Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Auton parkkeeraus testi
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2
~Piia
Osaatko parkkeerata auton?

Käykää tuolta kokeilemassa, osaatko parkkeerata auton. Miä en oo vielä kertaakaan päässy hyväksytysti läpi ja hermot tossa kohta menee wink.gif Ei se oikeessa elämässä voi noin vaikeeta olla biggrin.gif
>tinja<
48% sain yhteensä laugh.gif eli en päässy läpi
Lakka
LAINAUS(~Piia @ 27.7. 2005, 14:11)
Ei se oikeessa elämässä voi noin vaikeeta olla biggrin.gif

Öö, voi se? (nimim. kertaakaan autokoulun jälkeen saanut autoa parkkeerattua siististi yhden ruudun sisään) lookaround.gif
55% tähän mennessä ennätys. Pakko tästä on läpi päästä.

**edit** Ei onnistu millään. Mutta minä kannatankin tämmöisiä parkkiruutuja.
Kettis
Mulla meni hermot. laugh.gif
missi
tota joo... parkkeerasin auton ennen kun aika loppu, mut mitä spacebar:a ois pitäny klikata? mun enkku hieman tos petti.
Kettis
LAINAUS(missi @ 27.7. 2005, 14:11)
tota joo... parkkeerasin auton ennen kun aika loppu, mut mitä spacebar:a ois pitäny klikata? mun enkku hieman tos petti.

Välilyöntiä.
~Piia
Parin päivän ähellyksen jälkeen läpi meni! biggrin.gif wink.gif 71%
ZaiYa
55% ja mulla on ollut ajokortti 3,5 vuotta biggrin.gif

Ton mukaan olen ilmeisaesti erittäin vaarallinen liikenteelle.
ssaana
21%.En taida enää ikinä valittaa kenellekään parkkeeraamisen hitaudesta, jos se kerta on noin vaikeaa. biggrin.gif
missi
kauhee peli smile.gif Kortti ollut v:sta -88 alk. ph34r.gif , en ikinä kolaroinu nuin paljoo... vain 45%. Pakko treenata kai ?
Lakka
85% w00t.gif

Muutama kymmenen yritystä vain tarvittiin. Nyt voi taas huokaista helpotuksesta.
sahku
Joo, lopetin kesken, kun meni hermot oops.gif stupid.gif eli olen todennäköisesti vaaraksi liikenteelle... lookaround.gif
*Sanni
LAINAUS(sahku @ 27.7. 2005, 17:43)
Joo, lopetin kesken, kun meni hermot oops.gif stupid.gif eli olen todennäköisesti vaaraksi liikenteelle... lookaround.gif

Samat sanat. laugh.gif
blueh^^
Hahee. En päässy edes enkä taakse, koko ajan törmäsin autoihin. biggrin.gif
MyTara
Ihan ylivaikea! biggrin.gif En mene ton jälkeen autokouluun. w00t.gif
---
Pääsin loppuun, mutta kertaakaan en parkkeerannut tongue.gif
Netheral
0%

w00t.gif
~keiko~
mä testasin tota..ja ei sujunnu. ei sitten milläään. meni hermot ja se loppu siihen biggrin.gif

Sit miu pikkuveikka tuli vieree ja naureskeli ko mä vaan törmäilin ja se sano "annaas ko mä kokeilen kans" no annoin sen kokeilla ja se sai heti sen auton parkkiin dry.gif ja viel sai 80%... et silleensä..näköjään se onnistuu kun sen osaa w00t.gif
ZaiYa
Kokeilin ajan kuluksi tätä nyt taas ja nyt sain 76 %, kun jaksoin vähän yrittää tarkemmin wink.gif biggrin.gif Elikkä siis hyväksytty tulos tuli rolleyes.gif
~goldens~
Ihan liian vaikee laugh.gif
Ekaan pääsin ilman törmäyksiä, muut menikin sitten... whistling.gif biggrin.gif
>tinja<
nyt sain 85% biggrin.gif jeps mutta meenkin tästä auto-ostoksille happy.gif
tuunanen
Iiihan sika vaikee! 0% lookaround.gif
Once
Hermot meni! en kyllä ikinä tuu saamaan ajokorttia tätä menoa... rolleyes.gif
-laku-
Ei tule yhtään mitään! biggrin.gif
Soen
Ei tota voi osata.. Ei sitten millään dry.gif
Soen
Toisessa tasossa sain aluks 74% ja toisella kerralla samassa juttussa 41%
Netheral
Tulos on aina 0%. Ó.Ò
Lanttu
se keskimäinen noista on kaikist vaikein en saa sitä ikinä.. :|
Sumu
mä olin lopuks niin solmussa siinä sen keltasen auton nokan edessä etten päässy ees pois biggrin.gif

