Jansba
16.10. 2008, 13:10
Ite esitän. Parhaiten se mun kanssa menee.
Cairn.
18.10. 2008, 09:48
Kasvattaja esitti ensimmäisessä näyttelyssä, mutta nyt olen itsekkin koiran esittämisestä innostunut, joten tulevissa näyttelyissä minä olen kehässä. :)
Jep ! esitän
Katariina
9.6. 2009, 21:50
Minä esitän tolleri urokseni itse käydään niin junior handlereissa kuin sitten näyttelyissä. Tarkoitus ulkomaillekkin lähteä ja itse esitän=)
Rectangle
20.6. 2009, 22:01
Aina olen esittänyt, ja esityn edelleen.
Esitän, parhaitten se minun kanssani menee, muiden kanssa mun aika tuppaa menemään temppuiluksi.
Veetukka
6.7. 2009, 10:31
Esitän, ei se suostu muidenkaan kanssa esiintymään.
Esitän. Kukaan muu ei oo koskaan esittänyt rotukehässä, junnuihin on joskus lainattu. Kyllä se varmaan menee muidenkin kanssa, mutta haluan itse esittää
Kyllä, en anna muiden esittää jos ei ole pakko..
Juu, itse esitän
Itse esitän, juu. Oisin varmaan ihan paniikissa seuratessa jonkun muun esittävän
-p1njja
30.12. 2009, 01:25
Itse esitän, ekoissa virallisissa esitti siskoni ja varmaan tulevaisuudessa Eican omistaja Katariina Valonen, kun alkaa herralla olla jo kokoa ja vauhtia vähän liikaa tälläselle 155cm pitkälle kääpiölle
Henni S.
24.1. 2010, 13:36
Itse esitän ehdottomasti. Koska koira on iloinen kehässä eikä pane pahakseen mtään häslinkiä vaan osaa ottaa rennosti, miksen kävisi näyttelyissä (vaikka SERTejä tai muita hienouksia varmaan ei koskaan tipu) ja esittäisi itse? yhteistä touhuamista se tavallaan tämäkin sen koiran kanssa on. :-)
Inhoan "kilpailutouhuamista" jota mm. Amerikassa harrastetaan aika paljon, eli hankitaan ammattihandleri jotta koira menestyisi. Yhtään koiraa en ole hankkinut enkä tule hankkimaan sillä perusteella, että "tuostapa kisautan oikein himovoimalla valion tuhannesta maasta ja jos ei onnistu, niin hankin jonkun ulkoupuolisen kusistamaan koirani näyttelynarussa ja voittamaan jos en itse onnistu". Phyh.
Eri asia toki, jos esimerkiksi omistajaa vaivaa sairaus ettei juokseminen tms. onnistu, mutta haluaisi silti kuulla tuomarien mielipiteitä koirastansa. Mutta kun siis voittomielessä hankitaan joku "ammattilainen" esittämään ja nykimään sitä koiraa sinne kehään, tämä kuvottaa mua.
Kyllä esiän, ja esitän myös muiden koiria rotukehässä
juu toki esitän omat koirat, sekä niiden lisäksi muiden koiria rotukehissä.
jonnaa-
12.7. 2010, 14:35
Juu itse esitän.Myös muitten koirii.
Pääsääntösesti esitän. Ja myös muita tuttuja afgaaneita tulee joskus kehässä esitettyä.
Koiranputki
12.9. 2010, 16:23
Esitän itse ja myös muitten koiria tarvittaessa
hermunen
19.10. 2010, 10:27
Mieki esitän itse koirani jos on mahdollista ja siinä sivulla sitten äitini koiria ja kasvatteja =) Muutaman kerran olen pyytänyt toista esittämään koirani, jos useampi esitettäväni on ollut samassa kehässä. Koirien esittäminen on mukavaa ja jos koirakin siitä tykkää, niin miksei itse esittäisi. Sehän on vain hauskanpitoa, yhdessä oman koiran kanssa!
Anna^^
19.10. 2010, 21:19
Omia ja muiden koiria, nautin esittämisestä jos yhteistyö pelittää hyvin
Itse olen esitä koirani itse ja olen tehnyt sen jo viisi vuotta kun äiti ei halua esittää

tämä on hauska harrastus ja äitini haluaa olla mukana näyttelyissä ja kuskaakin minua ympäri suomea tämän harrastuksen takia.
Esitän myös muiden koiria
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.