun mielestä jotain vikaa. Vatuttaa, kun koulu alkaa ja kun en voi tehdä mahdottomia asioita.
kuulostaa NIIN tutulta.
Vatuttaa niin hemmetisti, kun ollaan viikon ajan kaveriporukalla järkätty ja suunniteltu samaan porukkaan kuuluvalle kamulle yllätyssynttäreitä ja eilen ko henkilö sitten suuttui kaikille niiin turhamaisesta ja pienestä asiasta ja sanoi, ettei olisi ainakaan yöksi jäämässä "tavalliseen miittinkiin" (=yllätysjuhlat)
Mutsi vei mut kolmeksi viikkoa pois Suomesta romuttaen parhaimmat kesäloma tapahtumat. Minulta meni näyttelyt, muutama kisa, treeni ajat jne, treeni paikka (olisin päässyt yhteen ryhmään).
Tultiin vihdoin kotiin, ollaan oltu kaksi vaivaista päivää kotona.
Tänä aamuna se ilmoittaa että lähdememme Särkikseen ja minun on pakko tulla mukaan.
Siinä nyt sitten soittelemaan neljälle kaverille perumaan treenejä ja lenkkejä.
Aikaa on muutenkin niin vähän ennen koulujen alkua!!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.