muoks
kjäh! sainpas sen auton tohen ekaan ruutuun!
ja tokaan
ja kolmanteen. mutta eipä uskois että mulla on ajokortti. niin montaa tuli kolhittua ja moneen kertaan biggrin.gif
Joy.
40% Törmäilyksi meni! biggrin.gif
muoks.55%
Kurotora
Ekasta 80 %
Muista 0 % innocent.gif
Liewec
Failed tuli tännekin. Mut ei kai mun vielä tarviikaan osata, tässä sitä ajokorttia vasta ajellaan..
Fitzgo
Ihan paras. biggrin.gif Toi kolmas oli helpoin, mut oikeesti ei kyl sais mennä sieltä suojateiltä ym. mistä reilusti kurvasin. laugh.gif
Tiia
Mukava pelata ;D Auto tosin ei tottele käskyjä dry.gif
Lakka
Aah, ei olisi saanut nostaa tätä threadia etusivulle.

Meni se kyllä läpi (78%). Muutaman (kymmenen) yrityksen jälkeen. Ja huomenna olisi tarkoitus käydä ilmoittautumassa oikean autokoulun 2-vaiheeseen. Huolestuttavaa.
Charmy
78% PÄÄSIN LÄPI!! Mut eihän siihen tarvittu ku 65 kertaa joista Fizgo pelas noin puolet ;D
Omppo
Aah! Tohon peliin jää koukkuu laugh.gif Tällä hetkellä pohjat 22%, mä saan aina ykkösen ja kolmosen parkeerattua, mut se keskimmäinen on vaikea!
¤janette¤
41% / 65% biggrin.gif
Sundae
67% sain tokalla yrittämällä ja läpi pääsin biggrin.gif
Charlie
heh vetelin päin toisia autoja xD
Soen
76% ja tokalla yrittämällä läpi laugh.gif
Kääpiö-
Passed. Monen monen yrityksen jälkeen 66% biggrin.gif eli niukasti whistling.gif
Lis-a
Kuudella ekalla kerralla sain 0% cool.gif , mutta nyt sain jo 47%. ;D
Kyllä tää tästä.. Ärsyttävä peli, mutta tähän jäi jotenkin koukkuun, pakko saada läpi. ;D
En voi olla niin huono parkkeeraan autoo.

edit, nyt 58%. biggrin.gif

edit, noni, nyt meni läpi. biggrin.gif tosin vain 66%, mutta kuitenkin.. Eihän se vaatinut kuin muutaman tunnin harjoittelua. ;D
willow
hauska!!!!! thumbup.gif toivottavasti oikeesti ei oo noin hankalaa kun muuten saan maksaa ikäni parkkisakkoja laugh.gif rolleyes.gif lookaround.gif
Lis-a
LAINAUS(Omppo @ 7.8. 2006, 10:03)
mä saan aina ykkösen ja kolmosen parkeerattua, mut se keskimmäinen on vaikea!

Mulla sama, ykkönen menee tosi hyvin, kolmosessa tulee jotain muutama törmäys ja sitten kakkonen.. Menee ihan pieleen. biggrin.gif
Kurotora
40/45/40 %
tongue.gif
Denkku
23%
oops.gif
Lis-a
92% tällä hetkellä ennätys. biggrin.gif mutta oon sitä kyllä _AIKA_ paljon pelannutkin.. ;D
Lazer
Juu ei ei ei ole miun peli... biggrin.gif
TtT
Ei kyllä suju tämä peli. Muutaman kerran olen nyt yrittänyt ja parhaimpana tuloksena 33%. Toinen vaihe on ainoa, joka useimmiten onnistui ilman muiden autojen kolhimista. Ekaa en saanut kertaakaan kunnolla sinne taskuun.

En minä oikeasti ihan noin huono parkkeeraamisessa sentään ole, vaikka ei se ihan helppoa aina olekaan. biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.