Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Auton parkkeeraus testi
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2
-Maija-
Mulla oli 65 % eli ihan hyvin wink.gif
Pilvi
93% toisella yrityksellä eli läpi pääsin. Toisenkin pääsin läpi, kolmatta en ole vielä päässyt.
Karri
Vanhoja aiheita selasin niin löytyi tälläinen.
4 kerran yritin oops.gif niin pääsin läpi 72%
kolmikko
Yritin monta kertaa, mutta aina vaan 0 % Hyvin menee, juu u.. biggrin.gif
-Milla
Läpäisin vihdoin biggrin.gif
68% thumbup.gif
Seriliini
eipä onnistunut. Hermot oli kyllä vaarassa mennä happy.gif
Ronde
4. kerralla meni läpi / 70 %

Njääh.. Pitää saada enemmän prosentteja. wink.gif Uudestaan.

JEJ. 78 % 6. kerralla. biggrin.gif

Ja muoks vielä. 9. kerralla 85 %. tongue.gif
Ronde
Uusin ennätys nyt lyhkästäkin lyhkäsemmän tauon jälkeen 87 % - kyl mä sen 90% ajattelin vielä joskus saada. biggrin.gif
Ronde
90% tänään. biggrin.gif
Elina_
Parhaimpana tuloksena 70% tokasta. thumbup.gif Mutta hermot meni. Ei ole minunkaan peli.
pystykorva
Liian vaikee. w00t.gif
~Blink~
Mulla menee totaalisesti hermot tohon peliiin. Oikeasti auton parkkeeraaminen ei ole noin vaikeaa. Itse en mielellään pieneen väliin viitsi parkkeerata mutta kyllä se sinne menee jos on polttava tarve. Tuossa kuitenkin auto liikkuu vielä paljon sen jälkeen kun jarrua on painanut (vauhtiahan tuossa hommassa ei juuri ole, joten miksi se auto vaan heiluu siinä?) biggrin.gif
-Maija-
58 % tuli ehkä 20yrityksen jälkeen thumbup.gif
marii
85 % tlu toisella yrittämällä xhappy.gif
Havahava
Vitsit, mä oon saanu ton monesti parkkiin, mutta mitä ihmettä pitää painaa kun on valmis? ohmy.gif
iisa
Kauhee peli! Mulla meni hermot kun vaan törmäilin kokoajan noihin edessä ja takana oleviin autoihin niin lopetin kesken... :---D
marii
LAINAUS(Havahava @ 28.12. 2007, 11:32) *
Vitsit, mä oon saanu ton monesti parkkiin, mutta mitä ihmettä pitää painaa kun on valmis? ohmy.gif

Sitten kun olet saanut auton parkkiin, paina välilyöntinäppäintä wink.gif
Heku
Multa ei onnistu millään tollanen peli! happy.gif ll
australianpaimenkoira
En saanut sitä ollenkaan ees ruutuun päinkään! Okei, en oo vielä käynyt autokoulua, mutta kun se ei ees äitin neuvoilla onnistunut... happy.gif
juuku
Minä pääsin! jes kolmannella yrityksellä rolleyes.gif your result was: 75% "well done! you are an
excellent virtual parker! you have PASSED" ei se loppujenlopuks nii hirveen vaikee oo, siinä pitää vaa olla tosi varovainen happy.gif muuten meni täydellisesti parkkeeraukset ja kaikki, mutta se viimonen taso, kun se auto on nii iso ni mä osuin siihe sinisee autoo. dry.gif
ElcyionLacar
Läpi meni kolmannella yrityksel, sain tasan sen tarvittavan 65 biggrin.gif
Erizza
Mä en löydä tolt sivult sitä ? : (
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.